Alla kategorier Administration Stockholms län Solna Postnord AB

Terminalvägen 24, 171 73 Solna — Visa karta

Läs vad 53 kunder tycker om Postnord AB

• Helene K
    Helene K skrev om Postnord AB
    Egentligen så skulle de inte ha en stjärna ens. Har beställt paket flera gånger och dessa försvinner på vägen trots att man betalar extra och rekar det. Det senaste året har det försvinnit 12 paket för mig och en del saker har varit riktigt dyra som r.ex 2st Canada Goose jackor. Dessutom så får man ingen ersättning för borttappade paket heller. För närvarande har de tappat bort paket till ett värde av ca 20.000kr för mig. Mycket irriterande! Läs mer
  • Ragdan N
    Ragdan N skrev om Postnord AB
    Jag kan inte ens ge en stjärna heller . Tre veckor nu och Mina beställde varor har inte kommit till mig än , Första gången tog det 11 dager och normalt 5 dagar och fick jag skadat varor , Jag beställde samma produkt igen från Tyskland samma som innan och nu efter 6 dagar ser på TRACK att varorna hamnat i Norge , Kan ni inte se skillnad mellan Kristianstad och Kristiansand ? När kommer ni bli bättre? Läs mer
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Postnord AB
    Det går inte att logga in på mina sidor, men det går att genomföra köp ändå.
    Jag fick inget kvitto, eller bekräftelsemail på gårdagens köp,så jag kan bara styrka köpet med ett verifikationsnummer från banken.

Inget svar från kundtjänst eller på Facebook Läs mer
  • Ingegerd Anette P
    Ingegerd Anette P skrev om Postnord AB
    Tog över 3 månader för postnord att leverera ett paket från Härryda till Varberg.
    Gjorde reklamation, ingen förklaring till hur man lyckats slarva bort ett stort paket på 30 kg!!!
    SKANDAL!! Läs mer
  • Zlatan T
    Zlatan T skrev om Postnord AB
    Sämsta företaget i hela Sverige!!!!
    Synd att inte finns nol som betyg.... Läs mer
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Postnord AB
    Slarvade bort mitt paket. De vet att det står på en terminal men tycker att det är lättare att leverantören beställer ett nytt än att leta. Dyrt sätt att jobba på då de måste ersätta leverantören Läs mer
  • T
    T skrev om Postnord AB
    Hoppas Postnord går i konkurs. De vägrar ge mig kompensation för att de skickar paket tillbaka till andra sidan jorden efter att strunta i att avisera mig att det kommit in till landet. Läs mer
  • A
    A skrev om Postnord AB
    Flera veckor från att expressbrev anländer sverige till att de får ut brev om att de behöver mer information för tullklarering.
    Hur många månader kommer det ta innan de lyckats leverera expressbrevet hela vägen hem? Läs mer
  • kate m
    kate m skrev om Postnord AB
    Äktenskap återställd! Här är min historia till världen om hur jag fick min kärlek tillbaka och räddade mitt äktenskap. Jag älskar verkligen min man så mycket att jag inte ens kan göra utan. Jag var gift i 12 år med 2kids och vi bodde lyckligt tills sakerna började bli fula och vi hade kamp och argument nästan varje gång ... det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna med mig för att jag älskar honom med hela mitt hjärta och inte ville förlora honom men allting visade sig vara abortiv ... Han flyttade ut ur huset och fortsatte fortfarande med att lämna in skilsmässa ... Jag bad, grät och försökte allt men fortfarande fungerade inget . Genombrottet kom när någon introducerade mig till denna underbara präst som till sist hjälpte mig med återförening kärleksspell ... Jag har aldrig gjort saker som här förut men bara bestämt mig för att försöka motvilligt eftersom jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciell andlig kärlek stavning ... Inom 7 dagar ringde min man mig och var ledsen för allt emotionellt trauma han hade kostat mig, flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt, barnen är lyckliga. Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Trodde att jag skulle sprida min erfarenhet eftersom jag starkt tror att någon där ute behöver den. Du kan maila Priest manuka via (lovesolutiontemple1@gmail.com) eller viber +393512671600 han är här för att rädda ditt äktenskap / förhållande. Läs mer
    kate m gillar detta
  • Michael A
    Michael A skrev om Postnord AB
    Postnord vet inte vad Logistik är för något! Dom ska inte längre ha förtroende att handha folks försändelser mera, finns dom som är bättre rustade för detta! Hoppas att PTS rycker deras licens att handskas mer med folks försändelser! Beställde från Danmark ett paket. dom tog 1dygn att skicka till Malmö, sen tog det stopp på postnodrs sortering i Toftanäs, kan se på deras tracking att paketet åker rundor som aldrig förr.i deras sorterings karusell( karusell of hell) det har gått nu 5 dagar och efter ett antal otaliga samtal, så har inget hänt ännu, tror jag ska kontakta Kronofogden och begära särskild handräckning /Utmätning kanske det hjälper, samt en polisanmälan! Läs mer
    T gillar detta
  • Carina L
    Carina L skrev om Postnord AB
    Sveriges mest inkompetenta företag. Bedrövligt. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Postnord AB
    Väldigt snabb leverans av mina paket. Jag väldigt nöjd med deras service. Läs mer
  • Gun K
    Gun K skrev om Postnord AB
    Jag lider med de anställda i detta misskötta skitföretag. Ledningen slipper klagomålen, detgör inte fotfolket. Lägg ner om ni inte kan bättre... Läs mer
  • Tess P
    Tess P skrev om Postnord AB
    Satt i telefonkö i 1,5 timme till er kundtjänst idag, sen bröts samtalet och det gick inte att komma fram igen. Ni hade nämligen skickat min vara till fel utlämningsställe, en mil härifrån. Gav upp och ringde företaget jag beställt våran av som lovade att hjälpa mig. Nu fick jag en räkning på 128kr för en vara jag beställt på Amazon, INNAN tullavgiften infördes. Vad håller ni på med? Varför inte åtgärda er värdelösa service och leverera i tid/till rätt ställe. Postnord suger. Läs mer
  • Annette S
    Annette S skrev om Postnord AB
    Ännu en gång hävdar Postnord att de inte kunnat leverera paket till mig ... Eh, porten stor uppspärrad i vidöppet läge! Jag var hemma hela dagen. Bredvid porten satte jag en stor lapp (A4) med stoooora bokstäver: Till Postnord 180511: Var vänlig ring xxxx-xxxxxx för portkod :) Men trots detta lyckades de inte leverera mitt paket, jag tvivlar på att chauffören ens klivit ur bilen, OM hen nu ens har varit framme vid adressen... Jag har tappat räkningen på hur många gånger de ljugit om detta nu.
    Och ja, jag vet att man ibland kan välja andra transportföretag när man beställer INOM Sverige, men när de saker du behöver, måste beställas från t ex Tyskland, så kan man inte välja bort Postnord. Även om det är t ex DHL som transporterar paketet till svenska gränsen, så är det tyvärr Postnord som tar över där.
    Om ändå det hade varit svenska DHL som tog över uppdraget vid svenska gränsen, så hade jag varit helnöjd, eftersom DHL Sverige fungerar mycket bra.

DPD funkar, Svenska DHL funkar, Schenker funkar, BEST funkar, MTD funkar, men Postnord klarar inte av sitt updrag. Hur ska man bära sig åt för att helt undvika Postnord? Ge mig gärna tips på detta... Läs mer
  • Philip W
    Philip W skrev om Postnord AB
    Fick ett brev om att ett paket kommit till mig som jag måste betala moms på. Men det är helt omöjligt att få reda på vem som skickat paketet eller vart det kommer ifrån. Är det inte helt SJÄLVKLART att man ska informera om detta? Sedan om jag går in på moms.postnord.se och söker efter paketet så finns det en länk "Visa bilder på paketet" men när man klickar där får man "Tyvärr kan inte bilder på ditt paket visas.". Det är som gjort för att jävlas med en. Postnords hemsida är dessutom helt värdelös. Läs mer
  • Nima K
    Nima K skrev om Postnord AB
    Det finns inget värre än att behöva ha att göra med PostNord. Det har varit strul varje gång med dom. Det är helt otroligt. Först och främst är det en minimum väntetid på trettio minuter i telefon, oftast mer. Sen slutar det alltid med att vill skrika i telefon gråta över hur ett företag kan vara så dåligt skött. Makabert är vad det är. Om ingen skötte företaget och all personal fick freestyla skulle det förmodligen gå bättre än va det gör nu. Läs mer
  • Robin A
    Robin A skrev om Postnord AB
    Skaffa tillbaka Posten!
    PostNord sköter inte sitt arbete!
    Har många gånger råkat ut för att mina paket levereras för sent, beställt med express och då ska men få paket inom 24 timmar och de har aldrig hållt dessa tider, har fåttcpsketen 2 dagar senare!
    PostNord är SKIT!!! Läs mer
  • Arne A
    Arne A skrev om Postnord AB
    Beställde ett paket från USA den 11 mars, Paketet hamnar i Sverige den 19 mars, perfekt. Får den 5 april reda på att mitt paket tulleras av Postnord genom att ringa deras ~70 långa samtalskö till kundtjänst. Till en början säger killen att paketet bara ska sorteras, efter jag frågar varför en sortering tar så lång tid ändrar han sitt svar till att paketet är i tull, han säger att jag ska vänta på ett brev med hur mycket jag ska betala i tullavgift. Får brevet den 15 april, med den stora texten PÅMINNELSE. Vadå påminnelse? Detta är det första brevet jag fått. Tullavgift betalades direkt samma dag. Har ännu inte fått paketet. Läs mer
  • Ree M
    Ree M skrev om Postnord AB
    Idiot postnord!!!! Jag vilja har POSTEN tillbaka.......
    Postnord kan går till konkurs direkt. Läs mer
    Arne A, Ree M gillar detta
  • Nadja H
    Nadja H skrev om Postnord AB
    Jag har en akut fråga angående sju försändelser jag nyligen skickat och behöver prata med kundtjänst. De kopplar bort mig varje gång, vilket alternativ jag än väljer på deras automatiska telefonsvarare. Ringde till växeln för att fråga om råd och hon sa att kundtjänsten var överbelastad, samt att det inte går att komma fram på telefon alls. Jag är djupt bedrövad över vad posten har blivit. Samhället faller sönder. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Postnord AB
    Ge upp och lägg ner verksamheten!

Senaste exemplet:
    Har beställt en vara inkl. hemkörning. Får info om att vi kan boka tid för hemleverans vilket vi gör till en torsdag kl.13-15. Ingen leverans sker och ingen info kommer heller. På efterföljande måndag när vi via långa köer söker kontakt får vi info om att de "försökt" leverera varan samma förmiddag men att de inte fått kontakt och därför lämnat det till ett utlämningsställe där vi ska hämta varan. Jag konstaterar att de inte alls försökt lämna varan hemma hos oss för min föräldralediga fru var hemma de tider de angett. Jag ber dem köra ut varan på nytt men de kan inte hantera ärendet pga fel i system säger de. Nya telefonköer dagen efter och samma svar. Ett antal dagar senare efter ytterligare telefonköer och omkopplingar får jag en ny tid när de ska köra ut varan då vi är överens om att de misskött det hela tidigare. Ny tid för leverans är idag, den 16 april mellan kl.18-21. Klockan är nu 21.50 och jag har inte sett dem eller fått något meddelande om försening eller annat. Antar att jag ska få köa i telefon igen och få en ny osäker utkörningstid.
    Lägg ner skiten så att inte seriösa leverantörer luras att anlita dem. När jag köper saker försöker jag undvika att få postnord som speditör. Det finns ju de som faktiskt kan logistik.

Snälla leverantörer, sluta anlita dessa klåpare. De kanske är billigast men de är också sämst och jag väljer bort dem när jag kan. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Postnord AB
    PostNord måste vara ett av planetens sämsta företag.Efter att stått i telefonkö i över 1 timme så ger jag upp.komm först fram efter 54 minuter för att sedan bli omkopplad till en annan avdelning utland och då har jag ännu inte kommit fram till någon efter 1 timme och 10 minuter.
    Finns det någon ansverig för kunder på detta skämtföretag? Läs mer
  • Selma A
    Selma A skrev om Postnord AB
    Avgåååå hur fan finns ni kvar?

Ni tror folk skiter pengar Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Postnord AB
    Det tar alltså fyra dagar för ett paket att gå från USA, via Tyskland till Sverige. Sen tar det sju dagar för att paketet ska lämna Arlanda och komma till ett utlämningsställe två mil därifrån.

Det är väldigt troligt att det här är världens sämsta företag inom post-hantering! Läs mer
  • Perdavid N
    Perdavid N skrev om Postnord AB
    Tappar bort el. rent utav kanske tillochmed slänger folks paket. Tar moms på utländska paket och lägger till 75 spänn per paket för åt fallskärmar. De klarar Kina-paket i hela världen ända upp till Sibiriska tundran. Men Sveriges Postnord klarar bara av att roffa åt sig pengar och slarva bort paket! Läs mer
  • Henning S
    Henning S skrev om Postnord AB
    Troligtvis har Aeroflots kabinpersonal anno 1983 bättre kundnöjdhet. Läs mer
    Leif J, Perdavid N, Frida H gillar detta
  • Reidar O
    Reidar O skrev om Postnord AB
    Extremt dålig service, försändelser försenas eller förkommer Läs mer
    Leif J, Perdavid N, Frida H gillar detta
  • mikael d
    mikael d skrev om Postnord AB
    Dom skickade tillbaka mitt paket från Kina samma dag det kom, samtidigt som det stod att paketet inte hade kommit än. Hände inte bara mig utan en hel laddning med paket från just Kina.
    Paketet var menat som en julklapp och tog 1 för att komma hit.
    Hur kommer det sig att ni bara blir sämre för varje år istället för bättre?
    Folk är så missnöjda med er service så ni borde skämmas! Läs mer
  • Alex W
    Alex W skrev om Postnord AB
    Ett skämt och ett riktigt pajasföretag. Väldigt dyrt att skicka med med tanke på hur dåligt sändningen hanteras. Är det nåt viktigt du ska skicka som måste komma fram så skulle jag absolut avråda från att skicka det med Postnord. De är ett sån enormt slarv. De har hänt som exempel att de "glömt" att komma och hämta upp paket tre dagar i rad trotts att jag bokat hämtning och ring två gånger och påmint och sagt att de inte hämtat. Läs mer
  • Moien E
    Moien E skrev om Postnord AB
    Postnord är riktigt uselt statlig bolag!

Jag köpte en kameraobjektiv från Cyberphoto på 12 månaders räntefri avbetalning via Svea Ekonomi.
    Första faktura/ brev dök aldrig upp i mitt brevlåda, men det visade sig att posten har levererat brevet till en Livsmedelsbutik i samma byggnad där jag bor!

Andra fakturan kom aldrig, då kontaktade jag Svea och ifrågasatt dom om vart är min faktura?
    Svaret var att dom har skickat fakturan per brev, i och med att betalning av fakturan var 5 dagar försenat, då ändras räntefri villkoren till 19,5% årsränta.

Vad ska jag göra nu? enligt postnord skadestånd eller ersättning utge till (Rek. brev och spårbar paket).

Det måste finnas ett alternative till Postnord.
    Jag är en av de drabbade som tog konsekvenser för Postnords fel, jag är helt säker att det finns så många svenskar som har hamnat hos inkasso eller kronofogden på grund av Postnord har slarva bort deras brev.

Jag är besviken och Jag tycker att en demonstration måste ordnas mot Postnord...... Läs mer
  • J K
    J K skrev om Postnord AB
    Skandal. Postnord markerar mitt paket som "levererat" men jag har inte tagit emot det. Nu säger de att jag måste kontakta avsändaren (som är i utlandet i detta fallet), och att de måste reklamera försändelsen. De säger att de inte kan se vem som kvitterat ut paketet????
    Någon på Postnord har alltså stulit paketet och sedan så måste jag reklamera mot avsändaren i utlandet. ALDRIG MERA POSTNORD!!!! Horribelt företag! Läs mer
    T gillar detta
  • N
    N skrev om Postnord AB
    2ggr har vi bokat tid för hemkörning för ett och samma paket.
    2ggr har Postnord struntat i att köra ut den till oss (Vi har varit hemma båda dagarna under hela tiden).
    De kan INTE lösa så att paketet levereras samma dag (Det är fredag idag och vi behövde paketet innan helgen).
    Utan vi får boka en ny hemkörning för nästa vecka (Varför ska man göra det då de ändå inte dyker upp? och varför ska vi sitta hemma och vänta igen när det är deras misstag?)
    De kan INTE betala för taxi-resan om vi själva hämtar paketet (vi har inte bil, det är därför vi vill ha hemkörning).
    De kan INTE kompensera för deras misstag på något annat sätt.
    Med andra ord, de kan INTE sköta sitt arbete och de kan INTE hjälpa till fast det är deras MISSTAG Läs mer
  • Jimmy
    Jimmy skrev om Postnord AB
    De lyckades tappa bort ett rekommenderat brev under transport från postombudet och sorteringsterminalen. Flera veckor senare och otaliga telefonsamtal kommer det fram att de stängt ärendet och slutat leta efter brevet som fortfarande är borttappat. Problemet är bara att de även tappat bort svaret där de berättar att brevet är permanent borta. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Postnord AB
    Kan man lämna en 0:a? I sådant fall skulle jag vilja göra det. Läs mer
    Leif J gillar detta
  • Adam A
    Adam A skrev om Postnord AB
    Riktigt uselt. Paket försvinner, man får ingen avi. Har du tur har dom spelat basket med ditt paket och inte bowling. Läs mer
  • Kim S
    T, Frida H gillar detta
  • Janet A
    Janet A skrev om Postnord AB
    Värsta storföretaget någonsin
    Skulle inte rekommendera någon att använda det Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Postnord AB
    Fick ett avi från Postnord i brevlådan som informerade om att jag hade ett större kuvär att hämta på Konsum, bra tänkte jag, äntligen. När jag skulle hämta försändelsen så sa de bara att det var försenat, ok,,,, men varför i hela friden delar man då ut ett avi som talar om att försändelsen finns för upphämtning ?? Detta har nu pågått i ett antal dagar och Konsum som agerar postombud kan bara om och om informera att försändelsen är försenad och ej spårbar. Ringt kundtjänst på postnord men kommer ej fram, lämnar nr att de ska ringa upp, men icke. Sanslöst illa skött företag !!! Fattar inte hur det kan vara så j-la svårt att leverera paket ? Läs mer
  • Greta G
    Greta G skrev om Postnord AB
    FAN VILKET SKIT JOBB NI GÖR PÅ POSTNORD ....får mina räkningar 2 v för sent så man får påminnelse Läs mer
  • Martin F
    Martin F skrev om Postnord AB
    Jag försöker få mina leverantörer att välja ett annat fraktalternativ (paket) då postnord 9 ggr av 10 ger mig ca 1 timmes merjobb. Jag har mailat och pratat med dem säkert 10 ggr och alltid med trevlig ton. Det slutar på samma sätt varje gång, en ursäkt och att de naturligtvis skall se över problemet. Jag har slutligen gett upp och försöker i den mån det går att utesluta postnord i mitt dagliga jobb. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Postnord AB
    Post försvinner, endast 50 % av A-post kommer fram dagen efter, 5 % av post kommer efter fler än 3 vardagar. Post är öppnad på ett sätt som syns beror på stöldförsök. Över hälften av julkorten kom i januari, några inte alls (postade 16/12).

När stora brev ska levereras, kör inte postbilen in och tutar, utan åker bara förbi och lägger en lapp i lådan att de tutat men ingen var hemma. Fast vi stod i fönstret och såg det.

När Postnord sköter tull och moms på import, får man räkna med 2 månader försenad leverans. Efter att de fått alla uppgifter tar det veckor innan de skickar iväg varan, om alls (har väntat flera månader nu på senaste). Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Postnord AB
    Tänkte berätta om hur PostMord har hanterat mig som kund...

Jag beställde ett paket från Rumänien den 15 Januari, som skulle skickas till Bratislava, Slovakien. De passerade igenom Bratislava 23tim efter att de blev skickat från första anhalt.

Frakten var beräknad till 1-2 dagar. Så kollade först efter 3e dagen vart mitt paket befann sig. Neufarhn? Kontaktade då DPD(De var skickat med EMS Express) Fick inget svar förrän efter 2 dagar, då befann sig paketet i Hamburg, eller ja de hade skickats ut från deras terminal mot Sverige???
    De hänvisade till PostMord. Kontaktade dem och leverantören för att fråga vad de sysslade med.
    Leverantören svarade "de var underligt, vi ska kolla upp de"
    PostMord svarade efter 2 dygn att de står fel postnummer på paketet och därför har de skickats vidare inom landet.

Företaget jag bestältt från printar orders digitalt så de som står på paketet är vad jag skriver i adress fältet, dubbel kollade, jodå jag har skrivit rätt Namn, adress och LAND.

Men Postmord skriver att de ska rätta till felet och skicka paketet till mig(inget fel på paketet, kollat!) Den 25 Januari börjar bli smått irreterad så kontaktar dem igen, de skriver de ska återkomma när de har ny info. Kollar tracking då är mitt paket i UMEÅ!?

Får svar ifrån PostMord att de ska ordna med frakten till Slovakien, och att de ska kontakta DPD med, så de kan uppdatera sina system(vilket de redan gjort för länge sen).

22.01.2016 paketet når PostmMords terminal Malmö

25.01.2016 Paketet når Umeå

29.01.2016 Januari, paketet ligger fortfarande i Umeå, ingen uppdatering från PostMord, skriver igen, får inget svar....

02.02.2016 Februari får jag svar från postMord,

"Tack för din e-post.
    Jag kan se att ditt paket har kommit fram till Skelleftweå idag och att vi har korrigerat postnummret.
    Skulle inte paket få någon ny scanning underdagen är det bra om du ringer in till oss på telefonnummer 0771- 33 33 10 så att vi kan hjälpa dig vidare över telefon."

Skellefteå?! De har nu skickat paketet ÄNNU längre norrut, efter att ha legat stilla 8 dagar i Umeå i deras ansvar!

10.02.2016 Skickar PostMord paketet vidare mot "rätt destination" enligt dem själva....

12.02.2016 Paketet är äntligen i Bratislava - Delas paketet ut till mig, NEJ för Postmord har satt avsändar adressen som mottagare haha

18.02.2016 Paketet levererat till avsändaren...

17 dagar tog de alltså för PostMord att korrigera ett fel som inte existerade till att skapa ett fel som inte fanns.

Jag bor inte ens i Sverige och ändå ska jag drabbas av deras inkompetens, helt otroligt! Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Postnord AB
    Trasiga brev med hälften av innehållet borta, både från mig till kund och från leverantör till mig= INGEN ERSÄTTNING
    de tycker att man ska välja spårbart för 70kr. Brev som aldrig kommer fram, VAR TAR DE VÄGEN????
    Brev som kommer fram kan ta en vecka eller t.o.m längre tid att komma fram. VAR tar det stopp på vägen??
    USELT bemötande när man klagar...... Läs mer
  • Pia Valkyria W
    Pia Valkyria W skrev om Postnord AB
    Uselt o dåligt, brev försvinner, brev öppnas o töms på innehållet o tomma kuvert kommer fram :( På ca 6 månader har jag blivit av med vad jag vet 6 olika försändelser, kan vara flera. Numera kan man inte lita på att post kommer fram dagen efter, om det överhuvudtaget når adressaten så kan det vara flera veckor försenat. Jag betalar porto o frankerar efter portotabellen, då ska även Postnord göra sin del. kundtjänsten hänvisar till att man ska skicka spårbart, tycker det är magstark att man ska behöva rekommendera julkort eller vanliga brev. Dålig hänvisning. Kundtjänst har flera ggr då jag kontaktat dem, lovat att återkoppla till mig via telsamtal, ännu har ingen gjort det de lovat. I julas väntade jag på ett paket, jag hade betalat 400 kr i eftersändning, ingen paketlapp dök upp förrän ett par dagar innan jul, den hade legat någonstans i nästan 2 veckor??? jag hade en dag på mig att hämta ut mitt paket. Försökte via kundtjänst få att paketet skulle ligga ett extra dygn phga att jag bor långt från utlämningstället, men icke det var skickat som vanligt brev, så då kunde de inte hjälpa mig. Fy säjer jag bara :( Tomma kuvert som kommer, vart har innehållet tagit vägen?? Postnord har uppenbarligen tjuvar bland sina anställda. Skämmes ta mig fan!!! Läs mer
  • Bodil A
    Bodil A skrev om Postnord AB
    Brev som aldrig kommer fram, brev som tömts på sitt innehåll, postens påsar som skurits upp och tejpats igen om inget av värde hittats. Post som kommer fram 4 -5 dagar efter avsändandet, otrevlig supportpersonal som bara ignorerar det faktum att man betalar för dessa tjänster. Läs mer
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Postnord AB
    Förvunnen post, personal på utlämningsställen som skamset rekommenderar en att skicka spårbart för att det annars kan saker försvinna, post som hamnar hos grannen, post som öppnats, paket som hanteras extremt ovarsamt etc etc. Läs mer
  • Jesse S
    Jesse S skrev om Postnord AB
    Två paket som var öppnade och rätt så fint öppnade också.

Inte visste jag att det stog någonstans att postnord har rätt att öppna paket. Inte för att jag läst det men jag börjar fundera vad fan ni håller på med. Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Postnord AB
    Har flyttat NÄRMARE mitt närmaste uthämtningsställe. Gissa vad som händer då? De skickar min post till ett helt annat ställe som jag måste ta buss, byta till en annan buss med 10-15 min väntetid, hämta paket, ta buss tillbaka med 10-15 min väntetid på två ställen. Istället för att hämta paket rakt över gatan så måste jag nu lägga ca en timme på att hämta varenda pyttepaket. Kundtjänst hörde inte av sig på över en vecka. Fick sedan ett standardsvar. Det här är ett skämtföretag. Läs mer