Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Reservex

Reservex

Strandbadsvägen 13A, 252 29 Helsingborg — Visa karta

Reservex.se är en internetbaserad återförsäljare av reservdelar och tillbehör till vitvaror, hushållsmaskiner och hemelektronik. Hos oss hittar du reservdelar till i princip alla märken/tillverkare på marknaden.

Läs vad 4 kunder tycker om Reservex

• Josefine T
    Josefine T skrev om Reservex
    Mycket tråkiga svar från kundtjänst när jag ifrågasatte deras leveranstider då det inte framkom någonstans att ett specifikt märke hade betydligt längre leveranstid. Kände mig nedtryckt när jag bara påpekade att de borde i så fall ändra i villkoren om de inte stämmer. Jag var fortfarande förstående varför det tog längre tid när jag fick det förklarat för mig men bara påpekade för dem att detta borde ju framkomma någonstans.
  • Anton B
    Anton B skrev om Reservex
    Beställde på fredagskväll, varan anlände på tisdagen. Jag är väldigt nöjd eftersom det var viktigt att delen om i tid till den kommande helgen. Tackar, ni räddade verkligen mig! 😊
  • Jonas  E
    Jonas E skrev om Reservex
    Grymt snabba! Behövde en reservdel till min blender. Beställde i fredags och såg att att ordern behandlades. Fick hem paketet idag måndag i brevlådan i Stockholm! Riktigt bra service!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Reservex
    Reservex är grymma!
    Onsdag kväll, hm - torktumlaren låter konstigt.
    Inser efter googling att remmen är trasig.
    kl 01.10 torsdag natt - orderkräftelse
    kl 08.49 torsdag morgon - beställning skickad
    I brevlådan när man kommer hem på fredagen!
    Nästan så att jag vill att en maskin till ska gå sönder :-)
    /Magnus

Strandbadsvägen 13A, 252 29 Helsingborg