Partum AB

4.1 i betyg av av 13 omdömen

Läs vad 13 kunder tycker om Partum AB

• 2020-10-23

SARA S skrev om Partum AB
    Anlitade Partum för köksinstallation. Punktliga, proffsiga, trevliga och alla lätta att ha att göra med. Resultatet blev toppen. Har inte en enda sak att anmärka på. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Sponsor
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • Anna-Karin H

2020-10-08

Anna-Karin H skrev om Partum AB
    Väldigt bra att ha och göra med, duktiga, trevliga, våra problem gick att lösa, bra service. Köket blev mycket bra och vi är väldigt nöjda. Vi ger dem våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Niclas D

2020-03-26

Niclas D skrev om Partum AB
    Väldigt duktiga och tillmötesgående. Var flexibla och löste alla problem som uppstod på bra sätt. All personal var trevliga och lätta att ha att göra med. Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
  • Elisabeth S

2020-03-19

Elisabeth S skrev om Partum AB
    Väldigt bra! Vi är super nöjda med vårt nya kök och det gick fort att göra det. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-12

Nino G skrev om Partum AB
    Väldigt proffsiga och seriösa, mötesgående och problemlösnings orienterade. Har bra dialog med kunden. Jag blev väldigt nöjd och rekommenderar varmt. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2020-03-09

Matilda Cecilia Maria W skrev om Partum AB
    Jag kan verkligen rekommendera detta företag för köksrenovering.
    Partum har precis färdigställt renoveringen av mitt kök och hall.
    Jag träffade en arbetsledare på plats några dagar innan start och vi gick igenom allt som skulle göras. Jag valde att resa bort under tiden renovering pågick. När jag efter 3 veckor kom hem var allt klart och resultatet är fantastiskt.
    Köket,golvet,garderoberna allt blev så himla bra.
    Tusen tack för hjälpen!
    /Matilda Läs mer
  • 2020-03-09

Patrick Anders W skrev om Partum AB
    Anlitade Partum AB för installation av nytt kök. Bra service som höll tidplan och dessutom trevliga att ha att göra med. Rekommenderar Partum AB och kan tänka mig att anlita dem igen. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • Magnus Adam Peter S

2020-01-31

Magnus Adam Peter S skrev om Partum AB
    Tyvärr uppnådde inte Partum vad de lovade. Två veckor blev två veckor + två månader. Strul med kommunikation och hantverkare som hade begränsade, eller inga alls, kunskapar i det svenska eller engelska språket. Första montering av mitt kök blev tämligen dåligt och tog lång tid innan anmärkningar kunde åtgärdas. Fick jaga projektledaren och andra inblandade för att få saker genomfört. Fick dock en kompensation på 1 500 kr, på en faktura på strax över 80 000 kr. Läs mer
  • Marika B

2019-09-20

Marika B skrev om Partum AB
    Anlitade Partum till omfattande renoveringar inklusive ändrad planlösning, nytt kök, nya tak, nya golv mm. Det har varit ett rent nöje att ha med dem att göra.

De är enkla, rättar till om något blir fel utan krångel, hjälpsamma och håller en hög kvalité på arbetet hela linjen.

Jag är så nöjd att jag fortsatt anlita dem när jag nyligen bytte garderobsvägg och golv i ett rum. Inget gnäll, bra humör och ambitiösa hantverkare som kan sin "grej".
    Kan bara rekommendera! Inte lätt i Stockholm att hitta en bra byggfirma, enligt min erfarenhet.

//Marika Läs mer
    Målerifirma Alfred Holm
    4.5 / 5 i betyg — 262 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar."
    Staffan P
  • 2019-09-03

Carl Robert Edward M skrev om Partum AB
    Väldigt bra service, vi kunde inte varit mer nöjda. Köpte kök och montering via Ikea: Ikea stod för usel leverans och service, men Partum levererade verkligen på alla sätt. Snabba, hjälpsamma och skickliga. Alltid trevligt bemötande från såväl snickare som arbetsledare och administratörer. Kan varmt rekommendera Partum! Läs mer
  • John L

2018-07-07

John L skrev om Partum AB
    Mycket nöjd. IKEA KÖK och rekommenderad av IKEA. Dag 1 rev de och forslade bort gamla köket. Dag 2 kom IKEAS leverans på fm och på em kom elektriker och rörmokare. Dag 3 elektriker och snickare. Inom tre veckor var köket installerat med vitvaror, kakling, elinstallationer, murarbeten och slutbesiktning. Vi är helt nöjda och bjöd duktiga snickaren Robin på restaurang för ett fint utfört arbete. Läs mer
    SmartaVal AB
    4.3 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "SmartaVal helped me for many years with cleaning of my home, small repair work and moving - including flyttstadning. Their service and pric"
  • 2018-06-25

Max H skrev om Partum AB
    Råkade ut för exakt samma situation som Patrik S beskriver nedan. Det blev en lång process och efter många mail fram och tillbaka samt anmälan till ARN så justerade bolaget fakturan till slut. Det bör dock tilläggas att problemet uppkom i samband med att jag efterfrågade ytterligare tjänster från ett bolag som var anlitat av Partum och det hade säkert gått att undvika om jag hade gjort beställningen direkt från Partum samt bett om ett fast pris innan utfört arbete. Nu har man lärt sig en läxa om hur man ska hantera detta i fortsättningen. Oavsett så hade jag hoppats på en bättre dialog från bolaget då det var ett väldigt tråkigt bemötande man möttes av när hela problematiken uppkom.

Jag ska också tillägga att det huvudarbete som jag anlitade Partum för, genom IKEA, var en köksrenovering som de utförde helt perfekt. 2 år efter det utförda arbete är jag fortsatt väldigt nöjd.

Helhetsbetyget 3/5 dras ner av hela problematiken och den dåliga dialogen som skedde efter att prispålägget på flera hundra procent uppdagades. Läs mer
  • 2017-09-13

Patrik S skrev om Partum AB
    Vid köksinstallation så anlitade jag Partum på rekommendation från IKEA. Partum anlitade i sin tur Skarpaby El som underleverantör för elarbetet. Notan på elen blev totalt sett högre än hela köksinstallationen då vi passade på att byta vägguttag i vår lägenhet. De lägger på flera hundra procent på materialet och hänvisar till att de använder sig av Ahlsells prislista. Elfirman (som jag kontaktade med) var inte heller sen att tillägga att de inte kan överleva på sin timpenning utan måsta tjäna pengar på materialet. Som ett exempel kan nämnas att en Dimmer som kostar under 500kr i detaljhandeln kostar närmare 1300kr när man tar det på löpande räkning. Elkablar var ännu värre påslag typ 400-500%. Så om ni måste anlita denna firma se till att ha fast pris på ALLT.
    Partum drog av en symbolisk summa efter att jag klagat och blev snabbt hotfulla om betalning. Jag svarade att 5000kr var för mig skamgränsen i justering.
    Är inte naiv och tror inte jag skall få bra priser på deras material men någon jävla måtta får det ändå vara. Borde vara olagligt med hur elgrossister och andra aktörer ger rabatter/kickbacks till hantverkare som inte måste redovisas till kund. Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"

Bästa snickarna i Nacka:

ANNA-MARIA W ANNA-MARIA W tycker:
“Snabb, noggrann, kunnig rörmok...” Läs mer