Parkettexperten

Parkettexperten

Parkettexperten – Din specialist på trä- och parkettgolv!

Vi erbjuder dig alla typer av parkett, trä och laminat golv. Genom samarbeten med de ledande parkett-, trä- och laminatgolvstillverkarna kan vi tillhandahålla dig exakt det du önskar. Vi hjälper dig gärna genom hela processen för att du ska känna dig trygg med att det blir helt rätt, från start till mål. Vi utför också besiktningar av både golv och golvläggningar.

Eftersom vi har ett eget snickeri kan vi enkelt hjälpa dig med speciallösningar för att kunna möta dina önskemål. Hos oss kan du också nyttja ROT-avdraget.

Läs gärna vad våra kunder tycker, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 19 kunder tycker om Parkettexperten 2

2021-04-28
    Vi har fått slipat, lagat och behandlat originalparkett från -68 samt fyllt på med liknande ny parkett efter rivning av vägg. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och servicen.
    Jag har anlitat Parkettexperten tidigare och kommer absolut att anlita dem igen.
    2020-11-13
    Snabbt, snyggt och proffsigt Parkettexperten!
    2020-03-24
    Vi köpte nytt fiskbensparkett för att match ett gammalt.
    Väldigt bra bemötande och flexibilitet från företaget då det var utmanande att passa in tider för flera olika hantverkare.
    Mycket nöjda!
    2020-03-08
    Man kan alltid räkna med högsta kvalité när man har anlitat Parkettexperten.
    Jag kan varmt rekommendera Parkettexperten.
    2019-12-10
    Det här är tredje gången parkettexperten lägger golv (fiskbensparkett) hos oss.Vi är själva kritiska beställare och ställer höga krav - men Parkettexperten överträffar sig själv varje gång. - Professionella, oerhört skickliga och noggranna! Kan mycket varmt rekommenderas!
    2019-09-05
    Mycket proffsigt arbete! Så trevlig personal som verkligen gör ett bra jobb och kontinuerligt kommunicerar med mig som kund. Vi är supernöjda med slutresultatet, golven blev otroligt snygga!
    2019-09-05
    Fick slipat 36 m2 och lagt ny parkett på ca 38 m2och det blev helt perfekt Hörde av sig i tid jobbade undan snabbt och det kunde inte bli bättre. Kan varmt rekomendera dem.
    Ulla
    2019-06-11
    Trevliga, kommer på utsatt tid och är effektiva. Har inget dåligt att säga!
    Blev supernöjd med resultatet!
    2019-05-01
    Läggning av fiskbensparkett på hela bottenplan i gammalt hus.

Utmärkt bemötande och anträffbarhet. Tydlig kommunikation och info, och inget oförutsett dök upp som avvek från planeringen.
    Utförande som är klanderfritt, gick snabbt och med ett resultat som överträffade förväntningarna.
    Har enbart lovord för Parkettexperten.
    2019-02-19
    Gjorde ett fantastiskt jobb, snabbare än förväntat, till precis de pris som angivits innan och ett väldigt trevligt bemötande! Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommenderas!
    2019-01-22
    Mycket väl utfört jobb, enligt tidplan. Parkettexperten har känsla för detaljer och är mycket noggranna. De la totalt ca 50 kvadratmeter stavparkett i ek i vårt hus. Den slipades och behandlades med hårdvaxolja och resultatet är mycket imponerande.
  • Fredrik B
    skrev om Parkettexperten
    2018-04-26
    Läggning och slipning av fiskbensparkett, utfördes mycket noggrant och man kom med bra lösningar och förslag. Jag hade höga förväntningar vilka uppfylldes helt, allt gick dessutom enligt tidsplanen som vi kom överens om. Jag rekommenderar verkligen företaget.
    2018-04-11
    Jag anlitade Parkettexperten för läggning och behandling av enstavs ekparkettgolv i rutor. Jag är mkt nöjd med den löpande kontakten under arbetets gång, och med slutresultatet! Utlovade tider och överenskommet pris hölls till punkt och pricka.
    2018-04-09
    Vi har slagit ihop två rum till ett nytt kök där det låg fiskbensparkett i ena delen och brädgolv i den andra. Vi fick bra råd kring alternativ i utförande och har nu 45 mm fiskbensparkett i hela köket och resultatet blev jättefint. Snabb och bra kommunikation och ett trevligt bemötande genom hela arbetet. Rekommenderas!
    2018-04-08
    Vi fick lagt fiskbensparkett i vårt hus, kanske dubbelt så dyrt som ”klick” men dubbelt så bra.Vi är mycket nöjda med Parkettexperten.
    Johan & Tina, Limhamn
    2018-04-05
    Nyläggning av limmad ekparkett
    2018-04-03
    Har använt Parkettexparten under många år och till flera olika projekt ,dom har alltid levererat med jättebra service och gjort jättefina arbete.

MVH
    Marthin Moderus
    Byggcirkeln AB
    2018-04-03
    Mycket bra bemötande.Mycket godkänt utförande och arbete med en trappa.Vi är mycket nöjda
    2018-02-11
    Ruskigt bra resultat efter restaurering och komplettering av 30-talsgolv.
    Responsiva och genuint intresserade av både oss som kund och våra önskemål.