Patric Wolff'S Måleri AB

Patric Wolff'S Måleri AB

About company

På Wolffs Måleri tycker vi att du ska kunna njuta av att måla om, det ska vara enkelt och roligt! Vi erbjuder därför fullservice inom alla sorters måleri, både inom- och utomhus. Inget jobb är för stort eller för litet för oss; vi utför allt från fönster- och dörrmåleri till trapphus och hela fasader. Dessutom är vi certifierade...

14 omdömen om Patric Wolff'S Måleri AB

Rickard N
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Proffsiga och trevliga! Vi är väldigt nöjda. Dem rev ner en tapet som de först inte tänkt men för bästa möjliga resultat behövdes det och vi behövde inte betala extra inte heller för att vi tapetserade lite mer än vad vi först sagt. Resultatet blev hur bra som helst! Inget att klaga på. Rickard Näslund

Jakir Allt Inom Måleri AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet.

Bengt W
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Hej, Jag är mycket nöjd med allt från företaget. Från första kontakt, offert, samt genomförande av allt målningsarbete. Utomhus väldigt noggrant och väl genomfört med bra personal. Innomhus tak och väggar i hela huset. trevligt bemötande, bra rådgivning och väldigt fint och proffsigt genomfört. Bengt W.

Göran E
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Vi anlitade Wolffs Måleri för att måla om hela lägenheten 2014. Mycket trevlig personal och oerhört snabb men noggranna. Patric som driver måleriet är precis som man vill att en hantverkare ska vara. Proffsig, pålitligt och oerhört serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Wolffs Måleri! Göran Eriksson, Göteborg

Valaria B
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Proffsigt företag, både bemötande och arbetsmässigt. Wolffs Måleri målade och la ny armeringsmatta i tak på min vind efter vattenskada. Gjorde också jobbet snabbare än uppskattad tid. Brukar inte skriva omdömen om företag men vill definitivt rekommendera företaget! Valaria Bengtsson

mikael l
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

De här killarna vet garanterat vad de håller på med! Kunniga och trevliga. De fixade till min helt inrökta lägenhet ( 2:a på 54 kvadrat) som inte renoverats på 20 år. Tak, väggar, snickerier och köksluckor. Jag trodde inte det var möjligt men nu är den som ny och det luktar inte rök alls. Allt flöt på smidigt. Trolleri!

jessica l
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Vi anlitade Wolffs Måleri för målning av en hel lägenhet samt slipning och behandling av alla golv, inför inflytt. Wolffs Måleri var mycket hjälpsamma och gjorde allt för att hinna klart under tiden mellan att vi fick lägenheten till den dagen vi tänkt flytta in. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Wolffs Måleri!

martin n
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Vi beställde tapetsering och målning av 3 st. rum samt läggning av plastmatta i ett rum och en liten gång. Vidare slipning och lackning av parkettgolv. Alla kontakter med företaget samt alla hantverkare har varit proffsiga på alla sätt. Kan bara uttrycka att vi är helnöjda och rekommenderar Wolffs Måleri AB till alla andra vi känner!

Jannicke E
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Patric på Wolffs Måleri var väldigt serviceminded och mycket kunnig i sitt yrke. Han rapporterade löpande om status och när han skulle komma. Arbetet blev utfört enligt avtal. Med tanke på omfattningen av jobbet som var utomordentligt gjort så var det mycket prisvärt! Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera andra att anlita Wolffs Måleri. //Jannicke E

Svar från Patric Wolff'S Måleri AB

Tack för ert omdömme och er gästfrhet., Med vänlig hälsning, Patric Wolff Wolffs Måleri AB

Eivor J
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Vill tacka för vinsten på 8 timmar , fick hjälp m uppsättning av tapeter, måla golvlister o hallväggen. Mycket nöjd o rekommenderar Patric Wolff

Mikael L
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Ett professionellt team som jobbar med en seriositet och yrkesskicklighet som ger trygghet. Jobbet har utförts med både snabbhet o noggrannhet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Dessutom är det snyggt och välstädat varje dag de lämnat lägenheten. Jag ger dem högsta betyg // Mikael Lönnberg

Fredrik Ö
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Jättetrevlig och kunnig personal som gärna bollar idéer och kommer med råd. Vår målare Patric gjorde ett jättebra jobb. Vi målade hela vår lgh på 105 kvm och tapetserade en mindre hall och det blev så bra! Rekommenderar verkligen denna firman. Tummen upp! // Freddan Ö

anna f
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Snabbt och snyggt fixades våra vardagsrumsväggar. När vi efter första omgången inte var helt nöjda (färgen täckte inte 100% överallt) kom målaren tillbaka dagen efter och fixade det. Nu är vi mycket nöjda, speciellt med servicen och bemötandet. Lätta att ha att göra med, trevliga! Anna Fransson

Jonas F
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Grymt nöjd med allt från kommunikation till finish. Kommer definitivt anlita Wolffs Måleri igen. Patric är precis så som man önskar att en hantverkare ska vara, noggrann, pålitlig och trevlig!! Kan varmt rekommendera detta företaget!

christian h
Escreveu sobre Patric Wolff'S Måleri AB

Har anlitat Wolffs Måleri flertalet gånger. Från att kitta och måla gamla känsliga fönster till hjälp med målning av lägenhet, innefattande både spackling, målning av väggar och målning av snickerier. Förutom stort kunnande och väldigt bra utfört arbete känns det tryggt att anlita dem. Om det är några oklarheter så ringer de och frågar, är det någon detalj man som kund förbisett , tar de initiativ till att fixa eller kollar om de ska fixa. Kommer i tid, eller snarare lite tidigare. Kan varmt rekommendera detta företaget :) // C.Holmqvist

Wolffs Måleri gillar detta