Relax Spabad Växjö AB

Relax Spabad Växjö AB

Ring 0470-624 70 relaxospabad.se

Relax & spabad grundades 2015 i Växjö av Leif & Lina Loftenius. Vi såg ett stort behov av service och eftervård för alla pool / spabadskunder. Vi vill hjälpa kunden innan , under och efter deras pool, spabad eller Bastuköp. Våran butik är öppet året runt och innehåller utbildad personal. Vi är medlemmar av svenska badbranschen...

47 omdömen om Relax Spabad Växjö AB

Nicklas T
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Snabb och smidig service. Allt var klart på en vecka. 👍

Sven E
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Bra och snap utfört jobb kan rekommenderas

Madlene Emma N
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Fantastisk service i butik och administration samt duktiga tekniker! Fick snabb och bra hjälp när vi installerade vårt spabad och dom löste det hela föredömligt trots meck från vår sida med coronakarantän etc. Tack för all hjälp återigen ❤

Henrik S
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Egen byggnation av pool i skalblock av betong våren/sommaren 2021. Inhandlade inbyggnadsdetaljer, belysning, uppvärmning, mät och doseringsutrustning samt pooltak av Relax och Spabad. Under min byggnation fick jag jättebra support av Leif och Lina gällande alla moment som skall utföras av någon som bygger i egen regi som jag gjorde. Efter byggnation vid driftsättning av poolen samt vid den löpande driften och vinterstängningen har Leif och Lina alltid ställt upp och instruerat om hur man får ett rent, fint och klart badvatten...

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Henrik för din recension! Så att flera kunder kan hitta oss. Vi ser fram emot att du besöker oss i Växjö framöver - vi bjuder på kaffe. :)

Jani S
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Lätta att göra ned, kunskapsnivån utmärkt

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Jani! Vi tror kunskap ligger i tiden. :)

Ann-louise T
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Jag har köpt ett pooltak.Det har inte levererat ännu, men hitintills så är jag supernöjd.Både Leif och Lina är supertrevliga, hjälpsamma och kunniga.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Ann-louise! Pooltaket ni valt är så fint.

Håkan J
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Kundorienterade , snabba och kunniga.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Håkan för din recension. Vi önskar många år av lycka med erat Artesian spa i det fina sjöläget hos er.

Nina L
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Vi är super nöjda med allt, varan var sen, då ringde dom och fråga om vi ville vänta eller avbeställa den.... sen när den kom fick ja ett mess och att den var på väg. Precis sån servis vill vi ha. Super bra fortsätt så

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Vad roligt att du blev nöjd med din filtertvätt- vi är så glada över att kunna levererar den till dig. Däremot hade vi önskat snabbare leverans, men vi gör så gott vi kan ! Välkommen tillbaka.

Christina J
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Mycket bra med personligt bemötande

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka!

Håkan N
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Som jag har skrivit innan om detta företag så är det tummen upp 👍. De eventuella problem som man kan få med sitt nya bad, och problem kan det ju bli. Då löser de det! Jag är evigt tacksam att jag köpte av er, för de problem jag hade med mitt nya bad det löste ni! Jag hade garanterat inte fått den hjälpen från någon annan.. Tack för att ni ordnade allt med mitt bad. Tack även till era duktiga servicetekniker.🤗 Håkan

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Håkan, skönt att ni uppskattat våran service. Vi är så glada att vi kunnat lösa det tillsammans med dig.

Gertjan &
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Nice, friendly and sercive minded approach. Everything went as we had planned and expected. We enjoy the Jacuzzi frequently.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

We are so happy that you chose us as your supplier. In addition, it was super nice on your balcony, we think. See you in the store when you need the accessories!

Lena N
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Fick snabb återkoppling via telefon att mina varor var klara för upphämtning av en trevlig säljare.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Skönt att man kan "klicka sitt köp" när man vill och svänga förbi och hämta det här sen! Tack för din recension, Lena!

Magnus N
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Alltid bra bemöte. Alltid fokus på kunden med stort kunnande. Nöjd.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Magnus! Alltid trevligt när du är här och så kul att du delar med dig av att du är nöjd.

Ulf G
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Bra mottagande och hjälp hela vägen

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Ulf! Vi älskar att vara med från ide´ till färdig miljö. Kul att du är nöjd med mottagandet.

Marika K
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Säker och snabb leverans av min beställning.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Skönt att höra- vi skickar alltid samma dag! Får vi in en order vid lunch så skyndar vi jättemycket för att ordern ska gå i väg samma dag, i bland sätter vi foten i dörren på shenker innan de stänger :)

Mathias F
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Fantastiskt bra service och tillgänglig personal. Bra priser och alltid intresserade av att stötta och hjälpa kunden.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack för din recension Mathias. Nöjda kunder är det bästa vi vet !

Lena M
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Snabb frakt och lätt att betala

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Som vi har jobbat med att få till en bra kassa på hemsidan, jag blev så glad över din recension. Tack Lena!

Stefan J
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Bra bemötande och kunnig personal

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Stefan! Vi låter våran personal utbilda sig regelbundet och det ger resultat!

Mari E
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Vi köpte ett Spabad 2021. Vi är mycket nöjda både med produkten och bemötandet. Fick mycket bra info om hur saker och ting fungerar. Allt fungerade perfekt från beställning till installation. Känns som man alltid kan ” titta in ” om man har frågor. Man värnar om sina kunder både före och efter köp.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Mari! Vi är så glada över att ni delat med er av era fina spabadsbilder- det blev så fint med erat Passionspabad. Det är en ära när kunder fortsätter besöka en i många år framöver.

David S
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Snabb leverans. Då en del saknades fick jag snabb hjälp. Och den saknade delen kom efter 2 dagar

Svar från Relax Spabad Växjö AB

I bland är den inte snabb nog, men vi gör vårat bästa att skicka pronto! Skönt att du fick det som saknades snabbt :) Tack för din recension!

Thomas &
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Smidig och bra service och allt man har behov av till Soa bad finns i sortimentet

Svar från Relax Spabad Växjö AB

⭐⭐⭐⭐⭐ Kul att du uppskattar vårat breda sortiment. Tack för din recension!

Mats F
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Har bra kunskap om reservdelar o medel för spabad

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Det är inte lätt att få tag i reservdelar till alla märken, men vi har verkligen lyckats få hem de delar som efterfrågats. ⭐⭐⭐⭐

Björn C
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Mycket bra bemötande och hjälpsam personal

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Björn ⭐⭐⭐⭐⭐ Bra bemötande är så viktigt!

Mattias P
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Bra bemötande, svarar alltid när man kontaktar dom. Nöjd med mitt swimspa

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Så roligt att du köpte swimspa hos oss och vi är så glada att du valde oss som leverantör. ⭐⭐⭐⭐

Henrik &
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Väldigt trevligt bemötande och högt kundfokus. Hög kunskap på produkterna de säljer. Kanske inte lägsta pris men väl värt för den personliga servicen och professionella bemötandet.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

⭐⭐⭐⭐⭐ Så resonerar vi också, men vi är faktiskt prisvärda på mycket :) Kunskap, breda öppettider och utbildning värdesätt ofta i längden, välkommen tillbaka & Tack för din recension!

Lena F
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Vi blev bemötta jätte bra, fick jätte bra hjälp och service!! Vi skulle bara in och titta men det blev ett spa bad samma dag. Vi fick det hemlevererat och på plats samma dag oxå!! Dom är alltid glada och hjälpsamma när man kommer dit!

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Så kul med kunder som slår till när de hittar de som de vill ha! ⭐ Och att vi hade erat bad med så snabba leverans till råga på allt. Tack för din recension!

Ewa B
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Mycket bra och trevligt bemötande! Väldigt kunnig personal! Kan verkligen rekommendera dem!! Hel nöjd kund!

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Ewa! så kul att vi har kunnat hjälpa er med spabadet trots att sidan var skada vid leverans. Det är när saker och ting inträffas som man som leverantör får " steppa " upp och visa vad service innebär. Ni är underbara! ⭐⭐⭐⭐⭐

Janet M
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Mycket bra service och hjälpt till när det behövts. Att få den servicen vi fått. Vi köpte Willis spa och är jättenöjda.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Janet! Ni fick så fint hos er på er altan, skönt att vi kunde göra hembesök och se till att installationen blev så bra. ⭐⭐⭐⭐⭐

Ola G
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Bra bemötande av påläst och kunnig personal!

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Ola! Vi läser på och önskar kunskap i vårat ämne ⭐⭐⭐⭐⭐ Välkommen tillbaka!

Leif J
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

De var trevliga och korrekta, hjälpte mig så gott de kunde men verkar som frakten strulat!

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Attans , har fortfarande inte hittat leveransen som försvann. Skönt att du ringde så vi kunde skicka om det och att det kom fram snabbt / Välkommen tillbaka

Björn W
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

snabb och bra leverans av produkterna jag beställt och bra kvalitet

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Snabbt och lätt med bra kvalitét! Skönt att vi lyckas :) Tack för din recension!

Conny J
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

WELLIS SATURN Ett stort  eloge till er på relax&spabad alltid lika hjälpsamma när det är något. Ett stort urval av reservdelar/tillbehör på lager och snabb leverans. Går man i spabads tankar så är det här man ska handla. Trevlig och kunnig personal. Ett av få företag som helhjärtat lägger fokus på sina kunder  med allt från support till service. Conny/Lillemor

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack, Conny och Lillemor! Vi är så glada att ni är nöjda med erat spabad och att tillbehören passar fint. Välkommen tillbaka

Thomas O
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Fantastiskt bra bemötande och högsta servicenivå av all personal i samband med köp av Artesian Spabad.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Thomas ! Visst är Artesian spabad fantastiska , vi är så stolta över att få vara återförsäljare av ett så bra märke, Välkommen tillbaka!

Pool & Byggservice Växjö
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Kund bemötande är världsklass!!! Efter som dem hadde sån bra service och bemötande så slutade det med att jag köpte ett pool paket Thermopool 4x8 och ett spa bad från Passion. Service ligger på topp,svarar alltid i telefon. Bästa Lina & Leif

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack fina ni! Ni är också kunder i världsklass, så glada över den glädjen vi har lyckats ge till er och familjen. Tack för er recension.

Mirza R
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Vänliga, hjälpsamma och kundorienterade!

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Mirza! Skönt när vi kan hjälpa till att hitta rätt produkter.

Jan N
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Otroligt dåligt och flagrant hantering.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Hej Jan! Tråkigt att vi inte kunde hitta felet på er Ledbelysning trots att vi felsökte efter vår bästa förmåga. Precis som vi sa är du välkommen att höra av dig om felet uppkommer så man ser felet, det är lättare att laga då. Vi utför inga kostnadsfria undersökningar precis som vilka hantverkare som helst om det var den hanteringen som var flagrant. Tack ändå för din recension och välkommen tillbaka.

Jens A
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Alltid bra bemötande. Köper mina kem och kringprodukter av Relax och Spabad.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Jens! Kul att du hittar dina tillbehör hos oss.

Gunilla S
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Vänligt bemötande Hjälpsam med olika frågor vi hade ang. spabadet och poolen Kunde de inte svara direkt på vår fråga, återkom de när de fått svar

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack för er recension. Skönt att vi är omgivna av massor av fantastiska leverantörer som hjälper oss med kunskap när det behövs. Återkoppling är viktig, vi är noga med att alltid återkoppla våra kunder. Har du fler frågor så är du välkommen att kontakta oss.

Dan W
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Mycket bra bemötande av personalen när man kommer in i butiken . Jag har både köpt förbrukning saker och reservdelar . Är aldrig några problem om man kommer med frågor och skötsel av pool och spa.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Visst är det skönt att kunna hitta reservdelar 🔧och förbrukningsproduker till vattenkemin och samtidigt få bra service. Det har varit lite svårare under pandemin att kunna få tag i snabba leveranser, men nu är vårat lager påfyllt.

Stefan S
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Jag blev välkomnad redan i dörren och de hjälpte mig i ett se4rvceärende med största proffesionellism. Trevliga och höll vad de lovade hela vägen. Efter detta har jag handlat i butiken vid ett flertal tillfällen och har alltid blivit väl bemött och med snabb hjälp. Bästa företaget i denna branschen.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Stefan för ditt omdöme. Vi är stolta här i butiken när vi läser din recension. Det är kunder som du som förgyller våran dag. Välkommen tillbaka!

Conny R
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Super trevliga. Jag köpte ett pooltak. det kom när det skulle komma. Så bara super:

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Kul att pooltaket höll bra leveranstid. Tack för din recension!

Johan L
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Har från början blivit mycket väl bemött, är oerhört nöjd! Hade en reklamation! Vilket dom löste smidigt och över förväntan. Är ett föredöme på hur man hanterar och behåller kunder. Hör köpt ett Spabad av dem.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Skönt att vi kunde hjälpa dig med reklamationen, det är ju där vi som företagare kan skilja oss från mängden med bra support, när det väl gäller. Tack för din recension!

Robert F
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Allt fungerade utmärkt , Superservice!!!

Tack för din recension! Skönt när allt funkar !Välkommen tillbaka ✨✨✨✨✨

Leif S

Bra service. Väldigt kunnig personal

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Leif ⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi utbildar våran personal regelbundet.

Fanny &
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Trevligt bemötande, bra service och helt klart bästa priset i jämförelse av offerter!

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack för er recension! Nu ser vi fram emot att solen lyser i sommar så ni får mycket bad i er fina pool. Så glada att ni valde oss ⭐⭐⭐⭐⭐

Stefan K
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Mycket kunnig och bra personal! Fick mycket bra hjälp tips och råd vid mitt köp av spabad! Valde Artesian för att det är av högsta kvalitet och det har fått väldigt bra betyg på nätet. Valde att köpa det på Relax och spabad för fick bra bemötande och ville köpa lokalt.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

⭐⭐⭐⭐⭐ Så kul att vi kunde hjälpa dig med att välja märke , det är ju många att välja på där ute. 735 special edition är ett tryggt val när man vill välja ett spabad både vid reklammation och låga driftkostnader. Allt i ett.

Karl-johan S
Skrev om Relax Spabad Växjö AB

Professionellt o trevligt bemötande.

Svar från Relax Spabad Växjö AB

Tack Karl-Johan! Vi är glada att du fått ett bra bemötande. Välkommen tillbaka! ⭐⭐⭐⭐⭐