Bilförsäljning

Läs vad 676 kunder tycker om Bilförsäljning

• Rolf J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en Volvo XC70 2015
    Vänligt bemötande,
    Efterlyser skrivet kontrakt som köparen kan läsa innan köpet.
    i mitt fall fick jag lämna handpenning utan att ha tillgång till något läsbart kontrakt.
    Jag har pratat med försäljningschef Anders, och tack vare honom är jag nöjd med Riddermarks Bil AB.
    Så. Har ni problem, prata med Anders Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Rolf J
    Hej Rolf!

Tack för din feedback. Vi har sett till att lösa ditt önskemål för att kunna skicka kontrakt för överskådning innan betalning.
    Vi önskar dig många trevliga mil i din volvo, och varmt välkommen åter!

• Qasin A
    Qasin A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag har köpte en Mazda och med den. Jag fick allt om mina fövantigar. Och rekommenderade mina kompisar redan Läs mer
  • Birger I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    jag hade lite frågetecken att ta upp någon vecka efter köpet, inget klagomål eller så. Min bilförsäljare reste inte upp från sin stol, skruvade på sej ock tittade ner på sitt skrivbord, markerade med sitt kroppsspråk att han inte ville ha en dialog. Jag vill att försäljaren är lika glad och välkomnande efter köpet, som före köpet. Själva köpet av bilen har jag inga synpunkter på Läs mer
  • Magnus B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Den säljaren vi hade var katastrof. Det blev ett köp pga en annan kille som kom in och hjälpte oss med det vi ville.
    Utan honom hade vi aldrig köpt bil där.

Sen vid betalning drog hon 5000kr förmycket och tyckte det va ok, bara 5000kr det är väl inget sa hon.
    Hon slutade dagen efter. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Magnus B
    Hej Magnus

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.
    Vi beklagar att du upplevt vår service på det sättet, enligt vår försäljare var det ett sätt att försöka skämta som uppenbarligen blivit ett missförstånd. Självklart fick ni era 5000kr åter direkt.

Vi gläds åt att ni fått rätt hjälp av en annan kollega, och hoppas att ni hör av er om ni har några frågor.

• Henri J
    Henri J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Tjänsten uppfyllde våra förväntningar. Tjänsten var vänlig och snabb. Vi kunde fortfarande köpa från dig. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket trevligt bemötande
    Samt väldigt bra efteråt Läs mer
  • Gudrun B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Lite för mycket ungdomligt flams. Bilen förberedd men en dålig ekonomisk genomgång. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Gudrun B
    Tack för din recension Gudrun!

Vi värderar din åsikt högt och informerar butiken om den, för att förbättra servicen i butik ytterligare.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt och att du kommer tillbaka om du har några frågor.

• Sebastian A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag upplevde dem som stressade, följde inte upp vad vi kom överens om, glömde överenskommelser. Plus för att de har varit enkla att få tag på i efterhand. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Sebastian A
    Tack för din recension Sebastian.
    Tveka inte på att höra av dig om du fortfarande inte har fått hjälp med det som blivit lovat. Maila direkt till info@riddermarkbil.se så hjälper vi dig.

• Reda B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag hade jättesvårt med mitt första samtal med er. De kändes som att ingenting var möjligt och jag la på mitt första samtal med en stor besvikelse.
    Efter några timmar blev jag uppringd av Lanå på en annan anläggning som ville höra hur det hade gått med mitt samtal med er och då förklarade jag som de va liksom. Och han hjälpte mig förstå hur saker o ting går till och gav mig tillräckligt med hopp så att jag kunde köpa bilen. Jag har aldrig stött på en bättre sällar med så pedagogisk inställning o vilja. Grymt Jobbat!
    Jag hoppas på att ni fortsätter o jobbar som Lanå gör, med goda intentioner och angagemang!

Mvh Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Reda B
    Tack Reda!

Vi är så tacksamma över att du gav oss och Lanå en andra chans att ge dig så bra service som alla våra kunder skall få.
    Stort lycka till med din nya bil, och varmt välkommen åter!

• Mathias H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Riktigt bra kundbemötande. Smidigt och felfritt. Är helnöjd med hela affären. Läs mer
  • Birger H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    God handel og dokument-handling Läs mer
  • Molnelleföretagskonsulterko M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt och proffsigt bemötande. Inbyte och nyköp löpte på utan problem.
    Återkommer gärna ☺️ Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Molnelleföretagskonsulterko M
    Hej!

Vad roligt att ni är nöjda med ert köp.
    Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

• Joakim H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    En inte helt smärtfri affär, men som efter en del diskussion ändå löstes helt ok. Kan tänka mig att göra affär med dem igen, men kommer då vara noga med att reda ut alla detaljer helt innan affären påbörjas. Läs mer
  • Roger I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande, bra bemötande trevlig säljare. Läs mer
  • Håkan E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande. Tyvärr så strulade elen när jag hämtade bilen men de fixade dom direkt utan problem . Tack Anders. Läs mer
  • Carina J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Ganska dryg, inte så förstående för min situation. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Carina J
    Hej Carina!

Vad tråkigt att du inte känt dig väl mottagen hos oss. Våra säljare arbetar mycket med behovsanalyser eftersom det underlättar för båda parter vid försäljning. Vi beklagar att vi i ditt fall inte lyckats med detta, givetvis är detta något som vi tar åt oss och arbetar vidare på.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller om vi kan hjälpa till med något såhär i efterhand.

• Magnus W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Sammantaget, bra. Alert personal men ändå knte påstridig Läs mer
  • Birgitta Å skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    vänligt bemötande, snabb återkoppling vid frågor, stort kunnande, tillmötesgående vid behov av hjälp och åtgärder. Läs mer
  • Johan Ö skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande av Morgan från första kontakt till levererad bil. Det enda som inte kändes bra var att bilen inte var reggad på dem när jag kom för att hämta den utan fortfarande leasingspärrad på den tidigare ägaren. Löste sig på en vecka men känns mindre bra att agera bank åt en bilfirma. /Johan Läs mer
  • Rajmundcsaba W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    The salesman was super nice and helpful. I left my older car there and I toke a newer one. We left the yellow paper into the old car, but we needed to order another one from the transport authority and bring back to the dealership because our dealer wasn't capable to check the yellow paper in our old car although we asked him multiple times. So it passed more than three weeks until my loan has been closed from my previous car and meanwhile I had to pay another interest and the insurance for the next period.
    The dealer was very kind and helpful until bought the new car but the delay cause me approx. 4000 SEK extra cost.
    The only reason why I giving 3/5 is the kindness of the dealer, otherwise it would be 2 point. Läs mer
  • Robert W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra och enkel affär. Fick möjligen lite mindre för min bil. Men å andra sidan så var bilen jag köpte billigare.

Är på det stora hela nöjd! Läs mer
  • Lennart E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    upplevde med betyg mycket bra, vi återkom då vår dotter också köpte sin bil där. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Lennart E
    Hej Lennart!

Ni är alltid varmt välkomna tillbaka. Hoppas att både ni och dottern är nöjda med era bilar!

Trevlig höst.
    Riddermark Bil
  • Marcin N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Riddemark bil Järfälla har höga priser tycker jag v fillltggfddhhdsgghfdd Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Marcin N
    Hej Marcin!

Vad tråkigt att våra priser inte tilltalar dig. Vi försöker alltid ligga relativt lågt på marknaden för att tilltala de flesta kunderna prismässigt. Vi hoppas att du är nöjd med bilen du trots allt valt att köpa och att du får en fortsatt fin höst!

• Ulrika L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande. Smidig affär där det gick bra att lämna gamla bilen i inbyte. Mycket bra med erbjudandet med vinterdäck som kommer dit man bor. Bra försäkring första året. Pålitlighet är ett ord som passar bra på Riddermarks 👍. /Ulrika Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Ulrika L
    Stort tack för ett fint omdöme Ulrika!
    Ett av våra ledord är ärlighet och därför blir vi extra glada när våra kunder tycker att man kan lita på oss. Det bevisar att vi jobbar mot rätt mål!

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.
  • Joakim B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag tycker att allt gick väldigt smidigt. Försäljarna lät oss gå runt och titta i lugn och ro utan att "störa". När vi hittat en bil vi var intresserade av så fanns dom tillgängliga direkt.
    Själva affären kändes trygg och smidig.

Hittills känner vi oss mycket nöjda med både Riddermark Bil Järfälla och bilen vi köpte. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Joakim B
    Stort tack för recensionen Joakim!
    Lycka till med nya bilen och varmt välkomna åter.

• Pär J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag tycker allt bemötande har varit väldigt positivt och energiskt och välvilligt hjälpsamt. Bara positiva upplevelser. Läs mer
  • Kenth K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Stressigt, dålig information fick inte veta nåt om bilen tex service, garantier funktioner. Billånet har ej ordnas än så dom drar det gammla än , de var 5 veckor sedan jag köpte den. Ingen ordning alltså. Skulle få nya vinterdäck med dubb som var värd 8500:- fick dom för 4700:- med dom var begagnad och utan dubb. Hade jag vetat de så hade jag köpt egna. Måste ha dubb där jag bor.
    Fast priset på bilen och inbyte var de inget fel på. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Kenth K
    Hej Kenth!

Eftersom din försäljare inte längre arbetar kvar hos oss kontaktas du av ansvarig i Järfälla för att få hjälp med dina oavslutade ärenden.
    Vi ber om ursäkt för att detta påverkat din serviceupplevelse hos oss, så skall det givetvis inte vara.

Vi hoppas att du får snabb och smidig hjälp med dina frågor och det lån du skall ha.
  • Seymur A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande. Kommer att handla hos er mer i framtiden. Läs mer
  • Gun O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Var ett bra bemötande av bilförsäljaren och hela anläggningen gav ett bra intryck. Proffsigt och modern hantering av betalning och beställning av bilen. Läs mer
    2017-10-27 Riddermark Bil svarar Gun O
    Hej Gun! Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och önskar dig en fortsatt trevlig höst.
  • Börje A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bemötandet var mycket positivt. Bra kundservice både från säljaren och övrig personal. Men tyvärr så klickade inte ägarbytet till nya bilen så bra. Fick en påminnelse från trafikverket att inte ägarbyte var inte var gjort på bilen. Jag fick ringa och fråga varför inte detta var gjort. Fick det upprättat efter en månads ägande. Annanars mycket nöjd både med service och bemötande. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Börje A
    Hej Börje!

Vi ber om ursäkt för att ditt ägarbyte inte registrerats korrekt.
    Det gläder oss att du trots detta är nöjd med både bil och service.
    Tveka inte på att höra av dig o du har några frågor eller funderingar.

• Sofia D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Väldigt bra. Införskaffa min första bil där. Super nöjd! Läs mer
    2017-10-26 Riddermark Bil svarar Sofia D
    Hej Sofia! Tack för recensionen.

Stort lycka till med din första alldeles egna bil! Hör av dig direkt om du har några frågor eller funderingar.

• Abid A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig personal, jätte bra service!!! Läs mer
  • Hans B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Ingegerd M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande från säljaren och bilen motsvarade väl beskrivningen vi fått. Jag hade gärna fått köpeavtalet innan handpenningen betaldes, då hade vi känt oss trygga med vad som gällde. Läs mer
  • Richard B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Seriöst
    Proffsigt
    Korrekt
    Förtroendeingivande
    Fantastiska garantier Läs mer
  • Rouzbeh M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande av Robert och Michelle som sålde bilen till mig i Tumba.
    Sätt lugnt i båten av hela processen. Läs mer
  • Magnus L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande. Kommer att återkomma. Läs mer
    2017-10-26 Riddermark Bil svarar Magnus L
    Stort tack för din recension Magnus.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
  • Andrei M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil med dålig service historik, det är inköp på bilföretaget måste utreda, men dem struntar i det. jag hittade det felet efter köpet. Riddermark har aldrig extra hjul, man måste köpa dem, inte trevligt! Läs mer
    2017-10-26 Riddermark Bil svarar Andrei M
    Hej Andrei!
    Servicehistoriken kontrolleras alltid, och kan ses på vår hemsida där den ligger synlig för varje enskild bil.
    Gällande hjulen så har du rätt, de ingår inte. Däremot har du möjlighet att köpa en bil till ett väldigt bra pris och också kunna välja däck ur ett stort varierat sortiment till rabatterade priser, som sedan skickas hem till din hemstad och försvaras kostnadsfritt under säsongen.

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och att du får en bra vinter.
  • Marcus H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Grym service, sömnlös handel och flöde. Mycket imponerad av tillvägagångssättet, och däcken damp ner hos euromaster.

Nästan lika lätt som att skaffa tjänstebil. Läs mer
  • Svea O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Vi blev mycket professionellt bemötta och både bil och allt runtomkring som utlovades har infriats. Vi har inget att anmärka på yran kam rekommendera Riddermarks bil. Läs mer
  • Lilian K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande från det jag kom in tills köpet var klart. Lite för mycket info angående försäkringar på en gång.
    Kan ändå rekommendera Riddermark.
    Höll på att glömma lämnade en BMW och köpte en Mini, supernöjd med den Läs mer
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Lilian K
    Hej Lilian!

Tack för din recension. Vad roligt att du känner dig nöjd med ditt bilköp hos oss.
    Vi blir väldigt glada av att du vill rekommendera oss.

Varmt välkommen tillbaka, och tveka inte på att höra av sig om du har några frågor eller funderingar.

• Karin E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande! Jag är väldigt nöjd med min bil och kontakten med Riddermark Bils försäljare i Järfälla. Läs mer
  • Ann-sofi R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande. Snabb o direkt kontakt av försäljaren. Bra information. Läs mer
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Ann-sofi R
    Hej Ann-Sofi.

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Det gläder oss att du är så nöjd med ditt bilköp och uppmanar dig att kontakta oss direkt om du har några frågor eller funderingar.

Ha en fortsatt trevlig sensommar!
  • Kenneth O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Det var ett bra bemötande....trevlig personal. Läs mer
  • Reza A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Snabb och smidig förhandling. Bra bemötande. Det negativ med det hela var att man tog in en ny försäljare som gjorde att man kände sig pressad och osäkert. Läs mer
  • Tom T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Kanonservice, trevlig personal och bra utbud! Läs mer
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Tom T
    Hej Tom!

Vad roligt att du är så nöjd med oss.
    Stort tack för din recension.

• Lena L
    Lena L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Från värdering till leverans av min nya bil finns absolut inget att anmärka på! Proffsigt bemötande och de lyssnade på mina krav och behov på nya bilen. Enda lilla pumpen är att jag ännu inte fått mina vinterdäck än, men det har varit semestertider.... Läs mer
  • Martin B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Utmärkt bemötande, flertalet bilar har köpts där och alltid fått kunnig hjälp och vid uppkomna fel har dom alltid fixat det utan snack. Läs mer
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Martin B
    Hej Martin!

Tusen tack för din recension.
    Varmt välkommen åter till oss, och ha en fortsatt trevlig sommar!

Med vänlig hälsning,
    Riddermark Bil
  • Lars W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpt en BMW 530, PRG 858.
    Bra dialogfrån början, bra möte på plats, dock dålig info om att det var en leasing bil med var det innebar.
    Tog två veckor tills jag fick ägar papper.
    Bra hantering av berörda med detta. Läs mer
  • Johan P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Riktigt bra service, inga komplikationer oavsett vad det gäller Läs mer
Showroom

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla