Hedins VVS AB

Hedins VVS AB

www.hedinsvvs.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Pontus Hedins VVS AB! Vi är din lokala rörmokare i Västerås med omnejd med fokus på alla typer av servicearbeten, installationer och reparationer. Våra tre huvudområden är Vatten, Värme och Avlopp men nu även Solpaneler från NIBE. Istället för att skapa ny energi har du nu chansen att ta vara på energin som redan...

176 omdömen om Hedins VVS AB

Sedan starten hos Reco 2019

Karl F
Skrev om Hedins VVS AB

Problemet är inte löst. Bemötande i övrigt har varit bra.

Helena M
Skrev om Hedins VVS AB

Trevlig kunnig personal. Kommer att anlita dem igen. Tack Rasmus för väl utfört arbete!

Lena D
Skrev om Hedins VVS AB

Bra bemötande, snabb återkoppling och väl utfört arbete

Eva L
Skrev om Hedins VVS AB

Snabb service av en väldigt trevlig kille. Lite dyrt kan jag tycka

Tobias N
Skrev om Hedins VVS AB

Proffsiga, trevliga, kommer med smarta lösningar och är proaktiva.

Jakob R

Bra bemötande. Tackar för Bra kundsupport

Magnus J
Skrev om Hedins VVS AB

Leveransen funkade bra så jag är nöjd.

Anita S
Skrev om Hedins VVS AB

Trevlig bemötande. Bra utfört arbete. Kommer anlita Hedins igen.

Edit S
Skrev om Hedins VVS AB

Gott bemötande o bra utfört hitintills, ej klart än

Andreas A
Skrev om Hedins VVS AB

Professionella, effektiva och gör bra intryck

Annika Maria E
Skrev om Hedins VVS AB

Snabb hjälp när ett gammalt element började läcka. Trevlig personal.

Henric A
Skrev om Hedins VVS AB

Bra service och trevligt bemötande.

Christina E
Skrev om Hedins VVS AB

Mkt bra och snabbt bemötande, snabb åtgärd av felet

Bo J
Skrev om Hedins VVS AB

Mycket proffsigt bemötande ! Genuint intresserade och inlyssnande på vår problematik. Vi har anlitat dom under många år då vi bor i ett torp med en djupborrad brunn. Sist nu gick hydropressen sönder och dom kom dagen efter med en ny. Sist hade vi en ispropp i systemet som dom fixade. Mycket artiga och kommunikativa grabbar !!

Nicklas E
Skrev om Hedins VVS AB

Snabbt och bra utfört arbete.

Julia N
Skrev om Hedins VVS AB

Installation av diskmaskin och köksblandare. God tillgänglighet, vettiga priser, trevligt bemötande och professionellt utfört arbete!

Åsa U
Skrev om Hedins VVS AB

Lätta att få kontakt med. Bra att diskutera med, kommer med förslag och idéer och gör sen ett bra jobb. Alltid trevliga.

Gunilla H
Skrev om Hedins VVS AB

Alltid att lita på och de gör ett bra jobb. Rekommenderas

Ola J
Skrev om Hedins VVS AB

Enkelt att ta kontakt via hemsidan. Mycket trevlig rörmokare.

Anna P
Skrev om Hedins VVS AB

Tillmötesgående gällande tidpunkt för inbokning av felsökning som jag behövde genomföra. Trevligt bemötande på plats

Michael L
Skrev om Hedins VVS AB

Bra och trevlig personal som kan sitt jobb.

Anna E
Skrev om Hedins VVS AB

Snabba och trevliga. Problemet löst. Kom nån timme sent och var lite dyrare än väntat. Men vi frågade inte heller (var ett mindre problem).

Mikael B
Skrev om Hedins VVS AB

Vänligt bemötande vid bokning och genomförande av byte av blandare i kök och badrum samt lagning av spolmekanism i toalett.

Lars-gunnar G
Skrev om Hedins VVS AB

Snabb kontakt och halvakut åtgärd genomförd utan dröjsmål. Kompetent hantverkare och trevligt bemötande

Bo A
Skrev om Hedins VVS AB

Kom snabbt och bytte cirkulationspump, trevlig personal

Jonas B
Skrev om Hedins VVS AB

Mycket bra bemötande. Uppgiften löst föredömligt.

Matthias A
Skrev om Hedins VVS AB

Snabb respons, jobbet bra genomfört, på rätt tid och rakt igenom trevligt bemötande. Återkommer till absolut till Hedins VVS AB för både större och mindre jobb när det behövs!

Klang C
Skrev om Hedins VVS AB

Allt funkade jättebra! Nu var det inget stort jobb hos mej. Men jag kände förtroende och det avlöpte smidigt på alla sätt.

Maria B
Skrev om Hedins VVS AB

Serviceinriktat- och lösningsorienterat företag.

Henrik L
Skrev om Hedins VVS AB

Trevligt bemötande och snyggt jobb. Byte av hydroforpump.

Per T
Skrev om Hedins VVS AB

Snabba , duktiga, ställer alltid upp

Aram B
Skrev om Hedins VVS AB

Problemlösare på en annan nivå!

Lars L
Skrev om Hedins VVS AB

Kommer att anlita Er även nästa gång!

Elsa Å
Skrev om Hedins VVS AB

Vattenlåset var gammalt liksom radiatorerna dvs från 1969 och svåra att lossa. Tjejen jobbade hårt och höll på att ge upp. Vi hjälpte till när hon behövde ytterligare en hand! De bytta delarna fungerar bra! Positivt att ni kunde komma så snart!

Tore L
Skrev om Hedins VVS AB

Peeaonalen jim snabbt. Der vae jallt i huset. Dim bytte cirkulationspump snabbr. Trevliga karlar dessytim. Kan rekomenderas.

Bo L
Skrev om Hedins VVS AB

Allt bra, men kunde ha upplyst att angivna priser var exkl moms.

Kaj V
Skrev om Hedins VVS AB

Serviceminded,punktlighet och gör ett fantastiskt jobb dessutom lyhörd personal

Birgitta S
Skrev om Hedins VVS AB

Lätt att få kontakt med företaget och bra service

Jeanette S
Skrev om Hedins VVS AB

Fick ett proffsigt och trevligt bemötande! Snabba ryck och problemen löstes enkelt.

Andreas W
Skrev om Hedins VVS AB

Mycket bra. Ordning o reda och väl genomfört jobb. Trevligt bemött.

Bob E
Skrev om Hedins VVS AB

Enkla, trevliga och proffsiga.

Behnam F
Skrev om Hedins VVS AB

- Personalen var mycket hjälpsam och kunnig - Installationsarbete genomfördes exceptionellt - Material valet var kanon bra - Gott professionellt bemötande - Avslutade projektet enligt avtalade tid

Sven W
Skrev om Hedins VVS AB

Mycket bra bemötande med lösningsförslag från början. Stambyten av rör gjordes mycket professionellt med fler olika anslutningspunkter och vattenlås. Arbetet avslutades med att firman tog reda på allt, så att eget städarbete behövdes inte. Mycket nöjd med kvaliteten på arbetet och Hedins får största rekommendationerna från mig. Sven W

Leif K
Skrev om Hedins VVS AB

Utförda arbeten till belåtenhet och även lite till som dykt upp.

Ann L
Skrev om Hedins VVS AB

Otroligt fin service information och installation. Informationsflödet mycket bra och installatören var supertrevlig och gjorde ett superbra jobb.

Linda Z
Skrev om Hedins VVS AB

Bra bemötande, tydlig kommunikation, proffsigt hantverk och kvalitetsprodukter. Rekommenderas varmt!

Pär L
Skrev om Hedins VVS AB

Hej, arbetet var det inget fel på. Men då jag planerar att betala alla mina räkningar vid varje månadsskifte då jag får in mina månatliga inkomster så vill jag att Ni accepterar ett betalningsvillkor på 30 dagar istället för 10 dagar. Detta skulle underlätta för mig. Vänligen bekräfta detta. Mvh Pär Lind

Svar från Hedins VVS AB

Hej Pär, Tack för din feedback. Vi kommer att kontakta dig på mejl för vidare instruktioner. Hälsningar, Kundtjänst Hedins VVS

Patrik T

Allt fungerade perfekt. Rekommenderas varmt

Andreas D
Skrev om Hedins VVS AB

Hedins installerade vattenmätarkonsol och vattenfelsbrytare åt oss. Jag är väldigt nöjd. De var trevliga, proffsiga och service minded.

Hans S
Skrev om Hedins VVS AB

Bästa hantverkar teamet jag mött😊