Poolbyggarna AB

2.5 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Poolbyggarna AB

• 2019-11-23

LISA B skrev om Poolbyggarna AB
    Bevis på att dom lurat fler än oss- så besviken på precis allt.
    Vid frågor ring 070-9462323 Läs mer
    2019-12-03 Poolbyggarna AB svarar LISA B
    Det är trist att du känner så Lisa B.
    Vi på Poolbyggarna AB känner att vi har försökt hjälpa er så mycket vi kan. Vi har tyvärr inte möjlighet att bygga er pool större utan att det skapas merkostnader.
    Om man under ett pågående poolmontage ändrar storlek på poolen, så kommer det medföra högre kostnader i form av material och arbete. Det är inget du ska känna dig lurad eller besviken på.
    Om ni inte vill acceptera dessa tillkommande kostnader så är saken avslutad för vår del. Vi har levererat allt material som ni har beställt, enligt offert ni accepterat.

Vi är däremot besvikna på att inte få betalt för vårt arbete som utförts hos er, och för den betongen som vi levererat till er.
    För den som vill veta mer går det bra att ringa oss på 08-581666 33 Poolbyggarna AB.

Hoppas verkligen att ni hittar någon som kan hjälpa er att bygga klar er pool så att det blir enligt era specifikationer. Lycka till!

Med vänlig hälsning,
    Poolbyggarna AB
    Pelle & Patrik”
    2019-12-03 LISA B svarar Poolbyggarna AB
    Sjukt att ni försökt så mycket ni påstår er kunna, vi har ALDRIG ändrat storlek.ALDRIG. Men då ni gjorde fel blev vi tvungna till det, för att de material ni levererat skulle fungera.
    Vi beställde en pool med simlängd 9x3 meter simlängd, skulle vara klart i juni. Står en frigolitstomme där ute, och vi har december.
    Köpet är hävt och polisanmält då ni fortsätter skicka betalningspåminnelser? Vi har inte fått en pool och inget mer ska därför betalas.
    Ert kundbemötande är noll i betyg.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Reco tipsar!
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Badge2020
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2009-02-10

Peter E skrev om Poolbyggarna AB
    Hej,
    Proffsig personal som tar sig tid att svara på frågor. Bra priser, och håller vad de lovar! Läs mer

Bästa byggföretagen i Upplands-Bro:

David K David K tycker: