Alla kategorier Bilvård Skåne Malmö Renbil

Renbil

Utställningsgatan 4, 211 20 Malmö — Visa karta

Välkommen till Renbil.nu i Malmö. Vi finns till för dig som inte tycker att tiden räcker till för allt som behöver göras. Framförallt brukar renhållning av att hålla bilen ren, både in- och utvändigt hamna långt ner på priolistan. Vi erbjuder en smart lösning på problemet som är enkel och prisvärd!

Hur ofta har du inte tänk när du sätter dig i bilen att det är dags för en städning och biltvätt? Hos oss är det enkelt att boka, allt du behöver göra är att välja vilken tjänst du vill ha och en tid som passar dig. Det behöver inte vara svårare än så att få bilen både tvättad utvändigt och städad invändigt. När du bokat får du givetvis en bekräftelse på din order via e-post.

Vår legitimerade personal kommer på angiven tid till ditt kontor för att hämta upp bilen. Då får du även ett kvitto på att vi tagit emot den. Inom en och en halv timme kommer vi tillbaka med bilen, och då är den ren och fräsch. Vi värdesätter att du som kund är helt nöjd och jobbar därför med nöjd-kund-garanti. Skulle du av någon anledning inte vara nöjd med vårt arbete krediteras du hela kostnaden för jobbet.

Många tycker det kan kännas jobbigt att lämna ifrån sig sin bil första gången. Men du kan vara lugn, vi har försäkringar på både bil och personal vilket innebär att vi är fullt försäkrade om någonting skulle inträffa under tiden vi har bilen.

Hos oss arbetar vi med rengöringsmedel som är miljögodkända. Tvättanläggningarna är även dom miljögodkända och kontrollerade av Malmö miljöförvaltning.

Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt