Postnord AB

Postnord AB

Ring 0104-36 00 00
Omdömen totalt
186
Snittbetyg
1.1
Skriv ett omdöme

186 omdömen om Postnord AB

Visar 186 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Jonas B
Skrev om Postnord AB

skrev att de hade levererat mitt paket till min dörr (jag var hemma när jag fick medelandet) men inget paket utanför min dörr så jag ringe postnord och de sa att paketet var levererat och att det inte fanns något de kunde göra .... nästan 7 jävla månader senare ligger paketet i min postlåda utan medelande eller ursäkt ,. och nyligen har jag fått ringa dem flera flera ggr då de inte levererade några brev hem till mig (varken räkningar eller brev ifrån staten) PÅ 3 MÅNADER !!! värdelöst företag där de borde avskeda varenda... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Thomas Alexander M

Av 10 paket senaste 2 veckorna är 7 försenad. Och när ett paket försenas så måste jag ALLTID vänta till dagen efter innan jag kan välja ny utkörning. Så varenda försening är 48 timmar. Och för att spara in 24 timmar så får jag åka in till företagscenter (med hopplöst korta öppettider) för att hämta paketet själv. Nästa blir väl att dom tar betalt för att jag hämtar paket själv hos avsändaren. När hade du din upplevelse?: 06 september 2023

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MIA F
Skrev om Postnord AB

Har en leverans som skulle kommit för två veckor sedan. 17 kgs beställning med grejer från IKEA. Den var bokad och stod i appen att den var lastad och påväg och fick en FEM TIMMARS lucka att hålla mig hemma för att ta emot. Ingenting kommer. Sen hör jag ingenting? Sen står det "försenad". Nu har jag i två veckors tid varje dag fått notis om att leveransen är "påväg" men fattar inte vart den är påväg. Kontaktade kundservice som sa att det snurrar runt i sorteringen. HUR NU 17 KG SKITSTORA GREJER ENS KAN GÖRA DET??? omg. Sämst. Så sjukt att företag ens väljer att ha postnord som leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Adil A
Skrev om Postnord AB

Skickade ett paket som de skickade tillbaka av misstag. De erbjöd ingen hjälp förutom att lägga in en reklamation som kanske leder till en återbetalning. Med en handläggningstid på 4-5 veckor. Den absolut sämsta fraktbolaget.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ajdin S
Skrev om Postnord AB

Synd att man behövde trycka på 1 av 5, tycker att reco borde lägga till så även 0 kan väljas. 6 paket som är skadade och ingen ersättning alls trots att dem blivit misshandlade vid transport.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christopher Alex R

Att de inte gått i konkurs än är ett under...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jerker A
Skrev om Postnord AB

Kommer inte, fast appen säger att de lastat och kör ut. Påstår att jag inte går att nå, men inga missade samtal och ingen ringer på porttelefonen. Men SMS att det inte når mig, till samma nummer, det kan de skicka! Så nog gick jag att nå. Spenderade en dag hemma som jag inte får tillbaka. Nu tar det dagar innan det finns hos lokala utlämningen. Inte undra på att de går med förlust, när de gör det så krångligt för sig.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael G
Skrev om Postnord AB

Helt värdelöst för utlandsförsändelser. Beställde produkter från ett företag i Australien den 11 Juli. Den 13 Juli registrerades försändelsen i Postnords app. Den 21 Juli kom en notis i appen om att paketet var på väg. Sedan kom det ingen mer kommunikation, varken via appen, email eller brev förrän den 8 Augusti då status i appen plötsligt ändrades till "Skickas tillbaka". Försökte ringa kundtjänst men fick bara en robotröst som sa att jag måste kontakta avsändaren. Skitföretag. Statliga Posten var inte alltid bra heller, men det var fortfarande ljusår bättre än Postnord.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Adam J
Skrev om Postnord AB

2-3 gånger/år sedan 6 år tillbaka får jag leverans från USA av samma naturprodukt. Utan problem hittills. Så det räckte att beställa 2 veckor innan. Nu beställde jag 3 veckor innan den sista tabletten till min reumatismsjuka hustru var slut - och fick info efter 1 vecka att produkten har kommit. Men den stoppades av någon anledning i deras tullenhet (som har monopol i Sverige för tullhantering). Jag ringde säkert ett 30-tal gånger och fick en massa bortförklaringar varför de inte kunde leverera: problem med datorer, momsenheten,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Julia Anna Theresa S

Postnord har tappat bort mitt paket, men de berättade inte att det var borttappat! Istället står det i appen att "paketet är på väg". Paketet har varit "på väg" i 4 veckor nu och när jag ringde dem så erkände de att de tappat bort paketet. Uppdaterar de informationen till "borttappad" i appen? Nej! Vad får det för konsekvenser förkonsument? Jo, företaget man beställt av tror att paketet är "på väg" och inte "borttappat". Och då!!! Så får man inte sin ersättning. Fyndigt va?! Undvik detta ansvarslösa företag till varje pris, det kan stå en dyrt i annat fall.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mona Christina S
Skrev om Postnord AB

Går inte att få prata med någon . Ingen växel eller kundtjänst

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stefan S
Skrev om Postnord AB

Dryga 160 kr i avgift för att betala in 50kr 🙄 Vad fan Postnord, dessutom har ni dubbeldebiterat mig. Jag måste nog ha en avgift på det tredubbla beloppet tillbaka och så tar jag er jävla postbil i gisslan tills det är betalt… Skulle ni tycka det var ok? Fy fan vad jag avskyr Postnord, nu skickar jag en gädda till en fantasiaddress och skriver tomten som avsändare. Varsågoda era djävla ockrare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lina Eleonora C
Skrev om Postnord AB

Två paket på raken som inte levererades i tid. Satt hemma en hel dag och väntade men paketet kom aldrig

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Isac E
Skrev om Postnord AB

Fick att nu kan du välja din leverans. Valde måndag mellan 11-15, kom inget , ringde till kundtjänst vid 18 , de sa att det ser ut som varorna förbereds att skickas från utlandet?? Hur kan de erbjuda att välja leverans innan de fått grejerna.. Postnord skulle valt schenker eller dhl som transportör, så hade det funkat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Henrik J
Skrev om Postnord AB

Levererar inte paket till dörren som överenskommet. Skriver felaktigt att avsiering skett via sms och att paketet inte gått att leverera. Svarar inte i telefon efter 1 h kötid. Verkar vara satt i system. Har beställt varor från 6 butiker under en månads tid. Har inte leverats till dörren på utsatt tid en enda gång av PostNord. Med andra fraktbolag går det bra.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Vahe M
Skrev om Postnord AB

Ansvarslösa och okunniga medarbetare som klarar inte enkla uppgift eller vill inte berätta varför de inte hittar din paket. Det kanske kommer fortsätta så i 100 år till och ska fortsätta få samma betyg 1

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reza K
Skrev om Postnord AB

Efter en vecka vänta fick meddelande att varan kunde inte levereras! Jag undrar varför företag anlitar posten! Usel service! Borde avvecklas.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jörgen A
Skrev om Postnord AB

Jag har så svårt att förstå att Postnord behöver 5 dagar att besvara frågor man skickar till dem. Jag väntar en expressleverans och undrar var mitt paket har tagit vägen och skickade en fråga till deras kundtjänst och fick svar att de besvarar normalt inom 5 dagar, SKANDAL!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars Jonas G
Skrev om Postnord AB

Det går väldigt sakta med brevleveranser. Jag köper ofta med spårbar frakt och ser att paketet inte hämtas upp förrän 1-2 dagar efter inlämning, sen är det ute på vift i 2-3 dagar, får en notis att brevet ska levereras idag, men framåt eftermiddagen ändras det det till 2-3 dagar senare. Denna varannan dag utdelning är jättefrustrerande då det verkar vara varannan dag hämtning också. Så brev lämnas hos postombud på tisdagen, hämtas inte förrän torsdag, fraktas och levereras inte förrän nästa tisdag då det inte är utdelning... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Irina F
Skrev om Postnord AB

Helt j-a värdelöst bolag med inkompetenta, lata bud. Väntade på ett pkt som markerades som levererat till min postlåda, vilket inte alls var sant. Klantskallar. Nu är det försvunnet och kan förstås inte spåras. Inte första gången det händer. Kundservice slår ifrån sig. Oklart vad deras bud sysslar med när de felaktigt scannar. Pinsamt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
KENTH N
Skrev om Postnord AB

Så har man blivit drabbat IGEN av att Postnord "slarvat" bort ett paket. Själv är jag övertygad om att det givetvis är deras egen personal som stjäl. Har skickat ett spårbart paket i mjuk postbag för kläder som får plats i brevlåda. Paketet är hämtat från stället jag lämnade in det på och sen är det "borta". Har gjort en reklamation men Postnord tar som vanligt inget ansvar överhuvudtaget över att DOM slarvat bort paketet. Postnord är det mest oseriösa företaget jag känner till och det är helt OFATTBART hur dom får hålla... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Paula B
Skrev om Postnord AB

För andra gången med samma paket. Som vanligt levererar inte postnord. Ringde och köade en timma för att försäkra mig att paketet skulle levereras idag. Fick bekräftelse på att det skulle levereras innan kl 13.30. Ännu har inget paket kommit. FY SKÄMS upptar onödig tid och levererar inte som dem ska.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Milena A
Skrev om Postnord AB

Använd inte PostNord, ingen ansvar, plantor kom torra och trasiga en till paket hamnade i annan län, redan gick 10 dagar. Måste bort från marknaden

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Marie T
Skrev om Postnord AB

Postnord har misslyckats leverera mitt paket vid nu 4 tillfällen! Jag har aldrig varit med om något liknande. Flera gånger har det stått "ett stopp före" och sedan helt plösligt fått ett meddelande som står "kunde inte levereras" och "port låst och kunde inte nå dig." Postnord har haft min portkod sedan första början och inte en enda gång ringt upp mig. Paketet har även hamnat helt fel på postombud som inte alls ligger i närheten av där jag bor. Avvråder starkt att boka hemleverans med postnord!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sven Erik Hilding B

Postnord måste vara bland de sämsta i Sverige på support och kundbemötande. Jag har i ett ärende gällande tulldeklaration kontaktat dom 8 gånger utan svar! Helt otroligt att ett sådant företag kan fortsätta sin verksamhet

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hans-Christer K
Skrev om Postnord AB

PostNord o Telia delar bottennapp i service o kundtjänst. Paket utanför EU tappas bort vid förtullning. Platta paket typ mobilskal skickas till Ica Maxi på andra sidan stan fast det skulle gå ner i den smalaste brevlådan. Hemleverans aviseras ej med sms trots att det utlovas o kommer ej inom utsatt tidsram. Paket till postbox uppges vara för stort men det går in med råge skickas till ombud. Vald hemleverans skickas till ombud trots att jag var hemma HELA dagen. Min 86 åriga morsa skulle få ett nytt mobilskal HEMSKICKAT men... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael J
Skrev om Postnord AB

Inte konstigt att företag som Instabox växer så snabbt som dom gör, kommer aldrig i tid för hemleverans, OM dom ens kommer på utsatt dag helt värdelöst. Välj vilket annat frakt sätt som helst förutom PostNord... Hellre betalar jag lite extra för att slippa allt krångel med dom

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JENS N
Skrev om Postnord AB

Hemleverans är helt uteslutet! Kommer inte på angiven tid eller datum. Markerar som levererat utan att det stämmer

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria Magdalena W

Såååå dååååliga !! Välj inte PostNord !! De skulle leverera direkt till hemadress på utsatt dag. Vi var hemma. Ingen kom. Inget meddelande. I deras app - inget besked. Det slutade med att vi fick hämta hos ombud. Inte första gången strul med PostNord. De påstår att de ringt eller aviserat via sms, vilket inte stämmer alls. Det går ej att nå dem eller få svar vare sig per telefon, sms, mail el chatt. Detta pågår kontinuerligt. De sätter verkligen inte kunden i centrum och inte heller är de intresserade av att förbättra sin kundservice !

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tony C
Skrev om Postnord AB

SKADAT PAKET. KAN INTE SKADEANMÄLA. FÖRSÖK SENARE STÅR DET. RING MEN DE HÄNVISAR TILL HEMSIDAN. SOM INTE FUNKAR. VEM SKA BETALA DENNA TIDEN??

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JOANNA S
Skrev om Postnord AB

Instämmer med förgåna usla rencentioner! Det tidigare paket från Apoteket kom fram, utan några som helst problem. Det andra, beställd någon timme, från Apoteket, har inte än kommit. När hag kollar appen, så står det att den är packad. Ikväll ringer jag. 10 minuter i telefonkön får jag en ny uppdatering via appen. Det gick tydligen inte att dela ut paketet, trots att det första gick bra. Räknar inte med att få paketet överhuvudtaget. Nästa gång väljer jag InstaBox, en garanterad leverantör. Im jag kom fram via telefon? Icke!... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christina H
Skrev om Postnord AB

Hemleverans från Post Nord i Kungälv fungerar inte alls. Första gången jag beställde ett paket med hemleverans via Post Nord fick jag sent på kvällen meddelande om att "paketet har levererats". Går ut till brevlådan som är tom! Ringer Post Nord i Kungälv nästa dag som inte har någon förklaring. Efter att ha gjort en egen spårning visar det sig att paketet lämnats till ett annat hus på gatan. Nästa tillfälle jag ska få paket levererat via Post Nord i Kungälv sätter jag mig så att jag har uppsikt över gatan, brevlådan och... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Inger Linnéa K
Skrev om Postnord AB

Helt otroligt att jag fått ett brev från Transportstyrelsen som krävde ett svar från mig innom tre veckor från att brevet skickats. Det LEVERERADES TRE DAGAR INNAN DENNA TID Hur jag än försöker kommer ett svar inte kunna levereras i tid. Vad i hela fridens namn?! Det är mitt jobb på spel här jag är så sjukt jäkla förbannad! Borde satan i mig skicka en stämningsansökan!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hans Johan E
Skrev om Postnord AB

Det fanns inget lägre betyg än en boll så det får bli det då. Jag trodde att postnord bättrat sig efter att de för några år sedan uppenbarligen ljög kunderna rakt i ansiktet. Det var då de sa att de sökt addressaten utan att lyckas trots att folk varit hemma hela dagen och ingen postnordbil varit i sikte och inga samtal på telefonen. Nu har de verkligen träffat ett nytt bottenrekord. Från urusla till... ja jag kommer inte på något sämre ord. Men jag har en fråga som verkligen behöver svar. Hur gör jag för att postnord ska... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Matti Johannes K
Skrev om Postnord AB

Så besviken på postnord,gått från dåligt till urusel hantering av vår post. Vi kunder får inte den service vi borde få. Dålig information om vad som händer med vår egendom,bara stoppad i tull och kontroll av gods som hanteras av postnord (2 veckor nu). Ringa postnord kundtjänst och försöka få någon slags info vad som händer med paket är inte någon ide då de oftast inte vet vad som pågår i tullsektionen. Varför har post nord inte åtgärdat dessa brister. Ska det vara så i fortsättningen? Driva ett så stort företag och låta... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Andreas Eric B
Skrev om Postnord AB

Tappat bort mitt paket och kommer med ursäkter som "paketet krävde inte legitimering vid leverans", när det aldrig nådde någon leverans utan försvann längs vägen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas L
Skrev om Postnord AB

Sämsta tänkbara företagsleveranser. Undvik detta. Välj vad som helst annat. Alla andra transportföretag ringer om de inte hittar. Postnord bara struntar i och kör iväg sen får du som kund hämta ditt gods på en terminal. Inget annat transportföretag behandlar sina kunder så här illa. Skäms.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ERIC W
Skrev om Postnord AB

Fick meddelande om att paketet inte gick att leverera trots att jag var hemma. Inte första gången. Sveriges sämsta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kjell O
Skrev om Postnord AB

Postnord blir inte bättre. Dom blir sämre och är inte långt från botten, men dom får fortsätta så. Ingen ägare eller ledning verkar bry sig. Så dåligt! Det tar 5-6 dagar att byta ett efternamn (säljaren skrivit fel). Paketet är hos ombudet sedan torsdag förra veckan, men jag kan inte lösa ut det, då jag ej kan identifiera mig. Jag skriver det här på måndag kväll och ändringen har inte gjorts ännu och detta trotts att den som skrivit fel efternamn får betala över 100 kronor för den. Bara ett fall av hur många som helst. Man... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Emil P
Skrev om Postnord AB

Har haft 4 paket denna månaden som skulle levereras till brevlåda alt dörr, men inte ett enda har gjort det, har fått notiser om att det inte gick leverera, trots att jag vart hemma de tider Postnord påstår sig har försökt leverera. Pratat med kundtjänst och ingen vet något. Paket har kommit bort och Postnord tar inget ansvar i det utan hänvisar att reklamera till avsändaren. Ena paketet tog flera dagar att tillslut lämnas hos ombud, trots att jag betalt för leverans till dörr och var hemma när det "inte gick leverera" att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Matthew M
Skrev om Postnord AB

1) Man får meddelande från sändaren i UK att brevbäraren har kommit till dörren men vi har inte varit hemma så paketet har inte levererats. Inget SMS, inget brev. Försändelsens ID fungerar inte i appen så man funderar över om kollit har tagits hand om av annat företag. 2) Man söker och söker hos andra utan resultat tills man kommer på att ställa en fråga på Google och då dyker det upp en tredje parts app som påstår sig ha koll på alla försändelser. Fantastiskt nog så hittar den appen hela historiken med exakt samma ID. Ja,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik B
Skrev om Postnord AB

Får ett importpaket från China, där VAT är betalat via Företaget. Men då har säljaren missat att markera paketet för det. Så nu ska jag betala ytterligare 101 kr, då jag redan betalat 90 kr i VAT... Driver ni? Är det jag som ska ta straffet för något någon annan gjorde? Och jag har ju screenshot på allt, bevis på VAT ändå nekar ni. Skam företag! Kundservice är också helt värdelöst.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mats T
Skrev om Postnord AB

Helt fantastiskt att någon klarar av att jobba på postnords kundtjänst. tycker verkligen synd om den personalen. Min leverans som skulle kommit i fredags mellan 16-22 uteblev helt utan avisering varför. De vet dessutom inte varför den inte blev levererad... Hade ett annat pkt som aviserades skulle komma i lördags. Tog mindre än en timme att få ett nytt sms som sa vi kan inte leverera paketet. Så nu är det påväg till ombud. Har faktiskt bara haft 9 paket av 8 sedan i november som kommit fram som de ska. Finns möjligheten... 

1
Cathrin G gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MIRSAD C
Skrev om Postnord AB

Jag gjorde en beställning 21 januari som skulle levererats hem till mig 24 januari mellan 17:00 och 22:00. Kl 22:15 den 24 januari får jag ett SMS där det står att paketet inte kunde levereras. Dagen efter får jag ett SMS med ett nytt levereransdatum-torsdag 26 januari mellan 17:00 och 22:00. Kl 18:45 får jag ett SMS om att mitt paket finns att hämta på POSTNORD LANDVETTER. Detta trots att jag betalat för hemleverans. Jag ringer supporten som inte kunde svara på någon av mina frågor men jag får ett nytt leveransdatum... 

1
Cathrin G gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Zoe A
Skrev om Postnord AB

Alltid alltid problem med Postnord. Vill du ha försenade leveranser, fellevererade paket,, borttappade paket, osv - då är absolut Postnord något för dig. Fan vad jag hatar dem.

2
Jerker A och Cathrin G gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
KANI H
Skrev om Postnord AB

Varning!! använd inte Postnord. Helt värdelös företag, vet inte ens var jag ska börja och klaga, nästan inget fungerat och de är för fyrkantiga, olika informations ges och ber om att bara vänta medans de har tappat bort paketet. Inget kan sitt jobb i det här företaget! det ges felaktig och oriktiga information om leveransen! så skamligt! Nu står jag här som har betalat en massa för ett paket som Postnord har slarvat bort! de kan inte ens spåra vem som var den sista som hade paketet. paketet hade levererats till paketbox... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ALI S
Skrev om Postnord AB

Helt värdelös företag, vet inte ens var jag ska börja och klaga, nästan inget fungerat och de är för fyrkantiga, i en tid då man kan använda e-legetimation till allt kan man inte ens legitimera sig på dera rekomenderade brev. SVerige borde sluta ha denna företag som huvud leverand företag, de är inte statliga längre och det finns flera bättre transport företag än denna värdelösa företag!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
DOROTHEA L
Skrev om Postnord AB

Ett paket skulle ha leverats för en vecka sedan. Lastades inte ens. Beställde nu leverans nästa dag. Paketet kunde inte levereras fastän vi var hemma och hade beställt kontakfri leverans. Därefter åkte paketet runt i två dagar och under den tiden kunde inte någon omleverans beställas - fastän jag hade fått ett mejl att just göra det genom kundtjänsten. Timmar i telefonkö i onödan. Torsdag kväll kunde jag äntligen beställa en imleverans till lördag via kundtjänsten - i appen finns inte den möjligheten längre. Återigen ingen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
GABRIELLA O
Skrev om Postnord AB

Jag säljer mycket online och använder mig av Skicka lätt / förbetalt frakt. Tycker att det är brist i en köpt tjänst att ingen kollar paketets vikt när man lämnar in paket som man betalt online i förväg. Sedan blir det svårt för mig som kund att bevisa att jag köpt rätt frakt. Hände mig igår att jag skickade ett paket vikt 500 gr, då kom ett edterkrav från Postnord på 70 kr extra för de vägde paketet till 3 kg. Jag bad adressaten kolla vikten på paketet när hon tog emot det. Vikt 500 gr. Undrar hur Postnord fick detta till... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ove Thomas E
Skrev om Postnord AB

Hemleverans-SMS om att paket levererats- inget paket levererat. Storleken på paketet: hade gott och väl fått plats i den tomma brevlådan. Vad håller post Nord på med? Lurar de hela Sverige?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen