Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Järfälla Riddermark Bil Riddermark Bil Järfälla

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Vi är Sveriges största märkesoberoende bilfirma och har sedan 2007 hjälpt våra kunder med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya.

Våra Bilar är till största del tidigare tjänstebilar där det finns tillgång till mycket god servicehistorik. Dessutom har bilarna oftast endast en tidigare ägare vilket innebär att vi kan ge dig den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att värdera bilen samt lägga upp en plan så att det går smidigt att avyttra bilen. Välkommen!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 753 kunder tycker om Riddermark Bil Järfälla

• Gabriel H
    Gabriel H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Fick en offert från Riddermark bil på 470 000kr den 2017-12-04 Ringer dem den 5 december och förklarar att jag inte har möjlighet att komma in innan den 13 december. Får ett svar att det är okej och att jag var varmt välkommen med samma värdering.

När jag väl kommer in till Riddermark enligt ök den 13 december så sänker dem priset med 40 000kr och förklarar att en "liknande" bil med 272 hk gör att de måste sänka priset. Min bil hade 320 hk! och jag förstår inte hur de kunde jämför med den bilen. Slösade en timme genom att vänta där för att sedan bli förolämpad.

Deras budord är ärlighet, ansvar och respekt. Saknade allt detta! De gör säkert många affärer därför vände jag mig dit, men detta var sista gången. Läs mer
  • Saj S
    Saj S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Går in för att kolla två bilar som jag är intresserad av. Får väldigt dåligt bemötande och stressade säljare som inte har sin tid för dig om du vill köpa en bil för under 100 tkr. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Hej. Vi blev bra bemöta samt att våra barn fick ett bra bemötande. Äldsta sonen fick erbjudande om att komma dit och jobba om 6 år. Jag köpte en bil samt däck. Det gick smidigt och snabbt att fixa allt kring administrationen. Dock kunde man vara tydligare med hur försäkringen fungerade. Vi uppfattade den som grattis, vilket inte var fallet. Mvh Jenny Björck Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Jenny B
    Hej Jenny!
    Tack för din recension. Vad kul att ni blev väl bemötta hos oss.
    Vi beklagar att ni fått otydlig information om vår försäkringsprodukt, vi ser till att feedbacken når fram till ansvarig person så att fler inte får fel uppfattning.

Kontakta oss om ni har några frågor eller funderingar.

Gott nytt 2018 och välkomna åter!
  • Anna S
    Anna S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra service och snabb vid leverans Läs mer
  • Ivan S
    Ivan S skrev om Premiumbilar en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bilbranschen har blivit så smutsig och det startas så många oseriösa bilfirmor som bara går ut på att lura kunder.
    Så är inte fallet med Riddermarks, från första kontakten till affär har varit över förväntan och jag kommer alltid köpa mina bilar på Riddermarks, framförallt av Sebastian ! Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Ivan S
    Hej Ivan!

Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi gläds åt att du är nöjd med den service du fått av Sebastian.
    Varmt välkommen åter, och gott nytt 2018!

• Zehra Y
    Zehra Y skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Super nöjd! Han jag köpte bilen av var jätte trevligt. Känns tryggt och bra. Sålde min bil och köpte en från Riddermark bil. Alla var jätte trevliga som jobbade där. Kan starkt rekommendera andra. Läs mer
  • Elahe S
    Elahe S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag har köpt en bil Mercedes Benz. Bilen hade inte sina orginala vinter däcket. Säljaren ville inte ge mig sommar däcken medan chefen hade sagt att jag får dem grattis men han inte ville ge mig dem. Bilen va smutsigt utifrån.och värsta var när jag började köra 2 timmar efter körning fick jag punktering. Chefen på företaget hade lovat mig om det var företagets fel skulle dem få tillbaka bilen. Jag åkte till samma plats som företags chef hade sagt mig men efter det fick han inte köpet tillbaka. Han ljög till mig. Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Elahe S
    Hej Elahe!

Våra bilar säljs med en uppsättning däck varav man får köpa till den uppsättning som saknas, om man vill.
    Vi har inte möjlighet att ge bort däck kostnadsfritt.
    Punktering kan ske när som helst, oturligt nog. Därför kan vi inte bekosta lagning eller åtgärd av punkteringar som skett på vanligt vis i trafiken utan endast de punkteringar som visat sig bero på en defekt i däcket.

Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp, eller om du har några andra frågor.

• Björn C
    Björn C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Skojare, säljer skrot, krokade och skadade bilar.. undanhåller info om fordon. Tävlar om flest av slut per dag. Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Björn C
    Hej Björn,
    Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi säljer givetvis inga skrotade bilar, detta går att kontrollera via nätet på många sätt idag. Det samma gäller omfattande krockskador, och importerade bilar. Vi undanhåller heller ingen information utan kan skriftligt ge ut all information man ber om som kund.
    Eftersom all information finns att hitta via nätet är det idag svårt att undanhålla information om bilens ursprung.

Återkom om du har några frågor, eller om vi kan vara till hjälp med något.
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Mycket problematiskt tyvärr hade goda rekommendationer på att dom skulle vara bra. Men tyvärr var upplevelse något annat.
    Dock trivs jag med bilen och hoppas inte få samma upplevelse där. Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Christoffer J
    Hej Christoffer!

Vad tråkigt att du upplevt dålig service av din försäljare. Du får gärna maila till info@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.
    Vi gläds åt att du iallafall är nöjd med den bil du köpt av oss och hoppas att du får många trevliga mil i den.

Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp.

• Annelie E
    Annelie E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande! När köpet väl hade gått igenom, en lördag, och jag körde därifrån så försvann det trevliga bemötandet. Hade blivit lovad sommardäck till ett maxpris som också står i köpeavtalet. Säljaren lovade skicka över bilder på måndagen - inget hände - fick själv ringa och tjata 3 ggr. Säljaren menade att jag inte hade blivit lovad sommardäck ... men det står i avtalet. Han har fortfarande inte ordnat fram några sommardäck - sist erbjöd han gummi !!! som om det skulle vara ett alternativ hade sätta på och av vinterdäcken/sommardäck på fälgarna varje vår och vinter - otroligt konstigt erbjudande som jag tackade nej till. Hade en fel-lampa på bilen så var tvungen att uppsöka verkstad - då på bekostnad av Riddermark så där löst sig det helt OK. Men ännu inga sommardäck ... jag kommer nog aldrig att köpa bil på Riddermarks igen. Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Annelie E
    Hej Annelie,

Vi beklagar att du inte upplevt korrekt service av din försäljare. Självklart skall du ha de däck som du köpt enligt avtalet.
    Vad bra att du fått hjälp med verkstadsbesöket iallafall.
    Om du inte fått dina sommardäck ber vi dig maila till info@riddermarkbil.se snarast så att vi kan se till att hjälpa dig på bästa sätt.

Vi hoppas att du vågar ge någon av våra butiker en ny chans i framtiden, och önskar dig ett gott nytt 2018.

• Ghada A
    Ghada A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jätte jätte nöjd med er service och bemötande jag fick av säljaren han va hjälpsam och det kändes jätte tryggt och göra affär med honom tack för en bra bil vi fick också vi är jätte jätte nöjda med säljaren o tackar honom som fan
    Ghada Alkhayal
    Hhy922 reg nr Läs mer
  • Bosko D
    Bosko D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    De var på och snälla i företaget men så fort man har köpt så sluta de bry sig.... Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Bosko D
    Hej Bosko!

Vi hittar inte dig i vårt kundregister, hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig med något! Vi vill självklart vara till hjälp även efter ditt bilköp.
  • Viorica D
    Viorica D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jätte nöjd .trevlig sÄljare o bra bemötande .

Mvh Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Viorica D
    Hej Viorica!

Vad roligt att du är nöjd med oss. Tveka inte på att höta av dig om vi kan vara till hjälp.

Ha en fortsatt trevlig vinter.
    Riddermark bil
  • Karl-henrik B
    Karl-henrik B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Väntar på att de ska kontakta mig för ett verkstadsärende. Annars bara bra. Läs mer
  • Ludwig F
    Ludwig F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    I dagsläget vet jag inte vilket betyg jag vill ge. Bilen saknade sommardäck. Inköpspris för min bil blev betydligt lägre än inköpare först värderat den. Detta bl.a på grund av ett bromsbelägg han tyckte såg slitet ut. Ett bromsbelägg + skiva kostar inte många kronor och känns inte som att det motiverade det väldigt sänkta priset.
    Bilen jag köpte inväntar just nu att komma på verkstad då ngt skramlar och låter av och till samt atr den vid flera tillfällen luktat bensin i kupén vid kallstart. Samarbetsverkstaden ville först inte ens kolla på bilen bara för att de inte hört missljuden vid en provtur på 5 minuter. Det i sin tur leder till att man känns som att man inte har tillit till kunden i fråga.
    Väljer ändock att ge en 3a i betyg. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Ludwig F
    Hej Ludwig!

Vi har betalat över 5000kr för att renovera bromsarna på din inbytesbil, så visst kostar det mer än några kronor :-) De däck som medföljde och de mindre estetiska defekterna som inte hade räknats med under den första värderingen bidrog också till ett lägr inköpspris än estimerat. Underlag för allt detta finns, om det är av intresse.
    Du har som kund alltid rätt att tacka nej till att lämna in ditt inbyte, du kan också välja att t.ex. åtgärda bromsar själv innan inbyte för att påverka inköpspriset.

Vi beklagar att du inte känt dig väl mottagen på verkstaden vi samarbetat med, givetvis skall man vid ev. problem känna att man får både rätt och trevlig service.
    Återkom gärna när bilen åtgärdats så att vi vet att du fått rätt hjälp.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor,
  • Ihsan A
    Ihsan A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bemötandet var bra från början till slut, vi bytte våran gamla bil mot en som var lite nyare, bra service och bra tjänster. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Ihsan A
    Hej Ihsan!

Tack för din recension. Vi gläds åt att du är nöjd med en affär du gjort hos oss.
    Du är alltid varmt välkommen åter!

• Abdelfettah M
    Abdelfettah M skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bästa av bästa Bill säljare i Stockholm. Läs mer
  • Gert E
    Gert E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Måste säga att jag är imponerad över det professionella bemötandet, jag kände mig väldigt välkommen till er anläggning! Affären var också väldigt smidig, är nöjd med inbytespriset på lämnad bil och även nöjd med priset på den jag köpte. Ni bjöd till, och det blev en win-win affär!
    Mest nöjd är frun som knappt vill gå ur bilen!
    Med vänlig hälsning Gert Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Gert E
    Hej Gert!

Vi blir väldigt glada av att läsa din recension. Det är väldigt kul att ni båda är nöjda med både er bil och den service ni fått i vår butik.
    Tveka inte på att kontakta oss om vi kan vara till ytterligare hjälp.

Varma hälsningar,
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Väldigt nöjd med vårt köp och bemötandet av säljaren Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande från början men: bilen hade utan att säljaren mörkt det blivit repas vid provkörningen dagen före, hittade ett fel på bilen vid provkörning som hon lovade att det skulle åtgärdas men när jag sedan kom för att hämta vår det inte ens kollat på vilket fortfarande inte är åtgärdat då jag inte kan lämna ifrån mig bilen bara hur som helst, ägarbyte va inte gjort utan fick göras direkt från förra ägaren till mig efter att jag köpt bilen. Vinterdäcken köptes i samband med euromaster och jag lovades av säljaren att de skulle kunna bli bytta så snabbt som möjligt men när jag sedan kontaktade euromaster fanns där inga tider, jag fick hämta däcken själv på deras centrallager och sedan åka till annat ställe för att få dem bytta vilket jag fick betala för själv. Sedan efter två dagar ringde säljaren för att meddela att hon fått den andra nyckeln till bilen (jag hade från början blivit upplyst om att det bara fanns en nyckel) dvs de första dagarna körde jag runt med någon annans bil(eftersom ägarbytet inte gjordes direkt vid köp) och nån annan hade en nyckel till bilen. Kändes inte okej och jag kommer definitivt inte köpa bil av riddermark igen. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Ganska dryg, inte så förstående för min situation. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Carina J
    Hej Carina!

Vad tråkigt att du inte känt dig väl mottagen hos oss. Våra säljare arbetar mycket med behovsanalyser eftersom det underlättar för båda parter vid försäljning. Vi beklagar att vi i ditt fall inte lyckats med detta, givetvis är detta något som vi tar åt oss och arbetar vidare på.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller om vi kan hjälpa till med något såhär i efterhand.

• Banu K
    Banu K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Allting funkar bra till man har köpt bilen. Efter köpet säger dem dra åt helvete.. Aldrig mer och jag kommer alldrig rekomennderande till ngn annan Läs mer
    2017-11-30 Riddermark Bil svarar Banu K
    Hej Banu!

Vi har gjort allt precis som utlovat. Den låsbult du fått med ,vid leverans av bilen har inte funnits tillgänglig vid bokat däckskifte. Vi erbjöd oss att bekosta borttagning av låsbultar och väntar på besked från dig så att vi vet hur ärendet gått.

Kontakta din försäljare om du upplevt ytterligare problem, så att vi får en chans att rätta till problemet.

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Anser att firman inte varit helt transparent i annonsering ang bilens drivmedel. Inte heller vid besök och provkörning. Vid påpekande efteråt fick jag ett drygt bemötande och att detta var mitt problem inte deras.

De upplyste inte heller vid köpet att gastanken inte var kontrollerad, VW har återkallat just denna modell. Ingen dokumentation fanns att tillgå och jag fick i princip tjata mig till att de skulle kolla upp detta. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!

Vi har tyvärr inte hittat rätt registreringsnummer till din bil och kan därför inte se affären eller vilken försäljare du varit i kontakt med.
    Maila gärna till info@riddermarkbil.se så att vi kan se vad som hänt och få en inblick i hur vi kunnat arbeta bättre.

• Erik E
    Erik E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande och vi är nöjda med bilen. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Riddermark Bil Järfälla
    hade prel. bokat en tid veckan efter kontakt och veckan efter flyttas bilen till annan ankäggning, så när jag åkte till den nya anläggningen veckan efter och aviserat att jag skulle komma så står bilen skitig när man kommer! det kanske man inte förväntar sig med en bil för 400k, dock mkt nöjd med bilen, köpte en Mustang boss 302 av er.

Anders P Läs mer
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag bor i Malmö men blev intresserad av en Audi A5 hos Riddermark i Stockholm. Pratade med Jiyan på telefon och fick veta det jag ville. Bestämde med honom att komma upp dagen efter vilket jag också gjorde. Tåg tog mig hela vägen till butiken i Järfälla där sedan Jiyan visade mig bilen som han redan ställt fram åt mig. Efter provkörning och en pratstund med Jiyan så var saken klar. Det blev bilfärd hem till Malmö i min Audi, en bil som jag är mycket nöjd med. Är också väldigt nöjd med bemötandet jag fick, rekommenderar Riddermark och Jiyan varmt!
    Rolf Nordquist Läs mer
    2017-11-30 Riddermark Bil svarar Rolf N
    Hej Rolf!

Stort tack för din recension. Vi gläds åt att du är nöjd med både bil och service.
    Hör av dig om vi kan vara till hjälp!

• Magnus W
    Magnus W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Sammantaget, bra. Alert personal men ändå knte påstridig Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Ett jätte trevligt bemötande i butiken. Då vi bestämde oss för att köpa bilen och säljare höll på att ta betalt för handpenningen, så höll en annan säljare på att sälja bilen till en annan köpare i samma stund, vilket stressade på köpet. När vi hade provkört bilden visade den på lågt batteri och trots att vi påtalat det så laddade man inte upp bilen. Vi köpte även vinterdäck på samma gång som vi skulle få meddelande om när dom fanns på plats, vilket vi inte fick. Däcken skulle man även byta åt oss när dom väl fanns på plats men man kunde inte ge oss en tid förens om en månad och skulle vi väntat en månad hade vi kört olagligt. Vi fick hämta däcken och byta själv. Känner mig lite lurad då man lovade en massa saker som man sen inte höll i slut ändan. Läs mer
    2017-11-30 Riddermark Bil svarar Maria L
    Hej Maria!

Tack för din recension. Har problemet med batterispänningen lösts? Ofta behöver bilarna bara köras mer kontinuerligt för att batteriet skall laddas tillbaka till sin styrka, därför föreslår vi alltid det i första hand och istället för annan uppladdning. Skulle problemet kvarstå är skall du kontakta din försäljare eftersom byte av batteri kan vara aktuellt.

Gällande vinterdäcken har vi tyvärr haft tekniska problem hos däckleverantören. Vi bekostar vi både däckskifte och förvaring säsongen ut när detta sker hos vår samarbetspartner men i detta fall har däckverkstaden haft ont om tider och leveransen av däcken ni köpt har dröjt. Har ni anlitat en annan verkstad för däckskifte kan ni maila kvittot till info@riddermarkbil.se så ersätter vi er med upp till 300kr. ^

Tveka inte på att höra av er om ni upplever ytterligare problem, eller om ni har några frågor.

• Birgitta Å
    Birgitta Å skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    vänligt bemötande, snabb återkoppling vid frågor, stort kunnande, tillmötesgående vid behov av hjälp och åtgärder. Läs mer
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande av Morgan från första kontakt till levererad bil. Det enda som inte kändes bra var att bilen inte var reggad på dem när jag kom för att hämta den utan fortfarande leasingspärrad på den tidigare ägaren. Löste sig på en vecka men känns mindre bra att agera bank åt en bilfirma. /Johan Läs mer
  • Rajmundcsaba W
    Rajmundcsaba W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    The salesman was super nice and helpful. I left my older car there and I toke a newer one. We left the yellow paper into the old car, but we needed to order another one from the transport authority and bring back to the dealership because our dealer wasn't capable to check the yellow paper in our old car although we asked him multiple times. So it passed more than three weeks until my loan has been closed from my previous car and meanwhile I had to pay another interest and the insurance for the next period.
    The dealer was very kind and helpful until bought the new car but the delay cause me approx. 4000 SEK extra cost.
    The only reason why I giving 3/5 is the kindness of the dealer, otherwise it would be 2 point. Läs mer
  • Practisenordenab P
    Practisenordenab P skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Ett mycket bra bemötande, bra service och ett bra bilköp! Tack! Läs mer
  • Jothilatha S
    Jothilatha S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Ur dåligt service !! Säljaren ville bara sälja .. inget personligt service ! Fick åka fram och tillbaka flera gångar .. Läs mer
  • Robert W
    Robert W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra och enkel affär. Fick möjligen lite mindre för min bil. Men å andra sidan så var bilen jag köpte billigare.

Är på det stora hela nöjd! Läs mer
  • Ann-mari K
    Ann-mari K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Som förväntat. Har dock inte fått något köpeavtal via sms som jag blivit lovad, Läs mer
  • Aymanlotfallah A
    Aymanlotfallah A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en begagnad bil från det här företaget och det var väldigt bra. Säljaren var väldigt snäll och hjälpt mig mycket under försäljnings- och eftersalgsservice och jag är mycket nöjd med tjänsten hos detta företag.
    Hälsningar Ayman Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Aymanlotfallah A
    Hej!

Stort tack för din recension. Det gläder oss att du är nöjd med den affär du gjort hos oss.
  • Urban J
    Urban J skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag gjorde en bilaffär och det gick problemfritt Läs mer
  • Ahona A
    Ahona A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Väldigt bra service och otroligt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Ahona A
    Hej Ahona!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vad roligt att du är så nöjd.
    Du får gärna skriva vad du tycker att vi kan förbättra för att hjälpa oss att få *full pott* av våra kunder.

• Anik K
    Anik K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Nöjd med allt, allt gick snabbt Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Anik K
    Hej Anik!

Tack för din recension. Vad roligt att du är nöjd.

• Lennart E
    Lennart E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    upplevde med betyg mycket bra, vi återkom då vår dotter också köpte sin bil där. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Lennart E
    Hej Lennart!

Ni är alltid varmt välkomna tillbaka. Hoppas att både ni och dottern är nöjda med era bilar!

Trevlig höst.
  • Marcin N
    Marcin N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Riddemark bil Järfälla har höga priser tycker jag v fillltggfddhhdsgghfdd Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Marcin N
    Hej Marcin!

Vad tråkigt att våra priser inte tilltalar dig. Vi försöker alltid ligga relativt lågt på marknaden för att tilltala de flesta kunderna prismässigt. Vi hoppas att du är nöjd med bilen du trots allt valt att köpa och att du får en fortsatt fin höst!

• Ulrika L
    Ulrika L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande. Smidig affär där det gick bra att lämna gamla bilen i inbyte. Mycket bra med erbjudandet med vinterdäck som kommer dit man bor. Bra försäkring första året. Pålitlighet är ett ord som passar bra på Riddermarks 👍. /Ulrika Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Ulrika L
    Stort tack för ett fint omdöme Ulrika!
    Ett av våra ledord är ärlighet och därför blir vi extra glada när våra kunder tycker att man kan lita på oss. Det bevisar att vi jobbar mot rätt mål!

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag tycker att allt gick väldigt smidigt. Försäljarna lät oss gå runt och titta i lugn och ro utan att "störa". När vi hittat en bil vi var intresserade av så fanns dom tillgängliga direkt.
    Själva affären kändes trygg och smidig.

Hittills känner vi oss mycket nöjda med både Riddermark Bil Järfälla och bilen vi köpte. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Joakim B
    Stort tack för recensionen Joakim!
    Lycka till med nya bilen och varmt välkomna åter.

• Pär J
    Pär J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag tycker allt bemötande har varit väldigt positivt och energiskt och välvilligt hjälpsamt. Bara positiva upplevelser. Läs mer
  • Kenth K
    Kenth K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Stressigt, dålig information fick inte veta nåt om bilen tex service, garantier funktioner. Billånet har ej ordnas än så dom drar det gammla än , de var 5 veckor sedan jag köpte den. Ingen ordning alltså. Skulle få nya vinterdäck med dubb som var värd 8500:- fick dom för 4700:- med dom var begagnad och utan dubb. Hade jag vetat de så hade jag köpt egna. Måste ha dubb där jag bor.
    Fast priset på bilen och inbyte var de inget fel på. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Kenth K
    Hej Kenth!

Eftersom din försäljare inte längre arbetar kvar hos oss kontaktas du av ansvarig i Järfälla för att få hjälp med dina oavslutade ärenden.
    Vi ber om ursäkt för att detta påverkat din serviceupplevelse hos oss, så skall det givetvis inte vara.

Vi hoppas att du får snabb och smidig hjälp med dina frågor och det lån du skall ha.
  • Seymur A
    Seymur A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande. Kommer att handla hos er mer i framtiden. Läs mer
  • Gun O
    Gun O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Var ett bra bemötande av bilförsäljaren och hela anläggningen gav ett bra intryck. Proffsigt och modern hantering av betalning och beställning av bilen. Läs mer
    2017-10-27 Riddermark Bil svarar Gun O
    Hej Gun! Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och önskar dig en fortsatt trevlig höst.
  • Börje A
    Börje A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bemötandet var mycket positivt. Bra kundservice både från säljaren och övrig personal. Men tyvärr så klickade inte ägarbytet till nya bilen så bra. Fick en påminnelse från trafikverket att inte ägarbyte var inte var gjort på bilen. Jag fick ringa och fråga varför inte detta var gjort. Fick det upprättat efter en månads ägande. Annanars mycket nöjd både med service och bemötande. Läs mer
    2017-10-31 Riddermark Bil svarar Börje A
    Hej Börje!

Vi ber om ursäkt för att ditt ägarbyte inte registrerats korrekt.
    Det gläder oss att du trots detta är nöjd med både bil och service.
    Tveka inte på att höra av dig o du har några frågor eller funderingar.

• Sofia D
    Sofia D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Väldigt bra. Införskaffa min första bil där. Super nöjd! Läs mer
    2017-10-26 Riddermark Bil svarar Sofia D
    Hej Sofia! Tack för recensionen.

Stort lycka till med din första alldeles egna bil! Hör av dig direkt om du har några frågor eller funderingar.

• Abid A
    Abid A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig personal, jätte bra service!!! Läs mer

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla