Josefin Westergren

Josefin Westergren en del av QR Motor

13 omdömen om Josefin Westergren

MEHMET A
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Hej! Idag sålde jag min bil med hjälpen av snälla Josefin som hjälpte mig under några dagar. Det var jättesmidigt för att få mina pengar med Swish i några sekunder från Banken. Jag vill tacka dig, Josefin och chauffören. Ha en bra dag! Mvh Mehmet

Niels Benjamin Kuijer A
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Snabb affär utan ett skambud som många andra har lämnat, där Josefin förklarar lätt hur allt skulle gå till 👍

MARIE D

Snabb och smidig affär. Jättetrevlig kontakt med Josefin 😃👍

ANTTI MARTTI JOHANNES N
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Sålde min bil till Josefin för drygt två veckor sedan. Hon såg till att bilen hämtades hos mig och pengarna hade jag på mitt konto redan innan. Otroligt smidig affär!

KALLE P
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Slutförde en lyckad affär med Josefin idag. Trevligt bemötande och hon kom till och med in för leverans av bilen trots att hon hade semester. Äkta engagemang. 👍

Morgan Klas B
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Jag kan varmt rekommendera Josefin och QR motor. Fick en bra bild av bilen av Josefin via telefon och bilder, som även stämde bra när jag kom ner till QR Motor för att titta på bilen. Jag kan sammanfatta Josefin med 3 ord: Lyhörd, ärlig och serviceminded! Samt väldigt smidigt när de kunde hämta upp en på flyget. Mvh Morgan

Lars Olle Tobias Samuel S
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Fantastiskt första samtal och bemötande som resulterade i mitt absoluta bästa bilköp! Proffsig, service minded och trevlig! Blir det fler bilköp så är det Josefin som kontaktas! Super säljare

Elin Linnea Therese J
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Lyckades hitta vår drömbil och fick otroligt professionell hjälp av Josefin! Alla borde få denna hjälp vid köp! Sååå nöjd!

Rolf Dennis Kim A
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Otrolig service! Stor eloge till Josefin som hjälpt mig i jakt på ny bil. Förstklassig service, grymt engagemang och väldigt personlig säljare som gick efter mina behov och önskemål!

THOMAS H
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

I’ve bought many cars and Josefin is by far the worst seller. Absolutely terrible customer service. Avoid her like the plague!

ULF H och TOMMY N gillar detta