Proffsbil

Proffsbil

www.proffsbil.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Proffsbil! Är det dags att köpa ny bil? Eller funderar du på att sälja din gamla? Hos oss på Proffsbil hittar du en rad kvalitetsmärkta bilar. Du kan även värdera din bil om du är nyfiken på vad du skulle tänkas få för din bil. Med många års erfarenhet inom branschen har vi kommit att bli mycket uppskattade....

118 omdömen om Proffsbil

Sedan starten hos Reco 2019

First-Name L
Skrev om Proffsbil

Snabb leverans !! Tyvärr fick vi ett fel precis eller exakt när garantin var över, detta löstes på ett toppen sätt !! Bilen hämtas på plats hos mig, problemet löses! Toppen service!!

Lars Robert Kristian N

Tyvärr hade inte jag samma upplevelse som många andra. Körde långt för att titta på en bil där jag via telefon fick en beskrivning och bild som inte stämde med verkligheten. Bilen var mer ett renoveringsobjekt i mina ögon med bristande historik och hade krävt mycket tid och pengar att höja skicket på. Jag fick köra hem igen och förlora en handpenning, 70 mils körning och en dag spenderad helt i onödan.

Fredrika O
Skrev om Proffsbil

Trevligt bemötande och nöjd med bilen!

Moa A
Skrev om Proffsbil

Bra kund bemötande, smidigt bil köp

Ingela Hei K
Skrev om Proffsbil

Kan varmt rekommendera Proffsbil. Bra bemötande, enkelt och inget krångel. Säljaren håller vad han lovar och ger superbra service både under och efter köpet. Tusen tack! Från en nybliven Fordägare

Anders R
Skrev om Proffsbil

Trevligt bemötande i butiken och ett smidigt köp.

Cenar A

Mycket nöjd trevligt bemötande

Lena H
Skrev om Proffsbil

Bra bemötande och snabb och smidig affär. Vi är mycket nöjda och kommer gärna tillbaka.

Wojciech W
Skrev om Proffsbil

Jag köpte en bil i Proffsbil. Allt gick jättebra och snabbt.

Talal Jamal O
Skrev om Proffsbil

Väldigt fina och välvårdade bilar ;)

Selda I
Skrev om Proffsbil

Gick jättebra med affären. Köpte och sålde egen bil blev bra affär för båda parterna

Daniel R
Skrev om Proffsbil

Väldigt trevligt bemött, jag klickade väldigt bra med den erfarne bilsäljaren jag mötte. Det blev en mycket snabb och smidig bilaffär.

Urban S
Skrev om Proffsbil

Allt funkade smidigt, trevlig personal.

Freddie E
Skrev om Proffsbil

Trevligt bemötande. Och snabbt och smidigt

Jens S
Skrev om Proffsbil

Serösa och bra killar att ha att göra med. Grymt bra service!

Jörgen N
Skrev om Proffsbil

Mycket nöjda vid köp av bil och försäljning av vår gamla. Allt gick smidigt och bra.

Samir S
Skrev om Proffsbil

Jättebra service och väldigt hjälpsam personal. Snabb affär utan problem!

Sara H
Skrev om Proffsbil

Mycket trevlig och snabb bilaffär! Bra bemötande till kunder. Rekommenderar stark.

Joakim W
Skrev om Proffsbil

Super smidig bil affär. Möttes halvvägs på en söndag. Med vänlig hälsning Joakim

Christian R

Proffsigt, hjälpsamt, enkelt, tydligt

Sam L
Skrev om Proffsbil

Mycket snabb och smidig affär kommer defenetivt köpa min nästa bil här :)

Kalekidan T
Skrev om Proffsbil

Top klass service och pålitlighet

Niklas W
Skrev om Proffsbil

Ett tevligt bemötande och smidigt förlopp, både vid köp av ny bil och inbyte av den gamla. Rekommenderas!

Farank M
Skrev om Proffsbil

Mycket trevlig försäljare, ärlig är han också och har bra service och god bemötande! Är mycket nöjd

Magnus C
Skrev om Proffsbil

Bra service och trevlig personal

Dag H
Skrev om Proffsbil

Allt gick jättebra och en snabb affär genomfördes utan några problem

Lennart B
Skrev om Proffsbil

Väldigt smidigt och enkelt blev vi med ny bil till sonen och samtidigt av med vår andrabil som vi inte längre hade behov av. Bra bemötande och god hjälp och vägledning av säljaren. Mycket nöjda.

Stefan E
Skrev om Proffsbil

Bra bemötande. Trevlig säljare. Bilen var inte riktigt i så bra skick som säljaren sa på telefon. Fick dock delar till att fixa det själv med. I inbytet jag hade sålde jag med en dragkrok som säljaren lovade skulle betalas samma vecka som affären gjordes upp. Det blev inte så men pengarna kom veckan efter.

Svar från Proffsbil

Hej Stefan. Ja du har rätt att det dröjde en vecka med betalningen för dragkroken då kollegan som betalar ute inte var här :) , Huvudsaken är att du är nöjd med bilen och fick dina delar som vi kom överens om, Mvh Simon

Jessica O
Skrev om Proffsbil

Tillmötesgående, serviceminded med kunden i fokus. Kommer gärna tillbaka!

Christer D
Skrev om Proffsbil

Blev bemött på bästa sätt! Köpte en begagnad mycket fin bil !

Svante B
Skrev om Proffsbil

Bilförsäljare som kunde stå för vad det var för bil dom hade ,fina bilar överlag.vi hittade vad vi letat efter och är supernöjda ! Riktigt trevligt bemötande av säljare och fina lokaler ! Kommer att kolla där nästa gång igen .

Svante B
Skrev om Proffsbil

Vi tackar för ett mycket bra bemötande och trevliga säljare som kunde stå för vad dom sade .vi blev jättenöjda med vår bil ! Precis som dom hade sagt till oss i telefon . Tack för en mycket trevlig affär !

Ulf Erik Axel Daniel F

Mycket proffsiga säljare med riktigt bra kundbemötande.

Bertil M
Skrev om Proffsbil

Utmärkt bemötande o informativ genomgång av köpt produkt.

Mohammed O
Skrev om Proffsbil

köpte en fin Kia Carens och fick ett fantastiskt bemötande av Randi och hans kollegor. Jag rekommenderar definitivt alla som vill köpa en vacker och säker bil. Tack Randi

Svar från Proffsbil

Hej Mohammed, Tack för dina varma ord. Självklart vill vi vara där för alla våra kunder så ni får känna er trygga och säkra genom hela bilaffären , både före och efter. Varmt välkommen åter till oss. // Proffsbil

ERIK L
Skrev om Proffsbil

Mycket trevliga killar enkelt att få svar på frågor och dem är hjälpsamma hela vägen. Kommer garanterat att återkomma!

Kul att höra att du är nöjd med affären Erik. Varmt välkommen åter // Proffsbil

Daniel S
Skrev om Proffsbil

Riktigt bra grabbar att göra affärer med! Inget krångel alls! REKOMMENDERAS

Svar från Proffsbil

Hej Daniel, vi är otroligt glada att få ha haft dig som kund och hoppas att vi får se dig när det är dags för ett byte eller kanske bara en kaffe. //Proffsbil

Andreas J
Skrev om Proffsbil

Blev bra bemött av trevlig personal. Bilen jag köpte var i toppskick precis som dem sagt. Snabb och smidig affär. Proffsbil skulle jag rekommendera.

Svar från Proffsbil

Hej Anderas, vad kul att höra att du blev nöjd med köpet. Varmt välkommen att höra av dig igen om det finns något som vi kan hjälpa dig med igen. //Proffsbil

Henrik H
Skrev om Proffsbil

Väldigt trevligt bemötande och smidig affär, med hjälp att få bilen lagligt körklar. Rekommenderas!

Svar från Proffsbil

Skönt att höra Henrik, vi finns ett samtal bort om vi kan bistå dig med någon mer hjälp. // Proffsbil

Mikael S
Skrev om Proffsbil

Proffsigt och hjärtligt kundbemötande av högsta grad. Kunden gå först i alla lägen. Jag blev upphämtad efter åkt långt med tåg för titta på en bil som jag därefter köpte. Dom ordnat med allt så affären gick smidigt. Rekommendera verkligen dessa trevliga killar. Fina bilar till rätt priser. Mvh Micke

Svar från Proffsbil

Det värmer verkligen Mikael , vi brinner för våra kunder och att ni ska känna er nöjda. Slå mig en signal på 0735 - 194421 så vi får tacka dig för att du valt att vara kund hos oss med att bjuda dig på en tvätt av din bil. // Proffsbil

Christian L
Skrev om Proffsbil

Mycket bra bemötande . Lätt kommer jag köpa en bil där igen. Min sambo lär köpa en bil därifrån så fort dom får en bil in i hennes smak. Ett mycket väl bemötande omtänksam försäljare 👍😊

Svar från Proffsbil

Härligt att höra Christian , vi kan så klart ta in hennes önskemål , budget och utrustning och ha koll så slår vi er en signal när vi hittat något. Slå en signal på 0735 - 194421 så ser vi till att göra din sambo minst lika nöjd =). // Proffsbil

Larry M

Kanon ! Bra service ,trevligt bemötande

Svar från Proffsbil

Vi är tacksamma för att fått ha dig som kund Larry. Varmt välkommen åter // Proffsbil

JARI W
Skrev om Proffsbil

Mycket trevligt bemötande. Väldigt smidig bilaffär samt när fel uppkom efter bilköp på taklucka så ställde firman upp att lösa detta utan några problem rekommenderas. Simon tack bra service och bra kundbemötande

Svar från Proffsbil

Tack Jari för dina varma ord. Självklart vill vi vara där för alla våra kunder så ni får känna er trygga och säkra genom hela bilaffären , både före och efter. // Proffsbil

Kristoffer G
Skrev om Proffsbil

Väldigt bra och smidigt bemötande. Professionella, lyhörda och tillmötesgående. Bilen jag köpte var i toppskick

Svar från Proffsbil

Skönt att höra Kristoffer , du är alltid välkommen att höra av dig till oss om vi kan hjälpa dig vidare. // Proffsbil

Peiman F
Skrev om Proffsbil

Tusen hjärtligt tack för vänligheten och oerhört professionellt bemötande, rekommenderar Proffsbil varmt och hjärtligt till alla som ska köpa eller sälja sin bil!!!!!

Svar från Proffsbil

Vi tar ödmjukt till oss detta och tackar för att du valt att vara kund hos oss Peiman. Tveka inte att titta in om du har vägarna förbi. // Proffsbil

Martin N
Skrev om Proffsbil

Avspänt och trevligt bemötande.

Tusen Tack Martin! // Proffsbil

Sofia Helena W

Bra, tryggt och ärligt bemötande! Nöjda med vårt köp!

Svar från Proffsbil

Härligt att höra Sofia , du är alltid välkommen om du behöver hjälp med något. // Proffsbil

Albian F
Skrev om Proffsbil

Blev bemött jättetrvligt och smidig bra affär, supernöjd :)

Vad kul att affären kändes bra! Varmt välkommen åter till oss. // Proffsbil

Hans N
Skrev om Proffsbil

Mycket trevlig och go bemötande. Smidig och krångel fri affär.

Tusen Tack Hans. Varmt välkommen åter till oss. // Proffsbil

Philip K
Skrev om Proffsbil

Träffade på ett par goa gubbar som gav ett tryggt intryck! Har inget att klaga på.

Svar från Proffsbil

Härligt att höra Philip , det är bara att svänga förbi om du vill ta en kaffe eller bara tjöta lite bil. // Proffsbil