Jag är mycket nöjd. Med såväl kontakten vi haft som med utförandet. Återkommer säkerligen om behovet uppstår igen.
Putsade Fönster Lund AB
Om företaget
Välkommen till Putsade Fönster Lund AB! Sedan 2012 har vi putsat fönster i Lund med omnejd och byggt upp långvariga relationer till både företagskunder och privatkunder. Med över 10 års erfarenhet inom professionell fönsterputs kan vi garantera skinande rena fönster och personlig service av högsta kvalitet. Vi erbjuder regelbunden...
286 omdömen om Putsade Fönster Lund AB
Sedan starten hos Reco 2024
Mycket bra på alla sätt, ni får fortsatt förtroende!
Var trevliga och duktiga! Kändes tryggt och bra 👍🏼
Rekommenderas absolut! Snabbt svar, snabb tid och rena rutor. Killen som kom var snabb, noggrann och kämpade med en fönster om var väl dolt bakom en stor buske, bra gjort! Dessutom tog han altandörren, vilket jag glömde bort att nämna i mailet. Kommer absolut att anlita Putsade Fönster hädanefter.
Snabb och effektiv service! Rekommenderas!
Gjorde bra jobb. Mona fönster blev rena. Rekommendera dem.
Trevliga att prata med. Fick putsat 11 fönster på utsidan. Bra att de hade rut avdrag.
Snabb respons och bra resultat.
Jättefina vi är nöjda vi återkommer nästa gång vi behöver tack
Vi är nöjda! De kom och putsningen blev bra och de var lätta att kommunicera med.
Är nöjd! Snabb återkoppling och god service.
Trevligt samtal med Thom där jag beställde fönsterputs! Marco kom på utsatt tid. Trevlig, seriös och oerhört skicklig. Mina fönster blänker ikapp med solen! Jag är supernöjd! Vill på det varmaste rekommendera Putsade Fönster Lund AB!
Trevlig och effektiv fönsterputsare.
Bra service med att hitta en tid som passar. Håller vad de lovar
GULD till Putsade Fönster, alla gånger!!
Lätta att komma i kontakt med. Trevlig noggrann personal. Kom i tid. Kan varmt rekommendera 😃
Högsta betyg på alla sätt! Mkt nöjd
Mycket hög kvalitet på utfört arbete.
Punktliga, trevliga, gjorde ett mycket bra jobb
Väl utfört arbete. Trevlig personal. Lätt att kommunicera vid bokning!
Strålande rena fönster, mycket nöjd med kommunikation, arbetsinsats och resultat.
Mycket bra service så kan varmt rekommendera Putsade Fönster!
Ett hallelujamoment! Benjamin gjorde ett noggrant och fint arbete. Vi är så nöjda! 😁
Superfina fönster, trevligt bemötande och serviceminded. Vi lommer att anlita dem igen kan varmt rekommenderas.
Fint utförande, punktligt och trevligt bemötande. Rekommenderas!
Trevligt bemötande och väl utfört arbete.
Superbra, punktliga och trevliga
Kompetens som löser alla hinder effektivt och med kvalité.
Fantastiskt nöjd. Blev vänligt bemött vid beställningen av fönsterputs. Det kom en trevlig och duktig tjej, som putsade mina fönster snabbt och skinande rent.
Det var verkligen en positiv upplevelse! Fönstren har aldrig tidigare varit så rena och klara. Det blev en helt annat atmosfär i vår lägenhet. Ljuset utifrån flödade obehindrat och vi blev på mycket bättre humör. Det håller i sig fortfarande, trots att regnet har träffat den inglasade balkongen. Vi hoppas att få vara kund hos putsade fönster även i fortsättningen!
Punktliga, snabba med superfint resultat!
Mycket nöjd med utförandet! Killarna var väldigt trevliga! Kommer absolut anlita dem igen!
Bra bemötande, punktliga, snabba och noggranna .
Vi tackar för ett fantastiskt resultat på våra fönster . Så jättenöjda .
Mycket nöjd med fönsterputsen, det respektfulla och välbemötande från Benjamin som vi fick turen att få som fönsterputsare! Välgjort arbete! Vi kommer hädanefter fortsätta att boka våra fönsterputs från Putsade Fönster Lund AB samt boka just Benjamin. Tack.
Jättenöjd. Jag har kämpat med att putsa uterumfönster dem senaste åren och spenderade flera timmar och hade ont i hela kroppen ett par dagar efter. Nu fick jag det gjort tillsammans med alla fönster i mitt 11/2 plans hus från båda sidor på 2 timmar. Och det blev perfekt ! Rekommenderar starkt !!
Right on time och ett bra jobb!
Kunde inte ha varit bättre! Jag är så nöjd, både med utförandet och bemötandet av fönsterputsaren.
Mycket väl utfört arbete! Rekommenderas.
utmärkt resultat, snabbt, trevligt bemötande
Världsklass 👏 Supernöjd blev vi🤗
Bra, men fanns lite fläckar kvar som syntes när ljuset låg på fönsterrutorna. Trodde det ingick avtorkning av fönsterbleck men det gjorde det inte.
Fint resultat och väldigt snabbt!
Vi blev nöjda. Snabb och effektiv putsning och trevligt bemötande av fönsterputsaren.
Nöjd. Trevligt bemötande och utförande.
Jag är mycket nöjd. Inget att klaga på.
Vi har mycket god erfarenhet av Putsade Fönster. Bra utfört arbete av trevlig personal. Vi har anlitat företaget ett flertal tillfällen, alltid med samma fina resultat. Företaget har vårt fulla förtroende. Vi kan verkligen rekommendera Putsade Fönster.
Vi är mycket nöjda nu "ser vi ut" igen och kan njuta av vårgrönskan utanför! Tack!!
Bra bemötande. De förklarade att jag har (av någon underlig anledning) kalkavlagringar på min uteplats. Därför lyckades inte föregående fönsterputsare. Tyvärr blev det inte bra nu heller, utan jag fick beställa en extra puts p g a detta. Men jag fick en förklaring.
Mycket positiv upplevelse - hade många smutsiga fönster med spröjs som behövde putsning både på utsida, insida och emellan. Mycket trevlig kille som tog sig an uppgiften. Med varsam hand putsade han också fönstren i vår veranda med gammalt munblåst glas. Resultatet blev skinande rutor i huset!