Alla kategorier Naglar Västra Götaland Göteborg Pias Elit Hår & Skönhet

Pias Elit Hår & Skönhet

HERKULESGATAN 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Elit Hår & Skönhet, en salong som anser att kunderna är värda professionell hjälp och en lyxig upplevelse i en miljö där personalen gör det lilla extra för att sätta guldkant på tillvaron. Hos Pias Elit Hår & Skönhet finns alla behandlingar du kan tänkas behöva och de är ständigt uppdaterade på det absolut senaste inom hår- och kroppsvård. I en ljus och härlig salong tillåts man njuta av en avslappnande och trygg upplevelse som bidrar till en lyxigare och lugnare tillvaro. Välkommen!

Nagelsalonger nära Pias Elit Hår & Skönhet:

Västra Hamngatan 13A, GÖTEBORG
Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss! Läs mer ›
Sandra R:
Supertrevlig personal, trevlig atmosfär och framförallt så kan man alltid vänta sig bästa resultat! Jag har testat solduschar, tandblekning,...

Husargatan 11, GÖTEBORG
Studio Sweet i Göteborg erbjuder frisörtjänster, hårförlängning, ögonfransförlän... Läs mer ›
Oskar J:
Duktig frisör med nytänk som dessutom är mycket trevlig.
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 15 kunder tycker om Pias Elit Hår & Skönhet

• Susanne J
    Susanne J skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Första gången jag var där blev jag supernöjd håret höll länge blev genomklippt mm.
    andra gången köpte jag via dealen på nätet det var ca en månad sen.Hade tid kl 11 kom in runt 13.30.Håret blev inte ordentligt genomklippt och slingorna har redan gått ur och är redan mörk i hårbotten. nä det var inte ok. Man ska få samma behandling av håret vare sig man betalar fullt pris eller köper en deal.Dålig stil
  • Melike C
    Melike C skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Frisörerna är väldigt trevliga och proffessionella speciellt Suad kan starkt rekommendera henne. Jag blev inte nöjd med mitt hår på mitt första besök och gick då tillbaka och de var riktig serviceminded och fixade till det utan kostnad och resultatet blev över förväntan bra! Riktig bra service och trevlig personal! Dock verkar det vara problem vid bokningsfronten. Pia du är jätte trevlig men måste se över dina bokningar, att kunder får vänta i timmar är inte frisörernas fel det är pga att de blir överbokade. Och jag kände att frisörerna blev stressade. Suad hade hand om 4 kunder samtidigt första dagen jag var där det är inte ok. det var nog även därför som mitt hår inte blev som jag önskade i färgen första gången. TACK för ett tevligt bemötande och tack för en bra service ❤️
  • Ida
    Ida skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Rekommenderar inte den här salongen till någon!
    Frisören hade svårt att förstå vad jag menade och verkade inte vara fackmässigt utbildad då hon först hävdade att det inte går att göra slingor om man inte gör dem med start i hårbotten. Slingorna gjordes sedan genom att först tupera håret vid hårbotten, vilket inte reddes ut förrän efter att mitt hår blötts och schampoonerats. Så mycket hår som slets bort när håret skulle kammas ut har jag förmodligen inte tappat på ett år. Frisören visade dessutom noll intresse av att vara det minsta trevlig eller service minded. Efter frisörbesöket gick jag direkt hem och tvättade håret då jag trodde att det var ohanterligt av för mycket stylingprodukter. Visar sig efter duschen att blekningen varit alldeles för stark och den sista decimetern av håret är mycket skadat. Hårstråna går av och går att "dra ut" som om det vore tuggummi. Går tillbaka till salongen dagen efter för att reklamera behandlingen och begära pengarna tillbaka. Efter att chefen känt på håret i all hast får jag till svar att håret bara är torrt och att det är normalt när man bleker håret. Förklarar att jag blekt håret otaliga gånger men aldrig gått från en frisör med värre hår än jag kom in med. Chefen säger då att jag får gå hem och göra en hårinpackning och att jag är välkommen att "ta det vidare". När jag säger att jag i panik gjorde hårinpackning igår i över en timme får jag motfrågan HUR jag utförde hårinpackningen.
    Har anmält till Allmänna reklamationsnämnden (ARN).
    2017-07-05 Pias Elit Hår & Skönhet svarar Ida
    Du kom och gjorde behandling som var slingor
    Foliepaket som vi gjort tusen gånger
    Du skrattade och var så nöjd!!!
    Du fick rabatt med 7-800kr
    Vi tog före och efterbild på ditt hår!
    Nästa dag när du kommer tar jag en konsultation ser att inget fel är gjort!
    Men ytterst lite torrt!!! Självklart!!!
    Det är slingor vi pratar om!!!
    Alla som gör slingor vet att det är uttorkande för håret och inpackningar skall användas
    Attt jag frågade är för att vi bryr oss om våra kunder vi tycker att eftervård är lika viktig som behandlingen man gjort!
    Många lägger inpackningar fel därför förklarar vi så kund gör rätt
    Detta tycker du också är fel!!!
    Våran bedömning är att inget fel har gjorts på ditt hår !!!! och ytterligare en fick se och känna för att det ska vara korrekt
    Våran bedömning blev att här är det en kund som bara vill ha GRATIS!!!!!
    För ngt fel såg vi inte alls
    Mvh Elit hår&skönhet Lycka till :)🌺
  • Frida A
    Frida A skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Avråder alla från att gå hit. Hade bokat en tid men fick vänta i 1,5 timme innan jag fick sätta igång! Ingen bad om ursäkt för det! Frisören som skulle fixa mitt hår hade ingen aning om vad hon gjorde! Det tog lång tid innan hon förstod vad jag menade och jag kände mig långt ifrån trygg att det skulle bli bra! När jag satt mig i stolen igen efter att de sköljt ur färgen hade jag lila hår, vilket jag var väldigt tydligen med att jag absolut inte ville ha! Jag sa tydligt att jag ville ha kallt men absolut inte lila eller grått! Jag kom dit och sa att jag ville ha några slingor med gick där ifrån med helblekt hår och massa hår som var av. Och väldigt otrevlig ägare!!
  • Sh K V
    Sh K V skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Trevliga personal , men inkompetenta. Har inte fått den färgen jag ville men ändå betalad 1000kr! Är inte nöjd alls , känner mig besviken . Jag kunde få samma färg hemma utan något problem men gick till frisör för att få den exakta färgen jag önskar, men tyvärr valde fel salong kanske!. Jag kommer aldrig rekommendera till någon annan!
    2017-06-01 Pias Elit Hår & Skönhet svarar Sh K V
    Tråkigt att du kallar oss inkompetenta!
    Du bokade en kampanjbehandling!!!
    Ville ha orange på den färg du hade från början.
    Du har en mörkare grund valde en ljusare orange färg efter en bild du visade från din mobil.
    Vi informerade att vi måste bleka upp håret för att få liknande bilden.
    Detta ville du inte utan bara vad som ingick i kampanj. Du fick den färg du valde men inte samma resultat som på bilden pga snålhet!!!
    Du borde istället skylla på dig själv istället för att kalla oss inkompetenta vi gav dig konsultation innan och förklarade!!!
    Men du avböjde
    Ett råd lyssna på den frisör som ska göra ditt hår nästa gång!!!
    Då får man som man vill ha det!
    Mvh Elit hår&skönhet🌺
    2017-06-01 Sh K V svarar Pias Elit Hår & Skönhet
    Frisören sa att blekning behövs inte om jag väljer koppar färg. Den enda hon sa var att bleka botten eftersom det var mörkare. Det är jag medveten om att jag sa nej. Alltså hon skulle Bleka bara botten inte hela håret. Ni borde lyssna på er kunder också , dessutom anställa personal som kan svenska. Kalla mig inte snål!! Fråga henne en gång till om hon verkligen sa att det ska blekas hela håret eller bara botten. Dessutom jag är inte expert på färg, det är frisörens jobb att välja rätt färg inte min!!! Det var dumt av mig att jag inte frågat henne framför dig om hon verkligen sa om blekning eller inte, det var bra om jag jade gjort det. Men men visste inte att hon ljuger! 100% säkert hon sa så här," om du väljer koppar istället för silver så behövs inte blekning , men kanske botten. Annars det går jättebra att färga utan blekning ".
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emira K
    Emira K skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Jättebra service och alla som arbetar på salongen är jätteduktiga och kunniga. Är stammis där 😊
  • Inger E
    Inger E skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Bra att kunna komma i all hast när impulsen klippning infinner sig. Bra pensionärsråd, tack.
  • Sussanne F
    Sussanne F skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Trevlig och duktig personal. Jag är nöjd när jag varit på behandling.
  • Anna H
    Anna H skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    De är trevliga men väldigt inkompetenta. Lägger på avgifter som ej är applicerbara för behandlingen, använder lockpriser de ej står för när man väl ska betala.
    Jag bad att få färga en ombre, vi kom överens om 599kr. Ingen ombre gjordes utan frisören slutade helt enkelt färga 10 cm feb hårbotten(ingen gradvis övergång. När jag skulle betala krävde hon 1399kr! Jag gick gå tillbaka då håret var grått(ej blont som jag bett om) Aldrig mer!! Fick lägga 2200 hos en annan frisör för att fixa mitt hår. Undvik till varje pris
    2016-12-08 Pias Elit Hår & Skönhet svarar Anna H
    Tråkigt att du tycker vi är inkompetenta!
    Och inte vänder dig till oss direkt.
    Har ej hört eller fått ngt klagomål från dig.!!!! Du var glad när du gick och tyckte att din frisör var mkt proffesionell !!!!
    Du köpte en lågpris kampanj lets deal Gällande slingor och färg men ville ha en umbre!!
    Du hade säkert längre hår än ovanför axlarna och då vi är noga med offert innan vi börjar behandling sa du säkert ja till nyansering och även att du ville ha ask som nyansering!
    Min fråga är du fick som du ville ha när vi gjorde offert innan behandling som vi alltid gör!! men ångrade dig säkert att du sagt ja till ask nyansering och blivit sur att notan inte hamnade på bara 599kr trots att allt står tydligt i den lågpriskampanj på lets deal du köpt
    Tillägg om längre hår än till axeln och även tillägg om man ska ha nyansering! Kostar extra bara att läsa under villkor!
    Tycker även du borde komma till oss direkt så vi kunde utrett detta.!! Än att ge sken av att du var så nöjd och glad Vi har bara nöjda kunder men ibland kan det komma tydligen missnöje när priset blir mer som i ditt fall. 2200kr betalade du till en annan salong men tycker att vi skulle nöja oss med 599kr trots offert och villkor som står i Kampanj😳
    Mvh Elit hår&skönhet
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Bästa salongen jag har varit på!
    2016-12-08 Pias Elit Hår & Skönhet svarar Isabella H
    Tackar så mycket för din åsikt 👍🏼
    Mvh Elit hår&skönhet
  • Emira A
    Emira A skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Jätte bra! Mycket trevlig personal.
    Rent och snyggt!
  • Dzeneta S
    Dzeneta S skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Grymt nöjd med servicen och bemötandet av personalen. Rekommenderar starkt
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Bra service och gott bemötande
  • Juan Y
    Juan Y skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Jag var super nöjd tack för allt!!!!
  • Fati Y
    Fati Y skrev om Pias Elit Hår & Skönhet
    Så trevligt och välbemötande Pia i kassan och även frisören som klippte min lilla ängel. REKOMMENDERAR ANDRA ATT BESÖKA DENNA MYSIGA SALONG MVH FATIMA

HERKULESGATAN 1, 417 01 Göteborg