Raw Movement Fitness

Raw Movement Fitness

Ring 073-991 19 21 rawmovement.se

Raw Movement Fitness är en glädjefylld liten träningsanläggning som startades augusti 2023. Genom att skapa samhörighet och gemenskap vet vi att det blir både roligare och lättare att träna. Vi har sett hur medlemmar kan inspirera och stötta varandra för att uppnå sina mål. Alla våra klasser är i mindre grupper och har fokus...

12 omdömen om Raw Movement Fitness

Tara M
Skrev om Raw Movement Fitness

Fantastiskt gym med en magisk gemenskap bland medlemmar. Tack Rawaz och Adele för att ni får oss att känna oss STARKARE 💕

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Tiam K
Skrev om Raw Movement Fitness

Riktigt bra träning och fantastisk tränare. Letar du gym så tveka inte på detta ställe. 💪🏼 Bra pass som känns som att du kör med en PT. 👏🏼

Emily P
Skrev om Raw Movement Fitness

Att träna på raw movement fitness har gett mig en gemenskap och en trygghet! Rawas som coach är närvarande, rolig och är bra på att utmana mig i min träning. Jag utvecklas och trivs. Raw movement fitness välkomnar alla och det känns som att man är i Rawas och Adeles vardagsrum :)

Svar från Raw Movement Fitness

Men vad glada vi blir! :D Det är precis så vi vill att ni ska känna när ni tränar hos oss! Stort tack Emiliy! <3

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Lars Johan A
Skrev om Raw Movement Fitness

Precis så som träning ska vara: varierande, rolig och i en ruskigt bra gemenskap. Jag trivs verkligen!

Tack snälla för ditt omdöme ! Vi är så glada att du är medlem hos oss ! <3

Nora Anna Therese U
Skrev om Raw Movement Fitness

Fantastiskt gym med ödmjuka och peppande instruktörer 💕

Tack Nora för ditt omdöme! Det värmer! <3

Johan L
Skrev om Raw Movement Fitness

Träning i mindre grupper med varierande pass och genomtänkta progressioner som passar alla. Fräsch och trevlig lokal. Tränaren Rawaz ser och hör alla och delar med sig av både sin kunskap och kärlek.

Svar från Raw Movement Fitness

Tack snälla för ditt fina omdöme Johan!

Amalia K
Skrev om Raw Movement Fitness

Raw Movement Fitness är stället för alla. Den som tränat hela sitt liv eller söker motivation för att börja idag – med en familjär stämning är alla välkomna! Rawaz tar sig tid att lära känna alla på sitt gym. Han vet vem som kan ta i mer och behöver en push, han vet om någon har en skada och anpassar individuellt övningar därefter, och han vet vilka han behöver bromsa. Rawaz skräddarsyr helt enkelt varje pass till samtliga av sina deltagare och det är nästan som att ha en PT. Jag är en f.d. elitidrottare med många...

Svar från Raw Movement Fitness

Tack Amalia för ditt fina omdöme! Det uppskattas!

Sanna E
Skrev om Raw Movement Fitness

Älskar Rawaz och hans energi! Passen är grymma och gänget som tränar där också!

Tack Sanna för ditt omdöme! Det uppskattas! <3

EDWARD R
Skrev om Raw Movement Fitness

Fantastiskt ställe med stor träningsglädje!

Tack Edward för din omdöme! <3

Fredrik J
Skrev om Raw Movement Fitness

Så två saker är väl relativt konstant: Att betala skatt och ständig träningsvärk när du börjar med Rawaz. Att du senare inte kommer behöva domkraft när du ska byta till vinterdäck på släpkärran är ett plus. Släpp sargen och börja med träningen på allvar. Värt allt och lite till..

Svar från Raw Movement Fitness

Stort tack för ditt omdöme Fredrik! Härligt att höra att du blivit proffs på att byta vinterdäck ;)

Sara J
Skrev om Raw Movement Fitness

Ett litet och familjärt gym där alla är välkomna! Rawaz tar emot alla med sitt öppna hjärta och han älskar att hjälpa både unga som gamla med att komma igång med en träning som passar alla. Han enorma glädje smittar av sig så kom och träna på värdens bästa gym.

Svar från Raw Movement Fitness

Tack Sara för detta fantastiska omdöme! Vi är väldigt glada att ha dig som medlem! <3

Linn B
Skrev om Raw Movement Fitness

Fantastiska coacher, dunder-pass & fräsch lokal!

Stort tack för ditt omdöme Linn! <3