Renu Ab

Renu Ab

1.7

3 omdömen om Renu Ab

Robin Sebastian S

Efter 6 veckor fick jag makulera ordern. Pratade med leverantörer och Renu är ej en kund/återförsäljare och mina produkter hade aldrig beställts.

Dörte B
Skrev om Renu Ab

Hej, samma här som vid tidigare kommentar: först skulle leverans blir försenat och sedan svarade de inte länge varken via mail eller via telefon. Beställ inte här!

Josefin K
Skrev om Renu Ab

Vill verkligen varna för detta företag. Beställ inte härifrån. De är inte återförsäljare till de produkter de visar upp på sin hemsida, leveransen kommer aldrig och de har otroligt dålig kommunikation gällande leverans. Vi har pratat med de företag som de säger sig vara återförsäljare åt och de har bekräftat att många haft problem med Renu och att de själva jobbar aktivt med att försöka få bort deras produkter från Renus hemsida. Vi stod mitt i en badrumsrenovering som nu blir försenad och fick efter mycket om och men makulerera vår order för att kunna beställa från ett annat seriöst företag istället.

Mads S
Skrev om Renu Ab

Lång leveranstid med förbättringspotential kring kommunikationen av detta, men det löser sig säkert bra till slut.