Alla kategorier Bilvård Skåne Malmö Renbil

Renbil

Utställningsgatan 4, 211 20 Malmö — Visa karta

Välkommen till Renbil.nu i Malmö. Vi finns till för dig som inte tycker att tiden räcker till för allt som behöver göras. Framförallt brukar renhållning av att hålla bilen ren, både in- och utvändigt hamna långt ner på priolistan. Vi erbjuder en smart lösning på problemet som är enkel och prisvärd!

Hur ofta har du inte tänk när du sätter dig i bilen att det är dags för en städning och biltvätt? Hos oss är det enkelt att boka, allt du behöver göra är att välja vilken tjänst du vill ha och en tid som passar dig. Det behöver inte vara svårare än så att få bilen både tvättad utvändigt och städad invändigt. När du bokat får du givetvis en bekräftelse på din order via e-post.

Vår legitimerade personal kommer på angiven tid till ditt kontor för att hämta upp bilen. Då får du även ett kvitto på att vi tagit emot den. Inom en och en halv timme kommer vi tillbaka med bilen, och då är den ren och fräsch. Vi värdesätter att du som kund är helt nöjd och jobbar därför med nöjd-kund-garanti. Skulle du av någon anledning inte vara nöjd med vårt arbete krediteras du hela kostnaden för jobbet.

Många tycker det kan kännas jobbigt att lämna ifrån sig sin bil första gången. Men du kan vara lugn, vi har försäkringar på både bil och personal vilket innebär att vi är fullt försäkrade om någonting skulle inträffa under tiden vi har bilen.

Hos oss arbetar vi med rengöringsmedel som är miljögodkända. Tvättanläggningarna är även dom miljögodkända och kontrollerade av Malmö miljöförvaltning.

Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Renbil

• Kent H
    Kent H skrev om Renbil
    Bra ,utv. tvätt, jättenöjd.......
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Renbil
    Jag bokade över nätet och lämnade bilen för handtvätt på ett inlämningsställe. Personalen där tog hand om min bil och de gjorde ett gott jobb för bilen var glänsande när jag hämtade den. Måste dock säga att ett litet tvätteri i källaren på ett parkeringshus ger nästan intrycket av "oseriös" verksamhet, även om jag vet att det inte är det. Ett problem är att personalen inte har rutiner för sin lunch och att man från bokningssidan inte tar hänsyn till detta. De beklagade sig något när jag lämnade in bilen när de tänkte äta. Löste det dock bra. I det stora hela, väldigt lite pengar för ordentligt ren och torkad bil. Tack.
  • Eva-lena R
    Eva-lena R skrev om Renbil
    Jag bokar ofta till min chef och får det uppdraget strax innan han är framme I garaget på Utställningsgatan.... - och blir alltid lika vänligt och trevligt bemött. De fixar alltid hans bil och chefen själv är mycket nöjd med utförandet. Jag vet att han också åker dit med sin andrabil.
    Nu har jag också använt mig av Renbil till min egen bil och blev jättenöjd.
    Vad jag bokar för min chef och mig själv är för det mesta Heltvätt.
  • Safaa O
    Safaa O skrev om Renbil
    Bra service. Enkel och lätt att boka tid för tvättning av vår fältbil.
  • Michael M
    Michael M skrev om Renbil
    Smidig hantering, bra resultat och enkel komunikation.
  • Göran W
    Göran W skrev om Renbil
    Bra bemötande lite svårt att få kontakt i telefon, trevlig och serviceinriktad personal
    bra produkter.
    Göran W gillar detta
  • Micki P
    Micki P skrev om Renbil
    Allt fungerade perfekt, bra service!
  • Christine P
    Christine P skrev om Renbil
    Alltid lika positiv! Ren bil och trevligt bemötande.
  • Johan J
    Johan J skrev om Renbil
    Snabbt, serviceinriktat med bra resultat.Hämtning/lämning av bil med tvättpaket.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Renbil
    Allt fungerade till 100%,kommer att återkomma många gånger.
  • Göran K
    Göran K skrev om Renbil
    Mycket nöjd med resultatet. Bilen blev ordentligt tvättad och städad.
  • Elin B
    Elin B skrev om Renbil
    Jättebra biltvätt med bästa personalen som alltid är trevliga

Utställningsgatan 4, 211 20 Malmö