Jörgen Warberg

Jörgen Warberg

Jörgen Warberg är mäklare på RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Jörgen Warberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.4. Jörgen Warberg har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna!

124 omdömen om Jörgen Warberg

Sedan starten hos Reco 2015
Anita Simone E
Backa

Tillmötesgående och vänlig. Informativ och kunnig.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Anita för ditt omdöme och fina ord. Lycka till med lägenheten! Med vänlig hälsning, //Jörgen W

Poul L
Backa

Mycket bra bemötande och allt fungerade som det skulle jag kan inte önska något bättre kan bara säga bra jobbat

Svar från Jörgen Warberg

Tack för ditt fina omdöme och underbara ord som värmer en fastighetsmäklare! Min passion är att höja förväntningarna hos mina kunder. Tack Poul och lycka till i lägenheten! //Jörgen W

Jennifer L
Mölndal

Jättebra mäklare ! Mycket trevlig och hjälpsam!

Tack Jennifer för de trevliga orden och omdömet! //Jörgen

Eva Maria Birgitta S
Kortedala

Trögt, men försäljningen blev av till slut.

Svar från Jörgen Warberg

Ja, det var en svår tid att sälja i ett svårt område men skam den som ger sig. Vi hittade en nivå som duos säljare och Köparen kunde enas om. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Jörgen

Emelie Britt-Marie K
Öckerö

Jörgen har varit ett ovärderligt stöd under hela processen, som drog ut på tiden, pga en spekulant, som strulade till det. När vi väl fick avslutat med den o gick ut på marknaden, så har allt gått som smort. Min kontakt med Jörgen har varit mkt god. Han har stöttat och uppmuntrat mig hela tiden. Min man är gravt dement och jag måste fatta alla beslut själv. Jag har kunnat testa mina tankar med Jörgen och hela tiden fått fin respons. Jag har känt mig helt trygg. MVH Britt-Marie Karlsson.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Britt-Marie! Jag är glad över att fått förtroendet att sälja ert hus på Hönö. Jag önskar er en trevlig vår och sommar! //Jörgen

Khaled A
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
Backa

Trevligt och varmt mottagande. Jörgen överträffade mina förväntningar. Jag upplevde Jörgen som mån om alla parter och förklarade de olika steg i processen på ett lättförståeligt sätt.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Khaled för dina fina ord här på reco. Vi hade visserligen en diskussion i början av vår kontakt men efter att ha redogjort för hur vi tänker och agerar så tycker jag att vi fann varandra direkt. Det var jätteroligt att hjälpa er till att köpa det fina huset! GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR! //Jörgen

Karl Henrik F
Skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg med sitt REMAX uppträdde mycket proffesionellt och med mycket stor kunskap och erfarenhet, överträffade förväntningarna och vi är mycket nöjda med hans tjänst och service i samband med vår marköverföring.

Tack Henrik för dina rader. En önskan om GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR! //Jörgen

Amir Ali J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Han var mycket trevlig och noggrann med allt, samt förklarade allt mycket bra. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Tack för dina fina ord! God Jul och Gott Nytt År! //Jörgen

Jakob S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Kunnig, Bra kontaktnät, Snabb. Erfaren, bra på att förbereda alla delar i processen.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Jakob för ditt omdöme om mitt sätt att arbeta. Jag sätter alltid kundnöjdheten i centrum.

Mats Sören Kortland D
Onsala

Kan ge de bästa rekommendationerna till Jörgen Warberg efter försäljningen av vårt hus. Hans erfarenhet och fingertoppskänsla i sin bedömning av marknaden är på topp! Marknadsföring, visning och hantering av oss som säljare och även vägledning av köparna kan bara ges bästa betyg! Kan verkligen rekommendera Jörgen som mäklare.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Sören för dina fina ord, de värmer. Min passion är att se till kundnyttan och ge bästa servicen till mina uppdragsgivare! Jörgen