Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Järfälla Riddermark Bil Järfälla

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Vi är Sveriges största märkesoberoende bilfirma och har sedan 2007 hjälpt våra kunder med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya.

Våra Bilar är till största del tidigare tjänstebilar där det finns tillgång till mycket god servicehistorik, dessutom har bilarna oftast endast 1 tidigare ägare vilket innebär att vi kan ge dig den absolut bästa kvalitén till rätt pris.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att värdera bilen samt lägga upp en plan så att det går smidigt att avyttra bilen. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 659 kunder tycker om Riddermark Bil Järfälla

• Lilian K
    Lilian K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande från det jag kom in tills köpet var klart. Lite för mycket info angående försäkringar på en gång.
    Kan ändå rekommendera Riddermark.
    Höll på att glömma lämnade en BMW och köpte en Mini, supernöjd med den
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Lilian K
    Hej Lilian!

Tack för din recension. Vad roligt att du känner dig nöjd med ditt bilköp hos oss.
    Vi blir väldigt glada av att du vill rekommendera oss.

Varmt välkommen tillbaka, och tveka inte på att höra av sig om du har några frågor eller funderingar.

• Karin E
    Karin E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande! Jag är väldigt nöjd med min bil och kontakten med Riddermark Bils försäljare i Järfälla.
  • Ann-sofi R
    Ann-sofi R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande. Snabb o direkt kontakt av försäljaren. Bra information.
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Ann-sofi R
    Hej Ann-Sofi.

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Det gläder oss att du är så nöjd med ditt bilköp och uppmanar dig att kontakta oss direkt om du har några frågor eller funderingar.

Ha en fortsatt trevlig sensommar!
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Det var ett bra bemötande....trevlig personal.
  • Björn E
    Björn E skrev om Premiumbilar en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande, kunnig trevlig personal.
  • Reza A
    Reza A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Snabb och smidig förhandling. Bra bemötande. Det negativ med det hela var att man tog in en ny försäljare som gjorde att man kände sig pressad och osäkert.
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Premiumbilar en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig personal. Snabb och smidig service.
  • Tom T
    Tom T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Kanonservice, trevlig personal och bra utbud!
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Tom T
    Hej Tom!

Vad roligt att du är så nöjd med oss.
    Stort tack för din recension.

• Lena L
    Lena L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Från värdering till leverans av min nya bil finns absolut inget att anmärka på! Proffsigt bemötande och de lyssnade på mina krav och behov på nya bilen. Enda lilla pumpen är att jag ännu inte fått mina vinterdäck än, men det har varit semestertider....
  • Martin B
    Martin B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Utmärkt bemötande, flertalet bilar har köpts där och alltid fått kunnig hjälp och vid uppkomna fel har dom alltid fixat det utan snack.
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Martin B
    Hej Martin!

Tusen tack för din recension.
    Varmt välkommen åter till oss, och ha en fortsatt trevlig sommar!

Med vänlig hälsning,
    Riddermark Bil
  • Lars W
    Lars W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpt en BMW 530, PRG 858.
    Bra dialogfrån början, bra möte på plats, dock dålig info om att det var en leasing bil med var det innebar.
    Tog två veckor tills jag fick ägar papper.
    Bra hantering av berörda med detta.
  • Johan P
    Johan P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Riktigt bra service, inga komplikationer oavsett vad det gäller
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Helt ok bemötande. Inga problem med att bakluckan inte gick att låsa det fixades med verkstad utan kostnad. Rekommenderas varmt.
  • Patric A
    Patric A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra och trevligt bemötande på både Länna och Järfälla, började kolla i Länna men fick hjälp av säljaren att hitta det jag behövde i Järfälla. Proffsigt och prestigelöst av säljaren i Länna och bra hjälp i Järfälla där jag köpte bilen.
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Patric A
    Hej Patric!

Vad roligt att du är så nöjd med oss och vår service.
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i den nya bilen, och önskar dig en fortsatt trevlig sommar.

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Seriöst och trevligt bemötande. Kundorienterade och positiva.
  • Isabelle D
    Isabelle D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Snabb & professionellt. Bra råd angående försäkring
  • Willy I
    Willy I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Ett ärligt bemötande när jag ringde på en bil och har 50 mil att åka för att handla.
    Bra pris på bilarna och de andra säljarna tog hand om mig medan min säljare avsluta en annan affär.
  • Ritu A
    Ritu A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra det var bra service med bil försäljning . Försäljaren var jätte trevlig och ärlig tyckte jag .
    Lite punkt kvar enligt vad vi skulle ha fått och vad vi har fått
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Ritu A
    Hej Ritu!

Stort tack för din recension. Vänligen maila till info@riddermarkbil.se om du fortfarande väntar på att få klart det sista.
    Trevlig helg :-)

/Riddermark Bil
  • Bernt D
    Bernt D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra kontakt med säljaren som var tillmötesgående och gjorde att jag är nöjd med affären.
  • George G
    George G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Företaget har mycket respekt till kunderna, och det var trevligt att prata med dom och jag har fått hjälp från personalen och jag upplevde att den var jätte bra tjänst.
    Jag är jätte nöjd och glad.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en 1 år gammal bil
    Bra bemötande, snabb affär
    Bra pris
    Dålig kunskap Allmänt
    Säljaren tecknade en bilförsäkring som jag inte skull ha. Den var ca 2000 dyrare per år än en jag tecknat själv
    Vinterhjulen skickades till annan ort
    Bilen var väldigt smutsig invändigt
    Verkar som firman reder ut det mesta!
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Magnus A
    Hej Magnus!

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss, och för en ärlig och uppriktig recension.
    Vi beklagar att du fått upplevda ovan nämnda brister i vår service, men vi gläds åt att vi fått chansen att reda ut dem i efterhand.

Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar,

Med önskan om en fortsatt trevlig sommar,
    Riddermark Bil
  • Mats S
    Mats S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra/trevlig bemötande. Smidig hantering.
  • Anders F
    Anders F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra bemötande och trevlig atmosfär.
    Kunnig personal som verkligen har kunden i fokus! Kommer definitivt rekommendera Riddermark Bil till andra! :-)
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Grymt bra säljare känner mig jätte nöjd med bil köpet allt har funkat kanon!
  • Margrethe W
    Margrethe W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Supernöjd! Allt gick väldigt snabbt och smidigt. En riktigt bra upplevelse.
  • Hussein M
    Hussein M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jätte dåligt har aldrigt varit med så dåligt affär hela mitt liv misstag och det kommer aldig mer.
    Bliv lurat
    Min glasöga har stulet
    Förstått mitt semester med familjen
    Allt
  • Ebba Ö
    Ebba Ö skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Överlag bra, inte helt nöjd med säljaren, kunde inte svara på vad som ingick i garantin eller vad som hade åtgärdats på bilen när dom fick in den (varför göra ett testprotokoll om köparen ändå inte kan få veta vad som blev resultatet av testet). Inga problem när garantin senare behövdes användas.
  • Lars T
    Lars T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpt begagnad bil. Mycket nöjd med bemötandet och med bilen.
  • Anders H
    Anders H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Köpt en beg. Audi. I Järfälla. Bra service och hjälp av säljaren Adam trots en del It strul så är jag mycket nöjd med det sätt som köpet fungerade.
    Anders Hedlund
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycket trevligt och avslappnat. Är helt nöjd
    Med hela köpet.

Allt har fungerat bra..

//. Ola
  • Kenth G
    Kenth G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Ett av mina bästa bilköp! Hade en del påpekanden som åtgärdades galant, även petitesser, av säljaren Robin Lindholm i Järfälla + när jag besiktade bilen så var besiktningsmannen helt lyrisk o sa att det var den bästa bil han besiktat på många år + han hade varit på Riddermarks anläggning i Haninge o blivit så imponerad att han troligen kommer att köpa sin nästa bil där vilket känns som ett bra betyg.
    En extra eloge till Robin som skötte försäljningen och uppföljning på ett lysande sätt o han + Riddermarks rekommenderas varmt!
  • Fia K
    Fia K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Min sambo köpte en Audi A4 avant Quattro 2013, i måndags. Den har gått ca 9000 mil. Vi fick papper på att servicen var gjord för mindre än två veckor sedan på en intern BDSverkstad och att bl.a. luftfilter och kupéfilter var bytta. Då min sambo kontrollerade filterna, visar det sig att de är fulla med smuts och absolut inte bytta. Vi kontaktade Riddermark och ifrågasatte hur vi kan veta att olja och oljefilter är bytta. De bad oss åka till en mekonomenverkstad för att kontrollera.
    Detta är ju naturligtvis bra, men om vi inte tittat på filterna hade vi inte vetat om att det slarvats med servicen utan lugnt kört i 3000 mil till. Om det visar sig att olja och filter inte är bytt, kunde detta inneburit en katastrof för motorn de närmsta åren.
    Det känns sorgligt att Riddermark använder en verkstad som är oärlig, det är tydligt markerat i protokollet att alla filter är bytta, dessutom ringde min sambo upp verkstaden som dessutom muntligt sa att allt var bytt.
    För övrigt är vi väldigt nöjda med bilen och hoppas att övrig information stämmer.
    Tsotne och Fia
    2017-07-21 Riddermark Bil svarar Fia K
    Hej Fia!

Vi beklagar naturligtvis den ovisshet som uppstått. Vi är väldigt angelägna om att de verkstäder vi anlitar gör ett pålitligt jobb och utför korrekta arbeten,

Vi hoppas att ni får klarhet i ärendet och att vi blir informerade om beskedet så att vi kan fortsätta ha en klar uppsyn över de samarbetspartners vi anlitar.
    Vi hoppas att ni är nöjda med den service ni fått i vår butik och med bilen i övrigt.

Vänliga Hälsningar,
    Riddermark Bil.
    2017-08-11 Fia K svarar Riddermark Bil
    Hej, vi har nu fått svar och olja och oljefilter var inte bytta heller. Det enda man gjort på servicen var att kryssa i falskt på serviceprotokollet och nollställt servivelampan. Nu har Riddermark betalt den nya servicen vi gjorde på mekonomen, vilket vi är glada för. Men vi ställer oss fortfarande frågande till hur bilen kunde säljas som nyservad och med ifyllt protokoll. Det är ju inte så att man missat en del i servicen utan man har med flit lurats och fyllt i ett protokoll med stämpel och signatur. Det står att det är en intern verkstad hos Riddermark och det borde borga för säkerhet, men var tvärtom. I övrigt är vi fortfarande nöjda med bilen, men kommer aldrig att lita på ifyllda serviceprotokoll i fortsättningen.
    Hälsning Fia och Tsotne
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anders P
    Anders P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra och trevligt bemötande från försäljaren. Ren och fin bil.
  • Ali S
    Ali S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Dåligt de blåste mig. Tror inte jag kommer tillbaka dit.
    2017-07-12 Riddermark BIl svarar Ali S
    Hej Ali,

Tack för din recension. Dock är det mycket tråkigt att höra att du är missnöjd med din affär hos oss.
    Du får gärna mejla oss på feedback@riddermarkbil.se och berätta mer vad som hände så att vi kan se om vi kan hjälpa dig med något.

• Patrik L
    Patrik L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig kontakt och smidig affär. Bra priser och bra utbud. Tack
    2017-07-06 Riddermark BIl svarar Patrik L
    Hej Patrik,

Tack för att du tar tiden att skriva en recension och för det fina betyget.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service och det vi erbjuder :)

• Mika P
    Mika P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    The sales person greeted me immediately on the door and was interested - very good !
    I knew what I wanted and test drove the car. After returning I was rushed to make a decision, because some other people were interested also of the same car. That ...rushing I did not like too much. Additionally, all talk and documents were in Swedish language which I am not yet too comfortable with.
    2017-07-03 Riddermark BIl svarar Mika P
    Hi Mika,

Thank you for review.
    We are happy to hear that you are satisfied with our service. But we are so sorry to hear what you are writing and that you are not as happy with the communication. Right now we only have the documents in swedish but of course we will look it over and consider to have in both swedish and english so everyone can understand. We are sorry that the communication was difficult but we hope you are satisfied with your car in general.

Have a good day!

Kind regards, Riddermark Bil
  • Franklin O
    Franklin O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Allt gick bra hos bilförsäljare eftersom jag fick bra bemötande av den bil försäljare ADAM. Men bil kilometer som Riddermarkbil skrev på annonsen stämde inte med det bilmilage som jag såg på bil efter jag hade betalt.
    Det var en stor skillnad 40mil mer på bilen, då förklarade ADAM ordentlig med anledning om att många hade kört bilen på provkörningar när dom håller på att sälja
    Jag köpte bilen ändå eftersom gillar jag den och fick jag bra bemötande av ADAM.
    2017-07-03 Riddermark BIl svarar Franklin O
    Hej Franklin,

Tack för att du tar tiden att skriva en recension och för det fina betyget.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår personal och servicen du fick av försäljaren Adam. Hoppas du är nöjd med din bil och att du får bra åkturer i den! :)

• Dobo L
    Dobo L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande och bra service.
    2017-07-03 Riddermark BIl svarar Dobo L
    Hej Dobo,

Tack för att du tar tiden att skriva en recension och för det fina betyget.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår personal och servicen du fick.

• Gudmar K
    Gudmar K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig personal. Bra bemötande.
    Men hade fel aktig information om bilens drag förmåga för dragkrok på försäljning informations lappen.som är Väldigt lätt att ta reda på nu mera. Det var väldigt tråkigt man kände sig lite lurad faktiskt. Men fick kompensation för det men händelsen var tråkig trodde man fick dra mer än vad man fick.
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Gudmar K
    Hej Gudmar,

Tack för att du tar tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår personal. Dock är det tråkigt att det blev fel i informationen angående drag-förmågan. Vi ber så mycket om ursäkt för denna miss och hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt!

• Firat A
    Firat A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Hej! Jag har träffat med Hogir Dilmar han var ganska trevligt och bemötande var det toppen. Tack vara honom att jag köpte en bra bil som jag ville.jag ska rekommendera honom alla som frågar eller ville köpa bil. Han var det bästa bilförsäljare som jag har träffat. Tack så mycket för allt Hogir Dilmar
  • Bobby B
    Bobby B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    It was good. But after the sale, there was a lot of questions regarding the car that Riddermark Bil had no clue of, which was kind of strange.
    2017-06-30 Riddermark Bil svarar Bobby B
    Hi Bobby!

You will receive an e-mail from us. We will definitely help you out with your questions.

Have a good day!

Kind regards, Riddermark Bil
  • Hakan L
    Hakan L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    VAR HOS ER OCH TITTADE PÅ EN BIL PÅ FÖRMIDDAGEN OCH BLEV GANSKA SÅ OTREVLIGT BEMÖTT AV ER FÖRSÄLJARE, MEN BESLUTADE MIG SENARE UNDER DAGEN IALLAFALL ATT ÅKA TILLBAKA.
    FICK DÅ KONTAKT MED EN VÄLDIGT TREVLIG FÖRSÄLJARE OCH KÖPTE DÅ BILEN SOM FÖRÖVRIG MOTSVARADE ERA UPPGIFTER.

BETYGET GÄLLER DET SISTA BESÖKET!

Med vänlig hälsning
    HÅKAN
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Hakan L
    Hej Håkan,

Tack så mycket för din recension. Vi beklagar att du inte var nöjd med ditt första besök hos oss och att du känner så som du skriver.
    Dock blir vi väldigt glada av att höra att du är nöjd med ditt bilköp hos oss och att du är nöjd med vår service tillslut och att allt löste sig. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu! :)

• Camilla H
    Camilla H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande och service. Det var ett smidigt köp. Ett stort plus vara att bilen var nästan fulltankad vid hämtningen. Vet inte om det är ett val ni gjort men det var väldigt uppskattat. Tack
  • Farshid S
    Farshid S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Mycke myke myke bra tack hampos du är bäst och pålytligt att göra afar med dig .
  • Alicia G
    Alicia G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Vi har köpt flera bilar från Riddermark och är nöjda med deras service och bemötande.
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Alicia G
    Hej Alicia,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med dina bilköp hos oss. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

• Solveig N
    Solveig N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Blev väl bemött av en kunnig och intresserad försäljare.
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Solveig N
    Hej Solveig,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med dina bilköp hos oss och att du upplevde servicen så bra. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

• Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Hittade Riddermarks och min nya bil via annons. Åkte dit och köpte bilen. Inga problem. Snabb deal och rullade sedan vidare på nya hjul....
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Magnus S
    Hej Magnus,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med dina bilköp hos oss och att du upplevde det smidigt och enkelt. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

• Marja M
    Marja M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Såg en bilannons på Blocket och mejlade för att se om den fanns kvar vilket den gjorde, så vi åkte dit för att kolla. Blev välkomnad i hallen av den försäljare jag mejlat med, småsnackade lite och provkörde sen bilen. Blev en snabb och smidig affär till slut.

Ska berätta en sak för er nu. Det finns ingenting värre än en försäljare som inte fattar att låta en vara. Jag hatar när dom står bakom ryggen på en och babblar alla finesser och krusiduller och berättar om att bilmärket fått toppbetyg olika tester osv. Dude, gimme some space liksom.

Jag vill klämma och känna på bilen i lugn och ro, provköra den och sedan kolla igenom den en gång till. Och det är precis vad bilförsäljaren, Jesper tror jag han hette, lät mig göra! Han höll sig på sin kant och förstod precis i vilket ögonblick han skulle "komma och störa", och han gav fan i att försöka sälja in bilen på ett jobbigt, övernaturligt och påstridigt sätt. I like! Så all cred till Jesper på Riddermark i Järfälla för att han är den första bilförsäljaren som inte gått mig på nerverna!! (Det är en prestation, kan jag lova.)

/Hon som satt i bilkö från Uppsala i rusningstrafik i typ 2 timmar bara för att bli med Volvo :)
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande i fina lokaler.

_MEN_ Bilförsäkringen Riddermark Bil AB kräver att man köper genom dem med bilen är inte bra.
    Det går inte att betala helår, det går inte att registrera autogiro genom internet bank. Det kvarvarande betalningsalternativet är månadsfaktura med 15kr faktureringsavgift.
    Försäkringen är tecknad hos Länsförsäkringar, Riddermark Bil AB har tecknat försäkringen och man skall betala till Svea Ekonomi AB.
    Man vet inte vart i triangeln man skall vända sig!
    Det är heller ingen ångerrätt på försäkringen som man är tvingad att köpa.

En bilförsäljar firma skall ägna sig åt att sälja bilar, inte försäkringar!
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Mattias S
    Hej Mattias,

Tack så mycket för att du tar dig tiden att lämna en recension till oss. Vad bra att du är nöjd med våra lokaler och vår service. Vi beklagar att du upplever det som du beskriver angående försäkringen.

Försäkringen vi erbjuder har ett väldigt lågt och konkurrenskraftigt pris samtidigt som den ger ett av marknadens bästa skydd och är både efterfrågad och uppskattad av många kunder. Den följer med när man köper bil av oss och är tecknad för det första året.
    Det går att skapa Autogiro på din betalning och undvika en pappersfaktura, du behöver fylla i en blankett hos länsförsäkringar för att skapa Autogiro. Vänligen kontakta dom för vidare information om hur du skall gå tillväga.
    Vi hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt och att du är välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Vi önskar dig en fin sommar!

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla