Alla kategorier Snickare Stockholms län Österåker Patrik Liljeqvist Inredning

Kvarnbacken 6, 184 91 Åkersberga — Visa karta

Klyvarestigen 14, 17961, STENHAMRA
Winblad Bygg & Finsnickeri
Victor A:
Bra och enkla att ha att göra med!

Snickare nära Patrik Liljeqvist Inredning:

Spånlötsvägen 83, Åkersberga
VNP Bygg tar väl hand om sina kunder och deras byggprojekt, som innefattar allt ... Läs mer ›
Marie D:
Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i...

Läs vad 4 kunder tycker om Patrik Liljeqvist Inredning

• Sonja C
    Sonja C skrev om Patrik Liljeqvist Inredning
    Jag har nu användt Patrik's företag under fyra år. Han och hans fantastiska snickare har renoverat mitt hus i Djursholm från start till slut (efter att de tog över projektet från ett svenskt företag som hade strulat till allting och det måste göras om från grunden - en mardröm för mig). Efter det har de byggt till källare. Precis avslutat installation av ny badrumsinredning. I urspungsrenoveringen ingick förutom totalrenovering av allt inklusive att snickra gammaldagslister och detaljer, att bygga: platsbyggt kök, platsbyggd inredning i special anpassat gästrum, byggt garderober, specialhyllor och skoskåp. De har byggt terasser och tom grävt ut halva trädgården. Utöver allt detta har de byggt om ett hus ute på en ö åt oss och hjälpt med krävande andra projekt inne i Stockholm.

Vad jag kan konstatera är att man får trygghet och kvalitet av Patrik och hans nätverk. Dom kommer när dom skall och jobbar dygnet runt om så krävs. De har smak för detaljer och kan göra hantverk även för den mest kräsna. Men kostnaderna rusar aldrig iväg. Vill man ha en Ikea-lösning så gör dom den, men lyckas få det att se ut som hantverk. Att Patrik på fritiden tar hand om gamla träbåtar ser man även resultatet av när han gör detaljarbeten.

En femma i poäng räcker inte till. Idag kom han tom åkande och bytte en säkring som gått i köldknäppen. kontakta mig gärna för att få en ännu personligare rekommendation.
  • Ingemar i
    Ingemar i skrev om Patrik Liljeqvist Inredning
    Vi skulle byta kök. Efter besök på ett flertal företag hamnade vi hos Patrik Liljekvist inredning. Vi blev suveränt bemötta! Patriks sätt att planera vårt kök överträffade allt dittills och vi gjorde affär. Vid installationen anlitades ett svenskt företag med en mycket bra ägare/representant. Men under installationen kom istället (som vanligt...!) estländare/litauer/etc. Det mesta blev mycket bra. De gjorde dock en del fel som blev dyra att rätta. Men allt rättades utan extra kostnad för oss (dock med en del långa förseningar pga långa leveranstider för ersättningsvaror). Slutresultatet blev hur som helst väldigt bra. Vi är mycket nöjda och har fått mycket beröm för vårt kök.

Två viktiga erfarenheter: (1) Vi gjorde om ALLT och det visade sig vara ett klokt beslut. Det blev inte halvdant. (2) Det blev mycket pengar! Men jag har inte ångrat en krona - vilket jag brukar göra efter halvdana snik-lösningar.... (3) Se till att få en riktigt bra installatör! Försök inte ens montera ditt kök själv - om det inte är en väldigt enkel lösning!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Patrik Liljeqvist Inredning
    Har anlitat företaget Patrik Liljeqvist Inredning för installation av nytt kök och badrum och måste säga att vi är mycket nöjda med jobbet. Förutsättningarna var inte de bästa pga att vårat hus har satt sig med åren och golven lutade utåt ytterväggen. Men snickarna riktade upp golven och nu när allt är klart måste jag säga att vi är mer än nöjda över vårt nya kök och badrum
  • Olof H
    Olof H skrev om Patrik Liljeqvist Inredning
    Varning för detta företag! Har en synbarligen bra fasad, men använder nästan uteslutande icke svensktalande arbetskraft från Ukraina och Litauen. Mitt kök instalerades i fel höjd så spisen måste stå på en pidestal. Parkettgolven är knaggliga och i olika höjd. Mjukfogar spricker, Hyllor som gjordes i en nisch var så snea att jag fick riva dem själv och bygga om. en hel vägg är sne och omöjlig att få rätsida på. En helt ny webergrill försvann också i samband med deras besök, men de förnekar allt. Firman tog också med sig en elekriker "Elin Elinstallationer" som också kan läsas om här på reco...
    Sofia J gillar detta

Kvarnbacken 6, 184 91 Åkersberga