Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Sigtuna Produkttorget

Produkttorget

Industrigatan 10, 195 60 Arlanda stad — Visa karta

Vi utför försäljningsuppdrag åt tillverkare, leverantörer, generalagenter, mfl. inom: Tak, Bygg,VA & Trädgård och efter över 20 års erfarenhet känner vi marknaden. Vi vill nyttja den kunskapen till din fördel!

Tycker du att marknadsföring, hemsida och att leta efter nästa projekt tar mycket tid och tar fokus från ditt arbete idag? Vi på Produkttorget har varit där du är och vi vill underlätta för dig genom att sköta allt sådant åt dig!

Istället för att du ska anställa någon ny som ska sköta detta åt er välkomnar vi ditt bolag in i vårt nätverk. Vi åker på mässor, annonserar i tidningar och visar dina produkter och tjänster i vår webbshop. När flera aktörer samlas på samma plattform kan fler hitta det de söker och både leverantörer och kunder blir nöjda!

Läs vad 9 kunder tycker om Produkttorget

• Helmius H
    Helmius H skrev om Produkttorget
    Hej reco!
    Efter att ha läst om låga grundvattennivåer och hotande vattningsförbud googlade jag på regnvattensamlare, hittade Plastinject i Anderstorp, mejlade och bad om info, fick snabb respons både per mail och informativa broschyrer per snigelpost. Härliga att bläddra i på gammaldags vis! Jag blev också hänvisad till Produkttorget.
    Jag mejlade Produkttorget med frågor kring mina regnvattensamlarfunderingar men bestämde mig plötsligt för en svart lövavskiljare med utloppskran. Johan Gustavsson noterade detta i ett kreativt mail.
    Prylen levererades prompt. Efter uppackning och inspektion skickade jag en svärm av frågor till Johan G, fick kunniga, lättförståeliga och trevliga svar på dem alla och kände mig trygg och tillfreds med min nysatsning.
    Men en sak verkade "meckig"; att TPE-locket måste skruvas på när utloppet inte användes. Det "gummiliknande materialet" kändes inte pålitligt på sikt ur gängbevararsynpunkt.

Hos proffsiga Slangservice i Uppsala fick jag lämplig gänga i metall, med vred för "stängd" resp. "öppen" plus slang (fäst med slangklämma) som leder till den hopfällbara regntunnan.
    Under Valborg här i Uppsala ligger jag lågt, men efter helgen skall konstruktionen monteras!
    Spännande! Livet leker!
    Med vänlig hälsning
    Gisela Helmius
  • Krister S
    Krister S skrev om Produkttorget
    Mycket bra. Snabb leverans. Dyr fraktkostnad.
    2017-04-08 Johan G svarar Krister S
    Krister, tack för rekommendationen. Vi är överens frakt kostar...
    Du betalade 650kr + moms (för trp på 70mil) och helpall.
    Produkttorget betalade för frakten 912kr + 225= 1137kr + moms

Huvudsaken är att du känner dig nöjd och produkterna du valt förgyller din trädgård! Mvh Johan
  • Matthias H
    Matthias H skrev om Produkttorget
    Snabb leverans, lågt pris. Jag är nöjd.
  • Kim F
    Kim F skrev om Produkttorget
    Bra?...?.......... ..........................
    2017-02-03 Johan G svarar Kim F
    Hej Kim,
    Vi på Produkttorget har lite svårt att tolka ditt svar.Hoppas att du är nöjd med vårt engagemang i din order hos oss.
    Vi önskar dig stort lycka till med vald produkt !
    Mvh Johan Gustavsson
  • Carina S
    Carina S skrev om Produkttorget
    Mycket trevligt bemötande och mycket snabb leverans
  • Siv Maria R
    Siv Maria R skrev om Produkttorget
    Gott bemötande, enkelt beställningsförfarande, köpte en mässings-kran, jag hade inga specifika förväntningar då det var första köpet på Produkttorget, allt gick smidigt och produkten kom med postgången som utlovat.
  • Karolina W
    Karolina W skrev om Produkttorget
    Snabba och hjälpsamma svar via mail. Smidiga att ha att göra med vid upphämtning av varan. Mycket nöjd!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Produkttorget
    Snabba och bra service. Vid minsta fråga hörde dom av sig, superbra!
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Produkttorget
    Serviceinriktat och lyhört.
    Klara besked, effektiv leverans
    och mkt hög produktkvalitet.

Industrigatan 10, 195 60 Arlanda stad