Q-Park AB

Mäster Samuelsgatan 61, 111 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Q-Park AB

• Anna
    Anna skrev om Q-Park AB
    Riktigt otrevlig kundservice som alltid har långa kötider på telefon och tar flera dagar på sig för att svara på e-post. Jag har haft månadsparkering men inte en enda gång har de skött fakturautskicken som de ska, utan jag har fått efterlysa fakturorna. Struligt och tar oerhörd energi. Nu säger jag upp platsen! Ett av de mest röriga företag jag någonsin har varit kund hos. Läs mer
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Q-Park AB
    Felaktig felparkeringsavgift, överklagade 2 gr men fick kort mail med avslag både gångerna. Otrevlig kundtjänst vid telefonkontakt. Spelar in telefonsamtal utan att informera, katalogiserar sedan dessa på ett strukturerat sätt i sin kunddatabas OCH vägrar lämna ut samtal vid förfrågan vilket är ett klart brott mot PUL.

Stämningsansökan går iväg på måndag ang. både felaktig felparkeringsavgift samt brott mot PUL.

Känns ganska uppenbart att Q-park systematiskt nekar överklaganden för att motparten drar sig från stämningsansökan, tyvärr har man även i detta fall brutit mot PUL vilket kan komma att få lite mer påtagliga konsekvenser! Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Q-Park AB
    Kan inte rekommendera ens till någon jag ogillar starkt. Fleminggatan var en parodi på P-garage. Verkar som Tony Soprano är ägaren, och jag vill inte ens tänka tanken på hur det varit om jag haft en Chevrolet Impala i stället för Ford KA med tanke på in och utfarten (som var en och densamma, hallå, är det 2010 eller 1972?) Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Q-Park AB
    Garaget vid Fleminggatan är en katastrof - det går knappt att ta sig in eller ut varken med bil eller som gående och priserna är extremt höga, allt avslutas till råge på allt med ett "Tack" i displayen och en smiley som ser otroligt ondskefull ut. Aldrig Q-Park igen. Läs mer
    Lars M, Nikke L gillar detta
  • Kalle L
    Kalle L skrev om Q-Park AB
    Q-park är en riktig maffia-organisation: De skickar en betalningspåminnelse för ett hyreskontrakt som aldrig påbörjats (dessutom kommer betalningspåminnelsen 3 månader efter att de påstår att fakturan skulle vara betald). När man försöker kontakta dem så gör sig Ekonomienheten fullständigt oanträffbar och hör inte av sig. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Jörgen
    Jörgen skrev om Q-Park AB
    Det är inte för inte som Q-Park kallas för "parkeringsfascisterna"... Läs mer
  • Gert T
    Gert T skrev om Q-Park AB
    Ett seriöst företag? Tror inte det. De utfärdar kontrollavgifter trots att man löst parkeringsavgift och lagt kvittot innanför vindrutan. Läs mer