Alla kategorier Bilvård Skåne Malmö Renbil

Renbil

Utställningsgatan 4, 211 20 Malmö — Visa karta

Välkommen till Renbil.nu i Malmö. Vi finns till för dig som inte tycker att tiden räcker till för allt som behöver göras. Framförallt brukar renhållning av att hålla bilen ren, både in- och utvändigt hamna långt ner på priolistan. Vi erbjuder en smart lösning på problemet som är enkel och prisvärd!

Hur ofta har du inte tänk när du sätter dig i bilen att det är dags för en städning och biltvätt? Hos oss är det enkelt att boka, allt du behöver göra är att välja vilken tjänst du vill ha och en tid som passar dig. Det behöver inte vara svårare än så att få bilen både tvättad utvändigt och städad invändigt. När du bokat får du givetvis en bekräftelse på din order via e-post.

Vår legitimerade personal kommer på angiven tid till ditt kontor för att hämta upp bilen. Då får du även ett kvitto på att vi tagit emot den. Inom en och en halv timme kommer vi tillbaka med bilen, och då är den ren och fräsch. Vi värdesätter att du som kund är helt nöjd och jobbar därför med nöjd-kund-garanti. Skulle du av någon anledning inte vara nöjd med vårt arbete krediteras du hela kostnaden för jobbet.

Många tycker det kan kännas jobbigt att lämna ifrån sig sin bil första gången. Men du kan vara lugn, vi har försäkringar på både bil och personal vilket innebär att vi är fullt försäkrade om någonting skulle inträffa under tiden vi har bilen.

Hos oss arbetar vi med rengöringsmedel som är miljögodkända. Tvättanläggningarna är även dom miljögodkända och kontrollerade av Malmö miljöförvaltning.

Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om Renbil

• Helena S
    Helena S skrev om Renbil
    Mycket bra service! Trevlig o tillmötesgående personal!
    Lätt att beställa på nätet, även tilläggstjänster.
    Bra tvätt - bra kvalité!
    Kommer att fortsätta använda deras tjänster regelbundet.
  • Bo A
    Bo A skrev om Renbil
    Fullrengöring allt mycket bra jag blev sjuk dagen innan inga problem att boka om
  • Anders N
    Anders N skrev om Renbil
    Alltid bra service från Ren Bil.
  • Oscar R
    Oscar R skrev om Renbil
    God service och ett bra resultat. Mycket nöjd!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Renbil
    Mycket bra slutresultat. Vanligt är med liknande service att detaljer missas och man som kund märker att det går för fort. Bra läge, rimliga priser och en personlig genomgång av vad som gjorts. Renbil; ett rent nöje
  • Bo N
    Bo N skrev om Renbil
    Fungerar utmärkt och trevligt bemötande.
  • Göran E
    Göran E skrev om Renbil
    Mycket lätt att boka. Alltid trevlig personal när de hämtar och lämnar bilen. Håller alltid tiden.
    Mycket nöjd med tvättresultatet.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Renbil
    Fantastisk personal, trevliga och proffesionella. Går snabbt, hämtar bilen och gör jobbet suveränt och lämnar den igen på adressen. Högsta betyg!
  • Doro C
    Doro C skrev om Renbil
    Mycket bra service och nöjd med resultatet av tjänsten vi köpte.
  • Ocab S
    Ocab S skrev om Renbil
    Superbra bemötande från personalen som hämtade och lämnade tillbaka bilen efter tvätt, Resultatet av tvätten var kanon kan inte klaga på någonting utan kan varmt rekommendera Renbil.
  • Lise-lotte C
    Lise-lotte C skrev om Renbil
    Hej,
    Jag tyckte det var bra service. Smidigt att få bilen hämtad på mitt jobb. Den var ren och snygg. Jag är nöjd.
    Med vänlig hälsning,
    Lise-lotte
  • Dan H
    Dan H skrev om Renbil
    Snabbt att boka via nätet inkl. hämtning av bilen. Ett samtal från vår reception och renbil representant kom med bilen ett ett trevligt och snabbt överlämnande. Mycket smidigt sätt att göra vid bilen.
    Dan H
  • Max S
    Max S skrev om Renbil
    Bra bemötande.
    Bra städat invändigt.
    Utvändig tvätt var sådär. Inte nöjd med resultatet. Något som jag upptäckte efter att jag kom hem då det var beck mörkt i lokalen.
    2017-06-07 Rickard N svarar Max S
    Hej Max,
    Tack för ditt omdöme, Vi beklagar att du inte blev nöjd med den utvändiga tvätten, Vi vill så klart att du hör av dig till oss så vi kan rätta till felet. Hör av dig till oss så hjälper vi dig på bästa sätt.
    Önskar en fortsatt trevlig dag.
    Rickard
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Renbil
    Jag beställde både tvätt, vax och rengöring av skinnklädsel. Mycket bekvämt att de kommer och hämtar och sen lämnar bilen. Arbetet var bra utfört, men det hade missat något ställe vid vax/puts. Men då var det ok att jag bara körde förbi dem på vägen hem och så fixade de det direkt
  • Christian C
    Christian C skrev om Renbil
    Bästa tvätten i Malmö!
    Använt till allt från vanlig städning till vaxning m.m.
  • Mia J
    Mia J skrev om Renbil
    Jättenöjd. Bra service med hämtning och lämning till bra pris. Bilen är jättefin och ren och fräsch. Supernöjd. Fick ingen bekräftelse dock och de kom inte vid utlovad tid utan lite senare. Bokade för att kunna åka hemifrån vid den tiden jag kommit överens med dem om. Viktigt att hålla tiden för mig. Så nästa gång bokar jag självklart hos dem igen men med en tid med marginal :)
  • Dan S
    Dan S skrev om Renbil
    Superservice och alltid tillmötesgågående på ett ironiskt härligt sätt.
  • Lisbeth W
    Lisbeth W skrev om Renbil
    Bra service och snabbt gjort.
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Renbil
    Glänsande resultat från snabba och trevliga killar.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Renbil
    Alltigenom positivt, har varit nöjd vid varje besök.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Renbil
    Mkt bra resultat, bilen skinande ren. Serviceminded personal och trevligt bemötande både vid lämning och hämtning.
  • Anna T
    Anna T skrev om Renbil
    Strålande service och bra resultat
  • Kent H
    Kent H skrev om Renbil
    Bra ,utv. tvätt, jättenöjd.......
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Renbil
    Jag bokade över nätet och lämnade bilen för handtvätt på ett inlämningsställe. Personalen där tog hand om min bil och de gjorde ett gott jobb för bilen var glänsande när jag hämtade den. Måste dock säga att ett litet tvätteri i källaren på ett parkeringshus ger nästan intrycket av "oseriös" verksamhet, även om jag vet att det inte är det. Ett problem är att personalen inte har rutiner för sin lunch och att man från bokningssidan inte tar hänsyn till detta. De beklagade sig något när jag lämnade in bilen när de tänkte äta. Löste det dock bra. I det stora hela, väldigt lite pengar för ordentligt ren och torkad bil. Tack.
  • Eva-lena R
    Eva-lena R skrev om Renbil
    Jag bokar ofta till min chef och får det uppdraget strax innan han är framme I garaget på Utställningsgatan.... - och blir alltid lika vänligt och trevligt bemött. De fixar alltid hans bil och chefen själv är mycket nöjd med utförandet. Jag vet att han också åker dit med sin andrabil.
    Nu har jag också använt mig av Renbil till min egen bil och blev jättenöjd.
    Vad jag bokar för min chef och mig själv är för det mesta Heltvätt.
  • Safaa O
    Safaa O skrev om Renbil
    Bra service. Enkel och lätt att boka tid för tvättning av vår fältbil.
  • Michael M
    Michael M skrev om Renbil
    Smidig hantering, bra resultat och enkel komunikation.
  • Göran W
    Göran W skrev om Renbil
    Bra bemötande lite svårt att få kontakt i telefon, trevlig och serviceinriktad personal
    bra produkter.
    Göran W gillar detta
  • Micki P
    Micki P skrev om Renbil
    Allt fungerade perfekt, bra service!
  • Christine P
    Christine P skrev om Renbil
    Alltid lika positiv! Ren bil och trevligt bemötande.
  • Johan J
    Johan J skrev om Renbil
    Snabbt, serviceinriktat med bra resultat.Hämtning/lämning av bil med tvättpaket.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Renbil
    Allt fungerade till 100%,kommer att återkomma många gånger.
  • Göran K
    Göran K skrev om Renbil
    Mycket nöjd med resultatet. Bilen blev ordentligt tvättad och städad.
  • Elin B
    Elin B skrev om Renbil
    Jättebra biltvätt med bästa personalen som alltid är trevliga

Utställningsgatan 4, 211 20 Malmö