OUTL1

OUTL1

3.5

About company

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

931 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Inger S
Wrote about OUTL1

Inte smidigt,när man gör en retur så får man skicka tillbaka med företagspaket som kostade 300:- för ett paket på 1,3kg + att man får betala företagets frakt när du får ditt paket så en beställning på 349:- kostade mej 349kr att skicka i retur dåligt dåligt

Marie M
Wrote about OUTL1

Snabb kommunikation, fick hjälp forf när varan var fel👍

Inger D
Wrote about OUTL1

Snabb leverans, fick den pool jag beställt men fick inte det poolskydd jag beställt. Jag ringde kundtjänst men de menar att jag fått det jag beställt. Poolskyddet jag beställde såg helt annorlunda ut på bilden än det jag fick. Det jag beställde var mörkbrunt av kraftig plast man satte fast runt om och hade hål som gjorde att det inte blev vattensamlingar och kostade någonstans strax över 500 kr, jag fick blå bubbelplast som kostade över 700 kr. Inte nöjd alls , dåligt , kommer att varna andra.

Suphawadi S
Wrote about OUTL1

Hej!Jag är inte nöjd eftersom frambromsen inte följde med i paketet. vi har väntat i två veckor men inget händer. har mailat om problemet. Suphawadi Stenlund.

Marie G
Wrote about OUTL1

Bra information om varan, snabb leverans !

Anette &
Wrote about OUTL1

Samarbets villig. Fick delvis hjälp utifrån vad jag har kunskap till. Har tyvärr ej helt klart för mig hur jag får till min robot tyvärr.

Sarah S
Wrote about OUTL1

Köpte en jättefin cykel av bra kvalitet och är väldigt nöjd!! Bra leveransalternativ och smidig affär!

JOSEFINE B
Wrote about OUTL1

Bra priser på bra kvalitativa utemöbler. Vi är väldigt nöjda.

Anna S
Wrote about OUTL1

Det var enkelt och smidigt att beställa. Vi beställde en loungegrupp till balkongen. Snabb leverans. Möblerna var fina och kändes rejäla.

Yvonne W
Wrote about OUTL1

Funkade perfekt, har inte monterat ihop än men hoppas det blir toppen där med.

Eva K
Wrote about OUTL1

Hej. Jag heter Marianne, inte Eva. Jag är jättenöjd med fläkten.

Svar från OUTL1

Hej Marianne! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med din fläkt. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Steven A
Wrote about OUTL1

Det är andra gånger jag beställer och är lika nöjd som före gången.

Svar från OUTL1

Hej Steven! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lars Peter K

Snabb leverans, inga problem.

Svar från OUTL1

Hej Lars Peter! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Carl B
Wrote about OUTL1

Levererar enligt överenskommelse. Bra pris och bra kvalité på det jag beställt från dem. Beställde ett orangeri och fick exakt det som utlovades. Alla grejer var med och det var bra passform och instruktion. Känns gediget, vilket dom också skriver i beskrivningen.

Svar från OUTL1

Hej Carl! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt nya orangeri. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ketty H
Wrote about OUTL1

Mycket nöjd med den hjälp jag fick

Svar från OUTL1

Hej Ketty! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen du fått av vår kundtjänst. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Bo L
Wrote about OUTL1

Bra måste väl räcka som svar kan man tycka

Svar från OUTL1

Hej Bo! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lars V
Wrote about OUTL1

Snabb och smidig leverans allt var bra

Svar från OUTL1

Hej Lars! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med leveransen. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Anders J
Wrote about OUTL1

Trevligt bemötande av personal och Supersnabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Anders! Vad kul att du är nöjd med både service och leverans. Hoppas du blir lika nöjd med produkten du köpt. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Sten V
Wrote about OUTL1

Snabb hantering och bra bemötande

Svar från OUTL1

Hej Sten! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Arne P
Wrote about OUTL1

Mycket bra o snabb leverans.

Svar från OUTL1

Hej Arne! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ingvar A
Wrote about OUTL1

Snabb leverans. Bra kontakt med kundtjänst. Ej montrat ännu så vi får se

Svar från OUTL1

Hej Ingvar! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir lika nöjd med produkten som du blivit med leverans och service. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Kim N
Wrote about OUTL1

Tråkigt att man inte kan ge ett betyg utan måste skriva minst 30 bokstäver i en beskrivning av affären. Annars var allt till belåtenhet

Svar från OUTL1

Hej Kim! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jan-Olov B

Köpte2tramp cyklar mycket nöjd

Svar från OUTL1

Hej Jan-Olov! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Katarina B
Wrote about OUTL1

Bra priser med snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Katarina! Vad kul att du är nöjd. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Mattias N
Wrote about OUTL1

En fin cykel till ett riktigt bra pris

Svar från OUTL1

Hej Mattias! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Mikael K
Wrote about OUTL1

Av de köp jag gjort kännes besvikelse enbart en gång. För mycket strul med en robotklippare. Snabba leveranser när man betalat lite extra.

Svar från OUTL1

Hej Mikael! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jonny E
Wrote about OUTL1

Smidigt bra utbud bra priser MEN, jag blev lurad då jag sökte på Sjösala cykel men hamnade på outl1 utan att jag märker att det är en helt annan cykel som jag beställt… surt!

Svar från OUTL1

Hej Jonny! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med cykeln i alla fall. Om inte så går det bra att ångra köpet. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ingmarie Cecilia S

Handla var lätt men de de säljer tror jag inte att de kvalitets certifierar vilket gör att man aktar sig för att handla igen

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Clara H
Wrote about OUTL1

La en beställning innan jag fick reda på att OUTL1 är rödlistade hos ARN. Utan förklaring eller ens en notis blev beställningen avbruten av OUTL1. Efter flertalet försök att komma i kontakt med kundtjänst fick jag till svar att min beställning blivit avbruten. Jag fick alltså själv söka upp denna informationen. I framtiden kommer jag läsa på bättre om vilka omdömen folk gett företag och jag kommer inte beställa från OUTL1 igen. Att ha en kundtjänst som är så svår att få tag på är en varningsflagga för mig!

Svar från OUTL1

Hej Clara! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Jag kan se att i ärende 393992 fick du svar angående din avbrutna order efter 4 minuter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Annette B
Wrote about OUTL1

Det är bra. Men trasig kartong vid leverans.allt bra hittills men upppackningen är inte gjord än

Svar från OUTL1

Hej Annette! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad tråkigt att förpackningen var trasig, se till att kika så inget i paketet är skadat. Om det skulle vara en transportskada så är det bra att du tar lite bilder och skickar till oss så att vi kan hjälpa dig vidare. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Susanne W
Wrote about OUTL1

Hej.Köpte ett växthus för ca 10 år sedan. Det lever ännu.... Köpt ett likadant i år hoppas på att det är lika bra .Rekommenderat det till mina vänner i Trädgårds amatörerna... Lite strul denna gång två plast skivor skadade vid transport...hoppas det löser sig för mig..skickat reklammation. Personal i telefon har varit trevliga och hjälpsamma.. Med vänlig hälsning Susanne Wikemar

Svar från OUTL1

Hej Susanne! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du än idag är nöjd med ditt växthus. Självklart kommer vi att hjälpa dig med reklamationen. Inom kort kommer du få svar i din mailtråd. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Peter R

Bra hemsida. Vid telesamtal gavs kunnig info. Bra transport via DHL

Svar från OUTL1

Hej Peter! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Kul att höra att du är nöjd med oss än så länge. Hoppas du blir lika nöjd med produkten. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Shahed A
Wrote about OUTL1

Jag beställde ute möbler. När jag väl fick hem de och började montera upp de märkte jag tidigt in att de hade flera fabriksfel, med det sagt, kontaktade jag kundservice, han som svarade hade ingen koll och bad mig att mejla. När jag väl mejlade så bad jag om återköp och full återbetalning, vilket de besvarade med att jag skulle få betala 800kr i frakt, då det räknas som ånger och att de försökte hjälpa genom att skicka nya. Jag ville inte ha nya då jag visste att det va fabriksfel men de försökte argumentera att det hände...

Svar från OUTL1

Hej Shahed! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad tråkigt att du är missnöjd. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Pablo G
Wrote about OUTL1

Det gick bra, supersnabba.

Svar från OUTL1

Hej Pablo! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Hai-Tang C
Wrote about OUTL1

Bra service, price, kvalitet. Jag fick min beställning undr ganska kort tid👍

Svar från OUTL1

Hej Hai-Tang! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Oksana Y
Wrote about OUTL1

Mycket bra bra produkter snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Oksana! Vad kul att du är nöjd med både produkt och leverans. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Håkan H
Wrote about OUTL1

Bra cykel men saknar lås hur gör man för att låsa cykel.

Svar från OUTL1

Hej Håkan! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det lås som medföljer är inbyggt i batteriet så att man kan försäkra sig om att ingen tar batteriet. För att låsa själva cykeln så behöver man köpa till ett eget lås! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Inga-Britt N

Nu ska det odlas tomate gurka och paprika i mitt fina växthus 👍👍

Svar från OUTL1

Hej Inga-Britt! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att skriva en recension. Vad roligt att du ska plantera grönsaker i växthuset. Hoppas du får en fin skörd. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Patricia H
Wrote about OUTL1

Bra service och ett mycket bra bemötande vid en felaktig vara👍🏻

Svar från OUTL1

Hej Patricia! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen du fatt av vår kundservice. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Fia S
Wrote about OUTL1

Deras sida säger att beställningen inte gått igenom. Så beställer igen o får helt plötsligt två orderbekräftelser. Kostar mig 300kr om dom ska ta ena o retur. Fy fan säger jag bara. Dom vill tydligen inte ha kunder med detta bemötande

Offensive content
Choose a reason:
Janet W

Inge konstigheter . Snabb leverans 📦

Svar från OUTL1

Hej Janet! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Per J
Wrote about OUTL1

Bra bemötande. Snabb transport. Förtroendeingivande.

Svar från OUTL1

Hej Per! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med både service och leverans! Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ing-Marie H
Wrote about OUTL1

Jag köpte utekrukor i det om 3 stycken i olika storlekar. Färgen var ljusbrun. Tycker om färgen då den passar ihop med naturen. Bra storlekar på krukorna,gott om plats för planteringar. Mycket nöjd med beställningen. Snabb leverans.

Svar från OUTL1

Hej Ing-Marie! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Krukorna är super fina och passar säkert jättefint hos dig. Vad kul att du är nöjd! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Henric H
Wrote about OUTL1

Perfekt service! Snabb leverans och väldigt bra respons vid frågor. Rekommenderas!

Svar från OUTL1

Hej Henric! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen du fått av vår kundtjänst. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Rodney H
Wrote about OUTL1

snabb o enkel hantering av retur , mycket nöjd

Svar från OUTL1

Hej Rodney! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Gusten W
Wrote about OUTL1

Allt till belåtenhet med växthus o bilcykelstäl.bra kvalité

Svar från OUTL1

Hej Gusten! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

åsa A
Wrote about OUTL1

Det vi fick var inte komplett, en annan del hade skickats med som inte hade med produkten att göra.

Evert S
Wrote about OUTL1

Ganska kvick leveran och nöjd med de varor jag har köpt hitintills.

Svar från OUTL1

Hej Evert! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Håkan R
Wrote about OUTL1

Det fungerade snabbt o bra med lev av utegrill o ett regnskydd Kom utlovad lev tid 👍👏

Svar från OUTL1

Hej Håkan! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du får njuta av din nya grill i sommar. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ulf G
Wrote about OUTL1

Snabbt beställning och smidigt leverans och trevlig betjäning!

Svar från OUTL1

Hej Ulf! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv