Poolbyggarna AB

Ring 08-581 666 33 www.poolbyggarna.se

14 omdömen om Poolbyggarna AB

David L
Skrev om Poolbyggarna AB

Vi är väldigt nöjda med allt från offert till färdig pool. Allt gick enligt den tidsplan vi satte upp och inga problem på vägen. Proffsigt bemötande och svarade snabbt på våra frågor.

Stenings Swimmingpool & Spa AB
4.8/5 i betyg av 122 omdömen 4.8 av 122 omdömen

Ända från inköp och installation av pool och spa till service och försäljning av tillbehör så har Stenings varit klockrena. Svarar snabbt oc

Thomas N
Skrev om Poolbyggarna AB

De kom i tid utförde arbetet till överenskommen kostnad på proffsigt och kompetent sätt dessutom mycket trevliga

Leila Sinikka J
Skrev om Poolbyggarna AB

Anlitade poolbyggarna för att göra våran pool. Superduktiga och trevliga Kamil utförde poolbygget proffsigt och vi är supernöjda. Tack för ett trevligt bemötande och att ni alltid var snabba med svar när frågor fanns. 🙏🌞

Anders Erik S
Skrev om Poolbyggarna AB

Vi renoverade polen under vintern, ny liner, tätningar och nytt värmesystem. Jättebra kundservice, trevliga och en fantastiskt duktig montör (Kamil). Snabb återkoppling på mail när vi har haft frågor och kontinuerliga uppdateringar om status under arbetets gång. Trots snö och is under hela arbetes gång är poolen klar inför sommaren, resultatet blev jättebra!! TACK, vi kan varmt rekommendera att renovera poolen med Poolbyggarna!

ANDREAS S
Skrev om Poolbyggarna AB

Jag kan varmt rekommendera Poolbyggarna. Service och omtanke i världsklass! De säljer inte enbart bra produkter utan är väldigt noga med att jag som kund skall vara nöjd. Om det är något som behöver åtgärdas utför de arbetet snabbt och noggrant. Jag har varit kund hos dem i över 7 år och kommer att vara det så länge jag har ett SPA-bad.

Mats L
Skrev om Poolbyggarna AB

För 2 år sedan totalrenoverade Pelle & Co vår poolanläggning på en ö i havsbandet. Som vid alla större arbeten på otillgängliga platser uppstår fel, men Pelle löste allt på ett mycket generöst sätt. Och vi har fått en helt makalös anläggning som i princip sköter sig själv. Tack!!

ALEXANDRA S
Skrev om Poolbyggarna AB

Vi har valt att bygga en thermopool 3x6 m med hjälp av Poolbyggarna. Vi är så glada att vi valde just Poolbyggarna för att förverkliga vår dröm om en utomhuspool. Superbra service från början till slut. Snabb återkoppling på mail när vi har haft några funderingar och tydlig kommunikation gällande nästa steg i processen. Vi kan varmt rekommendera att bygga pool med Poolbyggarna.

Lars W
Skrev om Poolbyggarna AB

Allt har fungerat mycket bra med snabba svar och leverans enligt plan!

Susanne W
Skrev om Poolbyggarna AB

Otroligt bra service! Rebecca på kontoret vet vad kunden behöver och är tillgänglig och hjälpsam i allt. Har även fått hjälp och tips efter att poolen är klar och det är ett stort plus då det är mycket att lära. Poolen på plats och den är precis så vacker som man vågat drömma om!

Sandra Marianna N
Skrev om Poolbyggarna AB

Jättebra kundservice, trevliga och duktiga montörer. Vi har fått bra och snabb hjälp med vårat Swimspa från beställning till leverans och allt därefter. Rekommederas!

Vad kul att få dessa varma ord! Tack från hela teamet på Poolbyggarna AB

MATTIAS K
Skrev om Poolbyggarna AB

Fick offert i januari och la en beställning för montering på specifikt datum i juni. Poolen stod klar till midsommar som utlovat i januari, toppen! Proffsiga och trevliga montörer samt att poolen blev precis så bra som jag hoppades på.

Svar från Poolbyggarna AB

Vad kul att höra. Vi har under pandemin slitit hårt för att kunna få hem varor trots stora leveransproblem över hela produktsegmentet. Tack från hela teamet på Poolbyggarna AB

SUSANNE R
Skrev om Poolbyggarna AB

Extremt hög tillgänglighet. Fantastisk kundservice, trevlig personal - men framförallt riktigt riktigt proffsigt resultat. Håller vad de lovar och tydlig kommunikation. Varm rekommendation från mig!

Svar från Poolbyggarna AB

Vi försöker att alltid ge rätt information och ge kunderna så mycket stöd som det går. Ibland lyckas vi hela vägen. Tack från hela teamet på Poolbyggarna AB

LISA B
Skrev om Poolbyggarna AB

Bevis på att dom lurat fler än oss- så besviken på precis allt. Vid frågor ring 070-9462323

Svar från Poolbyggarna AB

Det är trist att du känner så Lisa B. Vi på Poolbyggarna AB känner att vi har försökt hjälpa er så mycket vi kan. Vi har tyvärr inte möjlighet att bygga er pool större utan att det skapas merkostnader. Om man under ett pågående poolmontage ändrar storlek på poolen, så kommer det medföra högre kostnader i form av material och arbete. Det är inget du ska känna dig lurad eller besviken på. Om ni inte vill acceptera dessa tillkommande kostnader så är saken avslutad för vår del. Vi har levererat allt material som ni har beställt,...

Peter E
Skrev om Poolbyggarna AB

Hej, Proffsig personal som tar sig tid att svara på frågor. Bra priser, och håller vad de lovar!

Svar från Poolbyggarna AB

Tack Peter! Vi är tacksamma för all feedback som ger oss mer positiv energi! Hälsningar Poolbyggarna AB