Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Järfälla Riddermark Bil Riddermark Bil Järfälla

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Vi är Sveriges största märkesoberoende bilfirma och har sedan 2007 hjälpt våra kunder med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya.

Våra Bilar är till största del tidigare tjänstebilar där det finns tillgång till mycket god servicehistorik. Dessutom har bilarna oftast endast en tidigare ägare vilket innebär att vi kan ge dig den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Värdera min bil? Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att värdera din bil samt lägga upp en plan så att det går smidigt att avyttra bilen. Välkommen!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 940 kunder tycker om Riddermark Bil Järfälla

• 2019-08-29

Anna Julia Marinka K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Fick jättebra hjälp av Lukas Ramstedt, han var engagerad, kunnig och pålitlig! Jag kände mig trygg i att han hjälpte mig och gjorde sitt yttersta för att jag ska känna mig trygg och nöjd i mitt köp av bil. Sålde även min gamla bil firman med hjälp av Lukas Ramstedt, och fick dubbelt så mycket betalt! Jämfört med andra firmor. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • MATS H

2019-08-28

MATS H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag är fantastiskt nöjd med mitt bilköp. Allt gick otroligt smidigt. Fick exakt den bil jag sökte. Mycket tack vare Lukas Ramstedt. Jäkligt trevlig och kunnig säljare. Läs mer
  • JAN H

2019-08-24

JAN H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Stefan Jovanov, är proffs på det han gör! Snabbt smidigt och enkel affär. Läs mer
  • 2019-08-03

PÄR Ö skrev om Riddermark Bil Järfälla
    De ringde och ville köpa en bil av mig, bjöd 80.000 Kr.
    Jag sa att budet var en förolämpning.
    Dagen efter sålde jag bilen för 125.000, då hade min annons varit publicerad i ett dygn. Läs mer
  • LUCAS R

2019-08-03

LUCAS R skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Har tidigare sålt en bil till Riddermark där processen gick hur smidigt som helst, ett plus var också att jag fick bäst betalt jämfört med andra firmor i närheten. Bilen blev hämtad hemma hos mig vilket var väldigt skönt.

Köpte idag en Audi A3 från säljaren Sirwan och tackar för en smidig affär. Nu har jag bara haft bilen i några timmar så har inget negativt att påpeka och jag hoppas på att det stannar så! Läs mer
  • F Samuel K F

2019-06-11

F Samuel K F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Akta er för den här bilförsäljaren! Som någon tidigare nämnt så har de för det mesta "skitbilar" som har dålig historik eller överlag någonting fel på de, även om utsidan ser bra ut. Köpte en Opel som enligt annonsbladet samt lappen på bilen skulle ha en servicebok, något som efter köpet visade sig vara helt felaktigt. Det kändes som jag blev lurad. De har dålig kunskap om bilarna de säljer. De verkar vara schyssta ända tills du betalat sedan får du begränsat med hjälp. Jag bad de att lokalisera servicehistoriken till min bil men efter ett tag fick jag som svar att "vi försökte i alla fall". Bilen jag köpte var dessutom inte alls i det bra skicket jag lovades enligt deras annons och säljarutlåtanden. Varit tvungen att åtgärda saker som inte kunde påvisas när jag var på deras anläggning. Inte nöjd alls. Läs mer
    2019-07-03 Riddermark Bil svarar F Samuel K F
    Hej Samuel!
    Vår försäljare har haft en dialog med dig angående den saknade serviceboken innan bilen levererades. Du hade med andra ord information om detta innan köpet och valde att köpa bilen. Om du upptäckt problem efter ditt köp, tveka inte på att kontakta oss för att få hjälp eller råd. Vi lämnar alltid garantier och är mycket måna om att ha nöjda kunder.

Vi köper över 1500 bilar varje månad. Många av dem är f.d. leasingbilar, privatägda bilar, inbytesbilar etc. Med andra ord vanliga bilar. Samtliga bilar går igenom ett test där vi försöker hitta så många brister som möjligt. Det är billigare för oss att hitta felen direkt och att åtgärda dem innan bilen går ut till försäljning, än att bilen skall få fel som upptäcks efter leverans och som vi behöver åtgärda i efterhand. Våra bilar är med andra ord alltid genomgångna och säljs med garantier.

Tveka inte på att kontakta din försäljare eller maila till info@riddermarkbil.se om du har frågor.

Väl mött!
  • 2019-04-25

Helen Sophie Andrea L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Säljaren Lanå Dawd såg till att mitt bilköp gick smidigt, snabbt och sjysst till i alla led och såg dessutom till att leverera till min hemadress som grädde på moset. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Riddermark och framförallt Lanå. Läs mer
  • 2019-04-21

AIVAR N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpde en bil från riddermark :
    Bilen är inte serverat(enlig avtalet serverat)
    El fel
    Kontaktat de flera gången,de sa kag måste stå för felsökninn och reparation trots att jag köpde 1års garanti till Läs mer
    2019-06-02 Riddermark Bil svarar AIVAR N
    Hej Aivar!

Vi står alltid för vad vi lovar. Om det står i ditt avtal att din bil är servad och det av någon anledning inte stämmer står vi givetvis för en service.
    Tyvärr är Elfel någon som sällan täcks av garantier, varken av våra egna eller av de externa garantibolag som vi arbetar med.

Tveka inte på att kontakta oss på info@riddermarkbil.se om du har frågor eller funderingar.

• 2019-04-12

TOMMY J skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag och min flickvän köpte bil här, min flickvän åkte själv då hon inte vet mycket om bilar osv. (hon har nyligen tagit körkort) var hon tyvärr godtrogen, och lurad.

1. Inte servad.
    2. Otrevlig säljare, som var hotfull, och fick min flickvän att ta lån via dem istället för banken. Sa att det var lägre ränta osv.
    3. Trasiga fälgar. Gör så den åker ur luft ur 1 däck.
    4. Sa att dem inte kunde gå ner i pris för bilen var redan nedsatt. ( jag kollade i efterhand, med 500kr..bilen kostade 125K, kontant, ca 137K med lånet.
    5. Nu, har vi hittat att det är stenskott med rost i. Och troligtvis målat över rost eller bara lagat dåligt.
    6. Bromsarna måste bytas.
    Måste köpa nya sommar och vinterdäck ink fälgar.

7.Ev, lacka om hela bilen.
    Så slutsumman av allt. Blir väl kostnaden inte långt ifrån en ny bil av samma modell.

👉 Tycker att om ni läser detta. Gör rätt för er, för även om det alltid kommer finnas godtrogna människor så kommer man alltid förlora på det i slutändan.

Och gör man rätt för sig, även i efterhand. Så ändras ju betyget i helhet. Man känner att ni gjort vad ni kan för att få bättre rykte. Men än så länge är vi bara missnöjda. Läs mer
    2019-06-02 Riddermark Bil svarar TOMMY J
    Hej Tommy!

Detta låter inte alls bra.
    Vi säljer många bilar till nyblivna körkortsägare och det skall absolut inte kännas otryggt om man saknar bilkunskap.
    Maila oss på info@riddermarkbil.se så kan vi se va vi kan göra.

• 2019-04-11

SZILARD V skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte bil från dem, sålde bil till dem.

Proffsigt, snabbt, smidigt. Trevligt bemötade från Jasmine.

Kommer definitivt att köpa bil från Riddermark igen. 😊 Läs mer
  • CATO E

2019-04-10

CATO E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt och professionellt bemötande. Fick suveränt snabb hjälp av Jasmine då jag skulle sälja bilen. För mig bästa alternativet jämfört med andra ställen. Bilen hämtades och betalades precis som avtalat. Läs mer
  • 2019-04-09

ANTHONY H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    BEDRÖVLIGT! Vi köpte en gasbil som visade sig läcka gas från alla ventiler under besiktningen. Ingen som svarar på våra mejl om hur dom kunde riskera våra liv i 4 månader samt sälja en bil med stor trafikfara.

Lyckades komma i kontakt med en före detta anställd hos Riddermark och han bekräftade att bilfirman inte har någon kompetens att kontrollera gasbilarna innan innan försäljning. Rikard Fernqvist som är garantiansvarig på företaget får man ej träffa och om han svarar på mejl så är det ett mirakel.

Tänk noga innan ni köper en bil hos Riddermark då deras besiktningsprotokoll är ett rent skämt. I protokollet står det att takluckan och parkeringssensorna på våran gasbil ”fungerar” fast vi inte har dessa funktioner..

Kommunens konsumentvägledning, ARN och Aftonbladet har underrättats om ärendet och samtliga ser allvarligt på detta då Riddermark har riskerat våra liv med att sälja oss en gasbil med stor gasläckage.

Med vänlig hälsning, Läs mer
    2019-06-02 Riddermark Bil svarar ANTHONY H
    Hej Anthony

Tack för din kommentar.
    Eftersom ärendet redan ligger hos ARN och vår garantihandläggare är inkopplad så hoppas vi att du får snabb hjälp. Vi rättar oss alltid efter ARN's beslut och har alltid som målsättning att ha nöjda kunder.

2019-06-04 ANTHONY H svarar Riddermark Bil
    Snälla bespara alla härinne skådespeleriet och skitsnacket. Era garantiansvariga samt ägare varken träffar eller svarar på folk.
    En insider som jobbat hos er har berättat allt om det fusk ni håller på med. Bl.a. sa ni upp avtalet med företaget som kontrollerade era bilar före försäljning pga. ”Dom var för noggranna”. Allt kommer läckas ut så småningom. Era köpare förtjänar att veta det här.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    AIVAR N gillar detta
  • 2019-04-06

Karin Anita Gunilla L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Sålde bilen till Riddermark, hur smidigt och enkelt som helst! Vi var nöjda med värderingen vi fick, och beloppet betalades ut utan krångel. Smidig betalningslösning där pengarna kom fram direkt. Kan varmt rekommendera Riddermark Bil Järfälla! :-) Läs mer
  • 2019-03-23

AHMET RAFII C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Fick hjälp av Hasmik och sålde bilen på ett snabbt och smidigt sätt. Allting gick bra och vi fick en toppenservice 👍🏻 Läs mer
  • Charlie O

2019-03-11

Charlie O skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte bil i december. Enligt annons var den besiktad till januari 2020. Kommer hem, lämnar in den på service ynka två månader efter. Bilen har då stora skador som innebar att den var en trafikfara. Mekaniker på Mekonomen sa att den aldrig skulle blivit godkänd på besiktningen och att dessa fel var ursprungsfel. Undrar vem som godkänner besiktningen för Riddermarks bilar. Får den personen bra betalt för att godkänna? Riddermarks vill inte ersätta oss för något trots att det är falsk marknadsföring och att bilen som var utlovad säker var en potentiell trafikfara. Kasst. Läs mer
    2019-03-20 Riddermark Bil svarar Charlie O
    Hej Charlie!
    Tråkigt att höra om din bil.
    Vi använder oss av de större kedjorna för bilbesiktningar varav det du beskriver är mycket beklagligt. Maila gärna till info@riddermarkbil.se så kan vi se om vi kan vara till hjälp på något sätt.
    Väl mött, Riddermark Bil
  • 2019-02-10

Amy B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Endast en uppsättning däck följer med bilen, dvs att man ska pröjsa 10.000 extra för ett par beggade däck. Det är heller inget dom nämner i varken annonser på blocket eller vid köptillfälle. Allt för att lura kunderna.

Sedan ringer dom minst 10ggr per dag om man visat intresse för en bil så man får ingen lugn och ro medan man funderar på om mm vill ha bil eller ej.

Usch! Kommer aldrig gå dit igen. Läs mer
  • ANESTIS G

2019-02-05

ANESTIS G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra utbud och bra skick. Har varit nöjd med alla mina affärer. Läs mer
  • Prabhakar S

2019-01-26

Prabhakar S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Riddersmark Bil AB, Just cheaters!
    I trusted these people and made a deal over the phone on 19th December 2018 for buying a car. The sales person told me that the car has an engine block heater and is in very good condition. I did pick up the car on 28th December 2018. When I took the car out from their garage I found problems with the steering, it was stiff, heavy and makes high noise in bends and turns. Also, after 2 days I found that the car doesn't have a block heater. I have immediately, on 31 Dec and 1st January, called the salesperson, Alvar Lindgren, he did not answer. The other persons at Riddersmark Bil AB pointed me that they are not responsible and I must contact Alvar.
    Since then and until 14th Jan 2019, I have called Alvar many times and sent many messages for his help to solve the problems. Alvar would never respond to my calls and/or messages. On 14th Jan I was able to get him on the phone, he suggested me to fill the oil servo, check, and come back to him if the problem still persists. In meantime, he would speak with this boss for either exchanging the car (or) reducing the price (or) taking back the car. I did as he suggested, the problem still remains and then I was calling him and writing messages to him until 25th Jan. He would never respond as he did before. On 25th Jan, I was once again able to get him on the phone, he said that he did fix an appointment for the repair at a garage in Sundsvall/Östersund and he can send me the confirmation, I thanked him and requested him to send me the confirmation by E-mail. Later I understood, It was just a lie, he lied to me again. He did not fix anything.
    I contacted him the next day, as usual, he was trying to find a way to escape from his responsibilities. On 26th Jan he was claiming that it is over a 1 month period and they don't take any responsibility after 1 month. But, if you see, I reported the problem within 3 days after took the car.
    He was simply lying and do not hesitate to cheat, Riddersmark Bil AB is just a cheating company. Läs mer
  • 2019-01-14

Johan E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil på telefon och skrev kontrakt över mail och erlade handpenning. Allt klart. Blev uppringd av platschefen två timmar senare där han förklarade att bilen redan var såld till annan kund som hade suttit i den när jag köpte bilen.
    De behöll min handpenning från Torsdag till Måndag trots att jag bad om att få tillbaka pengarna direkt. Jag frågade om en bra deal som plåster på såren via sms, men fick inget svar. Läs mer
  • 2019-01-13

Cg Company Aktiebolag C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Tryggt, enkelt, inget tjafs, proffsigt! Läs mer
  • Maryam T

2019-01-11

Maryam T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Sålde min bil och blev jättebra servad av eran säljare!
    Definitivt att jag handlar från er nästa gång och Rekomenderar er varmt! !
    Smidigt & enkelt 😬👌 Läs mer
  • 2019-01-11

Patricio H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Proffsiga , hjälpsamma och pålitliga Läs mer
  • 2019-01-11

Erik T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Sålt bil. Fått rekommendation av son. Utmärkt och enkelt process hela vägen. Läs mer
  • 2018-11-22

Annika A skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande och affären gick snabbt och lätt. Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Annika A
    Tack för en bra affär Annika!

God jul och gott nytt år.
  • 2018-11-21

Mats D skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Försäljning av personbil.
    Bra bemötande.
    Snabbt och enkelt. Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Mats D
    Hej Mats!

Tack för din recension. Kul att du är nöjd med din bilaffär.

God Jul & Gott nytt år!
    /Riddermark Bil
  • 2018-11-21

Malin Å skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Det var väldigt smidigt att sälja min bil med Riddermark. Dessutom var säljaren mycket trevlig och flexibel. Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Malin Å
    Hej Malin!
    Kul att du är nöjd med vår tjänst och service. Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension.

God jul och Gott nytt år!
    / Riddermark Bil

Mats L skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag fick ett bra bud, det gick smidigt att genomföra affären. Läs mer
  • Andreas M

2018-11-19

Andreas M skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag sålde en bil de värderat 2ggr, bokade tid och åkte in för att färdigställa affären, de sänkte då värderingen och påstod först att värderingen gjorts över telefon. Efter lång disskusion erkände de att de värderat bilen på plats men vägrade stå fast vid de pris som lovats. Då jag redan köpt ny bil, vilket då visste så var jag tvungen att genomföra affären trots att de ändrat förutsättningarna. Jag skulle inte rekommendera dessa till någon då de inte stå för vad de säger och inte tar ansvar för vad som lovats. Läs mer

Roger J skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Sålt en privat bil.
    Proffesionellt bemötande.
    Personligt, inget krångel.
    "Lita på känsla. Läs mer

Anna V skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande och snabb och smidig service vid köpet av min bil. Läs mer
  • Alex J

2018-11-01

Alex J skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Initialt nöjd med köpet av min Audi A4 Quattro men i efterhand känner man sig lite lurad. Bilen skulle vara servad enligt tillverkarens rekommendationer och krav, men vid nästa servicetillfälle får jag veta att så inte var fallet. Varken tändstift och växellådsolja var bytta vid 6000 mil. Efter många telefonsamtal med platschefen så lovar han att deras verkstad skall fixa det och han smsar ett telefonnummer för bokning. Men verkstaden har inte blivit meddelade om detta och vill inte utföra arbetet förens Riddermarks godkänner det och platschefen går inte längre att få tag på, svarar inte i telefon eller röstmeddelande.

Otroligt dåligt, det var sista gången jag köper en bil från er. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Alex J
    Hej Alex!

Detta låter inte alls bra. Vi hittar ingen "Alex J" som bilköpare hos oss, kanske står bilen på ett annat namn? Vi skulle behöva få kontakt med dig för att kunna vara till hjälp.
    Vänligen maila oss på info@riddermarkbil.se så svarar vi direkt.

Väl mött, Riddermark Bil
    2018-11-12 Alex J svarar Riddermark Bil
    Uppdatering:

Riddermark Bil har efter första omdömet varit i kontakt med mig och har betalat ut ersättning för den utlovade servicen som fick utföras av en annan verkstad.

Förtroendet för företaget i sin helhet är nu återställt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-10-31

Janne Ö skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Vill verkligen rekommendera denna bilfirma. Gjorde ett bilköp i sommras är mycket nöjd med det, enda problemet var att vinterdäcken inte hittade rätt adress. Men efter att jag kontaktat säljaren Viktor Lönnholm säljare på Riddermark Bil ordnade han det med bravör. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Janne Ö
    Hej Janne!

Stort tack för din recension. Kul att du är nöjd med både bil och service, trots att däcken åkte vilse till en början.
    Varmt välkommen åter, och kör försiktigt!

• Peyman A

2018-10-31

Peyman A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag har köpt en begagnad bil som senare visade sig att ha en del fel.RidderMark var mycket hjälpsam
    Och såg till att felen blev åtgärdade och var tillmötesgående. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Peyman A
    Tack för din recension Peyman,

Vi gläds åt att du är nöjd och önskar dig varmt välkommen tillbaka till någon av våra butiker.

• Pinar K

2018-10-27

Pinar K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Tack Osman på Riddermark bil i Järfälla! Grym , ärlig säljare som lyssnade på vad jag ville ha för bil och hittade det jag var ute efter. Ska ni ta hjälp utav en ärlig säljare så är det Osman ni ska ta hjälp utav! Läs mer
    2018-10-29 Riddermark Bil svarar Pinar K
    Hej Pinar! Kul att du är så nöjd med din bil och med den service du fått av Osman.
    Kör försiktigt i vinter och varmt välkommen åter!

Mvh, Riddermark Bil
    Pinar K, Riddermark Bil gillar detta
  • 2018-10-22

Hans-viktor H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    När ett fel uppstod ville ingen ta ansvar för den så kallade Riddermarksgarantin, de var omöjliga att få tag i och skyllde på varandra när jag väl fick kontakt. Tills jag pressade ena killen med att jag kunde kolla upp vem som gjort fel/gett mig fel info. Plötsligt blev svaret ”oj det var jag, alla kan göra fel, ok mannen” Köpte en bil. Bra service tills bläcket satt på pappret. Obefintlig hjälp när ett fel inom garantitiden uppstod. Fick inte hjälp för än jag sa att jag kunde bevisa vem som gett mig fel info.
    Aldrig mer ett bilköp därifrån trots att de löste det till slut. Jag fick jaga och stå på mig som en dåre för att få hjälp av dem. Läs mer
    2018-10-31 Riddermark Bil svarar Hans-viktor H
    Tack för din recension Hans-Viktor.

Vad tråkigt att du inte upplevt korrekt service hos oss. Vi vill givetvis att alla våra kunder blir bemötta på rätt sätt och får god service både före, under och efter sitt bilköp.
    Vi beklagar djupt att du upplevt svårigheter med att få hjälp med ditt garantiärende.

Ditt ärende är upplyft hos berörda parter så att vi på bästa sätt kan undvika att detta händer igen.
    Kör försiktigt, och tveka inte på att höra av dig om du har frågor.

• 2018-10-17

Jessica F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    En bil,
    möttes av en engagerad säljare som gjorde allt för att jag skulle köpa en bil😊 vilket jag gjorde Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Jessica F
    Tack Jessica!
    Kul att du är nöjd med den service du fått.
    Kör försiktigt och välkommen åter.

Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • 2018-10-17

Joel S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en Volvo v70 och är nöjd med servicen jag fick av företaget, blev hämtad från flygplatsen utan extra kostnad. Kan rekommendera denna bilhandlare Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Joel S
    Stort tack för din recension Joel!
    Kul att du är så nöjd med vår service. Varmt välkommen åter.

• 2018-10-16

Ivone L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil på 277 mil som skulle vara i nyskick, men som hade repor både här och där. Säljaren var bra och köpet genomfördes. Inga problem i övrigt. Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Ivone L
    Hej Ivone!
    Tack för din recension. Vi beklagar att du verkar fått bilen felbeskriven från början, men gläder oss åt att du är nöjd med köpet i sin helhet.

Kör försiktigt och hör av dig vid frågor.

Tore V skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Säljaren gav ett bra och seriöst intryck av sig själv och Riddermarks Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Tore V
    Stort tack Tore!
    Varmt välkommen åter.

Bernt S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Har inte varit på Riddermark Bil i Slagsta!! Har varit i Järfälla Läs mer

Erik N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte min andra bil på Riddermark, som vanligt fick jag bra hjälp och fint bemötande med att hitta den bil jag var ute efter. /Erik Läs mer
  • Håkan S

2018-10-14

Håkan S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bil

Rukki var jättebra!

Det enda som är synd att de också försöker sälja in en garanti för att friskriva dig från dolda fel. Kan inte tänka mig att de inte måste följa konsumentköplagen om något skulle hända. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Håkan S
    Hej Håkan!

Kul att du är nöjd med den service du fått av Rukki.
    Självklart följer vi konsumentköplagen, dock ligger bevisbördan endast hos oss det första halvåret och det kan vara svårt för en konsument att yrka på fel när bevisbördan sedan vänds. Då är garantin ett mycket säkrare och smidigare alternativ.

Varmt välkommen åter!
  • 2018-10-14

Therese K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Fick mycket bra service! Köpte en bil och hade flera funderingar som mycket snabbt besvarades via mail som passar mig bäst. Väl på plats fick jag träffa en mycket trevlig herre och det var en smidig affär. Läs mer
  • 2018-10-13

Therése D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en Volvo V40 av en väldigt serviceminded och trevlig säljare! Är supernöjd med köpet och bilen är grym! Läs mer
  • Inge Karsten O

2018-10-12

Inge Karsten O skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Alt gick bra, ingen problemer. Hjälpsomma och rätta upgifter Läs mer

Felix A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Byte in gamla å fick de lite mer nya!
    Smidigt å kanon bra!! Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Felix A
    Hej Felix!
    Tusen tack för din recension. Kul att du är nöjd med ditt bilbyte hos oss.
    Varmt välkommen åter.

Ulrika B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig säljare, snabbt köp och bra deal. Jag köpte en bil. Läs mer

Ola N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en ford mondeo och det var lite oroligt då den inte var köpt från företaget som leasade ut den. Men efter ca 2 veckor från att jag köpt den kom papper på att jag var ägare. Så allt gick bra även om man var lite nervös. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Ola N
    Hej Ola!

Tack för förtroendet. Vi gläds alltid åt att kunna motbevisa eventuella oroliga kunder genom god service.
    Kör försiktigt och trevlig helg!

• Haval H

2018-10-12

Haval H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt och artig personal bemötning Läs mer

Linn L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil
    Man skulle inte fråga nått får då skulle man få högre ränta
    Mina förväntningar på ett sånt stort företag va har dom skulle vara mer trevligt mot sina kunder men det kan jag inte tycka. Och så tycker jag att vinter däck ska ingår och man ska inte behöva köpa vinterdäck det är nått alla behöver när man köper bil... Läs mer
    2018-10-31 Riddermark Bil svarar Linn L
    Hej Linn!
    Tack för din recension. Vi beklagar att du verkar ha fått en tråkig bild av vår försäljare.
    Tyvärr verkar det också som om det blivit någon form av missförstånd när det gäller just frågor om bilfinansieringen. Den ränta vi använder är väldigt standard och är oftast den samma för majoriteten av våra kunder.

Vi har medvetet valt att exkludera vinterdäcken bl.a. för att kunna sänka priserna på bilarna, kunna erbjuda däckskiften och däckförvaring kostnadsfritt för våra kunder och kanske viktigast av allt; för att alla kunder själva skall få välja om man vill ha nya eller begagnade däck, dubbfria eller dubbade däck på aluminiumfälg eller plåtfälg.

Vi hoppas att du trots dessa punkter är nöjd med din bil, och att du får många trevliga mil bakom ratten!

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla