Läs vad 7 kunder tycker om Poolbyggarna AB 2

2021-12-30 Insamlad av företaget
    Allt har fungerat mycket bra med snabba svar och leverans enligt plan!
    2021-11-22 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service! Rebecca på kontoret vet vad kunden behöver och är tillgänglig och hjälpsam i allt. Har även fått hjälp och tips efter att poolen är klar och det är ett stort plus då det är mycket att lära.
    Poolen på plats och den är precis så vacker som man vågat drömma om!
  • 2021-09-01 Spontant omdöme
    Jättebra kundservice, trevliga och duktiga montörer. Vi har fått bra och snabb hjälp med vårat Swimspa från beställning till leverans och allt därefter. Rekommederas!
    Vad kul att få dessa varma ord!
    Tack från hela teamet på Poolbyggarna AB
    2021-08-18 Spontant omdöme
    Fick offert i januari och la en beställning för montering på specifikt datum i juni. Poolen stod klar till midsommar som utlovat i januari, toppen! Proffsiga och trevliga montörer samt att poolen blev precis så bra som jag hoppades på.
    Vad kul att höra. Vi har under pandemin slitit hårt för att kunna få hem varor trots stora leveransproblem över hela produktsegmentet.
    Tack från hela teamet på Poolbyggarna AB
  • SUSANNE R
    skrev om Poolbyggarna AB
    2021-07-06 Spontant omdöme
    Extremt hög tillgänglighet. Fantastisk kundservice, trevlig personal - men framförallt riktigt riktigt proffsigt resultat. Håller vad de lovar och tydlig kommunikation. Varm rekommendation från mig!
    Vi försöker att alltid ge rätt information och ge kunderna så mycket stöd som det går. Ibland lyckas vi hela vägen. Tack från hela teamet på Poolbyggarna AB Poolbyggarna AB
    2019-11-23 Spontant omdöme
    Bevis på att dom lurat fler än oss- så besviken på precis allt.
    Vid frågor ring 070-9462323
    Det är trist att du känner så Lisa B.
    Vi på Poolbyggarna AB känner att vi har försökt hjälpa er så mycket vi kan. Vi har tyvärr inte möjlighet att bygga er pool större utan att det skapas merkostnader.
    Om man under ett pågående poolmontage ändrar storlek på poolen, så kommer det medföra högre kostnader i form av material och arbete. Det är inget du ska känna dig lurad eller besviken på.
    Om ni inte vill acceptera dessa tillkommande kostnader så är saken avslutad för vår del. Vi har levererat allt material som ni har beställt, enligt offert ni accepterat.

Vi är däremot besvikna på att inte få betalt för vårt arbete som utförts hos er, och för den betongen som vi levererat till er.
    För den som vill veta mer går det bra att ringa oss på 08-581666 33 Poolbyggarna AB.

Hoppas verkligen att ni hittar någon som kan hjälpa er att bygga klar er pool så att det blir enligt era specifikationer. Lycka till!

Med vänlig hälsning,
    Pelle & Patrik”
    Poolbyggarna AB
    Sjukt att ni försökt så mycket ni påstår er kunna, vi har ALDRIG ändrat storlek.ALDRIG. Men då ni gjorde fel blev vi tvungna till det, för att de material ni levererat skulle fungera.
    Vi beställde en pool med simlängd 9x3 meter simlängd, skulle vara klart i juni. Står en frigolitstomme där ute, och vi har december.
    Köpet är hävt och polisanmält då ni fortsätter skicka betalningspåminnelser? Vi har inte fått en pool och inget mer ska därför betalas.
    Ert kundbemötande är noll i betyg.
    LISA B
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2009-02-10 Spontant omdöme
    Hej,
    Proffsig personal som tar sig tid att svara på frågor. Bra priser, och håller vad de lovar!
    Tack Peter!
    Vi är tacksamma för all feedback som ger oss mer positiv energi!
    Hälsningar Poolbyggarna AB