Rena Fönster Sverige AB

Rena Fönster Sverige AB

www.renafönster.se
  • BadgeEightYears

Vi vore glada om vi fick hjälpa även er att göra era fönsterrena. Våra många privatkunder väljer att att använda oss igen, gång på gång, bara det är ett gott betyg. Vi utför engångsbeställningar likväl som schemalagd fönsterputs. Företaget och våra medarbetare sätter en stor ära i att lämna ett fint resultat och har en samlad...

214 omdömen om Rena Fönster Sverige AB

Anne-Marie N
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Duktig och trevlig man som snabbt fick mina fönster skinande rena!

Anita N
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Mycket positivt, har aldrig haft så rena fönster i Stockholm, dessutom en väldigt trevlig fönsterputsare.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Med ert fina läges är det synd att inte ha perfekt utsikt. Kul vi fick hjälpa dig dit.

Lars G
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Går inte att få bättre service på alla punkter

Sussane A
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Toppenservice och perfekta fönster!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Kul ni ville vara med på vår Instagram också!

Ann-Kristin W
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Proffs med fantastiskt yrkes kunnande och genomgående väldigt trevligt bemötande . Renare fönster finns inte !

Riikka S
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Utmärkt arbete, bra bemötande, punktlighet och information

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack för din input. Vi är glada att du är en återkommande kund!

Adam J
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Vår fönsterputsare (tror han hette Jimmi och var från Norrköping) var väldigt trevlig och positiv. Man blev direkt glad av att träffa honom. Arbetet i sig genomfördes snabbt och med bra kvalitet, aldrig haft så rena fönster!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Ada. Tack för dina vänliga ord. Jimmi är ursprungligen dansk men bor nu i Norrtälje. Så det är inte lätt att pinpointa hans dialekt. Lycka till med dina visningar!

Karin Ingrid Marie B
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Fick hjälp med fönsterputsning utanför Norrtälje. Jättenöjd med arbetet och bra pris! Tack!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Karin. Tack för ditt omdöme. Vi strävar efter att alla kunder skall vara nöjda och glada som du. Om Jimmi är alltid glad när har har vattnet nära när han jobbar. Välkommen åter.

Elenor B

Bra utfört, Snabba och trevliga

Gösta B
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Alltid trevliga medarbetare som kommer på utsatt tid och arbetar snabbt och professionellt. Att vissa fönster är illa placerade och konstruerade för effektiv rengöring verkar inte vara något större problem för dem! Jag borde rengöra mina många fönster oftare eftersom det inte är oöverkomligt dyrt och när det blir en sådan stor "trivselskillnad".

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Sant att det blir stor skillnad för trivseln Du har vårt nummer och epost, så inget som hindrar kontakt oftare. :)

Anita B
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Snabb och fantastisk service utöver det man förväntar sig! Jättelätt att ha kontakt med och de löste allt med bravur. Snabbt och bra resultat och trevliga fönsterputsare

Anita S
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Den upplevelsen va helt underbar, att se honom hänga ut och tvätta .inina fönster och lätt såg det ut, det va länge sedan de va sååå fina. Tack Rena fönster

Margareta L
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Så nöjd med arbetet blev jättebra och jättetrevligt bemötande av fönsterputsaren, samt snabbt och smidigt genomfört

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Margareta för din recension. Jimmi skall träna muskelmassa inför nästa gång så han kan lyfta ner dina stora glas på balkongen igen...

Ing-marie A
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Jätte fina fönster , och trevligt bemötande… Rekommenderar Rena fönster varmt …

Sara H
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Snabbt och grymt utfört arbete av en super trevlig kille!

Anna W
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Jag fick tips av en granne om företaget och framför allt om putsaren Jimmi. Bestämde mig direkt att anlita företaget och fick en tid snabbt. Jimmi motsvarade verkligen alla mina förväntningar på rena fönseter. Inte bara var han effektiv och snabb; resultatet var enastående. Dessutom är Jimmi en sympatisk och serviceminded person.person. Lägenheten har tre rum med rel stora fönster, bl a ett extra högt fönster (rummet är över 4 meter i takhöjd) Till dessa positiva omdömen kan läggas ytterligare ett,

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Anna. Jimmi är en klippa! Bra han kunde lösa det med kort varsel. Välkommen åter.

Carolina W
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Jättebra utfört jobb, verkligen nöjd med resultatet och bemötandet. Kommer 100% vara en återvändande kund.

Ann R
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Snabb återkoppling på min beställning och tydliga besked. Fönsterputsen utförd av Jimmi i Norrtälje på ett utmärkt sätt; snabbt, med hög kvalitet och på utsatt tid. Rekommenderas varmt!

Britt O
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Jag är nöjd med Rena Fönster. Fredrik som har putsat fönster hos oss de senaste gångerna är både snabb, noggrann och duktig och trevlig. Jag har köpt putsning av balkongglas och fönsterglas.

Emilia Ö
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Trevligt och hjälpsamt bemötande. Fönsterna är inte helt lätta att tvätta (tredje våningen) och är ganska ömtålig (från 1920-talet), men resultatet blev superbra. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Vad underbart att allt löste sig med era nyrenoverade fönster. Skönt att kunna leverera rena fönster som kronan på verket!

Matilda T
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Helt klart den bästa fönsterputs jag någonsin anlitat. Snabb, trevlig och otroligt rena fönster!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Matilda. Med ert läge och speciellt den fina balkongen är det ju superviktigt. Gott ni hittat oss!

Elisabeth S
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Dom kom i tid och gjorde ett bra jobb. Var dessutom mycket trevlig!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Elisabeth och tack även för din rekommendation till vår nya kund på Kungsholmen!

Anne M
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Jättebra bemötande. Snabbt svar! Trevliga och duktiga killar som utförde arbetet. Kan inte vara mer nöjd!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Anne för din input. Vi ses igen i december! Njut av din rena fönster.

Kerstin E
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Jag är 100% nöjd. Tydlig information om vad som gällde. Utmärkt kommunikation med snabba svar på frågor. Bra pris. Dagen innan utförandet info om vem som dkulle komma och utföra arbetet. Punktlighet Arbetet hos mig bestod i att tvätta 8 fönster på 4 sidor samt inglasad balkong varav nederdelen är försedd med galler som måste tvättas från utsidan. Snabbt,proffsigt utfört arbete av trevlig fönsterputsare.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Kerstin. Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Balkongräcken som dina är svåra att ordna på ett bra sätt men det löste Jimmi finfint verkar det som. Välkommen åter!

Camilla H
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Fick snabbt en tid för puts både utvändigt och invändigt. Det var behövligt och fönstren såg ut som nya när Fredrik var klar. Trevlig var han också 😊

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Vad kul att det blev som det skulle i ditt sommarhus. Välkommen åter.

Peter B
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Väldigt tillmötesgående och serviceinriktade. Sen att fönstren blir skinande rena utan ett enda märke efter skrapa eller smutsigt vatten är ju det man betalar för i första hand.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Peter. Ni har ju varit kunder sedan länge och vet att vi gör vårt bästa!

Yvonne J
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Punklig med tiden för ankomst och tiden för utförandet. Mycket nöjd med resultatet och rekommenderar gärna vidare till mina vänner och familj. Yvonne

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Yvonne för dina fina ord. Vi är glada att våra kunder uppskattar vårt sätt att arbeta.

Sune L
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Perfekt utfört arbete, professionell och trevlig personal, kom på avtalad tid. Vi är mycket nöjda!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Sune och vad trevligt att du är nöjd. Det är på sin plats att vara försiktig med sina uppgifter men vi är glada att vi har vunnit ditt förtroende.

Daniella P
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Vi är jättenöjda med resultatet av fönsterputsningen. Även trevligt bemötande, både över mejl/telefon och fönsterputsaren som var hos oss. Gick även snabbt att få offert.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Underbart, då har både kontoret och fönsterputsaren Mattias skött sig. Tack för er feedback!

Nette H
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Vi är så nöjda med Rena fönster, De är så proffsiga, punktliga och alltid trevligt bemötande. Och framför allt duktiga på det de gör. våra fönster blir som nya! Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Nette. Nu har vi varit hos er många år och det är vi tacksamma för! Ha en skön sommar önskar vi som gör rena fönster.

Bo Å
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Rensa Fönster gjorde ett utmärkt arbete. Jimmy som var här är den bästa fönsterputsaren vi haft. Vi har redan börjat sprida ryktet om Rena Fönster och ert professionella bemötande och utmärkta genomförande. Tack till er alla

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack för förtroendet, Bo. Bästa reklamen, nöjda kunder!

Helene P
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Bra service och supertrevliga! Har aldrig sett så rena fönster innan. Känns nya efter varje putsning🌟

Sandra J
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Ola och hans medarbetare på Rena Fönster är fantastiska! De är alltid supertrevliga, korrekta och gör ett toppenjobb med våra fönster. Vi har varit trogna kunder i några år och är supernöjda med resultatet efter deras putsning. De ställer också upp om något har blivit fel och har flera gånger ryckt ut snabbt, trots kort varsel, när vi har behövt extraputsning. Vi rekommenderar verkligen Rena Fönster till alla som vill ha rena fönster och kontakt med ett bra bolag med rätt värderingar.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Självklart vill vi hjälpa er när ni tar ett stort steg i livet och skall sälja huset. Lycka till!

Linda G
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Snabb service, bra pris och utmärkt resultat

Per Fredrik V
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Bra och snabb respons. Utmärkt utför arbete och dessutom trevliga. Toppbetyg.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Fredrik. Ni har ett fint hus och det är ännu finare med rena fönster!

ANGELICA N
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Helt fantastiskt bra! Kommer absolut att anlita er varenda gång jag behöver fönsterputs. Så trevligt bemötande, väl utfört jobb och extra bra service. Uppskattas!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tackar för de fina orden. Jimmi är duktig och vill att ryktet skall sprida sig i Norrtäljeområdet! Du är hjärtligt välkommen åter!

Maria W
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Otroligt fin service både när jag ringde och bokade och av den mycket duktige fönsterputsaren. Vi flyttade så jag beställde fönsterputs på alla fönster och båda sidor . Kommer absolut att anlita Rena fönster igen.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Maria. Vi är glada att i fick uppdraget från dig inför din flytt. Vi har ju varit där innan, för annan uppdragsgivare, efter fasadrenoveringen. Lycka till med flytten och välkommen åter!

ANNA G
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Vi är supernöjda med våra skinande fönster som Jimmi fixat! Han är grymt snabb och väldigt trevlig. Han kommer vi att anlita fler gånger!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Anna. Vi är glada att du är nöjd med vår service mitt i vinterkylan. Tack och välkommen åter!

Anne E
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Alt var fint och vi var nöjda.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Så skall det vara! Tack för att du delade med dig!

Anders L
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Världsklass fönsterputsning och service!

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack Anders. Alltid trevligt att komma till er och era utmanande fönsteröppningar! 😅

ULLA N
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Mycket trevligt möte, snabbt och superfint resultat. Jag kommer aldrig mer att tvätta fönster själv. Mycket prisvärt.

Jimmi S gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Ulla. Vad trevligt, då känns det som om vi har en återkommande kund! Välkommen åter!

Alison S
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Freindly and professionell. Great job.

Rune S
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Positivt på alla sett. Levde verkligen upp till alla förväntningar. Putsade snabbt alla våra fönster och resultatet blev fantastiskt bra. Är helnöjd.

Ulla T gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack för berömmet. Fredrik är en omtyckt kille. Vi ser fram emot att komma tillbaka!

Maria D
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Punktlig, trevlig, snabb service och toppenfint resultat!

Ulla T gillar detta
Malin B
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Ett fantastisk glasklart resultat och bemötande av trevliga Jimmie. Fick återkoppling med offert väldigt snabbt och en tid som passade oss för utförandet. Ett självklart val nästa gång fritidshusets alla fönster ska putsas. Malin

Jimmi S och 2 andra gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Vad trevligt med uppskattning över Jimmis arbete. Det gick att hitta tid även i semestertider denna gång. Alltid bra vara ute i tid vid bokning men vi gör alltid vårt allra bästa för att lösa våra kunders önskemål.

Therese Z
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Snabb service, utmärkt utfört arbete med mina fönster.

Ola G och Jimmi S gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Bra vi hann hjälpa dig innan Jimmis semester! Ha en skön sommar!

MATTIAS L
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Ett perfekt utfört arbete och dom är lika trevliga som proffsiga. Rekommenderas varmt.

Ola G och 2 andra gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Hej Mattias. Vad kul att du gillade Jimmis jobb. Måste erkänna att jag är nyfiken på ditt ställe. Ser underbart ut!

Lars-erik L
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Snabbt svar från Rena Fönster efter förfrågan. Kom på utsatt tid och gjorde en professionell insats på det sätt vi förväntat. Vana från vår typ av inglasad balkong från andra kunder i området. Vi är nöjda och tecknar ett abonnemang.

Ola G och Ulla T gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Trevligt att hjälpa er att få er fina lägenhet att visa sig från sin bästa sida. Trevligt hörnläge med fantastisk utsikt genom rena fönster! Ha en bra sommar!

Carita P
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Fönsterputs. Bra kommunikation. Företaget lever verkligen upp till förväntningarna.

Ola G och Ulla T gillar detta
Svar från Rena Fönster Sverige AB

Tack för er feedback. Alltid trevligt att komma till er och prata lite cykling med maken.

Ingela S
Skrev om Rena Fönster Sverige AB

Fönsterputsning utvändigt för min mamma som blev mycket nöjd o hon berömde tjejen som putsade o tyckte att hon var så rar o trevlig.

Svar från Rena Fönster Sverige AB

Vita som var på plats tyckte också det var trevligt. Vi är glada att ni är nöjda och beställde löpande arbete.