Qualitypool & Spa

Aminogatan 34, 431 53 Mölndal — Visa karta

Har du en dröm om en egen pool? Då ska du kontakta oss på Qualitypool & Spa. Vi har ett brett sortiment av pooler, pooltak och spabad och kan definitivt hitta det bästa alternativet för just dig. Hos oss kan du hitta allt från en glasfiberpool till en stålpool eller thermopool.

Vi hjälper till med hela poolköpet, från planering till den färdiga miljön. Vi både levererar och monterar och erbjuder massor av hjälp med underhållet som kemiprodukter och poolrobot.

Kolla in vår hemsida för att se mer av vårt fina utbud. Varmt välkommen!

Läs vad 23 kunder tycker om Qualitypool & Spa

• 2020-07-10

Therece O skrev om Qualitypool & Spa
    Vi har köpt en pool som de skulle leverera och installera för oss.
    En del moment skall vi göra själva. Men ingen beskrivning eller när vi skall göra det. Så oproffsigt. Hade de skickat ut hur det går till och när och hur vad vi skall göra så hade de nog flutit på bättre. Känns som de bara vill sälja sen så får vi inga riktiga riktlinjer. Vi är glada att det kom en kille som skulle sätta duken men han godkände inte det som har gjutits. skönt att det finns ärliga människor. De fick komma o spackla om trappan.
    Nu har vi väntat i 3 veckor på att de skall sätta duken. Men nu kommer jag inte betala om det inte händer något snart. Läs mer
  • 2020-06-06

Alex A skrev om Qualitypool & Spa
    Snabb och konkret service. Bra vägledning under beslutsfasen. Läs mer
  • 2020-05-27

Lars F skrev om Qualitypool & Spa
    Nytt Lock till spabadet.
    Tyvärr så väldigt lång leveranstid, har inte fått det än.
    Beställdes 2020-04-23 med lovad leverans 22020-04-23
    I dag är det 2020-05-27 Läs mer
    2020-05-30 Qualitypool & Spa svarar Lars F
    Hej Lars
    Vi tycker att det är tråkigt att du känner att du inte fått den hjälp du behöver med ditt köp. Vi på Qualitypool gör verkligen allt vi kan för att våra kunder ska bli nöjda. Vi har en leverantör som vi beställt ert spalock av men tyvärr så har leverantören längre leveranstider än normalt just nu. Vi är i svåra tider där fabriker lider och har väldigt svårt att hålla leveranstider. Vi kan tyvärr själva inte göra något åt detta och önskar att våra kunder har överseende med den rådande situationen.

Ni är alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi er.

Vänligen Qualitypool.
  • 2020-05-27

Peter K skrev om Qualitypool & Spa
    Pooltak.
    God service, lättillgängliga, snabb återkoppling på frågor. Läs mer
  • 2020-05-24

Peter A skrev om Qualitypool & Spa
    Pooltaket vi köpte är av utmärkt kvalité till ett mycket bra pris. Det enda som strulade var aviseringen av pooltaket så vi var inte riktigt beredd på att taket skulle levereras. Läs mer
  • 2020-05-22

Marie B skrev om Qualitypool & Spa
    Jag hade tidigare köpt ett utespa och skulle köpa ett nytt spalock till det då mitt gamla gått sönder. Jag fick fakturan snabbt och den skulle betalas inom 10 dgr. Jag gjorde så och nu har det gått en månad och har fortfarande inte fått det jag betalat för. Dessutom är personalen på Quality Pool svår att få tag i på telefon och ringer aldrig tillbaks trots löfte om det. De skyller på än det ena än det andra och verkar inte jobba speciellt mkt för att göra kunder nöjda. Först när man kommer dit börjar de ringa leverantör,o.s.v. Köp inte av dem,they are not worth it. Läs mer
    2020-05-22 Qualitypool & Spa svarar Marie B
    Hej Marie

Ni är välkommen att kontakta oss om ni önskar avsluta affären och vi återbetalar spalocket åt er.

Vänligen Qualitypool.
  • 2020-05-09

Wille E skrev om Qualitypool & Spa
    Utmärkt service samt ett mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-05-06

Anders E skrev om Qualitypool & Spa
    Manualer och driftinstruktioner var undermåliga (obefintliga). Läs mer
  • 2020-05-04

Ingemar J skrev om Qualitypool & Spa
    Vi köpte ett måttanpassat tak till vår pool. Lite högre än standard höjd. Det var inga problem. Taket kom som det skulle och vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-04-22

Pär L skrev om Qualitypool & Spa
    Jättebra och trevliga. Offert som man förstår och nörvarande säljare. Läs mer
  • 2020-03-30

Jonas K skrev om Qualitypool & Spa
    Pooltak. Super bra bemötande och jätte trevliga. Saknar bara ett par lås och ett par plastlock men hoppas dom kommer snart. Läs mer
  • 2020-03-26

Sätoftagruppen A skrev om Qualitypool & Spa
    Proffsigt, hjälpsamt företag!
    Långt över mina förväntningar Läs mer
  • 2020-01-28

Johan S skrev om Qualitypool & Spa
    jag köpte ett pooltak som levererades snabbt och utan problem
    nu väntar jag på våren så att jag kan montera det och se om allt funkar för att ge ett slutbetyg på varan! Läs mer
  • Stephen S

2020-01-27

Stephen S skrev om Qualitypool & Spa
    Bra priser och bra service!
    Helnöjd! Läs mer
  • 2020-01-26

Mattias L skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte pooltak utan strul eller krångel. Läs mer

Josefin K skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte ett Spabad och leverans och all kontakt med företaget var toppen. Läs mer

Christer K skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte platssvetsad liner och pooltak.
    Schyssta, ärliga, hjälpsamma och trevliga genom hela processen.
    Lite trassligt med missad kommunikation och logistik, men måna om att det slutade med god leverans och nöjd kund. Läs mer

Örebro S skrev om Qualitypool & Spa
    . jag har köpt komplett pool 4x 8 med tak

. bemötande va otroligt bra och vi fik bra information om hur kommer att utföra jobbet

. ja det klar vi bil sätt nöjda med allt

. jag ska värmt rekommendera qualitypool :) Läs mer

Magnus N skrev om Qualitypool & Spa
    Bra och personlig kontakt vid beställning. Ett litet problem med transportören löstes på ett bra sätt. Läs mer

David W skrev om Qualitypool & Spa
    Köpte pooltak. Grym info hela tiden, snabba svarstider. Leverans på utsatt tid till Västerås. Enkel betalning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-20

Henrik Daniel H skrev om Qualitypool & Spa
    Varnar för detta bolag. Kostnaden för poolen är väldigt låg men de är usla på att genomföra arbetet. Tog lång tid och massor av jagande. Olika personer hela tiden och en inkompetent montör. Har fortfarande ca 10 åtgärdspunkter på grund av undermålig kvalite som inte är åtgärdade. Vi hade tur som fick poolen färdigställd innan badsäsong men jag har hört andra som inte hade den turen.
    Slutsats: Billig pool, mycket klydd och dålig kvalite på utfört arbete

OBS! Titta gärna på de som gett högt betyg här. Samtliga, just nu, 5 st omdömen som är höga är gjorda exakt samma dag av ”verifierade kunder”. Hur sannolikt är detta? Ännu ett bevis på oseriös firma. Läs mer
  • 2019-07-09

Joakim A skrev om Qualitypool & Spa
    Helt värdelösa på att leverera och kommunicera. Sannolikheten för att dom håller leveranstiden är lika med noll, och man får räkna med att de flyttar utlovade leveransdatum många gånger. Information om förseningar kommer dessutom alltid efter att man själv frågar kvarten innan dom sagt att dom ska dyka upp Läs mer
  • Ulrica H

2019-07-03

Ulrica H skrev om Qualitypool & Spa
    Usel leverantör. Vi har väntat sen 8 Maj på ett pooltak.
    De skyller på allt möjligt och är dåliga på att informera sina kunder vad som gäller.
    Jag brukar ha tålamod med leverantörer men den här firman borde anställa en projektledare! Läs mer

Aminogatan 34, 431 53 Mölndal