Alla kategorier Administration Stockholms län Solna Postnord AB

1.1 i betyg av av 60 omdömen

Läs vad 60 kunder tycker om Postnord AB

• 2019-04-17

CHRISTINE L skrev om Postnord AB
    Vi har en webbshop och skickar många paket utanför EU.
    När kunden vill lämna tillbaka varor(öppet köp lagen) klassas det som retur och behöver vi inte betala tull avgifter, men Postnord tar en avgift på 275 kr!!!
    Detta är oacceptabelt!!! Varar är ibland inte värt 275 kr men vi måste ta ut den innan vi kan återbetala kunden.
    UPS eller DHL tar inte betald alls, men tyvärr väljer kunden hur dem vill skicka tillbaka varan.
    Lägg ner Postnord!!! Läs mer
  • Joel S

2019-02-06

Joel S skrev om Postnord AB
    Två månader fick jag vänta för få min försändelse EFTER att den nått Arlanda. Läs mer
  • a

2018-12-13

a skrev om Postnord AB
    Fick paket från UK, självklart vill de ha tull & moms, betalade MEN sen frågade jag hur länge det kommer ta innan de skickar det (i Sverige) fick svar ca. 2 veckor, ja TVÅ veckor att skicka ett paket i Sverige, ett som tar ~2 dagar från UK till Sverige (skickades 11/12 eftermiddag och kom till Sverige 13/12 morgon).

Hur ser folk på svenska Pnörd-stördaMord? Skämmer ut Sverige rejält, och får svenska folket att skämmas samt hata Postnord mer!

Skam!!! Nu undrar jag om jag ens kommer få det... Skulle vara julklapp men tror inte jag kommer få det. Bra där Postnörd, ni är så "perfekt" *NOT* !

Fråga; Varför så stor skillnad på Postnord i Sverige och Danmark? Läs mer
  • 2018-12-01

Kristock skrev om Postnord AB
    Ledningen borde fråntas ansvarsfrihet. Usel service, leveranstider och hantering av paket. Privatisera Postnord för en vettigare funktionell tjänst. Allt annat är bättre än Postnord. Tragiskt! Läs mer
  • 2018-11-27

H skrev om Postnord AB
    Beställde en vara.

Varan skulle ha kommit fram i fredags (24/11-18).
    Postnord strular till det så paketet hamnade över en timma ifrån mig.
    Får förfrågan om paketet ska levereras till min dörr eller till närmsta ombud.
    Ber att få paketet skickat till ombudet, ifall jag inte skulle vara hemma.
    Paketet ska ändå lämnas till mig.

Föraren kan inte lämna paketet då porten var låst - försökte inte ens att ringa.

Fortsätter konversationen på Twitter med Postnord där dom nu säger att paketet lämnas in till ombud imorgon.

Ombudet ligger 10 sekunder ifrån min port.

Detta företag kan inte göra något rätt, och när de försöker fixa det som de strulade till med från början så blir det ÄNDÅ fel.

Undvik Postnord om du kan, använd vad som helst förutom detta företag.

Wow. Läs mer
  • 2018-11-27

Alexander M skrev om Postnord AB
    HELT VÄRDELÖST, USEL SERVICE!!! Läs mer
  • 2018-11-21

Robin skrev om Postnord AB
    Hur kommer det sig att ni är totalt värdelösa på det ni gör? Gång på gång försöker ni köra ut paket(skitsnack) sen när ni inte gjort ett skit kör ni tillbaka paketet till Veddesta där det va INNAN det transporterades till Åkersberga?

Fattar ni inte hur jävla dumt det är? Ni är sämre än sämst på erat jobb!

Avgå samtliga på Postnord. Läs mer
  • 2018-11-17

Johan L skrev om Postnord AB
    "Antalet brev och paket till ditt ombud har ökat, därför skall du fortsättningsvis åka till buss till ett annat ställe som har usla öppettider.."
    Hur dumt får det bli? Läs mer
  • 2018-10-30

T skrev om Postnord AB
    (Dessa recensioner har skrivits hos trustpilot 2016, därav datumen):

Postnord påstår att dom varit här den 20160301 kl: 15.40. Detta mail skriver dom kl: 15.48

Ren lögn. Chauffören hade inte varit hos mottagaren klockan 15.40 utan klockan 15.00. En tid som mottagaren inte är hemma och kan kvittera ut försändelsen. Sen har postnord mage och påstå att avsändaren beställt att varan ska lämnas utan att höra av sig till mottagaren. Det är också lögn.

När jag försöker boka en ny tid när försändelsen ska levereras, så får jag veta att kundbokningspersonalen att det inte går att bestämma en tid när försändelsen ska lämnas till mottagaren. HUR hade ni på postnord tänkt er att man ska ha möjligheten att vara hemma och kvittera ut försändelsen???????

Nej, aldrig mera postnord. Ni har verkligen sjunkit och har ingen service alls längre.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Detta mail skrev jag till postnord angående slarviga brevbärare:

"Hur tänkte ni när eran brevbärare inte låser igen postboxarna så vem som helst kommer åt breven och försändelserna som ligger i alla facken? Denna händelse hände igår 3/10-2016.
    Den här gången hade vi skickat efter mediciner. Och hade oturen varit framme, hade lika gärna någon yngre fått tag i paketet med medicinerna............... och vad som hänt då, vågar jag inte ens gissa mig på.
    Gårdagens händelse var inte första gången. Det har hänt vid flera andra gånger också att brevbäraren inte brytt sig om att låsa postboxarna.

Det går inte att beskriva hur dåligt ni allt oftare sköter er. Post går till fel mottagare, post ligger på elementet nedanför postboxarna, post försvinner........... o s v.

Jag bifogar kort på hur ni lämnat postboxarna efter er."

Sedan skrev jag ett nytt mail angående ett av försändelserna / paketet:

"Angående försändelsen.
    Paketet som medicinerna sändes i, är ju för stor för mig att kunna ta ut från min postboxlucka. Hade dörrarna till postboxen inte varit öppna, så hade jag INTE fått ut min försändelse.

Igår när jag ringde om "öppna postboxluckor" till kundtjänst och påtalade att paketet var för stort för postboxen, så undrade jag hur jag ska gå tillväga nästa gång detta händer. Jag fick då till svar att: "- Jag ska kontakta min fastighetsägare, så att han kan öppna luckan åt mig". Men om det nu är som det är här, att jag bor i (stadens namn) och min fastighetsägare håller till i Stockholm (cirka 6-7 mil härifrån). Ska fastighetsägaren åka från Stockholm BARA för att ni på posten klantat er?
    Nästa råd jag fick, var att fick jag inte tag i fastighetsägaren, så skulle jag kontakta vaktmästaren. Jag berättade att vi inte har någon vaktmästare här. Då fick jag rådet att jag skulle kontakta fastighetsskötaren.

Ponera att jag kommer hem vid 20-tiden. Fastighetsägaren har ju gått hem för flera timmar sedan. Så har ju även fastighetsskötarna gjort. Ska jag inte få ut min post, bara för att ni på posten har klantat er?

Sen undrar jag VARFÖR SKA JAG RINGA RUNT TILL DIVERSE OLIKA INSTANSER BARA FÖR ATT FÅ UT MIN POST BARA FÖR ATT NI PÅ POSTEN HAR KLANTAT ER?????????????????

HUR ska jag göra i fortsättningen för att ni på posten inte lägger in post åt mig, som kan hamna i fel händer (luckorna till postboxen är öppna), ni delar ut till fel mottagare?"

Om jag kunde, skulle jag ännu mindre numera använda mig av postens tjänster.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uppdatering 20161011:
    Efter 1 vecka. Fortfarande inte ett ljud från postnord.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uppdatering 20161016:

Jag till postnord 20160514:
    "Har någon av er ens ansträngt sig för att läsa folks upplevelser på
    trustpilot.se från er på posten?"

Postnord´s svar till mig 20161026, efter flera mail om trustpilot:
    "Hej ,

tack för din e-post.

Vi går inte in och tittar på olika sajter.

Vi tar hand om synpunkter och klagomål som kommer in via våran hemsida.

Med vänlig hälsning

200 05 Malmö

Telefon 0771-33 33 10" Läs mer
  • 2018-10-23

Carl J skrev om Postnord AB
    Väldigt dåliga på att göra sitt jobb. Beställde hemleverans, då körde de ut paketet utan att informera och när jag sedan inte var hemma skickade de avin till en annan person. Läs mer
    Kristock, T gillar detta
  • Helene K

2018-09-18

Helene K skrev om Postnord AB
    Egentligen så skulle de inte ha en stjärna ens. Har beställt paket flera gånger och dessa försvinner på vägen trots att man betalar extra och rekar det. Det senaste året har det försvinnit 12 paket för mig och en del saker har varit riktigt dyra som r.ex 2st Canada Goose jackor. Dessutom så får man ingen ersättning för borttappade paket heller. För närvarande har de tappat bort paket till ett värde av ca 20.000kr för mig. Mycket irriterande! Läs mer
    Kristock, T gillar detta
  • 2018-09-07

Ragdan N skrev om Postnord AB
    Jag kan inte ens ge en stjärna heller . Tre veckor nu och Mina beställde varor har inte kommit till mig än , Första gången tog det 11 dager och normalt 5 dagar och fick jag skadat varor , Jag beställde samma produkt igen från Tyskland samma som innan och nu efter 6 dagar ser på TRACK att varorna hamnat i Norge , Kan ni inte se skillnad mellan Kristianstad och Kristiansand ? När kommer ni bli bättre? Läs mer
  • Susanne N

2018-08-23

Susanne N skrev om Postnord AB
    Det går inte att logga in på mina sidor, men det går att genomföra köp ändå.
    Jag fick inget kvitto, eller bekräftelsemail på gårdagens köp,så jag kan bara styrka köpet med ett verifikationsnummer från banken.

Inget svar från kundtjänst eller på Facebook Läs mer
  • Ingegerd Anette P

2018-08-23

Ingegerd Anette P skrev om Postnord AB
    Tog över 3 månader för postnord att leverera ett paket från Härryda till Varberg.
    Gjorde reklamation, ingen förklaring till hur man lyckats slarva bort ett stort paket på 30 kg!!!
    SKANDAL!! Läs mer
  • Zlatan T

2018-08-09

Zlatan T skrev om Postnord AB
    Sämsta företaget i hela Sverige!!!!
    Synd att inte finns nol som betyg.... Läs mer
  • 2018-08-09

Jimmy R skrev om Postnord AB
    Slarvade bort mitt paket. De vet att det står på en terminal men tycker att det är lättare att leverantören beställer ett nytt än att leta. Dyrt sätt att jobba på då de måste ersätta leverantören Läs mer
  • 2018-07-26

Rolf P skrev om Postnord AB
    Flera veckor från att expressbrev anländer sverige till att de får ut brev om att de behöver mer information för tullklarering.
    Hur många månader kommer det ta innan de lyckats leverera expressbrevet hela vägen hem? Läs mer
  • Michael A

2018-07-05

Michael A skrev om Postnord AB
    Postnord vet inte vad Logistik är för något! Dom ska inte längre ha förtroende att handha folks försändelser mera, finns dom som är bättre rustade för detta! Hoppas att PTS rycker deras licens att handskas mer med folks försändelser! Beställde från Danmark ett paket. dom tog 1dygn att skicka till Malmö, sen tog det stopp på postnodrs sortering i Toftanäs, kan se på deras tracking att paketet åker rundor som aldrig förr.i deras sorterings karusell( karusell of hell) det har gått nu 5 dagar och efter ett antal otaliga samtal, så har inget hänt ännu, tror jag ska kontakta Kronofogden och begära särskild handräckning /Utmätning kanske det hjälper, samt en polisanmälan! Läs mer
  • Carina L

2018-06-28

Carina L skrev om Postnord AB
    Sveriges mest inkompetenta företag. Bedrövligt. Läs mer
  • Cecilia K

2018-06-27

Cecilia K skrev om Postnord AB
    Väldigt snabb leverans av mina paket. Jag väldigt nöjd med deras service. Läs mer
  • Gun K

2018-06-21

Gun K skrev om Postnord AB
    Jag lider med de anställda i detta misskötta skitföretag. Ledningen slipper klagomålen, detgör inte fotfolket. Lägg ner om ni inte kan bättre... Läs mer
  • Tess P

2018-05-14

Tess P skrev om Postnord AB
    Satt i telefonkö i 1,5 timme till er kundtjänst idag, sen bröts samtalet och det gick inte att komma fram igen. Ni hade nämligen skickat min vara till fel utlämningsställe, en mil härifrån. Gav upp och ringde företaget jag beställt våran av som lovade att hjälpa mig. Nu fick jag en räkning på 128kr för en vara jag beställt på Amazon, INNAN tullavgiften infördes. Vad håller ni på med? Varför inte åtgärda er värdelösa service och leverera i tid/till rätt ställe. Postnord suger. Läs mer
  • 2018-05-13

ANNETTE S skrev om Postnord AB
    Ännu en gång hävdar Postnord att de inte kunnat leverera paket till mig ... Eh, porten stor uppspärrad i vidöppet läge! Jag var hemma hela dagen. Bredvid porten satte jag en stor lapp (A4) med stoooora bokstäver: Till Postnord 180511: Var vänlig ring xxxx-xxxxxx för portkod :) Men trots detta lyckades de inte leverera mitt paket, jag tvivlar på att chauffören ens klivit ur bilen, OM hen nu ens har varit framme vid adressen... Jag har tappat räkningen på hur många gånger de ljugit om detta nu.
    Och ja, jag vet att man ibland kan välja andra transportföretag när man beställer INOM Sverige, men när de saker du behöver, måste beställas från t ex Tyskland, så kan man inte välja bort Postnord. Även om det är t ex DHL som transporterar paketet till svenska gränsen, så är det tyvärr Postnord som tar över där.
    Om ändå det hade varit svenska DHL som tog över uppdraget vid svenska gränsen, så hade jag varit helnöjd, eftersom DHL Sverige fungerar mycket bra.

DPD funkar, Svenska DHL funkar, Schenker funkar, BEST funkar, MTD funkar, men Postnord klarar inte av sitt updrag. Hur ska man bära sig åt för att helt undvika Postnord? Ge mig gärna tips på detta... Läs mer
    Robin, T gillar detta
  • Philip W

2018-05-10

Philip W skrev om Postnord AB
    Fick ett brev om att ett paket kommit till mig som jag måste betala moms på. Men det är helt omöjligt att få reda på vem som skickat paketet eller vart det kommer ifrån. Är det inte helt SJÄLVKLART att man ska informera om detta? Sedan om jag går in på moms.postnord.se och söker efter paketet så finns det en länk "Visa bilder på paketet" men när man klickar där får man "Tyvärr kan inte bilder på ditt paket visas.". Det är som gjort för att jävlas med en. Postnords hemsida är dessutom helt värdelös. Läs mer
  • 2018-04-26

Nima K skrev om Postnord AB
    Det finns inget värre än att behöva ha att göra med PostNord. Det har varit strul varje gång med dom. Det är helt otroligt. Först och främst är det en minimum väntetid på trettio minuter i telefon, oftast mer. Sen slutar det alltid med att vill skrika i telefon gråta över hur ett företag kan vara så dåligt skött. Makabert är vad det är. Om ingen skötte företaget och all personal fick freestyla skulle det förmodligen gå bättre än va det gör nu. Läs mer
  • Robin A

2018-04-24

Robin A skrev om Postnord AB
    Skaffa tillbaka Posten!
    PostNord sköter inte sitt arbete!
    Har många gånger råkat ut för att mina paket levereras för sent, beställt med express och då ska men få paket inom 24 timmar och de har aldrig hållt dessa tider, har fåttcpsketen 2 dagar senare!
    PostNord är SKIT!!! Läs mer
  • 2018-04-23

Arne A skrev om Postnord AB
    Beställde ett paket från USA den 11 mars, Paketet hamnar i Sverige den 19 mars, perfekt. Får den 5 april reda på att mitt paket tulleras av Postnord genom att ringa deras ~70 långa samtalskö till kundtjänst. Till en början säger killen att paketet bara ska sorteras, efter jag frågar varför en sortering tar så lång tid ändrar han sitt svar till att paketet är i tull, han säger att jag ska vänta på ett brev med hur mycket jag ska betala i tullavgift. Får brevet den 15 april, med den stora texten PÅMINNELSE. Vadå påminnelse? Detta är det första brevet jag fått. Tullavgift betalades direkt samma dag. Har ännu inte fått paketet. Läs mer
  • Ree M

2018-04-19

Ree M skrev om Postnord AB
    Idiot postnord!!!! Jag vilja har POSTEN tillbaka.......
    Postnord kan går till konkurs direkt. Läs mer
    T, Arne A, Ree M gillar detta
  • 2018-04-17

Nadja H skrev om Postnord AB
    Jag har en akut fråga angående sju försändelser jag nyligen skickat och behöver prata med kundtjänst. De kopplar bort mig varje gång, vilket alternativ jag än väljer på deras automatiska telefonsvarare. Ringde till växeln för att fråga om råd och hon sa att kundtjänsten var överbelastad, samt att det inte går att komma fram på telefon alls. Jag är djupt bedrövad över vad posten har blivit. Samhället faller sönder. Läs mer
  • 2018-04-16

Magnus E skrev om Postnord AB
    Ge upp och lägg ner verksamheten!

Senaste exemplet:
    Har beställt en vara inkl. hemkörning. Får info om att vi kan boka tid för hemleverans vilket vi gör till en torsdag kl.13-15. Ingen leverans sker och ingen info kommer heller. På efterföljande måndag när vi via långa köer söker kontakt får vi info om att de "försökt" leverera varan samma förmiddag men att de inte fått kontakt och därför lämnat det till ett utlämningsställe där vi ska hämta varan. Jag konstaterar att de inte alls försökt lämna varan hemma hos oss för min föräldralediga fru var hemma de tider de angett. Jag ber dem köra ut varan på nytt men de kan inte hantera ärendet pga fel i system säger de. Nya telefonköer dagen efter och samma svar. Ett antal dagar senare efter ytterligare telefonköer och omkopplingar får jag en ny tid när de ska köra ut varan då vi är överens om att de misskött det hela tidigare. Ny tid för leverans är idag, den 16 april mellan kl.18-21. Klockan är nu 21.50 och jag har inte sett dem eller fått något meddelande om försening eller annat. Antar att jag ska få köa i telefon igen och få en ny osäker utkörningstid.
    Lägg ner skiten så att inte seriösa leverantörer luras att anlita dem. När jag köper saker försöker jag undvika att få postnord som speditör. Det finns ju de som faktiskt kan logistik.

Snälla leverantörer, sluta anlita dessa klåpare. De kanske är billigast men de är också sämst och jag väljer bort dem när jag kan. Läs mer
    Robin, T, Arne A gillar detta
  • Leif J

2018-04-11

Leif J skrev om Postnord AB
    PostNord måste vara ett av planetens sämsta företag.Efter att stått i telefonkö i över 1 timme så ger jag upp.komm först fram efter 54 minuter för att sedan bli omkopplad till en annan avdelning utland och då har jag ännu inte kommit fram till någon efter 1 timme och 10 minuter.
    Finns det någon ansverig för kunder på detta skämtföretag? Läs mer
  • Selma A

2018-03-23

Selma A skrev om Postnord AB
    Avgåååå hur fan finns ni kvar?

Ni tror folk skiter pengar Läs mer
    Robin, T, Arne A gillar detta
  • 2018-03-16

Mattias S skrev om Postnord AB
    Det tar alltså fyra dagar för ett paket att gå från USA, via Tyskland till Sverige. Sen tar det sju dagar för att paketet ska lämna Arlanda och komma till ett utlämningsställe två mil därifrån.

Det är väldigt troligt att det här är världens sämsta företag inom post-hantering! Läs mer
    T, Arne A gillar detta
  • Perdavid N

2018-03-10

Perdavid N skrev om Postnord AB
    Tappar bort el. rent utav kanske tillochmed slänger folks paket. Tar moms på utländska paket och lägger till 75 spänn per paket för åt fallskärmar. De klarar Kina-paket i hela världen ända upp till Sibiriska tundran. Men Sveriges Postnord klarar bara av att roffa åt sig pengar och slarva bort paket! Läs mer
  • Henning S

2018-02-08

Henning S skrev om Postnord AB
    Troligtvis har Aeroflots kabinpersonal anno 1983 bättre kundnöjdhet. Läs mer
    Robin, T, Leif J, Perdavid N, Frida H gillar detta
  • Reidar O

2018-02-07

Reidar O skrev om Postnord AB
    Extremt dålig service, försändelser försenas eller förkommer Läs mer
    T, Leif J, Perdavid N, Frida H gillar detta
  • 2018-01-09

mikael d skrev om Postnord AB
    Dom skickade tillbaka mitt paket från Kina samma dag det kom, samtidigt som det stod att paketet inte hade kommit än. Hände inte bara mig utan en hel laddning med paket från just Kina.
    Paketet var menat som en julklapp och tog 1 för att komma hit.
    Hur kommer det sig att ni bara blir sämre för varje år istället för bättre?
    Folk är så missnöjda med er service så ni borde skämmas! Läs mer
  • 2017-12-19

Alex W skrev om Postnord AB
    Ett skämt och ett riktigt pajasföretag. Väldigt dyrt att skicka med med tanke på hur dåligt sändningen hanteras. Är det nåt viktigt du ska skicka som måste komma fram så skulle jag absolut avråda från att skicka det med Postnord. De är ett sån enormt slarv. De har hänt som exempel att de "glömt" att komma och hämta upp paket tre dagar i rad trotts att jag bokat hämtning och ring två gånger och påmint och sagt att de inte hämtat. Läs mer
  • 2017-12-13

Moien E skrev om Postnord AB
    Postnord är riktigt uselt statlig bolag!

Jag köpte en kameraobjektiv från Cyberphoto på 12 månaders räntefri avbetalning via Svea Ekonomi.
    Första faktura/ brev dök aldrig upp i mitt brevlåda, men det visade sig att posten har levererat brevet till en Livsmedelsbutik i samma byggnad där jag bor!

Andra fakturan kom aldrig, då kontaktade jag Svea och ifrågasatt dom om vart är min faktura?
    Svaret var att dom har skickat fakturan per brev, i och med att betalning av fakturan var 5 dagar försenat, då ändras räntefri villkoren till 19,5% årsränta.

Vad ska jag göra nu? enligt postnord skadestånd eller ersättning utge till (Rek. brev och spårbar paket).

Det måste finnas ett alternative till Postnord.
    Jag är en av de drabbade som tog konsekvenser för Postnords fel, jag är helt säker att det finns så många svenskar som har hamnat hos inkasso eller kronofogden på grund av Postnord har slarva bort deras brev.

Jag är besviken och Jag tycker att en demonstration måste ordnas mot Postnord...... Läs mer
  • 2017-11-23

J K skrev om Postnord AB
    Skandal. Postnord markerar mitt paket som "levererat" men jag har inte tagit emot det. Nu säger de att jag måste kontakta avsändaren (som är i utlandet i detta fallet), och att de måste reklamera försändelsen. De säger att de inte kan se vem som kvitterat ut paketet????
    Någon på Postnord har alltså stulit paketet och sedan så måste jag reklamera mot avsändaren i utlandet. ALDRIG MERA POSTNORD!!!! Horribelt företag! Läs mer
  • 2017-11-17

N skrev om Postnord AB
    2ggr har vi bokat tid för hemkörning för ett och samma paket.
    2ggr har Postnord struntat i att köra ut den till oss (Vi har varit hemma båda dagarna under hela tiden).
    De kan INTE lösa så att paketet levereras samma dag (Det är fredag idag och vi behövde paketet innan helgen).
    Utan vi får boka en ny hemkörning för nästa vecka (Varför ska man göra det då de ändå inte dyker upp? och varför ska vi sitta hemma och vänta igen när det är deras misstag?)
    De kan INTE betala för taxi-resan om vi själva hämtar paketet (vi har inte bil, det är därför vi vill ha hemkörning).
    De kan INTE kompensera för deras misstag på något annat sätt.
    Med andra ord, de kan INTE sköta sitt arbete och de kan INTE hjälpa till fast det är deras MISSTAG Läs mer
  • 2017-10-04

Jimmy skrev om Postnord AB
    De lyckades tappa bort ett rekommenderat brev under transport från postombudet och sorteringsterminalen. Flera veckor senare och otaliga telefonsamtal kommer det fram att de stängt ärendet och slutat leta efter brevet som fortfarande är borttappat. Problemet är bara att de även tappat bort svaret där de berättar att brevet är permanent borta. Läs mer
  • 2017-09-15

Christina H skrev om Postnord AB
    Kan man lämna en 0:a? I sådant fall skulle jag vilja göra det. Läs mer
    Leif J gillar detta
  • Adam A

2017-08-15

Adam A skrev om Postnord AB
    Riktigt uselt. Paket försvinner, man får ingen avi. Har du tur har dom spelat basket med ditt paket och inte bowling. Läs mer
  • 2017-06-22

Lars I skrev om Postnord AB
    Djävla idioter! Lägg ner skit bolaget!!!!!!!! Läs mer
    Frida H gillar detta
  • Janet A

2017-05-23

Janet A skrev om Postnord AB
    Värsta storföretaget någonsin
    Skulle inte rekommendera någon att använda det Läs mer
  • 2016-11-04

Peter J skrev om Postnord AB
    Fick ett avi från Postnord i brevlådan som informerade om att jag hade ett större kuvär att hämta på Konsum, bra tänkte jag, äntligen. När jag skulle hämta försändelsen så sa de bara att det var försenat, ok,,,, men varför i hela friden delar man då ut ett avi som talar om att försändelsen finns för upphämtning ?? Detta har nu pågått i ett antal dagar och Konsum som agerar postombud kan bara om och om informera att försändelsen är försenad och ej spårbar. Ringt kundtjänst på postnord men kommer ej fram, lämnar nr att de ska ringa upp, men icke. Sanslöst illa skött företag !!! Fattar inte hur det kan vara så j-la svårt att leverera paket ? Läs mer
  • Greta G

2016-10-27

Greta G skrev om Postnord AB
    FAN VILKET SKIT JOBB NI GÖR PÅ POSTNORD ....får mina räkningar 2 v för sent så man får påminnelse Läs mer
  • 2016-02-24

Martin F skrev om Postnord AB
    Jag försöker få mina leverantörer att välja ett annat fraktalternativ (paket) då postnord 9 ggr av 10 ger mig ca 1 timmes merjobb. Jag har mailat och pratat med dem säkert 10 ggr och alltid med trevlig ton. Det slutar på samma sätt varje gång, en ursäkt och att de naturligtvis skall se över problemet. Jag har slutligen gett upp och försöker i den mån det går att utesluta postnord i mitt dagliga jobb. Läs mer
  • 2016-02-18

Anna A skrev om Postnord AB
    Post försvinner, endast 50 % av A-post kommer fram dagen efter, 5 % av post kommer efter fler än 3 vardagar. Post är öppnad på ett sätt som syns beror på stöldförsök. Över hälften av julkorten kom i januari, några inte alls (postade 16/12).

När stora brev ska levereras, kör inte postbilen in och tutar, utan åker bara förbi och lägger en lapp i lådan att de tutat men ingen var hemma. Fast vi stod i fönstret och såg det.

När Postnord sköter tull och moms på import, får man räkna med 2 månader försenad leverans. Efter att de fått alla uppgifter tar det veckor innan de skickar iväg varan, om alls (har väntat flera månader nu på senaste). Läs mer
    Frida H gillar detta