Alla kategorier Slipa golv Skåne Vellinge Parkettexperten

Parkettexperten

Greviegatan 52, 235 33 Vellinge — Visa karta

Parkettexperten – Din specialist på trä- och parkettgolv!

Vi erbjuder dig alla typer av parkett, trä och laminat golv. Genom samarbeten med de ledande parkett-, trä- och laminatgolvstillverkarna kan vi tillhandahålla dig exakt det du önskar. Vi hjälper dig gärna genom hela processen för att du ska känna dig trygg med att det blir helt rätt, från start till mål. Vi utför också besiktningar av både golv och golvläggningar.

Eftersom vi har ett eget snickeri kan vi enkelt hjälpa dig med speciallösningar för att kunna möta dina önskemål. Hos oss kan du också nyttja ROT-avdraget.

Läs gärna vad våra kunder tycker, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 10 kunder tycker om Parkettexperten

• 2019-02-19

Agnes c skrev om Parkettexperten
    Gjorde ett fantastiskt jobb, snabbare än förväntat, till precis de pris som angivits innan och ett väldigt trevligt bemötande! Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-22

Jesper S skrev om Parkettexperten
    Mycket väl utfört jobb, enligt tidplan. Parkettexperten har känsla för detaljer och är mycket noggranna. De la totalt ca 50 kvadratmeter stavparkett i ek i vårt hus. Den slipades och behandlades med hårdvaxolja och resultatet är mycket imponerande. Läs mer
  • Fredrik B

2018-04-26

Fredrik B skrev om Parkettexperten
    Läggning och slipning av fiskbensparkett, utfördes mycket noggrant och man kom med bra lösningar och förslag. Jag hade höga förväntningar vilka uppfylldes helt, allt gick dessutom enligt tidsplanen som vi kom överens om. Jag rekommenderar verkligen företaget. Läs mer
  • 2018-04-11

Jesper B skrev om Parkettexperten
    Jag anlitade Parkettexperten för läggning och behandling av enstavs ekparkettgolv i rutor. Jag är mkt nöjd med den löpande kontakten under arbetets gång, och med slutresultatet! Utlovade tider och överenskommet pris hölls till punkt och pricka. Läs mer
  • 2018-04-09

Jesper W skrev om Parkettexperten
    Vi har slagit ihop två rum till ett nytt kök där det låg fiskbensparkett i ena delen och brädgolv i den andra. Vi fick bra råd kring alternativ i utförande och har nu 45 mm fiskbensparkett i hela köket och resultatet blev jättefint. Snabb och bra kommunikation och ett trevligt bemötande genom hela arbetet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-04-08

Johan H skrev om Parkettexperten
    Vi fick lagt fiskbensparkett i vårt hus, kanske dubbelt så dyrt som ”klick” men dubbelt så bra.Vi är mycket nöjda med Parkettexperten.
    Johan & Tina, Limhamn Läs mer
  • 2018-04-05

Lau B skrev om Parkettexperten
    Nyläggning av limmad ekparkett Läs mer
  • 2018-04-03

Marthin M skrev om Parkettexperten
    Har använt Parkettexparten under många år och till flera olika projekt ,dom har alltid levererat med jättebra service och gjort jättefina arbete.

MVH
    Marthin Moderus
    Byggcirkeln AB Läs mer
  • 2018-04-03

Carina S skrev om Parkettexperten
    Mycket bra bemötande.Mycket godkänt utförande och arbete med en trappa.Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2018-02-11

Anders B skrev om Parkettexperten
    Ruskigt bra resultat efter restaurering och komplettering av 30-talsgolv.
    Responsiva och genuint intresserade av både oss som kund och våra önskemål. Läs mer

Greviegatan 52, 235 33 Vellinge