Rena Fönster Sverige AB

Rena Fönster Sverige AB

Vi vore glada om vi fick hjälpa även er att göra era fönsterrena. Våra många privatkunder väljer att att använda oss igen, gång på gång, bara det är ett gott betyg. Vi utför engångsbeställningar likväl som schemalagd fönsterputs. Företaget och våra medarbetare sätter en stor ära i att lämna ett fint resultat och har en samlad erfarenhet från alla olika typer av fönster. Vi har dessutom alla olika typer av hjälpmedel och besitter de kunskaper som krävs för att kunna lösa även komplicerade uppdrag.
Välkommen som privatperson, företag eller offentlig beställare.
Glöm inte att du som privatperson kan nyttja RUT-adraget för att betala halva priset på arbetskostnaden.

Läs vad 174 kunder tycker om Rena Fönster Sverige AB 2

• ULLA N
    2021-09-20
    Mycket trevligt möte, snabbt och superfint resultat. Jag kommer aldrig mer att tvätta fönster själv. Mycket prisvärt.
    Hej Ulla. Vad trevligt, då känns det som om vi har en återkommande kund! Välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2021-09-17
    Freindly and professionell. Great job.
    2021-09-16
    Positivt på alla sett. Levde verkligen upp till alla förväntningar. Putsade snabbt alla våra fönster och resultatet blev fantastiskt bra. Är helnöjd.
    Tack för berömmet. Fredrik är en omtyckt kille. Vi ser fram emot att komma tillbaka! Rena Fönster Sverige AB
    2021-07-25
    Punktlig, trevlig, snabb service och toppenfint resultat!
    2021-07-12
    Ett fantastisk glasklart resultat och bemötande av trevliga Jimmie. Fick återkoppling med offert väldigt snabbt och en tid som passade oss för utförandet.
    Ett självklart val nästa gång fritidshusets alla fönster ska putsas.
    Malin
    Vad trevligt med uppskattning över Jimmis arbete. Det gick att hitta tid även i semestertider denna gång. Alltid bra vara ute i tid vid bokning men vi gör alltid vårt allra bästa för att lösa våra kunders önskemål. Rena Fönster Sverige AB
    2021-07-04
    Snabb service, utmärkt utfört arbete med mina fönster.
    Bra vi hann hjälpa dig innan Jimmis semester! Ha en skön sommar! Rena Fönster Sverige AB
    2021-06-28
    Ett perfekt utfört arbete och dom är lika trevliga som proffsiga. Rekommenderas varmt.
    Hej Mattias. Vad kul att du gillade Jimmis jobb. Måste erkänna att jag är nyfiken på ditt ställe. Ser underbart ut! Rena Fönster Sverige AB
    2021-06-20
    Snabbt svar från Rena Fönster efter förfrågan. Kom på utsatt tid och gjorde en professionell insats på det sätt vi förväntat. Vana från vår typ av inglasad balkong från andra kunder i området. Vi är nöjda och tecknar ett abonnemang.
    Trevligt att hjälpa er att få er fina lägenhet att visa sig från sin bästa sida. Trevligt hörnläge med fantastisk utsikt genom rena fönster! Ha en bra sommar! Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-31
    Fönsterputs. Bra kommunikation. Företaget lever verkligen upp till förväntningarna.
    Tack för er feedback. Alltid trevligt att komma till er och prata lite cykling med maken. Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-23
    Fönsterputsning utvändigt för min mamma som blev mycket nöjd o hon berömde tjejen som putsade o tyckte att hon var så rar o trevlig.
    Vita som var på plats tyckte också det var trevligt. Vi är glada att ni är nöjda och beställde löpande arbete. Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-21
    Jag blev väldigt bra bemött och jobbet är fint utfört. Det som var minus var att jag fick vänta, ringa upp och kolla vad som hänt. Det visade sig att det var sjukdom och hård belastning vilket jag förstår. På det stora hela jättebra och jag kommer att anlita er igen!
    Hej Gerd. Så glad att jobbet blev som det skulle. Svårt att få ringt i tid om avvikelser ibland. Vi gör så gott vi kan! Tack för att du är kund hos oss och att du delar med dig av din upplevelse. Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-21
    Mycket nöjd med fönsterputsning på vårt hus i Norrtälje! Lätt att boka och personlig bemötande både vid bokning och genomförande. Kommer absolut köra igen.
    Tackar. Vi saknar Jimmi i Skåne men är glada att våra kunder i Stockholm får bra service. 😊🚙 Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-03
    Blev väldigt bra bemött o väldigt nöjd med resultatet av fönsterputsningen.
    Helena, vi är glada att vi tillfredsställde dig med vårt bemötande och arbete. Välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2021-03-12
    Haft fönsterputsning hemma. Väldigt proffsigt, snabbt och smidigt samt miljövänligt :) Kommer användas igen.
    Precis så vill vi verka och upplevas. Tack Branko! Rena Fönster Sverige AB
    2021-03-06
    Jag beställde ett abonnemang efteråt, behöver jag säga mer?
    2021-03-04
    Trevlig personal och ett fantastiskt utfört jobb
  • Anette L
    2020-11-23
    In-och utvändig putsning av fönster. Bra utfört arbete, kom på överenskommen tid och arbetet tog den tid de beräknat. Därtill trevligt bemötande, kommer att återkomma samt rekommendera till vänner!
    2020-10-26
    Allt perfekt. Ola gjorde ett bra jobb med den inglasade balkongen.
    2020-10-05
    In- och utvändig fönsterputs utfördes av mycket trevlig och proffsig kille. Bra resultat och han föreslog även saker att göra nästa gång.
  • Jesper M
    2020-10-05
    Hurtig och bra service, så klart jag använder dom igen
    2020-10-05
    Jag fick fönster och spegel garderober putsade snabbt, smidigt och välgjort av Rena Fönster! Mycket nöjd!
    2020-10-03
    Trevliga, lätt att boka om tid och rena fina fönster till bra pris!
    2020-09-16
    positivt bemötande och snabb service
    2020-08-19
    Snabb och bra service! Ordna med RUT direkt på fakturan, inget knussel!
    2020-08-18
    Beställde fönsterputs i vår lägenhet inför försäljning av den.
    Blev så nöjda med Rena Fönster som utförare! För det första är det inte lätt att hitta fönsterputsare för lägenhet men för dem var det inga problem alls. För det andra så möttes vi av en trevlig anställd som gjorde ett fint jobb på alla våra fönster och våra inglasade balkonger.
    Vi kommer använda företaget igen! :)
    2020-08-17
    Snabb och väldigt bra fönsterputsning samt även min inglasade balkong! Hjälpsamma och väldigt trevligt bemötande när man ringer för att boka tid eller boka om tid!
  • Maria H
    2020-07-02
    Smidig bokning av fönsterputsning.
    Duktig och trevlig man som utförde uppdraget.
    2020-06-09
    Bra jobbat...och snabbt och effektivt. Vi är jättenöjda.
    2020-06-08
    Jag blev väldigt väl bemött av både administrativ personal samt av fönsterputsarna.
    2020-06-07
    Bra jobb och trevlig personal
    2020-05-27
    Har köpt fönsterputs av Rena Fönster Sverige AB genom min bostadsrättsförening i Landskrona.

Jag har varit väldigt nöjd med bemötande hos både kundtjänst och de som utför arbetet. Snabb hantering, noggranna och professionella enligt min bedömning..

Vid sista putsningen så upplevde jag att min inglasade balkong blev lite "randig" och detta påtalade jag via epost till Rena Fönster. Det tog ett par dagar innan de hörde av sig och kom och åtgärdade balkongen omgående.

Väldigt serviceinriktade, definitivt prisvärda och erbjuder ett värde som vida överstiger kostnaden enligt mig.

/Pierre, Borgmästarens Bostadsrättsförening i Landskrona.
    Hej Pierre. Vi välkomnar all feedback, just då har vi chansen att se till att våra kunder blir så nöjda vi vill att de skall vara. Tack! Rena Fönster Sverige AB
    2020-01-22
    Fantastiskt bra putsat! Syntes att putsaren var mån om sitt arbete. Billigt och helt enkelt super! Anna Loodh
    2019-12-16
    Bokningen var enkel. Att få en fönsterputsare som tar utsidan en våning upp är toppen. Nu slipper jag hänga ut genom fönstrena.
    2019-12-16
    Jag blve väldigt trevligt bemött av personen som utförde tjänsten. Jag tycker dock att deras prishöjning är lite för hög jämfört med övriga antreprenörers priser. Måste fundera om jag kommer att anlita tjänsterna nästa gång jag behver fönsterputs.
    Hej Marianne. Hoppas att arbetet blev utfört som bokning var gjord och att vi inte har missat någon återkoppling från personalen. Den höjning som du kan uppleva härrör från att Skatteverket inte godkänner rutavdrag på hela beloppet då de anser att våra material och framkörningskostnader ej avser arbetskostnad. Rutavdraget kan bara tas på arbetskostnaden. Därför blir beloppet att betala något högre. Rena Fönster Sverige AB
    2019-11-20
    Bästa fönsterputs både privat och för företag. Snabbt svar, effektiv och bästa fönsterputs jag har anlitat. Proffsig gjort. Görs både både på våren och på hösten. Rekommenderas varmt.
    2019-11-04
    Fönsterputsning, snabbt svar och bokning. Väl utfört.
  • Gösta L
    2019-09-16
    Vi beställde putsning av alla våra fönster och blev imponerade av hur bra resultatet blev. Putsaren, Hadmi, kom på utsatt tid och gjorde ett mycket bra jobb och var en glad och trevlig kille.
    Vi kan varmt rekommendera Rena Fönster som leverantör.
    Med vänlig hälsning,
    Lill o. Gösta
    2019-09-16
    Bra bemötande av Hamid. Han gjorde ett bra och nogrannt arbete. Hjälpte mig också hänga tillbaka några amplar då jag går på kryckor.
    2019-09-16
    Fönsterputsning i lägenhet, skickade förfrågan via hemsidan. Snabb återkoppling, snabb bokning, perfekt bemötande. Mycket trevlig och effektiv personal på plats som utförde ett perfekt jobb.Mycket nöjd!
    2019-09-08
    Alltid hjälpsamma och trevliga. Bra utfört arbete och alltid redo att hjälpa till med kort varsel.
    2019-09-06
    Fönsterputs. Professionellt. Supernöjd.
    2019-08-28
    Mina fönster blev riktigt fina, jag är så nöjd!
    Hälsningar Ylwa
    2019-08-25
    Jag beställde fönsterputsning av fönster i en sekelskifteslägenhet. Tjänsten utfördes på ett utmärkt sätt av en mkt trevlig ung man.
    2019-08-25
    Fönsterputs .
    Superbra bemötande ifrån personal
    Rena fönster levde verkligen upp till våra förväntningar.
    2019-08-21
    Dom har putsat våra fönster några gånger, och det har varit till belåtenhet.
    2019-08-20
    Har aldrig haft så rena fönster
  • Marie B
    Fönsterputsning!
    Jättefint putsat och ett plats att fönsterbleck och karmen var torkad!
  • Jan N
    2019-08-19
    Vi köpte fönsterputsning, vi har blivit mycket bra bemötta av företaget med mycket trevlig och duktig personal mycket nöjda med arbetet som är utfört.
    Mvh Jan Nilsson
    Badhusgatan 26
    26130 Landskrona
    2019-08-19
    Fönster plus inglasad balkong. Trevlig fönsterputsare.
    Det kunde inte bli bättre, för fönsterna var så smutsiga.
    2019-07-29
    Trevligt bemötande på telefon vid beställning av fönstertvätt. Passade tiden när jobbet skulle göras. Trevlig kille som tvättade fönstren. Hälsade och tog av skorna inne. Pratade både svenska och engelska. Gjorde ett bra och snabbt jobb enligt planering. Jag var nöjd med resultatet och kommer anlita dem igen.