Alla kategorier Godis Skåne Malmö Pågen AB

Kopparbergsgatan 19, 214 44 Malmö — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Pågen AB

• Karl  B
    Karl B skrev om Pågen AB
    Deras bröd är det inget fel på men personligen tycker jag att de har monopol på brödreklamen. Lite jobbig reklam faktiskt.
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Pågen AB
    Stor variation, allt från det ljusa brödet som passar perfekt till den efterlängtade toasten på kvällen till det gova lingonbrödet med extra mycket fibrer som är perfekt att ta efter ett träningspass, då man vill känna sig så där extra nyttig.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Pågen AB
    Pågens känns som ett märke de flesta kommit i kontakt med. Jag brukar köpa pågens bröd och kakor. Finns bröd i många smaker och former. Nyttiga och mindre nyttiga alternativ. Jag brukar ej bli besviken. Bor nära ett Pågens bageri. Vissa nätter om vinden blåser rätt, kan jag känna den mäktiga doften av kanelbullar :) Ger Pågens "4/5 recos"
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Pågen AB
    Detta är ett väletablerat företag som har ett stort utbud inom bröd och bakverk. Detta finner du alltid i de flesta matbutiker runt om i Sverige. Nybakat är det som bäst oavsett vad du väljer ;) Är du överkänslig har de även utbud för detta. Så kort och gott ett gott bröd för alla smaker. Personligen kan jag rekommendera Pågen guldkorn, Pågen jättefranska, Pågen korvbröd, Pågen semlebullar osv... som sagt även det nyttiga alternativet erbjuds för den som anser det faller bäst i smaken "inte mig ;)". Pågen får 5/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Pågen AB
    Pågens limpa finns nästan alltid hemma hos oss. De har alltid gott och nybakat bröd, som man dessutom ser datumet på, vissa bagerier envisas med att ha konstig datumstämpel, men inte Pågen, därför vet man att det alltid är nybakat. Förutom limpan gillar jag deras rostbröd och så har de en massa gott kaffebröd också. Bra priser är ett plus.
  • Ami H
    Ami H skrev om Pågen AB
    För att vara ett såpass stort företag måste jag hålla med om att Pågens bröd är gott! Speciellt är jag förtjust i deras lite grövre sorter. Lingongrova tex är gott färdigskivat bröd som passar ihop med det mesta. Bra som underlag för ett danskt smörrebröd till och med.
  • Emma J
    Emma J skrev om Pågen AB
    Oftast när handlar bröd så blir det från Pågen. Och det är alltid färskt och gott! Den "klassiska" Pågenlimpan finns i nästan varje affär, har t.o.m ätit mig lite trött på den. Dock så är Pågen enligt mig ett av de bästa brödbakerierna i Sverige. Ingen att klaga på här inte alltså! :)

Kopparbergsgatan 19, 214 44 Malmö