Alla kategorier Snickare Stockholms län Nacka Partum AB

Värmdövägen 742, 132 35 Saltsjö-boo — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Partum AB

• John L
    John L skrev om Partum AB
    Mycket nöjd. IKEA KÖK och rekommenderad av IKEA. Dag 1 rev de och forslade bort gamla köket. Dag 2 kom IKEAS leverans på fm och på em kom elektriker och rörmokare. Dag 3 elektriker och snickare. Inom tre veckor var köket installerat med vitvaror, kakling, elinstallationer, murarbeten och slutbesiktning. Vi är helt nöjda och bjöd duktiga snickaren Robin på restaurang för ett fint utfört arbete. Läs mer
  • Max H
    Max H skrev om Partum AB
    Pågående process. Återkommer med omdöme. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Partum AB
    Vid köksinstallation så anlitade jag Partum på rekommendation från IKEA. Partum anlitade i sin tur Skarpaby El som underleverantör för elarbetet. Notan på elen blev totalt sett högre än hela köksinstallationen då vi passade på att byta vägguttag i vår lägenhet. De lägger på flera hundra procent på materialet och hänvisar till att de använder sig av Ahlsells prislista. Elfirman (som jag kontaktade med) var inte heller sen att tillägga att de inte kan överleva på sin timpenning utan måsta tjäna pengar på materialet. Som ett exempel kan nämnas att en Dimmer som kostar under 500kr i detaljhandeln kostar närmare 1300kr när man tar det på löpande räkning. Elkablar var ännu värre påslag typ 400-500%. Så om ni måste anlita denna firma se till att ha fast pris på ALLT.
    Partum drog av en symbolisk summa efter att jag klagat och blev snabbt hotfulla om betalning. Jag svarade att 5000kr var för mig skamgränsen i justering.
    Är inte naiv och tror inte jag skall få bra priser på deras material men någon jävla måtta får det ändå vara. Borde vara olagligt med hur elgrossister och andra aktörer ger rabatter/kickbacks till hantverkare som inte måste redovisas till kund. Läs mer

Bästa snickarna i Nacka:

Kocksgatan 38, 11629, stockholm