Recond City Mölndal

Recond City Mölndal

Ring 031-706 01 11 recondcity.se
3.7

Välkommen till Recond City Mölndal! Ta hand om din bil både under ditt ägandeskap och efteråt. Med en bilrekond från oss på Recond City Mölndal ser du inte bara till att din bil håller klassen av en ny bil hela vägen. Du underlättar också vid en försäljning av din bil. Varför Recond City Mölndal? - Fri lånebil - Hämtar och...

3 omdömen om Recond City Mölndal

Marie B
Skrev om Recond City Mölndal

Väldigt duktiga killar. Gediget hantverk och mycket kunskap. Har även väldigt bra service, hämtar och levererar bilar kostnadsfritt. Rekommenderas varmt!

Ditec Sisjön
4.7/5 i betyg av 448 omdömen 4.7 av 448 omdömen

Fått tips om er av en jobbarkompis, lämnade in bilen och är helt nöjd med resultatet

Gun Catarina E Gun Catarina E
Jonas K
Skrev om Recond City Mölndal

Lämnade in min bil hos Recond City för helrecond/lackskydd och blev väldigt nöjd. Hade grova repor i lacken som försvann efter behandlingen. Gott bemötande, och väl utfört arbete. Kan starkt rekommendera Recond City! Jonas K

Marcus W
Skrev om Recond City Mölndal

Hej, gott bemötande, men slarvigt utfört, mycket mekk, lite oseriöst intryck, opassande att inte ta kort på så höga belopp, och oproffsigt att låta kund hantera underleverantörsproblem. Kanske inte prisvärd, helrekond är tveksam beskrivning på vad det är..tvätt/vaxning och damsugning/blåsning, vinylglans...mm. Borde ha en kvalitetskontroll innan bil släpps åter till kund, hålla utlovade tider, vara öppna med betalningsätt samt nogrannare beskriva sina tjänster...rätt sölig och skräpig lånebil.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 585 omdömen 4.7 av 585 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S