Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Järfälla Riddermark Bil Riddermark Bil Järfälla

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Vi är Sveriges största märkesoberoende bilfirma och har sedan 2007 hjälpt våra kunder med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya.

Våra Bilar är till största del tidigare tjänstebilar där det finns tillgång till mycket god servicehistorik. Dessutom har bilarna oftast endast en tidigare ägare vilket innebär att vi kan ge dig den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att värdera bilen samt lägga upp en plan så att det går smidigt att avyttra bilen. Välkommen!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 906 kunder tycker om Riddermark Bil Järfälla

• Hans-viktor H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    När ett fel uppstod ville ingen ta ansvar för den så kallade Riddermarksgarantin, de var omöjliga att få tag i och skyllde på varandra när jag väl fick kontakt. Tills jag pressade ena killen med att jag kunde kolla upp vem som gjort fel/gett mig fel info. Plötsligt blev svaret ”oj det var jag, alla kan göra fel, ok mannen” Köpte en bil. Bra service tills bläcket satt på pappret. Obefintlig hjälp när ett fel inom garantitiden uppstod. Fick inte hjälp för än jag sa att jag kunde bevisa vem som gett mig fel info.
    Aldrig mer ett bilköp därifrån trots att de löste det till slut. Jag fick jaga och stå på mig som en dåre för att få hjälp av dem. Läs mer
  • Jessica F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    En bil,
    möttes av en engagerad säljare som gjorde allt för att jag skulle köpa en bil😊 vilket jag gjorde Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Jessica F
    Tack Jessica!
    Kul att du är nöjd med den service du fått.
    Kör försiktigt och välkommen åter.

Mvh Riddermark Bil
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • Joel S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en Volvo v70 och är nöjd med servicen jag fick av företaget, blev hämtad från flygplatsen utan extra kostnad. Kan rekommendera denna bilhandlare Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Joel S
    Stort tack för din recension Joel!
    Kul att du är så nöjd med vår service. Varmt välkommen åter.

Mvh Riddermark Bil
    Riddermark Bil gillar detta
  • Ivone L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil på 277 mil som skulle vara i nyskick, men som hade repor både här och där. Säljaren var bra och köpet genomfördes. Inga problem i övrigt. Läs mer
  • Tore V skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Säljaren gav ett bra och seriöst intryck av sig själv och Riddermarks Läs mer
  • Bernt S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Har inte varit på Riddermark Bil i Slagsta!! Har varit i Järfälla Läs mer
  • Erik N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte min andra bil på Riddermark, som vanligt fick jag bra hjälp och fint bemötande med att hitta den bil jag var ute efter. /Erik Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bil

Rukki var jättebra!

Det enda som är synd att de också försöker sälja in en garanti för att friskriva dig från dolda fel. Kan inte tänka mig att de inte måste följa konsumentköplagen om något skulle hända. Läs mer
  • Therese K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Fick mycket bra service! Köpte en bil och hade flera funderingar som mycket snabbt besvarades via mail som passar mig bäst. Väl på plats fick jag träffa en mycket trevlig herre och det var en smidig affär. Läs mer
  • Therése D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en Volvo V40 av en väldigt serviceminded och trevlig säljare! Är supernöjd med köpet och bilen är grym! Läs mer
  • Inge Karsten O
    Inge Karsten O skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Alt gick bra, ingen problemer. Hjälpsomma och rätta upgifter Läs mer
  • Felix A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Byte in gamla å fick de lite mer nya!
    Smidigt å kanon bra!! Läs mer
  • Ulrika B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig säljare, snabbt köp och bra deal. Jag köpte en bil. Läs mer
  • Ola N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en ford mondeo och det var lite oroligt då den inte var köpt från företaget som leasade ut den. Men efter ca 2 veckor från att jag köpt den kom papper på att jag var ägare. Så allt gick bra även om man var lite nervös. Läs mer
  • Haval H
    Haval H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt och artig personal bemötning Läs mer
  • Linn L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil
    Man skulle inte fråga nått får då skulle man få högre ränta
    Mina förväntningar på ett sånt stort företag va har dom skulle vara mer trevligt mot sina kunder men det kan jag inte tycka. Och så tycker jag att vinter däck ska ingår och man ska inte behöva köpa vinterdäck det är nått alla behöver när man köper bil... Läs mer
  • Petra S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Vi köpte en bil och fick ett trevligt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Stefan F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en Toyota Avensis Combi.
    Blev otroligt bra och trevligt bemött.
    Jag hade efter telefonsamtal med firman ganska höga förväntningar och det visade sig stämma bra det. En mycket fin bil.
    Skulle gärna köpa bil där igen och råder mina bekanta att föra ett besök där om dom skall byta bil.
    Enda nackdelen är att vinterhjul inte ingår vilket jag tycker att det borde eftersom det är lag på vinterhjul efter första december. Läs mer
  • Nora F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Vart bemött med glädje och respekt. Engagerad personal, kunnig och ärlig. Läs mer
  • Jan Erik Ö
    Jan Erik Ö skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte Skoda Octavia rs kombi
    Mycket trevligt bemötande
    De levde upp till mina förväntningar
    Finns inget att klaga på det kanske till och med blir ett till bilköp i framtiden Läs mer
  • Josef S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bland de värsta bilupplevelsen jag har varit med om bilen jag köpte var på verkstad 8 veckor fick byta växellåda bromsar sensorer och massa annat. Trots omfattande fel valde ni inte reklamera bilen. Trots bilen var på verkstad 3 olika tillfällen. Ur uselt bemötande kommer aldrig någonsin göra affär med er igen. Läs mer
  • Ali A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    De är bra företag. Rekommenderas. Läs mer
  • Malin G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Ganska mycket slarv med och kring bilen. Dålig uppföljning av säljaren då bilens batteri skulle bytas och det saknades radiokod till bilen, tutan slutat fungera eller fungerade aldrig?
    Tyvärr Läs mer
  • Robert G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande och glad trevlig personal. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en Hyundai
    Blem mycket väl bemött
    Företaget har trevlig och kompetent personal
    Kar rekommendera er vid bilköp Läs mer
  • Mats J skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Gjorde upp med en säljare om att köpa en V60.När jag kom dit på dagen vi hade bestämt var han inte där. Jag hade åkt 50mil.Säljaren gick inte få tag på.Bilen var inte recondad..Annonsens bild stämmde inte, fälgar var bytta. Skrammel under provkörning som skulle åtgärdas och lämnas till verkstad av mej. Det blev tjafs om det med.
    Firman känns inte seriös Läs mer
  • Ann Christine S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemött opeln går bra allt till belåtenhet Läs mer
  • Abdulrahman A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag tror att det här företaget är jättebra att man köpa alltid bilar därifrån Läs mer
  • Christopher S skrev om Showroom en del av Riddermark Bil Järfälla
    Smidigt köp med Sebastian som duktig säljare! Läs mer
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • Andreas Herman T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra och snabb service. Ni borde öppna en hall i Västerås! Läs mer
  • Majid R
    Majid R skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra ställe finna bilar bra prisar trevliga personal .
    Tack. Läs mer
  • Karin L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Usel Kundservice och support efter betalning skett. Har alla leveranser/åtgärder åtgärdars som ingått i priset. Är kunden nöjd mm.
    Kommer aldrig rekommendera denna bilförsäljare. Läs mer
  • Abdelmajid A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bil och det var bra bemötande Läs mer
  • Afrim S
    Afrim S skrev om Showroom en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en AMG 45, LAN 380 från barkaby.
    Blev bra bemöt i telefon och på plats.
    Varmt rekommenderas
    Mvh/Afrim Läs mer
  • Robert G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil i Järfälla. Trevligt bemötande och kunnig personal. Nöjd med mitt köp samt upplevelse som kund! Läs mer
  • Lisbeth U skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en Nissan Juke i maj 2018. Är mycket nöjd med bilen. Riddemarks Bil var över förväntan mycket kompetententa och tillmötesgående bilfirma. Trevlig bilförsäljare. Köper gärna min nästa bil hos Er. Läs mer
  • Roger S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    På bilen jag köpte var motorn ciptrimmad och det talade man ej om. Läs mer
  • Roberto D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Väldigt skön atmnosfär bra säljare bra bilar bra med allt Läs mer
  • Annelie L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Volvo XC70 -16 . Fick bästa mottagandet o svaren av Sefo vid Länna då jag ringde o hörde mig för om några bilar. Åkte därefter till Sthlm o tittade på flera bilar vid 3 av era hallar och därefter var det självklart att jag ville göra affär med Sefo då hon var den som gett mig förtroende, hon visade sig vid vårat möte vara kunnig, supertrevlig och fixade till köpet trots att bilen stod i Täby samt gav mig ett pris för min bil som jag kände mig nöjd med. Ni har bilar till ett bra pris vilket gjorde att jag åkte 25 mil o tittade på bilar i era butiker. Samtliga säljare jag träffade tog sig tid att visa bilarna. Efter mitt köp rekommenderar jag er Kedja till vänner o bekanta.
    Mycket nöjd kund /Annelie 😊 Läs mer
  • Göran H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bilen bra men saknade lite enligt beskrivning. Att få det saknade tillrättat har varit besvärligt och långdraget och emellanåt otrevligt att bli behandlad som om allt jag sade var fel Läs mer
  • Anna-karin V skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte bil hos Riddermark i somras. Är mer än nöjd med det bemötande jag fick under hela processen från det att jag anmälde mitt intresse för bilen och fram till köpet var genomfört. Snabb och bra mailkontakt och raka besked samt ett trevligt bemötande. Dessutom är jag väldigt nöjd med den bil jag köpte. Jag hade stora förväntningar på bilen som jag fattat tycke för vid första anblicken och jag har verkligen inte blivit besviken. Den motsvarar verkligen mina förväntningar. Läs mer
  • Elias B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Passat TDI 2.0 av David klaman.
    Väldigt bra bemöt till en början men efter köp så kom det fram att säljaren ljugit för mig över öronen. Blev blåst på en total summa av 30 000kr David klaman sa var kostnad fri oxh det skulle ingå i köpet av denna bil. Företag lever ej upp till det ni påstår er stå för och även läst av fler och fler kunder ni haft att ni ljugit och blåst även dem på bilaffärer . Förväntar mig ersättning. Läs mer
  • Krister H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    1st begagnad bil.
    Gott bemötande, säljaren kändes engagerad.
    Bilen hade dock inte den utrustning som utlovades i rubrik och undertext till annonsen på blocket. Inget prisavdrag medgavs för detta med motiveringen att den ändå var billigast på blocket. Vi beslöt ändå att gå vidare och köpa bilen.
    Rekonditioneringsfirman som tvättat bilen hade inte sparat på tvättmedel och bland annat tvättat bort bilens typskylt i form av klisterlapp. Vet ej om detta blir ett problem framöver. Även en del ljudisolering i motorrummet satt fast dåligt troligen pga. tvätten. I övrigt kändes den väl rengjord.
    Totalt sett så skötte sig firman ungefär som förväntat, jag köper inte begagnad bil så ofta så jag har inte så mycket att jämföra med. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Snabb och smidig bilaffär när vi väl bestämt oss.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Mari N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil. Fiat 500
    Väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Emma F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en bil. Mycket bra bemötande och bra möjlighet att förhandla pris och utrustning. Bra service och kunde ta emot utanför ordinarie öppettider. Läs mer
  • Per L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Volvo xc 70. Trevligt och positivt bemötande. Läs mer
  • My B
    My B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en begagnad Toyota som funkar toppen. Trevligt bemötande och bra service. Läs mer
  • José M
    José M skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Fantastiskt bemötande från det att jag klev in i lokalen. Säljare Sirwan besatt mycket kunskap och hjälpte mig att köpa en bil enligt våra behov,. Vi är en familj på tre barn i barnstol.
    Rekommenderar starkt andra att köpa bil på Riddermarks och hoppas att ni får samma bemötande. Läs mer
  • Bertil E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en Volvo S60 - 11 som gått 12200 mil. Den såg bra ut.
    Efter två veckor lånade min son bilen och han tyckte bilen gick konstigt. Det visade sig att det satt fyra olika däck på bilen och att en hjulinställni g måste göras.
    Nu när det sitter nya däck och den är justerad går den riktigt fint.
    Vid påpekande om felet på bilen slog den person jag pratade med ifrån dig och framhöll att det är köparens skyldighet att upptäcka sådana brister.
    Jag menar att om nu Riddermarks skryter med att de går igenom 50 punkter på bilarna så borde inte sådant inträffa.
    Men som dävkfirman som hjälpte mig sa: klart de har bytt däck på bilen för de som satt där från början måste ha varit rejält snedslitna.
    Köpt en bil av en bilfirma och blivit lurad. Igen! Läs mer

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla