Reservex

Reservex

4.2

Reservex.se är en internetbaserad återförsäljare av reservdelar och tillbehör till vitvaror, hushållsmaskiner och hemelektronik. Hos oss hittar du reservdelar till i princip alla märken/tillverkare på marknaden.

5 omdömen om Reservex

Rebecca K
Skrev om Reservex

Beställde en reservdel i november och fick en ofullständig produkt, kontaktade bolaget per telefon och fick surt bemötande från personal där, men de lovade att skicka en ny produkt. Eftersom jag skulle resa iväg så blev jag irriterad att jag skulle vara tvungen att ordna så att någon skulle kunna hämta ut paketet med min legitimation. Det blev dock inte av eftersom jag ”hann” komma hem i februari och hade fortfarande inte fått reservdelen. Fick mail om att beställningen var restnoterad och skulle komma i slutet av februari....

Josefine T
Skrev om Reservex

Blev efter mitt klagomål personligen kontaktad av företaget och kompenserad för besväret, toppen! (mitt förra omdöme nedan) Mycket tråkiga svar från kundtjänst när jag ifrågasatte deras leveranstider då det inte framkom någonstans att ett specifikt märke hade betydligt längre leveranstid. Kände mig nedtryckt när jag bara påpekade att de borde i så fall ändra i villkoren om de inte stämmer. Jag var fortfarande förstående varför det tog längre tid när jag fick det förklarat för mig men bara påpekade för dem att detta borde ju framkomma någonstans.

Anton B
Skrev om Reservex

Beställde på fredagskväll, varan anlände på tisdagen. Jag är väldigt nöjd eftersom det var viktigt att delen om i tid till den kommande helgen. Tackar, ni räddade verkligen mig! 😊

Jonas  E
Skrev om Reservex

Grymt snabba! Behövde en reservdel till min blender. Beställde i fredags och såg att att ordern behandlades. Fick hem paketet idag måndag i brevlådan i Stockholm! Riktigt bra service!

Magnus E
Skrev om Reservex

Reservex är grymma! Onsdag kväll, hm - torktumlaren låter konstigt. Inser efter googling att remmen är trasig. kl 01.10 torsdag natt - orderkräftelse kl 08.49 torsdag morgon - beställning skickad I brevlådan när man kommer hem på fredagen! Nästan så att jag vill att en maskin till ska gå sönder :-) /Magnus