Printive.se

Printive.se

9 omdömen om Printive.se

Sara F
Skrev om Printive.se

Köpte en tröja som var kanonfin! Precis som jag hade tänkt mig! Trevligt och proffsigt bemötande och snabb och smidig leverans/avhämtning!

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Helen K
Skrev om Printive.se

Jag köpte en hoddie samt en t-shirt. Motivet var på min man och mina händer runt en sten. Konstnären som gjort tavlan heter Karina.Hyvonen. Det är en stor ära att så många tyckt om motivet. Det var lätt att beställa. Bra priser och snabb leverans hem till dörren, jag följer er och kommer sannolikt att hitta något mer som lockar. Med vänlig hälsning, Helen.Karlsson

Alex F
Skrev om Printive.se

Skit bra kvalité, håller värmen bra, alla i klassen var jättenöjda!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Arvid G
Skrev om Printive.se

Jag och min klass beställde klasströjor och vi är väldigt nöjda med trycket och kvalitén. Kunde inte blivit bättre än så här. Mvh Arvid Gunnarsson

Semina P
Skrev om Printive.se

Beställde hoodies med Bosnisk flaga på och jag är SUPER nöjd med hur dem blev och skulle rekommendera

Ulla-marie C
Skrev om Printive.se

Hood och tygkass med motiv av Michael Brown. Jag fick vad jag beställde på ett fåtal dagar.

Inga-britt W
Skrev om Printive.se

Köpt en kasse med ett favorit fotografi. Bra bemötande. Jag är nöjd med resultatet och genomförandet av företaget. Bra service och snabb leverans.

Mona G
Skrev om Printive.se

Köpte en tygkasse och en t-shirt jag designade själv. Bra service och snabb leverans!! Kan varmt rekommenderas

Andreas B
Skrev om Printive.se

Vi köpte tröjor och påsar med reklamtryck. Toppenbra lyhörd service och snabb leverans. Väldigt nöjda med varorna.