Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Nacka Perfekt Badrum & Bygg AB

Perfekt Badrum & Bygg AB

Gustavsviksvägen 13A, 132 36 Saltsjö-boo — Visa karta

Vi gör allt! Renovering, ombyggnad, tillbyggnad, nybyggnad.
Med ett brett kunnande kan vi åta oss alla typer av arbeten
till låga kostnader.
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Golvläggare nära Perfekt Badrum & Bygg AB:

Ackumulatorvägen 4, LIDINGÖ
Välkommen till oss på Lidingö Hantverksgrupp. Vi hjälper dig med måleri, taklägg... Läs mer ›
Gustaf M:
Professionellt och trevligt bemötande. Bra jobb

Läs vad 12 kunder tycker om Perfekt Badrum & Bygg AB

• Jesper R
    Jesper R skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Företaget har kontaktat mig angående att lösa de problem jag haft efter renovering. Bra!
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Snabba, effektiva, lyhörda och prisvärda. Vi är enormt nöjda med allt jobb (2 badrum med lite arbete runt omkring).som perfekt gjort hemma hos oss. De började jobba när de lovat, höll tidsplan och budget och kunde anpassa sina tider så att det passade in med våra scheman. Resultatet blev precis som önskat. Vi är Väldigt nöjda
  • sophie L
    sophie L skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Vi anlitade Perfekt badrum & bygg AB för att totalrenovera två st badrum, en gästtoalett samt takomläggning. Vi fick snabbt kontakt och denna goda kontakt har löpt som en röd tråd under hela renoveringen. Vi har fått goda råd under denna omfattande renovering och hantverkarna var mycket trevliga, punktliga och har hela tiden hållit ordning, städat och underlättat för familjen att leva i " kaoset". Hela arbet är mycket skickligt utfört och av god ledning av projektledare. Vi är så nöjda med våra fina badrum och ett nytt och fint tak! Vi ger med värme våra bästa rekommendationer till dessa duktiga hantverkare! Sophie och Per Leckström med familj.
  • Robert M
    Robert M skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag och min mor Anita har använt Perfekt renovering till vårt landställe och resultatet har varje gång varit perfekt och klart snabbare än utsatt tid.

Min mor har även använt Perfekt renovering till sitt badrum och även där var resultatet perfekt, min vän har också renoverat badrummet och var väldigt nöjd.

Så kan verkligen rekommendera "Perfekt Badrum & Bygg" till vem som helst jag skulle aldrig anlita någon annan och är väldigt tacksam att ha en sådan kontakt.

Ägaren Lukas är också en genomgod människa och har en unik förmåga att förstå exakt så man vill ha det.
  • Riccardo G
    Riccardo G skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag har nyligen anlitat Perfekt Tak & Badrum för renovering av min dusch/toalett & är mycket nöjd.
    Duktiga & trevliga hantverkare.
    Både tidsram & budget har hållits.
    Tack för en Perfekt dusch renovering.
  • Ove
    Ove skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Jag använde hösten 2013 Perfekt Tak & Badrum för helrenovering av badrum, ägaren Lukas ingav ett förtroende som skapande stor trygghet från första besöket till fullgjort hantverk. Jobbet utfördes professionellt enligt offert och angiven tidsram. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Perfekt Tak & Badrum för badrumsrenoveringar!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Vi använde Perfekt Tak & Badrum för vårt badrum med dusch för några år sedan och är väldigt nöjda. Såväl tidsplan som budget hölls och arbetet är väldigt proffsigt utfört. De få tilläggsbeställningar/ändringar vi gjorde löstes på ett smidigt och bra sätt.

Perfekt Tak & Badrum är oerhört kunniga, dom tar ett helhetsåtagande och är trevliga att ha att göra med. Har därför rekommenderat dom till ett flertal vänner som alla varit mycket nöjda med deras arbete

Marcus Jarde
    2013-03-05 Lukas N svarar Marcus J
    Hej Marcus,

Tack för ditt inlägg. Verkligen roligt att höra att ni är så nöjda med vårt arbete!
    Och stor tack för alla rekommendationer.

• Jorunn G
    Jorunn G skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Vi har utnyttjad Perfekt Tak & Badrum vid flera olika tillfällen; 2 badrumsrenoveringar, takläggning,
    Terrassläggningar, husmålning etc och vi kan varmt rekommendera företaget då vi är mycket nöjda med deras arbeten.
    2013-03-05 Lukas N svarar Jorunn G
    Hej Jorunn,

Tack för ditt inlägg och stor tack för allt beröm till Perfekt Tak & Badrum!

• Fredrik G
    Fredrik G skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Perfekt renovering genomförde total renovering av vårt badrum inklusive rivningen av det gamla och vi är genomgående väldigt nöjda. Man höll budgeten och tidplanen som sattes upp. Ett fåtal mindre tilläggsbeställningar offererades och beställdes separat under projektets gång och den processen var smidig.

När vi satte upp specifikationen som grund för offerten så ställde Perfekt Renovering mycket frågor och gav bra förslag på lösningar som vi inte tänkt på.

Under projektets gång arbetade man flitigt och var nogranna med att hålla snyggt och ordning omkring sig.

Resultatet blev mycket bra med snygg detaljer, vi är väldigt nöjda med vårt nya badrum.

Vi kommer använda dem till att göra vårt kök också.
    2013-03-05 Lukas N svarar Fredrik G
    Hej Ferdrik,

Härligt att höra att allt gått så bra med er badrumsrenovering och alla tilläggsarbeten. Ha det så bra!

Vänliga hälsningar, Katarina Kundansvarig/Account Manager
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Mycket professionella ! Gjorde arbetet minst en vecka snabbare än konkurrenterna och till ett förmånligt pris. Jag är överlag väldigt nöjd!
    2013-03-05 Lukas N svarar Jonas E
    Hej Jonas,

Vad roligt att höra att du är så nöjd med vårt jobb! Tack för ditt inlägg.

• John L
    John L skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    De gör jobb med kvalité.
    2013-03-05 Lukas N svarar John L
    Tack John för ditt omdöme!

• Rickard C
    Rickard C skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB
    Bra polska hantverkare med god moral, professionell attityd och hygglig inställning till ett bra utfört arbete. De är inte bäst, men mycket prisvärda.
    2013-03-05 Lukas N svarar Rickard C
    Hej Rickard,