Remaljeringsbolaget

Scheelegatan 5, 212 28 Malmö — Visa karta

Välkommen till Remaljeringsbolaget!

Är det dags att renovera badrummet? Vi på Remaljeringsbolaget kan nu hjälpa dig på ett snabbare, billigare och lättare sätt än någonsin att renovera ditt badrum.

Förutom badrumsrenovering kan vi även hjälpa dig med badkar & kakel, golvbrunnar, slagskador, halkskydd. Du får alltid 5 års skriftlig garanti på alla utförda remaljeringsuppdrag och vi är testade av Statens Provningsanstalt.

Vi rekommenderas numera av många försäkringsbolag och sträcker ut en hand till dig som privatperson eller företag såväl som bostadsrättsförening.

Läs vad 4 kunder tycker om Remaljeringsbolaget

• JONAS S

2020-11-10

JONAS S skrev om Remaljeringsbolaget
    Anlita INTE detta företag! Vi beställde en remaljering av en golvbrunn som blev felaktigt utförd vilket ledde till en vattenskada i badrummet. Det är konstaterat av oberoende fackmän både muntligt och skriftligt i en rapport att remaljeringen är fel utförd och den skapat vattenläckan. Trots detta vägrar Remaljeringsbolaget att betala ut någon ersättning. Inte ens pengar tillbaka för det dåligt utförda arbetet.
    Vi fick göra ett helt nytt badrum helt i onödan. Läs mer
  • 2020-07-21

Richard C skrev om Remaljeringsbolaget
    Smidigt utfört, blev snyggt. Bra kommunikation innan! Läs mer
  • 2020-06-23

Adrian Christoffer K skrev om Remaljeringsbolaget
    kan inte rekommendera dessa, de kändes oseriösa och urusel kommunikation vilket gjorde att resultatet inte blev som tänkt. det tog längre tid än planerat, jobbet dåligt utfört och ingen kommunikation mellan hantverkarna vilket gjorde att det blev många misstag och fel. jag gav dem i uppdrag att göra mer än att bara remaljera badkaret vilket jag ångrar bittert, så låt dem absolut inte göra mer än att remaljera badkaret om du tänkt anlita dem. och tyvärr kunde de bara remaljera i "vitt", vilket jag då tänkte borde vara en bruten vit men för dem var det visst kritvitt/blåtvitt som får allt annat badrumsporslin att nästan se gult ut i jämförelse. skickar gärna bilder om någon är intresserad. Läs mer
  • 2020-03-15

Sofia D skrev om Remaljeringsbolaget
    Jag fick mitt badkar remaljerat och det ser helt nytt ut nu. Jag var också tvungen att byta dag i sista sekund och det ordnade de utan problem. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte