Välkommen till Proffsbil!

Är det dags att köpa ny bil? Eller funderar du på att sälja din gamla? Hos oss på Proffsbil hittar du en rad kvalitetsmärkta bilar. Du kan även värdera din bil om du är nyfiken på vad du skulle tänkas få för din bil. Med många års erfarenhet inom branschen har vi kommit att bli mycket uppskattade.

Vi har genom åren byggt upp ett stort kontaktnät inom bilbranschen. Vi importerar och exporterar bilar från våra leverantörer i hela Europa. Tveka inte att höra av dig till oss om du vill värdera din bil. Vi lovar att matcha alla seriösa bud från andra handlare.

Läs vad 97 kunder tycker om Proffsbil 2

• 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Top klass service och pålitlighet
  • 2022-09-20 Insamlad av företaget
    Ett tevligt bemötande och smidigt förlopp, både vid köp av ny bil och inbyte av den gamla. Rekommenderas!
  • 2022-08-06 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig försäljare, ärlig är han också och har bra service och god bemötande! Är mycket nöjd
  • 2022-08-06 Insamlad av företaget
    Bra service och trevlig personal
  • 2022-08-06 Insamlad av företaget
    Allt gick jättebra och en snabb affär genomfördes utan några problem
  • 2022-08-02 Insamlad av företaget
    Väldigt smidigt och enkelt blev vi med ny bil till sonen och samtidigt av med vår andrabil som vi inte längre hade behov av.
    Bra bemötande och god hjälp och vägledning av säljaren. Mycket nöjda.
  • 2022-08-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Trevlig säljare. Bilen var inte riktigt i så bra skick som säljaren sa på telefon. Fick dock delar till att fixa det själv med. I inbytet jag hade sålde jag med en dragkrok som säljaren lovade skulle betalas samma vecka som affären gjordes upp. Det blev inte så men pengarna kom veckan efter.
    Hej Stefan. Ja du har rätt att det dröjde en vecka med betalningen för dragkroken då kollegan som betalar ute inte var här :) , Huvudsaken är att du är nöjd med bilen och fick dina delar som vi kom överens om,

Mvh Simon
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Tillmötesgående, serviceminded med kunden i fokus. Kommer gärna tillbaka!
  • 2022-07-25 Insamlad av företaget
    Blev bemött på bästa sätt! Köpte en begagnad mycket fin bil !
  • 2022-07-22 Insamlad av företaget
    Bilförsäljare som kunde stå för vad det var för bil dom hade ,fina bilar överlag.vi hittade vad vi letat efter och är supernöjda ! Riktigt trevligt bemötande av säljare och fina lokaler ! Kommer att kolla där nästa gång igen .
  • 2022-07-19 Insamlad av företaget
    Vi tackar för ett mycket bra bemötande och trevliga säljare som kunde stå för vad dom sade .vi blev jättenöjda med vår bil ! Precis som dom hade sagt till oss i telefon .
    Tack för en mycket trevlig affär !
  • 2022-07-10 Spontant omdöme
    Mycket proffsiga säljare med riktigt bra kundbemötande.
  • 2022-06-16 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande o informativ genomgång av köpt produkt.
  • 2022-06-14 Insamlad av företaget
    köpte en fin Kia Carens och fick ett fantastiskt bemötande av Randi och hans kollegor. Jag rekommenderar definitivt alla som vill köpa en vacker och säker bil. Tack Randi
    Hej Mohammed, Tack för dina varma ord. Självklart vill vi vara där för alla våra kunder så ni får känna er trygga och säkra genom hela bilaffären , både före och efter. Varmt välkommen åter till oss. // Proffsbil Proffsbil
  • 2022-06-03 Spontant omdöme
    Mycket trevliga killar enkelt att få svar på frågor och dem är hjälpsamma hela vägen.

Kommer garanterat att återkomma!
    Kul att höra att du är nöjd med affären Erik. Varmt välkommen åter // Proffsbil Proffsbil
  • 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Riktigt bra grabbar att göra affärer med! Inget krångel alls! REKOMMENDERAS
    Hej Daniel, vi är otroligt glada att få ha haft dig som kund och hoppas att vi får se dig när det är dags för ett byte eller kanske bara en kaffe.

//Proffsbil
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött av trevlig personal. Bilen jag köpte var i toppskick precis som dem sagt. Snabb och smidig affär. Proffsbil skulle jag rekommendera.
    Hej Anderas, vad kul att höra att du blev nöjd med köpet.

Varmt välkommen att höra av dig igen om det finns något som vi kan hjälpa dig med igen.

//Proffsbil
  • 2021-11-13 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande och smidig affär, med hjälp att få bilen lagligt körklar.
    Rekommenderas!
    Skönt att höra Henrik, vi finns ett samtal bort om vi kan bistå dig med någon mer hjälp.

• 2021-11-10 Insamlad av företaget
    Proffsigt och hjärtligt kundbemötande av högsta grad.
    Kunden gå först i alla lägen.
    Jag blev upphämtad efter åkt långt med tåg för titta på en bil som jag därefter köpte.
    Dom ordnat med allt så affären gick smidigt.
    Rekommendera verkligen dessa trevliga killar.
    Fina bilar till rätt priser.
    Mvh Micke
    Det värmer verkligen Mikael , vi brinner för våra kunder och att ni ska känna er nöjda.

Slå mig en signal på 0735 - 194421 så vi får tacka dig för att du valt att vara kund hos oss med att bjuda dig på en tvätt av din bil.

• 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande . Lätt kommer jag köpa en bil där igen. Min sambo lär köpa en bil därifrån så fort dom får en bil in i hennes smak. Ett mycket väl bemötande omtänksam försäljare 👍😊
    Härligt att höra Christian , vi kan så klart ta in hennes önskemål , budget och utrustning och ha koll så slår vi er en signal när vi hittat något.

Slå en signal på 0735 - 194421 så ser vi till att göra din sambo minst lika nöjd =).

• 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Kanon ! Bra service ,trevligt bemötande
    Vi är tacksamma för att fått ha dig som kund Larry.

Varmt välkommen åter

• 2021-11-05 Spontant omdöme
    Mycket trevligt bemötande. Väldigt smidig bilaffär samt när fel uppkom efter bilköp på taklucka så ställde firman upp att lösa detta utan några problem rekommenderas. Simon tack bra service och bra kundbemötande
    Tack Jari för dina varma ord.

• 2021-10-31 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och smidigt bemötande. Professionella, lyhörda och tillmötesgående. Bilen jag köpte var i toppskick
    Skönt att höra Kristoffer , du är alltid välkommen att höra av dig till oss om vi kan hjälpa dig vidare.

• 2021-10-15 Insamlad av företaget
    Tusen hjärtligt tack för vänligheten och oerhört professionellt bemötande, rekommenderar Proffsbil varmt och hjärtligt till alla som ska köpa eller sälja sin bil!!!!!
    Vi tar ödmjukt till oss detta och tackar för att du valt att vara kund hos oss Peiman.

Tveka inte att titta in om du har vägarna förbi.

• 2021-10-08 Insamlad av företaget
    Avspänt och trevligt bemötande.
    Tusen Tack Martin!

• 2021-08-08 Insamlad av företaget
    Bra, tryggt och ärligt bemötande! Nöjda med vårt köp!
    Härligt att höra Sofia , du är alltid välkommen om du behöver hjälp med något.

• 2021-08-08 Insamlad av företaget
    Blev bemött jättetrvligt och smidig bra affär, supernöjd :)
    Vad kul att affären kändes bra! Varmt välkommen åter till oss.

• 2021-07-17 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och go bemötande. Smidig och krångel fri affär.
    Tusen Tack Hans.

Varmt välkommen åter till oss.

• 2021-07-15 Insamlad av företaget
    Träffade på ett par goa gubbar som gav ett tryggt intryck!

Har inget att klaga på.
    Härligt att höra Philip , det är bara att svänga förbi om du vill ta en kaffe eller bara tjöta lite bil.

• 2021-06-29 Insamlad av företaget
    Jag blev vänligt bemött och Randi var mycket proffsig samt gav ett seriöst och ärligt intryck.

Fick provköra själv och fick gott om tid att kolla bilen och ställa frågor.

Hemfärd från Proffsbil till Ängelholm har gått bra och det känns som en bra affär.

Mazda 5.
    Vad roligt att höra Reiadar , vi bryr oss om våra kunder och vi tar verkligen tills oss det du skriver med stor glädje.

Tusen Tack!

• 2021-06-23 Insamlad av företaget
    Ringde dagen innan för att höra ifall bilen var kvar. Talade om att vi skulle komma dagen efter och titta. Trevliga och hjälpsamma. Svarade på våra frågor utan problem. Bilen gick som en klocka hem.
    Skönt att höra att ni är nöjda med bilköpet Helene , det är bara att slå oss en signal eller besöka oss om vi kan hjälpa dig med något mer.

• 2021-06-18 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Väldigt smidig bilaffär. Fantastisk service.
    Varmt välkommen tillbaka Carl Henrik.

• 2021-06-07 Insamlad av företaget
    Du är välkommen att besöka oss igen om vi kan hjälpa dig med något Erika.

• 2021-05-24 Spontant omdöme
    Bytte in min lilla BMW till en fin större 520 xDrive. Allt gick perfekt och jag är väldigt nöjd. Tack för fint bemötande.
    Kul att höra Michael , du är alltid välkommen tillbaka om du vill byta igen.

• 2021-05-23 Insamlad av företaget
    Köpte en bil här och bemötandet var ett av det bästa jag varit med om på länge.
    Det värmer otroligt mycket att få höra Zoltan.

Slå mig en signal på 0735 - 194421 så får vi bjuda dig på en gratis tvätt av din bil.

• 2021-05-22 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och bra bemötande
    Snabb leverans och bra upplägg
    Härligt att höra att du är nöjd med ditt bilköp Khadom.

• 2021-05-18 Insamlad av företaget
    Köpte en bil från grabbarna där , mycket fint bemötande, fina bilar och sjukt trevlig personal!
    Du är alltid välkommen Mahmoud , att svänga förbi på en kaffe och varför inte slänga ett öga på vårat lager samtidigt?

• 2021-05-17 Insamlad av företaget
    Jag va hos Proffsbil för några dagar sedan och skulle köpa min första bil.

Personalen är riktigt kompetenta och kan sin grej. Dom var även väldigt tillmötesgående och sjukt trevliga! Jag är mer än nöjd och rekommenderar verkligen Proffsbil
    Tack Anna , om vi kan hjälpa dig på något sätt så slå oss en signal så skall vi göra vårt yttersta för att hjälpa dig.

• 2021-05-16 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande fick kolla på bilen i lugn och ro. En kopp kaffe hade inte varit fel att fått när man väntar på sin tur dock.
    Sväng förbi Lars , så ska vi se att du får din kopp kaffe och lite gött tjöt.

• 2021-05-15 Insamlad av företaget
    Köpte en jätte fin Peugeot 308 och jag bemöttes snyggt. Precis som deras namn Proffsbil så blev jag bemött proffsigt. Snabb och bra affär. Mycket nöjd!!
    Härligt att höra att du är nöjd med affären Ibrahim!

• 2021-04-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande! Vi fick hjälp och svar på våra frågor av Randi! Rekommenderar.
    Härligt att höra Amanda.

Har du fler frågor så är det bara att slå oss en signal så ska vi hjälpa dig vidare.

• 2021-04-10 Insamlad av företaget
    Köpte en Volvo xc 70 2011 och blev väldigt bra bemött och det var en smidig affär. Rekommenderas varmt
    Kul att höra att du är nöjd med affären Kristoffer.

Varmt välkommen åter

• 2021-03-29 Insamlad av företaget
    Jag fick uppleva ett underbart bemötande och en suverän service.
    Jag köpte en Volvo s60 som jag fastnade för i första ögonblick
    Jag vill tacka er för ett kanon köp
    😊
    Tusen tack Sergon!

• 2021-03-28 Insamlad av företaget
    God service och trevligt bemötande när jag köpte bil.
    Kul att höra Anneli!

• 2021-03-16 Spontant omdöme
    Dålig service, helt ointresserade, otrevliga. Ger felaktig information. Rekommenderas inte alls.
    Hej Angela,

Tråkigt att du ska behöva tänka såhär,
    Men först av allt så vill jag säga att det inte var du som var köpare,
    Sedan låter det lite märkligt när du säger att vi var otrevliga och helt ointresserade då affären tog nästan " 2 timmar ".
    Ni undersökte bilen ORDENTLIGT under tiden och bilen såldes nybesiktigad samt ny servad samt att ni har köpt garanti till bilen.
    Så på så sätt ser jag inte att vi var otrevliga eller något annat, Vi försöker göra allt gott ifrån oss för att våra kunder skall vara nöjda, Är det något fel på bilen eller att ni inte är nöjda så får ni gärna ta kontakt med oss.
    Hur som helst så har du rätt att tycka vad du vill,

Med vänliga hälsningar: Randi på Proffsbil
  • 2021-03-13 Insamlad av företaget
    Köpte en jättefin Audi !
    Bra människor och god service!
    Varmt välkommen åter Josefine!

• 2021-03-08 Insamlad av företaget
    Det är den andra bilen vi köper av bilfirman Proffsbil i Kungälv.
    Mycket bra informativt bemötande som andas trygg affär, det uppskattar vi.
    Rekommenderas.
    Vi är hedrade över att få ha dig som återkommande kund Lucy!

Slå oss en signal på 0735 - 194421så bjuder vi dig på en tvätt av din bil.

• 2021-03-08 Insamlad av företaget
    Detta företaget är mycket serviceminded och är mån om sina kunder. Proffsigt och trevligt bemötande på alla vis! Självklart att man ska köpa sin bil här, rekommenderas verkligen.
    Vi är otroligt tacksamma för att fått ha dig som kund hos oss Lena.

Jag köpte en Bil!
    Mycket bra bemötande!
    Härligt att du är nöjd med köpet Erik.

• 2021-02-19 Spontant omdöme
    Väldigt nöjd, mycket trevlig personal och bemötande. Håller vad de lovar! Inga problem.
    Rekommenderar dessa killar.
    Varmt välkommen åter Jonas!