P & A Måleri

P & A Måleri

www.pamaleri.se

Ska du renovera eller bygga nytt i Norrköpingstrakten? Vi på P&A Måleri har kompetensen och erfarenheten som krävs för ditt byggnadsmåleri - hela vägen från idé och färgsättning till färdigmålat. Vi är speciellt duktiga på fönsterrenovering där vi inte bara målar om utan vi rensar noggrant bort gammalt material, bygger upp...

16 omdömen om P & A Måleri

Marie H
Skrev om P & A Måleri

Trevligt bemötande, fick förtroende med en gång. Noggrann och effektiv. Utmärkt slutresultat i sovrummet med målningen av väggarna.

Olle K
Skrev om P & A Måleri

Bra bemötande. Utförde arbetet enligt tidsplanen och åtgärdade det jag hade synpunkter på efteråt.

Erik F
Skrev om P & A Måleri

Effektiv och professionellt bemötande Bra resultat!

Mats A
Skrev om P & A Måleri

Hej, Mycket bra bemötande. Det som jag uppskattade mycket var att tidsplanering och offerten stämde. Också ett bra utfört arbete. Fönsterrenovering. MVH Mats A

Peter G
Skrev om P & A Måleri

Proffsigt utfört arbete! Bra resultat! Trevlig personal. Kom i tid och höll vad de lova! Faktiskt bara bra grejer att säga!

Hannah B
Skrev om P & A Måleri

Proffessionellt bemötande från första telefonkontakt till slutligt resultat. Vi köpte utvändig målning till nybyggt hus. Noggrant målat och helt utan kladd eller annat slarv. Trevligt och kommunikativt bemötande med målaren som meddelade när han skulle vara där eller pga av väder inte kunde dyka upp. Tryggt och superproffessionellt. Skulle alla gånger av 10 rekommendera dem till mina vänner och bekanta.

Håkan S
Skrev om P & A Måleri

Mycket trevlig firma, hjälpsamma och kundorienterade. Har gjort en beställning på jobb inte köpt något vid detta tillfälle.

Mats A
Skrev om P & A Måleri

Superbra jobb samt otroligt bra service o bemötande.

Lasse A gillar detta
Åsa S
Skrev om P & A Måleri

Har varit jättenöjd med de tjänster jag fått hjälp med av P & A Måleri. De har målat om hall, vardagsrum och allrum i mitt hus inför kommande försäljning! Kanonbra med att passa tider, bra utfört arbete och trevligt bemötande.

Mathias K
Skrev om P & A Måleri

P&A har ett bra tänk och levererar hållbara lösningar. De är innovativa och presenterar gärna alternativa lösningar. Då de utsätts för konkurrens vid upphandling vet jag att de ligger rätt prismässigt

Marie L
Skrev om P & A Måleri

Vi har bara positiva upplevelser av P & A Måleri efter att vi fått tapetserat intre olika rum!

Leif E
Skrev om P & A Måleri

Alltid vänligt bemötande och snabba svar

Henrik L
Skrev om P & A Måleri

Personligt och bra bemötande från alla dem jag träffat ifrån företaget. Bra rådgivning och mycket hög kvalitet på utfört arbete.

Olle Ö
Skrev om P & A Måleri

De har ett proffsigt utförande på sina arbeten/projekt, både små samt stora projekt, De lämnar av jobben utmärkt. Ett mycket bra helhetsintryck.

Christer J
Skrev om P & A Måleri

Företaget upplevs som proffsigt från första kontakt där kundfokuset är påtagligt. Företaget har väl levt upp till förväntningarna kring utförande kvalité och tider. Företaget tål att lita på och man kan som beställare ge stort förtroende kring lösningsförslag och kalkyl.

Joakim N
Skrev om P & A Måleri

Bra resultat och service. Samt bra koll på vad som faktiskt ska utföras.