Ia O´Shea

Ia O´Shea

Ia O´Shea är mäklare på Oscars Fastighetsmäkleri

Ia O´Shea har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.5. Ia O´Shea har haft 0 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Ia O´Shea

Sedan starten hos Reco 2014
Lisette O

Jag har sålt min lägenhet via Ia, hon är en väldigt professionell mäklare, mycket trevlig och duktig och jag rekommenderar henne med glädje.

Linnea I gillar detta
Victor L

Ia är en lyhörd, professionell och erfaren mäklare som har bra känsla för marknaden. Inte rädd för att uttrycka vad som krävs för en lyckad försäljning även om det kan "trampas på ömma tår" vilket i slutändan gynnar säljaren. Ia kommer att göra den där extra ansträngningen som krävs för att hitta en optimal lösning för sin klient - stylingförslag, tidpunkt för visning och finner bred bas av intressenter.

Mårten F

Lägenhetsförsäljning Snabb effektiv service- rutiner fanns på plats

Johanna C

Profssionell fastighetsmäklare som vi känner oss trygga med som köpare av bostadsrätt.

Ulrika B

Vi upplevde Ia som en mycket bra mäklare och duktig på området. Vi är övertygade om att hon tog hand om spekulanterna på ett mycket bra sätt. Vi upplevde att vi ibland saknade information om läget och nästa steg. Det är viktigt att tänka på att vi som kunder inte ha som vardag att sälja bostäder. Vi är mycket nöjda med genomförd försäljning.

Ann-catrin A

Duktig och trevlig mäklare . Tillmötesgående

Niclas E

Effektiv säljprocess och ett trevligt bemötande!

Madeleine E

Ia gav ett mycket kunnigt och seriöst intryck som säljare av vår lägenhet.