Rena Fönster Sverige AB

Rena Fönster Sverige AB

Vi vore glada om vi fick hjälpa även er att göra era fönsterrena. Våra många privatkunder väljer att att använda oss igen, gång på gång, bara det är ett gott betyg. Vi utför engångsbeställningar likväl som schemalagd fönsterputs. Företaget och våra medarbetare sätter en stor ära i att lämna ett fint resultat och har en samlad erfarenhet från alla olika typer av fönster. Vi har dessutom alla olika typer av hjälpmedel och besitter de kunskaper som krävs för att kunna lösa även komplicerade uppdrag.
Välkommen som privatperson, företag eller offentlig beställare.
Glöm inte att du som privatperson kan nyttja RUT-adraget för att betala halva priset på arbetskostnaden.

Läs vad 196 kunder tycker om Rena Fönster Sverige AB 2

2022-11-08 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med Rena Fönster. Fredrik som har putsat fönster hos oss de senaste gångerna är både snabb, noggrann och duktig och trevlig.
    Jag har köpt putsning av balkongglas och fönsterglas.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Fönsterna är inte helt lätta att tvätta (tredje våningen) och är ganska ömtålig (från 1920-talet), men resultatet blev superbra. Vi är väldigt nöjda med resultatet!
    Vad underbart att allt löste sig med era nyrenoverade fönster. Skönt att kunna leverera rena fönster som kronan på verket! Rena Fönster Sverige AB
  • Matilda T
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Helt klart den bästa fönsterputs jag någonsin anlitat. Snabb, trevlig och otroligt rena fönster!
    Tack Matilda. Med ert läge och speciellt den fina balkongen är det ju superviktigt. Gott ni hittat oss! Rena Fönster Sverige AB
    2022-10-14 Insamlad av företaget
    Dom kom i tid och gjorde ett bra jobb. Var dessutom mycket trevlig!
    Tack Elisabeth och tack även för din rekommendation till vår nya kund på Kungsholmen! Rena Fönster Sverige AB
    2022-09-25 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande. Snabbt svar! Trevliga och duktiga killar som utförde arbetet. Kan inte vara mer nöjd!
    Tack Anne för din input. Vi ses igen i december! Njut av din rena fönster. Rena Fönster Sverige AB
  • Kerstin E
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Jag är 100% nöjd. Tydlig information om vad som gällde. Utmärkt kommunikation med snabba svar på frågor. Bra pris. Dagen innan utförandet info om vem som dkulle komma och utföra arbetet. Punktlighet Arbetet hos mig bestod i att tvätta 8 fönster på 4 sidor samt inglasad balkong varav nederdelen är försedd med galler som måste tvättas från utsidan. Snabbt,proffsigt utfört arbete av trevlig fönsterputsare.
    Hej Kerstin. Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Balkongräcken som dina är svåra att ordna på ett bra sätt men det löste Jimmi finfint verkar det som. Välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
  • Camilla H
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Fick snabbt en tid för puts både utvändigt och invändigt. Det var behövligt och fönstren såg ut som nya när Fredrik var klar. Trevlig var han också 😊
    Vad kul att det blev som det skulle i ditt sommarhus. Välkommen åter. Rena Fönster Sverige AB
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Väldigt tillmötesgående och serviceinriktade. Sen att fönstren blir skinande rena utan ett enda märke efter skrapa eller smutsigt vatten är ju det man betalar för i första hand.
    Tack Peter. Ni har ju varit kunder sedan länge och vet att vi gör vårt bästa! Rena Fönster Sverige AB
    2022-08-11 Insamlad av företaget
    Punklig med tiden för ankomst och tiden för utförandet.
    Mycket nöjd med resultatet och rekommenderar gärna vidare till mina vänner och familj.
    Yvonne
    Tack Yvonne för dina fina ord. Vi är glada att våra kunder uppskattar vårt sätt att arbeta. Rena Fönster Sverige AB
    2022-08-11 Insamlad av företaget
    Perfekt utfört arbete, professionell och trevlig personal, kom på avtalad tid.

Vi är mycket nöjda!
    Hej Sune och vad trevligt att du är nöjd. Det är på sin plats att vara försiktig med sina uppgifter men vi är glada att vi har vunnit ditt förtroende. Rena Fönster Sverige AB
    2022-07-07 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med resultatet av fönsterputsningen. Även trevligt bemötande, både över mejl/telefon och fönsterputsaren som var hos oss.
    Gick även snabbt att få offert.
    Underbart, då har både kontoret och fönsterputsaren Mattias skött sig. Tack för er feedback! Rena Fönster Sverige AB
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Vi är så nöjda med Rena fönster, De är så proffsiga, punktliga och alltid trevligt bemötande.
    Och framför allt duktiga på det de gör. våra fönster blir som nya!
    Kan varmt rekommendera dem.
    Tack Nette. Nu har vi varit hos er många år och det är vi tacksamma för! Ha en skön sommar önskar vi som gör rena fönster. Rena Fönster Sverige AB
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Rensa Fönster gjorde ett utmärkt arbete. Jimmy som var här är den bästa fönsterputsaren vi haft. Vi har redan börjat sprida ryktet om Rena Fönster och ert professionella bemötande och utmärkta genomförande.

Tack till er alla
    Tack för förtroendet, Bo. Bästa reklamen, nöjda kunder! Rena Fönster Sverige AB
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Bra service och supertrevliga! Har aldrig sett så rena fönster innan. Känns nya efter varje putsning🌟
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Ola och hans medarbetare på Rena Fönster är fantastiska!
    De är alltid supertrevliga, korrekta och gör ett toppenjobb med våra fönster. Vi har varit trogna kunder i några år och är supernöjda med resultatet efter deras putsning. De ställer också upp om något har blivit fel och har flera gånger ryckt ut snabbt, trots kort varsel, när vi har behövt extraputsning.
    Vi rekommenderar verkligen Rena Fönster till alla som vill ha rena fönster och kontakt med ett bra bolag med rätt värderingar.
    Självklart vill vi hjälpa er när ni tar ett stort steg i livet och skall sälja huset. Lycka till! Rena Fönster Sverige AB
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Snabb service, bra pris och utmärkt resultat
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Bra och snabb respons. Utmärkt utför arbete och dessutom trevliga. Toppbetyg.
    Tack Fredrik. Ni har ett fint hus och det är ännu finare med rena fönster! Rena Fönster Sverige AB
  • ANGELICA N
    2022-02-17 Spontant omdöme
    Helt fantastiskt bra! Kommer absolut att anlita er varenda gång jag behöver fönsterputs. Så trevligt bemötande, väl utfört jobb och extra bra service. Uppskattas!
    Tackar för de fina orden. Jimmi är duktig och vill att ryktet skall sprida sig i Norrtäljeområdet! Du är hjärtligt välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2022-02-15 Insamlad av företaget
    Otroligt fin service både när jag ringde och bokade och av den mycket duktige fönsterputsaren. Vi flyttade så jag beställde fönsterputs på alla fönster och båda sidor . Kommer absolut att anlita Rena fönster igen.
    Tack Maria. Vi är glada att i fick uppdraget från dig inför din flytt. Vi har ju varit där innan, för annan uppdragsgivare, efter fasadrenoveringen. Lycka till med flytten och välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2022-01-14 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda med våra skinande fönster som Jimmi fixat! Han är grymt snabb och väldigt trevlig. Han kommer vi att anlita fler gånger!
    Hej Anna. Vi är glada att du är nöjd med vår service mitt i vinterkylan. Tack och välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Alt var fint och vi var nöjda.
    Så skall det vara! Tack för att du delade med dig! Rena Fönster Sverige AB
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Världsklass fönsterputsning och service!
    Tack Anders. Alltid trevligt att komma till er och era utmanande fönsteröppningar! 😅 Rena Fönster Sverige AB
  • ULLA N
    2021-09-20 Spontant omdöme
    Mycket trevligt möte, snabbt och superfint resultat. Jag kommer aldrig mer att tvätta fönster själv. Mycket prisvärt.
    Hej Ulla. Vad trevligt, då känns det som om vi har en återkommande kund! Välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Freindly and professionell. Great job.
    2021-09-16 Insamlad av företaget
    Positivt på alla sett. Levde verkligen upp till alla förväntningar. Putsade snabbt alla våra fönster och resultatet blev fantastiskt bra. Är helnöjd.
    Tack för berömmet. Fredrik är en omtyckt kille. Vi ser fram emot att komma tillbaka! Rena Fönster Sverige AB
    2021-07-25 Insamlad av företaget
    Punktlig, trevlig, snabb service och toppenfint resultat!
    2021-07-12 Insamlad av företaget
    Ett fantastisk glasklart resultat och bemötande av trevliga Jimmie. Fick återkoppling med offert väldigt snabbt och en tid som passade oss för utförandet.
    Ett självklart val nästa gång fritidshusets alla fönster ska putsas.
    Malin
    Vad trevligt med uppskattning över Jimmis arbete. Det gick att hitta tid även i semestertider denna gång. Alltid bra vara ute i tid vid bokning men vi gör alltid vårt allra bästa för att lösa våra kunders önskemål. Rena Fönster Sverige AB
    2021-07-04 Insamlad av företaget
    Snabb service, utmärkt utfört arbete med mina fönster.
    Bra vi hann hjälpa dig innan Jimmis semester! Ha en skön sommar! Rena Fönster Sverige AB
    2021-06-28 Spontant omdöme
    Ett perfekt utfört arbete och dom är lika trevliga som proffsiga. Rekommenderas varmt.
    Hej Mattias. Vad kul att du gillade Jimmis jobb. Måste erkänna att jag är nyfiken på ditt ställe. Ser underbart ut! Rena Fönster Sverige AB
    2021-06-20 Insamlad av företaget
    Snabbt svar från Rena Fönster efter förfrågan. Kom på utsatt tid och gjorde en professionell insats på det sätt vi förväntat. Vana från vår typ av inglasad balkong från andra kunder i området. Vi är nöjda och tecknar ett abonnemang.
    Trevligt att hjälpa er att få er fina lägenhet att visa sig från sin bästa sida. Trevligt hörnläge med fantastisk utsikt genom rena fönster! Ha en bra sommar! Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-31 Insamlad av företaget
    Fönsterputs. Bra kommunikation. Företaget lever verkligen upp till förväntningarna.
    Tack för er feedback. Alltid trevligt att komma till er och prata lite cykling med maken. Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-23 Insamlad av företaget
    Fönsterputsning utvändigt för min mamma som blev mycket nöjd o hon berömde tjejen som putsade o tyckte att hon var så rar o trevlig.
    Vita som var på plats tyckte också det var trevligt. Vi är glada att ni är nöjda och beställde löpande arbete. Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt bra bemött och jobbet är fint utfört. Det som var minus var att jag fick vänta, ringa upp och kolla vad som hänt. Det visade sig att det var sjukdom och hård belastning vilket jag förstår. På det stora hela jättebra och jag kommer att anlita er igen!
    Hej Gerd. Så glad att jobbet blev som det skulle. Svårt att få ringt i tid om avvikelser ibland. Vi gör så gott vi kan! Tack för att du är kund hos oss och att du delar med dig av din upplevelse. Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med fönsterputsning på vårt hus i Norrtälje! Lätt att boka och personlig bemötande både vid bokning och genomförande. Kommer absolut köra igen.
    Tackar. Vi saknar Jimmi i Skåne men är glada att våra kunder i Stockholm får bra service. 😊🚙 Rena Fönster Sverige AB
    2021-05-03 Insamlad av företaget
    Blev väldigt bra bemött o väldigt nöjd med resultatet av fönsterputsningen.
    Helena, vi är glada att vi tillfredsställde dig med vårt bemötande och arbete. Välkommen åter! Rena Fönster Sverige AB
    2021-03-12 Insamlad av företaget
    Haft fönsterputsning hemma. Väldigt proffsigt, snabbt och smidigt samt miljövänligt :) Kommer användas igen.
    Precis så vill vi verka och upplevas. Tack Branko! Rena Fönster Sverige AB
    2021-03-06 Insamlad av företaget
    Jag beställde ett abonnemang efteråt, behöver jag säga mer?
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och ett fantastiskt utfört jobb
  • Anette L
    2020-11-23 Insamlad av företaget
    In-och utvändig putsning av fönster. Bra utfört arbete, kom på överenskommen tid och arbetet tog den tid de beräknat. Därtill trevligt bemötande, kommer att återkomma samt rekommendera till vänner!
    2020-10-26 Insamlad av företaget
    Allt perfekt. Ola gjorde ett bra jobb med den inglasade balkongen.
    2020-10-05 Insamlad av företaget
    In- och utvändig fönsterputs utfördes av mycket trevlig och proffsig kille. Bra resultat och han föreslog även saker att göra nästa gång.
  • Jesper M
    2020-10-05 Insamlad av företaget
    Hurtig och bra service, så klart jag använder dom igen
    2020-10-05 Insamlad av företaget
    Jag fick fönster och spegel garderober putsade snabbt, smidigt och välgjort av Rena Fönster! Mycket nöjd!
    2020-10-03 Insamlad av företaget
    Trevliga, lätt att boka om tid och rena fina fönster till bra pris!
    2020-09-16 Insamlad av företaget
    positivt bemötande och snabb service
    2020-08-19 Insamlad av företaget
    Snabb och bra service! Ordna med RUT direkt på fakturan, inget knussel!
    2020-08-18 Insamlad av företaget
    Beställde fönsterputs i vår lägenhet inför försäljning av den.
    Blev så nöjda med Rena Fönster som utförare! För det första är det inte lätt att hitta fönsterputsare för lägenhet men för dem var det inga problem alls. För det andra så möttes vi av en trevlig anställd som gjorde ett fint jobb på alla våra fönster och våra inglasade balkonger.
    Vi kommer använda företaget igen! :)
    2020-08-17 Insamlad av företaget
    Snabb och väldigt bra fönsterputsning samt även min inglasade balkong! Hjälpsamma och väldigt trevligt bemötande när man ringer för att boka tid eller boka om tid!
  • Maria H
    2020-07-02 Insamlad av företaget
    Smidig bokning av fönsterputsning.
    Duktig och trevlig man som utförde uppdraget.
    2020-06-09 Insamlad av företaget
    Bra jobbat...och snabbt och effektivt. Vi är jättenöjda.