Produkttorget

Produkttorget

Ring 070-540 57 09 www.produkttorget.se

Vi utför försäljningsuppdrag åt tillverkare, leverantörer, generalagenter, mfl. inom: Tak, Bygg,VA & Trädgård och efter över 20 års erfarenhet känner vi marknaden. Vi vill nyttja den kunskapen till din fördel! Tycker du att marknadsföring, hemsida och att leta efter nästa projekt tar mycket tid och tar fokus från ditt arbete...

15 omdömen om Produkttorget

Jonas K
Skrev om Produkttorget

Har köpt regntunnor med tillbehör från Produkttorget. Produkterna har varit mycket bra, servicen helt suverän och leveranstiden den helt klart kortaste jag upplevt!!!

Allan W
Skrev om Produkttorget

Produkten var felaktig, mailade en reklamation. 20 min senare fick jag svar att de hade skickat en ny med DHL

Salomon E

Bra responstid och beamötande

Dennis B
Skrev om Produkttorget

Superbra service och bemötande, kanske lite dyrt :)

Svar från Produkttorget

Tack! Det som är mest avgörande för våra priser är: 1, premiumprodukter. 2,lager (under lågsäsong). 3, servicen. 4, fraktkostnader till vårt lager.

Robert C
Skrev om Produkttorget

Snabb återkoppling snabb leverans!

Caroline H
Skrev om Produkttorget

Jag har bara positiva upplevelser av Produkttorget. Produkterna lever upp till våra förväntningar och leveransen gick snabbt. Vi var också i kontakt med Produkttorget för att få leverans först efter ett visst datum och de hade inga problem att tillgodose detta. Snabb och trevlig kommunikation.

Helmius H
Skrev om Produkttorget

Hej reco! Efter att ha läst om låga grundvattennivåer och hotande vattningsförbud googlade jag på regnvattensamlare, hittade Plastinject i Anderstorp, mejlade och bad om info, fick snabb respons både per mail och informativa broschyrer per snigelpost. Härliga att bläddra i på gammaldags vis! Jag blev också hänvisad till Produkttorget. Jag mejlade Produkttorget med frågor kring mina regnvattensamlarfunderingar men bestämde mig plötsligt för en svart lövavskiljare med utloppskran. Johan Gustavsson noterade detta i ett kreativt...

Krister S
Skrev om Produkttorget

Mycket bra. Snabb leverans. Dyr fraktkostnad.

Svar från Produkttorget

Krister, tack för rekommendationen. Vi är överens frakt kostar... Du betalade 650kr + moms (för trp på 70mil) och helpall. Produkttorget betalade för frakten 912kr + 225= 1137kr + moms Huvudsaken är att du känner dig nöjd och produkterna du valt förgyller din trädgård! Mvh Johan

Matthias H
Skrev om Produkttorget

Snabb leverans, lågt pris. Jag är nöjd.

Kim F

Bra?...?.......... ..........................

Svar från Produkttorget

Hej Kim, Vi på Produkttorget har lite svårt att tolka ditt svar.Hoppas att du är nöjd med vårt engagemang i din order hos oss. Vi önskar dig stort lycka till med vald produkt ! Mvh Johan Gustavsson

Carina S
Skrev om Produkttorget

Mycket trevligt bemötande och mycket snabb leverans

Siv Maria R
Skrev om Produkttorget

Gott bemötande, enkelt beställningsförfarande, köpte en mässings-kran, jag hade inga specifika förväntningar då det var första köpet på Produkttorget, allt gick smidigt och produkten kom med postgången som utlovat.

Karolina W
Skrev om Produkttorget

Snabba och hjälpsamma svar via mail. Smidiga att ha att göra med vid upphämtning av varan. Mycket nöjd!

Tobias H
Skrev om Produkttorget

Snabba och bra service. Vid minsta fråga hörde dom av sig, superbra!

Staffan L
Skrev om Produkttorget

Serviceinriktat och lyhört. Klara besked, effektiv leverans och mkt hög produktkvalitet.