Partum AB

4.3

17 omdömen om Partum AB

Johan E
Skrev om Partum AB

Partum var och renoverade sonens kök. Utfört arbete var av yttersta klass, men det jag blev mest imponerad av var hela processen med allt från offert, avtal, trevligt bemötande, löpande kommunikation och hålla tider. Det är som att alla fördomar som finns om hantverkare, men tvärtom. Kan verkligen rekommendera Partum om ni vill ha en proffsig hantverkare

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Emma Maria Lovisa A

Vi rekommenderar verkligen Partum! De totalrenoverade vårt kök och de var otroligt proffsiga, tillmötesgående och de hade många kreativa förslag på lösningar!

Alexander Toni Gregor H

Vi är mycket nöjda med Partums arbete som hållit i alla led. Synnerligen trevliga hantverkare som lyhört och skickligt jobbade med att anpassa ett IKEA-kök till ett snart hundraårigt hus. Allt övrigt - rivning, elektricitet, vvs och inte minst målning gick välorganiserat i varandra och med korrekta avstämningar. Rekommenderas!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

MARTIN G
Skrev om Partum AB

4,5! Supertrevlig snickare o overall nöjd. Kunde varit bättre kommunikation ibland men helhetsintrycket efter genomförd käksrenovering är toppen.

SARA S
Skrev om Partum AB

Anlitade Partum för köksinstallation. Punktliga, proffsiga, trevliga och alla lätta att ha att göra med. Resultatet blev toppen. Har inte en enda sak att anmärka på. Kan varmt rekommendera.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Anna-Karin H
Skrev om Partum AB

Väldigt bra att ha och göra med, duktiga, trevliga, våra problem gick att lösa, bra service. Köket blev mycket bra och vi är väldigt nöjda. Vi ger dem våra bästa rekommendationer!

Niclas D
Skrev om Partum AB

Väldigt duktiga och tillmötesgående. Var flexibla och löste alla problem som uppstod på bra sätt. All personal var trevliga och lätta att ha att göra med.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Elisabeth S
Skrev om Partum AB

Väldigt bra! Vi är super nöjda med vårt nya kök och det gick fort att göra det. Rekommenderas!

Nino G
Skrev om Partum AB

Väldigt proffsiga och seriösa, mötesgående och problemlösnings orienterade. Har bra dialog med kunden. Jag blev väldigt nöjd och rekommenderar varmt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Matilda Cecilia Maria W

Jag kan verkligen rekommendera detta företag för köksrenovering. Partum har precis färdigställt renoveringen av mitt kök och hall. Jag träffade en arbetsledare på plats några dagar innan start och vi gick igenom allt som skulle göras. Jag valde att resa bort under tiden renovering pågick. När jag efter 3 veckor kom hem var allt klart och resultatet är fantastiskt. Köket,golvet,garderoberna allt blev så himla bra. Tusen tack för hjälpen! /Matilda

Patrick Anders W

Anlitade Partum AB för installation av nytt kök. Bra service som höll tidplan och dessutom trevliga att ha att göra med. Rekommenderar Partum AB och kan tänka mig att anlita dem igen.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Magnus Adam Peter S

Tyvärr uppnådde inte Partum vad de lovade. Två veckor blev två veckor + två månader. Strul med kommunikation och hantverkare som hade begränsade, eller inga alls, kunskapar i det svenska eller engelska språket. Första montering av mitt kök blev tämligen dåligt och tog lång tid innan anmärkningar kunde åtgärdas. Fick jaga projektledaren och andra inblandade för att få saker genomfört. Fick dock en kompensation på 1 500 kr, på en faktura på strax över 80 000 kr.

Marika B
Skrev om Partum AB

Anlitade Partum till omfattande renoveringar inklusive ändrad planlösning, nytt kök, nya tak, nya golv mm. Det har varit ett rent nöje att ha med dem att göra. De är enkla, rättar till om något blir fel utan krångel, hjälpsamma och håller en hög kvalité på arbetet hela linjen. Jag är så nöjd att jag fortsatt anlita dem när jag nyligen bytte garderobsvägg och golv i ett rum. Inget gnäll, bra humör och ambitiösa hantverkare som kan sin "grej". Kan bara rekommendera! Inte lätt i Stockholm att hitta en bra byggfirma, enligt min erfarenhet. //Marika

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Carl Robert Edward M

Väldigt bra service, vi kunde inte varit mer nöjda. Köpte kök och montering via Ikea: Ikea stod för usel leverans och service, men Partum levererade verkligen på alla sätt. Snabba, hjälpsamma och skickliga. Alltid trevligt bemötande från såväl snickare som arbetsledare och administratörer. Kan varmt rekommendera Partum!

John L
Skrev om Partum AB

Mycket nöjd. IKEA KÖK och rekommenderad av IKEA. Dag 1 rev de och forslade bort gamla köket. Dag 2 kom IKEAS leverans på fm och på em kom elektriker och rörmokare. Dag 3 elektriker och snickare. Inom tre veckor var köket installerat med vitvaror, kakling, elinstallationer, murarbeten och slutbesiktning. Vi är helt nöjda och bjöd duktiga snickaren Robin på restaurang för ett fint utfört arbete.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Max Per Hans H

Råkade ut för exakt samma situation som Patrik S beskriver nedan. Det blev en lång process och efter många mail fram och tillbaka samt anmälan till ARN så justerade bolaget fakturan till slut. Det bör dock tilläggas att problemet uppkom i samband med att jag efterfrågade ytterligare tjänster från ett bolag som var anlitat av Partum och det hade säkert gått att undvika om jag hade gjort beställningen direkt från Partum samt bett om ett fast pris innan utfört arbete. Nu har man lärt sig en läxa om hur man ska hantera detta...

Patrik S
Skrev om Partum AB

Vid köksinstallation så anlitade jag Partum på rekommendation från IKEA. Partum anlitade i sin tur Skarpaby El som underleverantör för elarbetet. Notan på elen blev totalt sett högre än hela köksinstallationen då vi passade på att byta vägguttag i vår lägenhet. De lägger på flera hundra procent på materialet och hänvisar till att de använder sig av Ahlsells prislista. Elfirman (som jag kontaktade med) var inte heller sen att tillägga att de inte kan överleva på sin timpenning utan måsta tjäna pengar på materialet. Som ett...

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen