Parkettexperten

Parkettexperten

Ligue 070-230 14 82 parkettexperten.se

About company

Parkettexperten – Din specialist på trä- och parkettgolv! Vi erbjuder dig alla typer av parkett, trä och laminat golv. Genom samarbeten med de ledande parkett-, trä- och laminatgolvstillverkarna kan vi tillhandahålla dig exakt det du önskar. Vi hjälper dig gärna genom hela processen för att du ska känna dig trygg med att det...

21 omdömen om Parkettexperten

DAVID N
Escreveu sobre Parkettexperten

Har bara positiva saker att säga om Parkettexperten! Bra bemötande, tydlig kommunikation och ett oerhört bra slutresultat (läggning av fiskbensparkett behandlad med hårdvaxolja).

Jesper F
Escreveu sobre Parkettexperten

Gott bemötande. Kunnig golvläggare. Oerhört engagerade personer. Mer än nöjd med resultatet och vägen dit.

Sofia L
Escreveu sobre Parkettexperten

Vi har fått slipat, lagat och behandlat originalparkett från -68 samt fyllt på med liknande ny parkett efter rivning av vägg. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och servicen. Jag har anlitat Parkettexperten tidigare och kommer absolut att anlita dem igen.

Åsa N
Escreveu sobre Parkettexperten

Snabbt, snyggt och proffsigt Parkettexperten!

Anna N
Escreveu sobre Parkettexperten

Vi köpte nytt fiskbensparkett för att match ett gammalt. Väldigt bra bemötande och flexibilitet från företaget då det var utmanande att passa in tider för flera olika hantverkare. Mycket nöjda!

Jonas T
Escreveu sobre Parkettexperten

Man kan alltid räkna med högsta kvalité när man har anlitat Parkettexperten. Jag kan varmt rekommendera Parkettexperten.

Therese S
Escreveu sobre Parkettexperten

Det här är tredje gången parkettexperten lägger golv (fiskbensparkett) hos oss.Vi är själva kritiska beställare och ställer höga krav - men Parkettexperten överträffar sig själv varje gång. - Professionella, oerhört skickliga och noggranna! Kan mycket varmt rekommenderas!

Ebba S
Escreveu sobre Parkettexperten

Mycket proffsigt arbete! Så trevlig personal som verkligen gör ett bra jobb och kontinuerligt kommunicerar med mig som kund. Vi är supernöjda med slutresultatet, golven blev otroligt snygga!

Ulla L
Escreveu sobre Parkettexperten

Fick slipat 36 m2 och lagt ny parkett på ca 38 m2och det blev helt perfekt Hörde av sig i tid jobbade undan snabbt och det kunde inte bli bättre. Kan varmt rekomendera dem. Ulla

Yessica w
Escreveu sobre Parkettexperten

Trevliga, kommer på utsatt tid och är effektiva. Har inget dåligt att säga! Blev supernöjd med resultatet!

Anna J
Escreveu sobre Parkettexperten

Läggning av fiskbensparkett på hela bottenplan i gammalt hus. Utmärkt bemötande och anträffbarhet. Tydlig kommunikation och info, och inget oförutsett dök upp som avvek från planeringen. Utförande som är klanderfritt, gick snabbt och med ett resultat som överträffade förväntningarna. Har enbart lovord för Parkettexperten.

Agnes c
Escreveu sobre Parkettexperten

Gjorde ett fantastiskt jobb, snabbare än förväntat, till precis de pris som angivits innan och ett väldigt trevligt bemötande! Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommenderas!

Jesper S
Escreveu sobre Parkettexperten

Mycket väl utfört jobb, enligt tidplan. Parkettexperten har känsla för detaljer och är mycket noggranna. De la totalt ca 50 kvadratmeter stavparkett i ek i vårt hus. Den slipades och behandlades med hårdvaxolja och resultatet är mycket imponerande.

Fredrik B
Escreveu sobre Parkettexperten

Läggning och slipning av fiskbensparkett, utfördes mycket noggrant och man kom med bra lösningar och förslag. Jag hade höga förväntningar vilka uppfylldes helt, allt gick dessutom enligt tidsplanen som vi kom överens om. Jag rekommenderar verkligen företaget.

Jesper B
Escreveu sobre Parkettexperten

Jag anlitade Parkettexperten för läggning och behandling av enstavs ekparkettgolv i rutor. Jag är mkt nöjd med den löpande kontakten under arbetets gång, och med slutresultatet! Utlovade tider och överenskommet pris hölls till punkt och pricka.

Jesper W
Escreveu sobre Parkettexperten

Vi har slagit ihop två rum till ett nytt kök där det låg fiskbensparkett i ena delen och brädgolv i den andra. Vi fick bra råd kring alternativ i utförande och har nu 45 mm fiskbensparkett i hela köket och resultatet blev jättefint. Snabb och bra kommunikation och ett trevligt bemötande genom hela arbetet. Rekommenderas!

Johan H
Escreveu sobre Parkettexperten

Vi fick lagt fiskbensparkett i vårt hus, kanske dubbelt så dyrt som ”klick” men dubbelt så bra.Vi är mycket nöjda med Parkettexperten. Johan & Tina, Limhamn

Lau B

Nyläggning av limmad ekparkett

Marthin M
Escreveu sobre Parkettexperten

Har använt Parkettexparten under många år och till flera olika projekt ,dom har alltid levererat med jättebra service och gjort jättefina arbete. MVH Marthin Moderus Byggcirkeln AB

Carina S
Escreveu sobre Parkettexperten

Mycket bra bemötande.Mycket godkänt utförande och arbete med en trappa.Vi är mycket nöjda

Anders B
Escreveu sobre Parkettexperten

Ruskigt bra resultat efter restaurering och komplettering av 30-talsgolv. Responsiva och genuint intresserade av både oss som kund och våra önskemål.