Resultat Finans i Skandinavien AB

Resultat Finans i Skandinavien AB

6 omdömen om Resultat Finans i Skandinavien AB

Pierre Filip K
Skrev om Resultat Finans i Skandinavien AB

Ytterst tacksam för arbetet som Resultat Finans hjälpte mig och mitt bolag med. Vi hade en kund som inte ville betala med tack vare Resultat Finans så fick vi tillslut betalt. Superbra bemötande och service, kan varmt rekommendera!

Åsa Eva Kathinka B
Skrev om Resultat Finans i Skandinavien AB

Jag har haft Resultat Finans som samarbetspartner i lite drygt 2 år nu och jag är så glad, lättad och tacksam över all den hjälp och personliga service som jag får från dem. För mig som driver ett litet företag innebär detta en ovärderlig trygghet för mig att alltid veta att RF har mitt bästa som mål! Kan varmt rekommenderas för både stora och mindre företag!

JESSICA S
Skrev om Resultat Finans i Skandinavien AB

Professionellt bemötande, snabba återkopplingar, kunnig och trevlig personal. Alltid hjälpsamma med alla frågor även utanför boxen.

Karl Jonas Hugo L
Skrev om Resultat Finans i Skandinavien AB

Alltid bra, proffsigt och gärna en hjälpande hand med saker utanför boxen. Helt strålande!

DENNIS O
Skrev om Resultat Finans i Skandinavien AB

Resultat Finans är en snabbfotad, personlig och lyhörd partner som ser till mig som kund och mitt bästa. Inget corporate bullshit bara riktigt bra bemötande och service.

Frida Cecilia Kristina P
Skrev om Resultat Finans i Skandinavien AB

Fullt förtroende för Resultat Finans alla medarbetare som gör ett fantastiskt jobb åt oss! Som företagare så sparar dom mig mycket tid och pengar!