Alla kategorier Målare Östergötland Norrköping Nordisk Yta P & A Måleri

P & A Måleri

Sprängstensgatan 1C, 603 79 Norrköping — Visa karta

Ska du renovera eller bygga nytt i Norrköpingstrakten? Vi på P&A Måleri har kompetensen och erfarenheten som krävs för ditt byggnadsmåleri - hela vägen från idé och färgsättning till färdigmålat.

Vi är speciellt duktiga på fönsterrenovering där vi inte bara målar om utan vi rensar noggrant bort gammalt material, bygger upp nytt och målar därefter med passande metod och material.

Eftersom måleri kräver vissa kemikalier som kan vara påfrestande för miljön använder vi på P&A Måleri bara miljöcertifierade produkter i vårt arbete. Det och en bra arbetsmiljö tror vi bidrar till att du som kund får bästa kvalitet när du anlitar oss för ditt måleri!

Genom vårt stora nätverk inom Nordisk Yta kan vi även erbjuda andra tjänster såsom målning av plåttak. Hör av dig till oss så berättar vi mer!

Läs vad 8 kunder tycker om P & A Måleri

• Åsa S skrev om P & A Måleri
    Har varit jättenöjd med de tjänster jag fått hjälp med av P & A Måleri. De har målat om hall, vardagsrum och allrum i mitt hus inför kommande försäljning!
    Kanonbra med att passa tider, bra utfört arbete och trevligt bemötande. Läs mer
  • Mathias K skrev om P & A Måleri
    P&A har ett bra tänk och levererar hållbara lösningar. De är innovativa och presenterar gärna alternativa lösningar. Då de utsätts för konkurrens vid upphandling vet jag att de ligger rätt prismässigt Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om P & A Måleri
    Vi har bara positiva upplevelser av P & A Måleri efter att vi fått tapetserat intre olika rum! Läs mer
  • Leif E skrev om P & A Måleri
    Alltid vänligt bemötande och snabba svar Läs mer
  • Henrik L skrev om P & A Måleri
    Personligt och bra bemötande från alla dem jag träffat ifrån företaget. Bra rådgivning och mycket hög kvalitet på utfört arbete. Läs mer
  • Olle Ö skrev om P & A Måleri
    De har ett proffsigt utförande på sina arbeten/projekt, både små samt stora projekt,
    De lämnar av jobben utmärkt.
    Ett mycket bra helhetsintryck. Läs mer
  • Christer J skrev om P & A Måleri
    Företaget upplevs som proffsigt från första kontakt där kundfokuset är påtagligt. Företaget har väl levt upp till förväntningarna kring utförande kvalité och tider. Företaget tål att lita på och man kan som beställare ge stort förtroende kring lösningsförslag och kalkyl. Läs mer
  • Joakim N skrev om P & A Måleri
    Bra resultat och service. Samt bra koll på vad som faktiskt ska utföras. Läs mer

Sprängstensgatan 1C, 603 79 Norrköping