Re-New - Skåne

1.0

2 omdömen om Re-New - Skåne

Arne Samuel Arpan W
Skrev om Re-New - Skåne

Problem på alla plan på BRF projekt i Göteborg. Två gånger har det sprutat ut avföring & urin rakt ut på gatan. Självklart sker det när ingen är på plats och de har inga jour nummer. Utöver det har återställandet i vår lägenhet varit undermålig och vi har fått be dem göra om installationen av toaletten tre gånger. En annan fackman var på plats och intygade det bristfälliga arbetet. Kan inte rekommendera denna firma.

Svar från Re-New - Skåne

Hej Arne och tack för ditt omdöme. Det låter inte som någon kul upplevelse att avloppsvatten runnit ut på gatan. Däremot hittar jag inte att du är kund hos oss, så kanske har omdömet hamnat på fel företag? På alla jobb vi har så finns journummer och vi jobbar aktivt med att säkerhetsställa att pumpar fungerar som de ska. Önskar dig en trevlig dag.

Johan R
Skrev om Re-New - Skåne

Total kaos i arbetet behöver stänga av ett helt hus i tre veckor for att fixa avloppen, katastrof. Sista dagen upptäcker de stora sprickor och stänger av tills vidare. Hade företaget varit seriöst hade detta undersökts redan i början så att det inte kommer som en överraskning sista dagen. Jag tycker de borde sätta sig ned och ta sig en riktig funderare på om de verkligen skall fortsätta i denna branchen för maken till dålig arbetsplanering och har jag aldrig varit med om. Lägg ner Tack

Svar från Re-New - Skåne

Hej Johan och tack för ditt omdöme. Jag förstår att din upplevelse i detta varit väldigt dålig. Vi som nu driver firman jobbade inte här under 2017 och det är därför svårt att veta exakt vad som hänt men vi kan inte annat än att beklaga att du inte är nöjd. Som tur var går utvecklingen framåt och så även kundupplevelsen. Vi jobbar ständigt med förbättringar och den upplevelsen du haft kan jag garantera inte skulle vara densamma i dag. Hoppas att dina veckor utan avlopp gjort susen och att allt nu fungerar som det ska. Önskar dig en fortsatt fin dag.