Q-Park AB

Mäster Samuelsgatan 61, 111 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Q-Park AB

• Lars M
    Lars M skrev om Q-Park AB
    Kan inte rekommendera ens till någon jag ogillar starkt. Fleminggatan var en parodi på P-garage. Verkar som Tony Soprano är ägaren, och jag vill inte ens tänka tanken på hur det varit om jag haft en Chevrolet Impala i stället för Ford KA med tanke på in och utfarten (som var en och densamma, hallå, är det 2010 eller 1972?)
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Q-Park AB
    Garaget vid Fleminggatan är en katastrof - det går knappt att ta sig in eller ut varken med bil eller som gående och priserna är extremt höga, allt avslutas till råge på allt med ett "Tack" i displayen och en smiley som ser otroligt ondskefull ut. Aldrig Q-Park igen.
    Lars M, Nikke L gillar detta
  • Kalle L
    Kalle L skrev om Q-Park AB
    Q-park är en riktig maffia-organisation: De skickar en betalningspåminnelse för ett hyreskontrakt som aldrig påbörjats (dessutom kommer betalningspåminnelsen 3 månader efter att de påstår att fakturan skulle vara betald). När man försöker kontakta dem så gör sig Ekonomienheten fullständigt oanträffbar och hör inte av sig.
    Nikke L gillar detta
  • Jörgen
    Jörgen skrev om Q-Park AB
    Det är inte för inte som Q-Park kallas för "parkeringsfascisterna"...
  • Gert T
    Gert T skrev om Q-Park AB
    Ett seriöst företag? Tror inte det. De utfärdar kontrollavgifter trots att man löst parkeringsavgift och lagt kvittot innanför vindrutan.

Mäster Samuelsgatan 61, 111 21 Stockholm