Alla kategorier Bank Västra Götaland Göteborg Prioritet Finans AB

Prioritet Finans AB

Mölndalsvägen 91, 412 63 Göteborg — Visa karta

Prioritet Finans AB är ett Finansbolag / Inkassobolag som hjälper företag med finansiering och skydd mot kreditförluster genom inkasso, factoring och fakturaköp.

Läs vad 1 kund tycker om Prioritet Finans AB

• Xenia T
    Xenia T skrev om Prioritet Finans AB
    Jag blev lovad en egen kontaktperson som jag alltid kunde vända mig till och som skulle vara insatt i min firma,
    smidiga kontakter mellan mej och er och mina kunder.
    Men det har tyvärr mycket av detta som strulat under dessa 6 månader som jag anlitat prioritet.
    Strul med fakturor, strul i kontakten med mina kunder, de har skickat fakturor till fel adress och
    varnat med inkasso utan att ta kontakt med vare sig mig eller min kund, när fakturorna inte ens
    blivit skickade till den adress jag skrivit. Jag har fått skicka in fakturor upp till 4 ggr och väntat i 3 veckor på utbetalning.
    Jag har slussats mellan att kontakta 4 olika personer och
    det sista var nu att när jag skulle kontakta min kontakt så var det någon som svarade och sa att han slutat och hänvisade mig att ringa växeln.
    och ingen som gav mig en ny kontakt heller.
    Att jag skulle betala en fast årsavgift samt 4% plus moms på de fakturor jag skickar berättigades med
    att jag skulle få en personlig, trygg och fast behandling.
    Ni kan ju säkert förstå att jag inte är jättenöjd.
    Jag har inte blivit kontaktad eller informerad om att min kontaktperson, som i och för sig bara var en av de jag
    under mina 6 månader hänvisats kontakta utan upprepade gånger slussade han mig bara vidare till någon annan, slutat.
    Jag har heller inte tilldelats någon ny.
    Känner mig ganska förbisedd och en smula lurad.
    Jag kommer givetvis inte förlänga mitt avtal. Läs mer