Pixel Palace

Gröndalsvägen 38, 117 66 Stockholm — Visa karta

Pixel Palace är ett unikt café med IT-tjänster och utskriftsmöjligheter kombinerat med datorbutik. Vi erbjuder personlig service med full kompetens inom alla våra områden. Allt detta finns under ett och samma tak.

Företag inom telekommunikation nära Pixel Palace:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 5 kunder tycker om Pixel Palace

• Janne J
    Janne J skrev om Pixel Palace
    Från mitten på 80-talet och fram till 1990 bodde jag på Gröndalsvägen i Gröndal. När jag är i Stockholm så söker jag mig gärna till Gröndal igen. Skillnaden på Gröndal nu och då är stor. Det finns spår och spårvagnstrafik mitt i gatan idag. Pixel Palace är också en del av Gröndal sedan några år tillbaka. Ett café med datorer fanns knappast i någons tankevärld 1990. Det ser inte ut som det Gröndal som jag flyttade ifrån, men jag känner mig hemma då jag sitter på Pixel Palace med en surf och en latte och tittar på tvärbanans spårvagnar. Latte och mac-datorer förknippar jag numera med Gröndal. Jag brukar slinka in på Pixel Palace då tillfälle ges även om det inte är så ofta jag är i krokarna och får tillfället. Deras slogan är "Mera än ett IT-café" men det jag tagit del av är just café-delen. Det dröjer nog inte alltför länge innan jag sitter med en latte och något tilltugg. Deras latte är god och det finns fikabröd som passar till om man vill ha tilltugg.
    Karin H, Representant för Pixel Palace gillar detta
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Pixel Palace
    Här köper jag datorer, hörlurar, kopierar papper, skriver ut bilder, köper glass och inte minst kaffe - det här är min lokala latteleverantör.
    Personalen är typ... bäst.
    Robert L gillar detta
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Pixel Palace
    Trevlig personal & Stockholms godaste latte.
    Robert L gillar detta
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Pixel Palace
    Jättetrevlig personal som är väldigt hjälpsam. Grym latte!
    Representant för Pixel Palace, Robert L gillar detta
  • kerstin d
    kerstin d skrev om Pixel Palace
    Man får bra hjälp. De har paketpriser på t.ex bulla och läsk, fika och bulle och ett frukostpaket, ett med kaffe/te, juice och fralla och ett med specialkaffe, juice och fralla
    Representant för Pixel Palace gillar detta

Gröndalsvägen 38, 117 66 Stockholm