Perfekt Badrum & Bygg AB

Gustavsviksvägen 13A, 132 36 Saltsjö-boo — Visa karta

4.7 i betyg av av 14 omdömen
Vi gör allt! Renovering, ombyggnad, tillbyggnad, nybyggnad.
Med ett brett kunnande kan vi åta oss alla typer av arbeten
till låga kostnader.

Läs vad 14 kunder tycker om Perfekt Badrum & Bygg AB

• Emma Frida Margareta K

2019-11-19

Emma Frida Margareta K skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag anlitade i okt 2019 Perfekt Badrum & Bygg för att renovera mitt badrum. Ägaren Lukas är väldigt lätt att ha att göra med - kommunikativ, lyhörd, trevlig, lösningsorienterad, tillmötesgående och höll det han lovade. De började arbeta enligt tidplan, dök upp i tid varje dag och var färdiga drygt en vecka innan utsatt tid (trots mina tilläggsbeställningar som de löste utan problem). De är både professionella och snabba, priset var konkurrenskraftigt och jag är mycket nöjd med slutresultatet. Om jag hade fler badrum att renovera skulle jag anlita dem igen. Kan ge dem mina bästa rekommendationer. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2016-12-21

Tobias D skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Efter rekommendationer från goda vänner så anlitade jag Perfekt Badrum & Bygg AB till totalrenovering av min lägenhet. Fick stort förtroende av Lukas redan vid första mötet. Allt från genomgång, handlingsplan och slutförande har fungerat mycket bra. Hantverkarna är professionella, kunniga, flexibla, tillmötesgående och mycket trevliga. Jag rekommenderar dem till ert kommande projekt, jag vet att för mina kommande projekt så behöver jag bara ringa till Lukas! Läs mer
  • Jesper R

2016-05-10

Jesper R skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Företaget har kontaktat mig angående att lösa de problem jag haft efter renovering. Bra! Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 74 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2014-12-12

Gustav E skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Snabba, effektiva, lyhörda och prisvärda. Vi är enormt nöjda med allt jobb (2 badrum med lite arbete runt omkring).som perfekt gjort hemma hos oss. De började jobba när de lovat, höll tidsplan och budget och kunde anpassa sina tider så att det passade in med våra scheman. Resultatet blev precis som önskat. Vi är Väldigt nöjda Läs mer
  • 2014-12-04

sophie L skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Vi anlitade Perfekt badrum & bygg AB för att totalrenovera två st badrum, en gästtoalett samt takomläggning. Vi fick snabbt kontakt och denna goda kontakt har löpt som en röd tråd under hela renoveringen. Vi har fått goda råd under denna omfattande renovering och hantverkarna var mycket trevliga, punktliga och har hela tiden hållit ordning, städat och underlättat för familjen att leva i " kaoset". Hela arbet är mycket skickligt utfört och av god ledning av projektledare. Vi är så nöjda med våra fina badrum och ett nytt och fint tak! Vi ger med värme våra bästa rekommendationer till dessa duktiga hantverkare! Sophie och Per Leckström med familj. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Badge2020
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • Robert M

2014-04-10

Robert M skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag och min mor Anita har använt Perfekt renovering till vårt landställe och resultatet har varje gång varit perfekt och klart snabbare än utsatt tid.

Min mor har även använt Perfekt renovering till sitt badrum och även där var resultatet perfekt, min vän har också renoverat badrummet och var väldigt nöjd.

Så kan verkligen rekommendera "Perfekt Badrum & Bygg" till vem som helst jag skulle aldrig anlita någon annan och är väldigt tacksam att ha en sådan kontakt.

Ägaren Lukas är också en genomgod människa och har en unik förmåga att förstå exakt så man vill ha det. Läs mer
  • Riccardo G

2014-03-29

Riccardo G skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag har nyligen anlitat Perfekt Tak & Badrum för renovering av min dusch/toalett & är mycket nöjd.
    Duktiga & trevliga hantverkare.
    Både tidsram & budget har hållits.
    Tack för en Perfekt dusch renovering. Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 299 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Allt genomfört enligt plan och den offert jag fick. Jobbet gjordes både snabbt och skickligt! Jag är supernöjd med mina nya fina ek-golv."
  • 2013-10-28

Ove skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag använde hösten 2013 Perfekt Tak & Badrum för helrenovering av badrum, ägaren Lukas ingav ett förtroende som skapande stor trygghet från första besöket till fullgjort hantverk. Jobbet utfördes professionellt enligt offert och angiven tidsram. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Perfekt Tak & Badrum för badrumsrenoveringar! Läs mer
  • 2013-01-21

Marcus J skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Vi använde Perfekt Tak & Badrum för vårt badrum med dusch för några år sedan och är väldigt nöjda. Såväl tidsplan som budget hölls och arbetet är väldigt proffsigt utfört. De få tilläggsbeställningar/ändringar vi gjorde löstes på ett smidigt och bra sätt.

Perfekt Tak & Badrum är oerhört kunniga, dom tar ett helhetsåtagande och är trevliga att ha att göra med. Har därför rekommenderat dom till ett flertal vänner som alla varit mycket nöjda med deras arbete

Marcus Jarde Läs mer
  • Jorunn G

2013-01-05

Jorunn G skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Vi har utnyttjad Perfekt Tak & Badrum vid flera olika tillfällen; 2 badrumsrenoveringar, takläggning,
    Terrassläggningar, husmålning etc och vi kan varmt rekommendera företaget då vi är mycket nöjda med deras arbeten. Läs mer
  • 2013-01-03

Fredrik G skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Perfekt renovering genomförde total renovering av vårt badrum inklusive rivningen av det gamla och vi är genomgående väldigt nöjda. Man höll budgeten och tidplanen som sattes upp. Ett fåtal mindre tilläggsbeställningar offererades och beställdes separat under projektets gång och den processen var smidig.

När vi satte upp specifikationen som grund för offerten så ställde Perfekt Renovering mycket frågor och gav bra förslag på lösningar som vi inte tänkt på.

Under projektets gång arbetade man flitigt och var nogranna med att hålla snyggt och ordning omkring sig.

Resultatet blev mycket bra med snygg detaljer, vi är väldigt nöjda med vårt nya badrum.

Vi kommer använda dem till att göra vårt kök också. Läs mer
  • 2012-12-06

Jonas E skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Mycket professionella ! Gjorde arbetet minst en vecka snabbare än konkurrenterna och till ett förmånligt pris. Jag är överlag väldigt nöjd! Läs mer
  • 2012-11-30

John L skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    De gör jobb med kvalité. Läs mer
  • 2012-04-18

Rickard C skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Bra polska hantverkare med god moral, professionell attityd och hygglig inställning till ett bra utfört arbete. De är inte bäst, men mycket prisvärda. Läs mer