Qualitypool & Spa

Aminogatan 34, 431 53 Mölndal — Visa karta

Har du en dröm om en egen pool? Då ska du kontakta oss på Qualitypool & Spa. Vi har ett brett sortiment av pooler, pooltak och spabad och kan definitivt hitta det bästa alternativet för just dig. Hos oss kan du hitta allt från en glasfiberpool till en stålpool eller thermopool.

Vi hjälper till med hela poolköpet, från planering till den färdiga miljön. Vi både levererar och monterar och erbjuder massor av hjälp med underhållet som kemiprodukter och poolrobot.

Kolla in vår hemsida för att se mer av vårt fina utbud. Varmt välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Qualitypool & Spa

• 2020-01-28

Johan S skrev om Qualitypool & Spa
    jag köpte ett pooltak som levererades snabbt och utan problem
    nu väntar jag på våren så att jag kan montera det och se om allt funkar för att ge ett slutbetyg på varan! Läs mer
  • Stephen S

2020-01-27

Stephen S skrev om Qualitypool & Spa
    Bra priser och bra service!
    Helnöjd! Läs mer
  • 2020-01-26

Mattias L skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte pooltak utan strul eller krångel. Läs mer

Josefin K skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte ett Spabad och leverans och all kontakt med företaget var toppen. Läs mer

Christer K skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte platssvetsad liner och pooltak.
    Schyssta, ärliga, hjälpsamma och trevliga genom hela processen.
    Lite trassligt med missad kommunikation och logistik, men måna om att det slutade med god leverans och nöjd kund. Läs mer

Örebro S skrev om Qualitypool & Spa
    . jag har köpt komplett pool 4x 8 med tak

. bemötande va otroligt bra och vi fik bra information om hur kommer att utföra jobbet

. ja det klar vi bil sätt nöjda med allt

. jag ska värmt rekommendera qualitypool :) Läs mer

Magnus N skrev om Qualitypool & Spa
    Bra och personlig kontakt vid beställning. Ett litet problem med transportören löstes på ett bra sätt. Läs mer

David W skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte pooltak. Grym info hela tiden, snabba svarstider. Leverans på utsatt tid till Västerås. Enkel betalning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-20

Henrik Daniel H skrev om Qualitypool & Spa
    Varnar för detta bolag. Kostnaden för poolen är väldigt låg men de är usla på att genomföra arbetet. Tog lång tid och massor av jagande. Olika personer hela tiden och en inkompetent montör. Har fortfarande ca 10 åtgärdspunkter på grund av undermålig kvalite som inte är åtgärdade. Vi hade tur som fick poolen färdigställd innan badsäsong men jag har hört andra som inte hade den turen.
    Slutsats: Billig pool, mycket klydd och dålig kvalite på utfört arbete

OBS! Titta gärna på de som gett högt betyg här. Samtliga, just nu, 5 st omdömen som är höga är gjorda exakt samma dag av ”verifierade kunder”. Hur sannolikt är detta? Ännu ett bevis på oseriös firma. Läs mer
  • 2019-07-09

Joakim A skrev om Qualitypool & Spa
    Helt värdelösa på att leverera och kommunicera. Sannolikheten för att dom håller leveranstiden är lika med noll, och man får räkna med att de flyttar utlovade leveransdatum många gånger. Information om förseningar kommer dessutom alltid efter att man själv frågar kvarten innan dom sagt att dom ska dyka upp Läs mer
  • 2019-07-03

Ulrica H skrev om Qualitypool & Spa
    Usel leverantör. Vi har väntat sen 8 Maj på ett pooltak.
    De skyller på allt möjligt och är dåliga på att informera sina kunder vad som gäller.
    Jag brukar ha tålamod med leverantörer men den här firman borde anställa en projektledare! Läs mer

Aminogatan 34, 431 53 Mölndal