Alla kategorier Naglar Västra Götaland Göteborg Pias Elit Hår & Skönhet

Pias Elit Hår & Skönhet

HERKULESGATAN 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Elit Hår & Skönhet, en salong som anser att kunderna är värda professionell hjälp och en lyxig upplevelse i en miljö där personalen gör det lilla extra för att sätta guldkant på tillvaron. Hos Pias Elit Hår & Skönhet finns alla behandlingar du kan tänkas behöva och de är ständigt uppdaterade på det absolut senaste inom hår- och kroppsvård. I en ljus och härlig salong tillåts man njuta av en avslappnande och trygg upplevelse som bidrar till en lyxigare och lugnare tillvaro. Välkommen!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 10 kunder tycker om Pias Elit Hår & Skönhet

• Emira K
    Emira K skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Jättebra service och alla som arbetar på salongen är jätteduktiga och kunniga. Är stammis där 😊
  • Inger E
    Inger E skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Bra att kunna komma i all hast när impulsen klippning infinner sig. Bra pensionärsråd, tack.
  • Sussanne F
    Sussanne F skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Trevlig och duktig personal. Jag är nöjd när jag varit på behandling.
  • Anna H
    Anna H skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    De är trevliga men väldigt inkompetenta. Lägger på avgifter som ej är applicerbara för behandlingen, använder lockpriser de ej står för när man väl ska betala.
    Jag bad att få färga en ombre, vi kom överens om 599kr. Ingen ombre gjordes utan frisören slutade helt enkelt färga 10 cm feb hårbotten(ingen gradvis övergång. När jag skulle betala krävde hon 1399kr! Jag gick gå tillbaka då håret var grått(ej blont som jag bett om) Aldrig mer!! Fick lägga 2200 hos en annan frisör för att fixa mitt hår. Undvik till varje pris
    2016-12-08 Pias Elit Hår & Skönhet svarar Anna H
    Tråkigt att du tycker vi är inkompetenta!
    Och inte vänder dig till oss direkt.
    Har ej hört eller fått ngt klagomål från dig.!!!! Du var glad när du gick och tyckte att din frisör var mkt proffesionell !!!!
    Du köpte en lågpris kampanj lets deal Gällande slingor och färg men ville ha en umbre!!
    Du hade säkert längre hår än ovanför axlarna och då vi är noga med offert innan vi börjar behandling sa du säkert ja till nyansering och även att du ville ha ask som nyansering!
    Min fråga är du fick som du ville ha när vi gjorde offert innan behandling som vi alltid gör!! men ångrade dig säkert att du sagt ja till ask nyansering och blivit sur att notan inte hamnade på bara 599kr trots att allt står tydligt i den lågpriskampanj på lets deal du köpt
    Tillägg om längre hår än till axeln och även tillägg om man ska ha nyansering! Kostar extra bara att läsa under villkor!
    Tycker även du borde komma till oss direkt så vi kunde utrett detta.!! Än att ge sken av att du var så nöjd och glad Vi har bara nöjda kunder men ibland kan det komma tydligen missnöje när priset blir mer som i ditt fall. 2200kr betalade du till en annan salong men tycker att vi skulle nöja oss med 599kr trots offert och villkor som står i Kampanj😳
    Mvh Elit hår&skönhet
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Bästa salongen jag har varit på!
    2016-12-08 Pias Elit Hår & Skönhet svarar Isabella H
    Tackar så mycket för din åsikt 👍🏼
    Mvh Elit hår&skönhet
  • Emira A
    Emira A skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Jätte bra! Mycket trevlig personal.
    Rent och snyggt!
  • Dzeneta S
    Dzeneta S skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Grymt nöjd med servicen och bemötandet av personalen. Rekommenderar starkt
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Bra service och gott bemötande
  • Juan Y
    Juan Y skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Jag var super nöjd tack för allt!!!!
  • Fati Y
    Fati Y skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Så trevligt och välbemötande Pia i kassan och även frisören som klippte min lilla ängel. REKOMMENDERAR ANDRA ATT BESÖKA DENNA MYSIGA SALONG MVH FATIMA

HERKULESGATAN 1, 417 01 Göteborg