Aktiv på Reco.se sedan 2009

Läs vad 677 Läs vad Bilförsäljning

• Peyman A
    Peyman A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-10-31

Jag har köpt en begagnad bil som senare visade sig att ha en del fel.RidderMark var mycket hjälpsam
    Och såg till att felen blev åtgärdade och var tillmötesgående. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Peyman A
    Tack för din recension Peyman,

Vi gläds åt att du är nöjd och önskar dig varmt välkommen tillbaka till någon av våra butiker.

• Rolf J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-03-14

Köpte en Volvo XC70 2015
    Vänligt bemötande,
    Efterlyser skrivet kontrakt som köparen kan läsa innan köpet.
    i mitt fall fick jag lämna handpenning utan att ha tillgång till något läsbart kontrakt.
    Jag har pratat med försäljningschef Anders, och tack vare honom är jag nöjd med Riddermarks Bil AB.
    Så. Har ni problem, prata med Anders Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Rolf J
    Hej Rolf!

Tack för din feedback. Vi har sett till att lösa ditt önskemål för att kunna skicka kontrakt för överskådning innan betalning.
    Vi önskar dig många trevliga mil i din volvo, och varmt välkommen åter!

• Qasin A
    Qasin A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-03-13

Jag har köpte en Mazda och med den. Jag fick allt om mina fövantigar. Och rekommenderade mina kompisar redan Läs mer
  • Birger I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-03-03

jag hade lite frågetecken att ta upp någon vecka efter köpet, inget klagomål eller så. Min bilförsäljare reste inte upp från sin stol, skruvade på sej ock tittade ner på sitt skrivbord, markerade med sitt kroppsspråk att han inte ville ha en dialog. Jag vill att försäljaren är lika glad och välkomnande efter köpet, som före köpet. Själva köpet av bilen har jag inga synpunkter på Läs mer
  • Magnus B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-02-27

Den säljaren vi hade var katastrof. Det blev ett köp pga en annan kille som kom in och hjälpte oss med det vi ville.
    Utan honom hade vi aldrig köpt bil där.

Sen vid betalning drog hon 5000kr förmycket och tyckte det va ok, bara 5000kr det är väl inget sa hon.
    Hon slutade dagen efter. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Magnus B
    Hej Magnus

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.
    Vi beklagar att du upplevt vår service på det sättet, enligt vår försäljare var det ett sätt att försöka skämta som uppenbarligen blivit ett missförstånd. Självklart fick ni era 5000kr åter direkt.

Vi gläds åt att ni fått rätt hjälp av en annan kollega, och hoppas att ni hör av er om ni har några frågor.

• Henri J
    Henri J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-02-25

Tjänsten uppfyllde våra förväntningar. Tjänsten var vänlig och snabb. Vi kunde fortfarande köpa från dig. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

Mycket trevligt bemötande
    Samt väldigt bra efteråt Läs mer
  • Gudrun B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-02-25

Lite för mycket ungdomligt flams. Bilen förberedd men en dålig ekonomisk genomgång. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Gudrun B
    Tack för din recension Gudrun!

Vi värderar din åsikt högt och informerar butiken om den, för att förbättra servicen i butik ytterligare.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt och att du kommer tillbaka om du har några frågor.

• Sebastian A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-02-25

Jag upplevde dem som stressade, följde inte upp vad vi kom överens om, glömde överenskommelser. Plus för att de har varit enkla att få tag på i efterhand. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Sebastian A
    Tack för din recension Sebastian.
    Tveka inte på att höra av dig om du fortfarande inte har fått hjälp med det som blivit lovat. Maila direkt till info@riddermarkbil.se så hjälper vi dig.

• Reda B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla

2018-02-24

Jag hade jättesvårt med mitt första samtal med er. De kändes som att ingenting var möjligt och jag la på mitt första samtal med en stor besvikelse.
    Efter några timmar blev jag uppringd av Lanå på en annan anläggning som ville höra hur det hade gått med mitt samtal med er och då förklarade jag som de va liksom. Och han hjälpte mig förstå hur saker o ting går till och gav mig tillräckligt med hopp så att jag kunde köpa bilen. Jag har aldrig stött på en bättre sällar med så pedagogisk inställning o vilja. Grymt Jobbat!
    Jag hoppas på att ni fortsätter o jobbar som Lanå gör, med goda intentioner och angagemang!

Mvh Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Reda B
    Tack Reda!

Vi är så tacksamma över att du gav oss och Lanå en andra chans att ge dig så bra service som alla våra kunder skall få.
    Stort lycka till med din nya bil, och varmt välkommen åter!

Showroom