Pizzeria Valentino

3.7 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Pizzeria Valentino

• 2020-06-29

VIKTOR S skrev om Pizzeria Valentino
    Vesuvio: Mycket liten pizza, för hårt gräddad, lite ost, extremt mycket skinka.
    Kebabsås: Mycket rinnig och smaklös.
    Kebabrulle: Extremt liten, kanske 50% av en normal kebabrulle vart som helst i Skaraborg. Kladdig rulle, mycket rinnig sås och ganska smaklös, mest såsen som orsakar bekymren. Annars en helt ok kebab.
    Pizzasallad, knappt halvfylld burk.

Valentino var en gång i tiden bra, men är troligen Mariestads sämsta pizzeria alla kategorier 2020. Läs mer
  • Björn R

2010-10-28

Björn R skrev om Pizzeria Valentino
    Bästa kebabpizzan i världen! Så är det bara. Det vattnas i munnen bara av tanken att sätta tänderna i en kebabpizza från Valentino. Varje gång jag är tillbaka i min födelsestad blir det ett besök här! Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Nils L

2009-08-04

Nils L skrev om Pizzeria Valentino
    Här vet man vad man får! Alltid goda pizzor med frasig botten och fräsch och saftig fyllning. Kebabtallrikarna är riktigt aptitliga med perfekt sås som inte är majonäs- eller baserad på annan smörja utan lätt syrlig yoghurtsås med lagom styrka!

Trist lokal och att jag en gång fick ett långt svart hårstrå i en sallad stoppar från full pott. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte