Relax & Spabad

Relax & spabad grundades 2015 i Växjö av Leif & Lina Loftenius.
Vi såg ett stort behov av service och eftervård för alla pool / spabadskunder.
Vi vill hjälpa kunden innan , under och efter deras pool, spabad eller Bastuköp.
Våran butik är öppet året runt och innehåller utbildad personal.
Vi är medlemmar av svenska badbranschen för att ständigt uppdatera oss i de regler och kunskaper både inom offentligt och privat poolägande.
Vi har både fysisk butik i Växjö med showroom men i våran webbutik kan man klicka hem våra produkter online.
Vi hoppas eran upplevelse hos oss blir en ny nivå av välbefinnande.

Läs vad 47 kunder tycker om Relax & Spabad 2

2022-04-05 Verifierad kund
    Snabb och smidig service. Allt var klart på en vecka. 👍
    2022-04-05 Verifierad kund
    Bra och snap utfört jobb kan rekommenderas
  • 2022-03-29 Spontant omdöme
    Fantastisk service i butik och administration samt duktiga tekniker! Fick snabb och bra hjälp när vi installerade vårt spabad och dom löste det hela föredömligt trots meck från vår sida med coronakarantän etc. Tack för all hjälp återigen ❤
    2022-03-20 Verifierad kund
    Egen byggnation av pool i skalblock av betong våren/sommaren 2021. Inhandlade inbyggnadsdetaljer, belysning, uppvärmning, mät och doseringsutrustning samt pooltak av Relax och Spabad.
    Under min byggnation fick jag jättebra support av Leif och Lina gällande alla moment som skall utföras av någon som bygger i egen regi som jag gjorde. Efter byggnation vid driftsättning av poolen samt vid den löpande driften och vinterstängningen har Leif och Lina alltid ställt upp och instruerat om hur man får ett rent, fint och klart badvatten som håller rätt värden. Blir ju lätt mer än en fråga första säsongen. Stort tack till Leif och Lina. Varma rekommendationer. Henrik Svensson/Skövde
    Tack Henrik för din recension! Så att flera kunder kan hitta oss.
    Vi ser fram emot att du besöker oss i Växjö framöver - vi bjuder på kaffe. :)
    2022-03-15 Verifierad kund
    Lätta att göra ned, kunskapsnivån utmärkt
    Tack Jani!
    Vi tror kunskap ligger i tiden. :)
    2022-03-11 Verifierad kund
    Jag har köpt ett pooltak.Det har inte levererat ännu, men hitintills så är jag supernöjd.Både Leif och Lina är supertrevliga, hjälpsamma och kunniga.
    Tack Ann-louise! Pooltaket ni valt är så fint. Relax & Spabad
    2022-03-11 Verifierad kund
    Kundorienterade , snabba och kunniga.
    Tack Håkan för din recension.
    Vi önskar många år av lycka med erat Artesian spa i det fina sjöläget hos er.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Vi är super nöjda med allt, varan var sen, då ringde dom och fråga om vi ville vänta eller avbeställa den.... sen när den kom fick ja ett mess och att den var på väg. Precis sån servis vill vi ha.
    Super bra fortsätt så
    Vad roligt att du blev nöjd med din filtertvätt- vi är så glada över att kunna levererar den till dig. Däremot hade vi önskat snabbare leverans, men vi gör så gott vi kan !
    Välkommen tillbaka.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Mycket bra med personligt bemötande
    Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka! Relax & Spabad
    2022-03-05 Verifierad kund
    Som jag har skrivit innan om detta företag så är det tummen upp 👍. De eventuella problem som man kan få med sitt nya bad, och problem kan det ju bli. Då löser de det! Jag är evigt tacksam att jag köpte av er, för de problem jag hade med mitt nya bad det löste ni! Jag hade garanterat inte fått den hjälpen från någon annan..
    Tack för att ni ordnade allt med mitt bad.
    Tack även till era duktiga servicetekniker.🤗

Håkan
    Tack Håkan, skönt att ni uppskattat våran service. Vi är så glada att vi kunnat lösa det tillsammans med dig. Relax & Spabad
    2022-02-28 Verifierad kund
    Nice, friendly and sercive minded approach.
    Everything went as we had planned and expected.
    We enjoy the Jacuzzi frequently.
    We are so happy that you chose us as your supplier. In addition, it was super nice on your balcony, we think. See you in the store when you need the accessories! Relax & Spabad
    2022-02-28 Verifierad kund
    Fick snabb återkoppling via telefon att mina varor var klara för upphämtning av en trevlig säljare.
    Skönt att man kan "klicka sitt köp" när man vill och svänga förbi och hämta det här sen!
    Tack för din recension, Lena!
    2022-02-28 Verifierad kund
    Alltid bra bemöte. Alltid fokus på kunden med stort kunnande. Nöjd.
    Tack Magnus! Alltid trevligt när du är här och så kul att du delar med dig av att du är nöjd. Relax & Spabad
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bra mottagande och hjälp hela vägen
    Tack Ulf! Vi älskar att vara med från ide´ till färdig miljö. Kul att du är nöjd med mottagandet. Relax & Spabad
    2022-02-27 Verifierad kund
    Säker och snabb leverans av min beställning.
    Skönt att höra- vi skickar alltid samma dag! Får vi in en order vid lunch så skyndar vi jättemycket för att ordern ska gå i väg samma dag, i bland sätter vi foten i dörren på shenker innan de stänger :) Relax & Spabad
    2022-02-27 Verifierad kund
    Fantastiskt bra service och tillgänglig personal. Bra priser och alltid intresserade av att stötta och hjälpa kunden.
    Tack för din recension Mathias. Nöjda kunder är det bästa vi vet ! Relax & Spabad
    2022-02-27 Verifierad kund
    Snabb frakt och lätt att betala
    Som vi har jobbat med att få till en bra kassa på hemsidan, jag blev så glad över din recension.
    Tack Lena!
    2022-02-27 Verifierad kund
    Bra bemötande och kunnig personal
    Tack Stefan! Vi låter våran personal utbilda sig regelbundet och det ger resultat! Relax & Spabad
    2022-02-27 Verifierad kund
    Vi köpte ett Spabad 2021. Vi är mycket nöjda både med produkten och bemötandet. Fick mycket bra info om hur saker och ting fungerar. Allt fungerade perfekt från beställning till installation. Känns som man alltid kan ” titta in ” om man har frågor. Man värnar om sina kunder både före och efter köp.
    Tack Mari! Vi är så glada över att ni delat med er av era fina spabadsbilder- det blev så fint med erat Passionspabad. Det är en ära när kunder fortsätter besöka en i många år framöver. Relax & Spabad
    2022-02-26 Verifierad kund
    Snabb leverans. Då en del saknades fick jag snabb hjälp. Och den saknade delen kom efter 2 dagar
    I bland är den inte snabb nog, men vi gör vårat bästa att skicka pronto! Skönt att du fick det som saknades snabbt :) Tack för din recension! Relax & Spabad
    2022-02-26 Verifierad kund
    Smidig och bra service och allt man har behov av till Soa bad finns i sortimentet
    ⭐⭐⭐⭐⭐ Kul att du uppskattar vårat breda sortiment.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Har bra kunskap om reservdelar o medel för spabad
    Det är inte lätt att få tag i reservdelar till alla märken, men vi har verkligen lyckats få hem de delar som efterfrågats. ⭐⭐⭐⭐ Relax & Spabad
    2022-02-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och hjälpsam personal
    Tack Björn ⭐⭐⭐⭐⭐ Bra bemötande är så viktigt! Relax & Spabad
    2022-02-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, svarar alltid när man kontaktar dom.
    Nöjd med mitt swimspa
    Så roligt att du köpte swimspa hos oss och vi är så glada att du valde oss som leverantör.
    ⭐⭐⭐⭐
    2022-02-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och högt kundfokus. Hög kunskap på produkterna de säljer. Kanske inte lägsta pris men väl värt för den personliga servicen och professionella bemötandet.
    ⭐⭐⭐⭐⭐ Så resonerar vi också, men vi är faktiskt prisvärda på mycket :)
    Kunskap, breda öppettider och utbildning värdesätt ofta i längden, välkommen tillbaka &
    2022-02-26 Verifierad kund
    Vi blev bemötta jätte bra, fick jätte bra hjälp och service!! Vi skulle bara in och titta men det blev ett spa bad samma dag. Vi fick det hemlevererat och på plats samma dag oxå!! Dom är alltid glada och hjälpsamma när man kommer dit!
    Så kul med kunder som slår till när de hittar de som de vill ha! ⭐
    Och att vi hade erat bad med så snabba leverans till råga på allt.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande!
    Väldigt kunnig personal!
    Kan verkligen rekommendera dem!!
    Hel nöjd kund!
    Tack Ewa! så kul att vi har kunnat hjälpa er med spabadet trots att sidan var skada vid leverans. Det är när saker och ting inträffas som man som leverantör får " steppa " upp och visa vad service innebär.
    Ni är underbara! ⭐⭐⭐⭐⭐
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mycket bra service och hjälpt till när det behövts.
    Att få den servicen vi fått.
    Vi köpte Willis spa och är jättenöjda.
    Tack Janet! Ni fick så fint hos er på er altan, skönt att vi kunde göra hembesök och se till att installationen blev så bra. ⭐⭐⭐⭐⭐ Relax & Spabad
    2022-02-25 Verifierad kund
    Bra bemötande av påläst och kunnig personal!
    Tack Ola! Vi läser på och önskar kunskap i vårat ämne ⭐⭐⭐⭐⭐
    Välkommen tillbaka!
    2022-02-25 Verifierad kund
    De var trevliga och korrekta, hjälpte mig så gott de kunde men verkar som frakten strulat!
    Attans , har fortfarande inte hittat leveransen som försvann. Skönt att du ringde så vi kunde skicka om det och att det kom fram snabbt / Välkommen tillbaka Relax & Spabad
    2022-02-25 Verifierad kund
    snabb och bra leverans av produkterna jag beställt och bra kvalitet
    Snabbt och lätt med bra kvalitét! Skönt att vi lyckas :)
    WELLIS SATURN
    Ett stort  eloge
    till er på relax&spabad alltid lika hjälpsamma när det är något.
    Ett stort urval av reservdelar/tillbehör på lager och snabb leverans.
    Går man i spabads tankar så är det här man ska handla.
    Trevlig och kunnig personal.
    Ett av få företag som helhjärtat lägger fokus på sina kunder  med allt från support till service.
    Conny/Lillemor
    Tack, Conny och Lillemor! Vi är så glada att ni är nöjda med erat spabad och att tillbehören passar fint. Välkommen tillbaka Relax & Spabad
    2022-02-25 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande och högsta servicenivå av all personal i samband med köp av Artesian Spabad.
    Tack Thomas ! Visst är Artesian spabad fantastiska , vi är så stolta över att få vara återförsäljare av ett så bra märke, Välkommen tillbaka! Relax & Spabad
    2022-02-25 Verifierad kund
    Kund bemötande är världsklass!!!
    Efter som dem hadde sån bra service och bemötande så slutade det med att jag köpte ett pool paket Thermopool 4x8 och ett spa bad från Passion.

Service ligger på topp,svarar alltid i telefon.

Bästa Lina & Leif
    Tack fina ni! Ni är också kunder i världsklass, så glada över den glädjen vi har lyckats ge till er och familjen.
    Tack för er recension.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Vänliga, hjälpsamma och kundorienterade!
    Tack Mirza! Skönt när vi kan hjälpa till att hitta rätt produkter. Relax & Spabad
    2022-02-25 Verifierad kund
    Otroligt dåligt och flagrant hantering.
    Hej Jan! Tråkigt att vi inte kunde hitta felet på er Ledbelysning trots att vi felsökte efter vår bästa förmåga.
    Precis som vi sa är du välkommen att höra av dig om felet uppkommer så man ser felet, det är lättare att laga då. Vi utför inga kostnadsfria undersökningar precis som vilka hantverkare som helst om det var den hanteringen som var flagrant. Tack ändå för din recension och välkommen tillbaka.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande. Köper mina kem och kringprodukter av Relax och Spabad.
    Tack Jens! Kul att du hittar dina tillbehör hos oss. Relax & Spabad
    Vänligt bemötande
    Hjälpsam med olika frågor vi hade ang. spabadet och poolen
    Kunde de inte svara direkt på vår fråga, återkom de när de fått svar
    Tack för er recension. Skönt att vi är omgivna av massor av fantastiska leverantörer som hjälper oss med kunskap när det behövs. Återkoppling är viktig, vi är noga med att alltid återkoppla våra kunder. Har du fler frågor så är du välkommen att kontakta oss. Relax & Spabad
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av personalen när man kommer in i butiken .

Jag har både köpt förbrukning saker och reservdelar .

Är aldrig några problem om man kommer med frågor och skötsel av pool och spa.
    Visst är det skönt att kunna hitta reservdelar 🔧och förbrukningsproduker till vattenkemin och samtidigt få bra service. Det har varit lite svårare under pandemin att kunna få tag i snabba leveranser, men nu är vårat lager påfyllt. Relax & Spabad
    2022-02-21 Verifierad kund
    Jag blev välkomnad redan i dörren och de hjälpte mig i ett se4rvceärende med största proffesionellism.
    Trevliga och höll vad de lovade hela vägen.
    Efter detta har jag handlat i butiken vid ett flertal tillfällen och har alltid blivit väl bemött och med snabb hjälp.
    Bästa företaget i denna branschen.
    Tack Stefan för ditt omdöme. Vi är stolta här i butiken när vi läser din recension. Det är kunder som du som förgyller våran dag. Välkommen tillbaka! Relax & Spabad
    Super trevliga.
    Jag köpte ett pooltak.
    det kom när det skulle komma.
    Så bara super:
    Kul att pooltaket höll bra leveranstid. Tack för din recension! Relax & Spabad
    2022-02-21 Verifierad kund
    Har från början blivit mycket väl bemött, är oerhört nöjd!
    Hade en reklamation! Vilket dom löste smidigt och över förväntan.

Är ett föredöme på hur man hanterar och behåller kunder.
    Hör köpt ett Spabad av dem.
    Skönt att vi kunde hjälpa dig med reklamationen, det är ju där vi som företagare kan skilja oss från mängden med bra support, när det väl gäller.
    Allt fungerade utmärkt ,
    Superservice!!!
    Tack för din recension! Skönt när allt funkar !Välkommen tillbaka ✨✨✨✨✨ Relax & Spabad
    2022-02-19 Verifierad kund
    Bra service.
    Väldigt kunnig personal
    Tack Leif ⭐️⭐️⭐️⭐️
    Vi utbildar våran personal regelbundet.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra service och helt klart bästa priset i jämförelse av offerter!
    Tack för er recension! Nu ser vi fram emot att solen lyser i sommar så ni får mycket bad i er fina pool.
    Så glada att ni valde oss ⭐⭐⭐⭐⭐
    2022-02-16 Verifierad kund
    Mycket kunnig och bra personal! Fick mycket bra hjälp tips och råd vid mitt köp av spabad! Valde Artesian för att det är av högsta kvalitet och det har fått väldigt bra betyg på nätet. Valde att köpa det på Relax och spabad för fick bra bemötande och ville köpa lokalt.
    ⭐⭐⭐⭐⭐ Så kul att vi kunde hjälpa dig med att välja märke , det är ju många att välja på där ute. 735 special edition är ett tryggt val när man vill välja ett spabad både vid reklammation och låga driftkostnader. Allt i ett. Relax & Spabad
    2022-02-16 Verifierad kund
    Professionellt o trevligt bemötande.
    Tack Karl-Johan! Vi är glada att du fått ett bra bemötande. Välkommen tillbaka! ⭐⭐⭐⭐⭐ Relax & Spabad