Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Vi är Sveriges största märkesoberoende bilfirma och har sedan 2007 hjälpt våra kunder med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya.

Våra Bilar är till största del tidigare tjänstebilar där det finns tillgång till mycket god servicehistorik. Dessutom har bilarna oftast endast en tidigare ägare vilket innebär att vi kan ge dig den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Värdera min bil? Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att värdera din bil samt lägga upp en plan så att det går smidigt att avyttra bilen. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 1188 kunder tycker om Riddermark Bil Järfälla

• 2020-05-19

HASAN MOHAMMED D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Väldigt dåligt!
    Sämsta bilfirman ever! Köp aldrig bil där!!!!

Köpt 2 bilar från de och båda bilarna har de levererat som skit! Ena bilen köpt 2016 ett säte var trasig och behövdes sy!! Och fick sommar däck med när de väll var dags och montera upp de så skämde jag ut mig hos en en mekaniker som skratta åt mig o ba de däcken är helt slut och måste kastas i soptippen!! Så jag vart helt blåst och jag betalade över 210 tusen!! Väldigt Besviken och blåst kände jag mig.

Andra bilen köpte jag förra veckan ville ge de en andra chans och tänkte aldrig att det händer igen, köper ny bil över 220 tusen allt var bra åker från riddermark i järfälla och efter en timme när jag väl kommit hem hör jag konstig ljud, åker till en mekaniker direkt och han säger oj bromsbeläggen och skivan måste bytas ut på en gång de är slut! Ringer riddemark och förklarar och de nekar och vill inte ens hjälpa mig..

2 bilar och båda är skit!! Ska aldrig mer köpa bil där!
    Jag hoppas att ni inte gör heller..

Så oseriösa och dåliga.

Mvh Läs mer
  • 2020-05-12

Simo P skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte bil för ganska mycket pengar och till den sommardäck med fälg som jag fick en bild på för att se hur dom såg ut. När det var dags för byte till sommardäcken så såg jag fälgarna första gången och blev rejält besviken! Dom var kantstötta och skitigaoch går ej att få rent dom. Har reklamerat men får inget svar! Annars hade det varit ok service av dem. Läs mer
  • 2020-04-26

Ulf E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Lurad, dom berättade inte om alla dolda avgifter. Sen måste man betala extra för sommar däck. Vilket i sin tur inte ens passade bilen! Inga återköps får göras. Aldrig igen! Läs mer
  • 2020-04-20

Tina C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Körupplevelsen var bra med bra återkoppling och hjälp av försäljaren, mycket opersonlig och konstig utlämning av bilen. Bra garantihjälp vid byte av batteri. Tyvärr ingen återkoppling alls nu när bilen fortsätter krångla med samma fel som fanns redan vid köpet. Läs mer
  • 2020-04-19

Yildirim T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig och hjälpsam att lösa problemet..nöjd att vara kund.där.. Läs mer
  • 2020-04-19

Vincent L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte Volvo S 90

Besviken att bilen ej var inkörd i hallen 13/12 samt ej tvättad inför leveransen.

Inga klagomål på personalens bemötande för övrigt. Läs mer
  • 2020-04-17

Elisabet C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Slirade lite på sanningen vad gällde det som ingick i köpet, tex sommardäck. Det man ”glömde” informera om var att däcken var helt slutkörda oh inte gick att använda något mer. Det är dåligt. Läs mer
  • 2020-04-17

Kent Ö skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en Audi Q5. Regnr HEG980.
    Väldigt trevligt bemött. Trevlig försäljare och serviceinriktad. Företaget stod fullt ut med sitt åtagande. Inga som helst problem med affären som genomfördes digitalt.
    Rekommenderar Ridemarks bil till andra. Läs mer

Sven O skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Dålig service
    Köpt 2 bilar
    1a brann upp efter 2 månader, ingen som brydde sig
    2a fick felkoder påvägen hem, dom kunde inget göra enligt dom, bilen vart sedan bärgad 2 gånger på 1 vecka Läs mer

VERONIKA S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil med hemleverans. De tog vår bil i inbyte. Så smidigt! Jättetrevlig kille från budfirman som kom med bilen och väldigt bra service och bemötande från försäljaren Olle! Läs mer

Yvonne B skrev om Riddermark Bil Järfälla
    ................,,...........,.,,, Läs mer
  • Stian G

2020-04-15

Stian G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en Audi. Hjälpsam personal. Dom sålde min gamla bil, inga problem. Handlar gärna med dom igen. Läs mer

Värma N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte två bilar av riddermark bil i Tyresö , kändes som jag blev grundlurad på försäkring. Fick göra mig av med bilarna på under ett år då de var i så dåligt skick. Läs mer
  • 2020-04-14

Trucktech skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Beg Transporter
    Bra bemötande
    Snabb och smidig affär, lite krångligt att man inte fick kvitto till bokföringen direkt Läs mer
  • 2020-04-11

Åsa M skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en BMW och säljaren var väldigt trevlig. Det var smidigt att köpa en bil. Läs mer

Zubair G skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Sålde bil med massa fel och vill ej ersätta, vilket de har uppstod tidigare också.
    Lurar folk på alla möjliga sätt..

Rekommenderas absolut inte! Läs mer

Rolf D skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Helt ok. Kan nog vara bra att ha koll på bilen själv, vad som ingår osv för det känns som säljaren inte har riktig koll, snabba affärer. Helt nöjd förutom att de släpper en inte innan de sålt på en sommar resp vinterhjul. De ingår aldrig i priset som jag förstår.

Vet inte vad detta betyg är värt eg. Jag har blivit utvald som kund för att skriva betyg. Hade jag blivit utvald även om jag haft problem med dem? Läs mer

Tore O skrev om Riddermark Bil Järfälla
    köpte en Opel Insigna . Har aldrig gjort en bil affär med så tillmötes gående och hjälpsam personal, fick en låna bil utan förbehåll tills dom kunde leverera min bil.
    Rekomderas varmt Läs mer

Sverre R skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande, gott utbud och allt var enligt avtal som vi blev eniga om på telefon för jag åkte ned och tittade på den bilen jag var intresserad av. Köpte en annan på Riddermark bil i Östersund då det objektet passade mig bättre. Min andra bil från Riddermark och jag är mkt nöjd med hur jag har blivit bemöt som kund i från första kontakt till små justeringar kring småsaker som blev fixat efter köpet på bilen. Läs mer
  • Tommy A

2020-04-10

Tommy A skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Volvo V60 AWD-14. Trevlig säljare. Förhoppningsvis blev han lika blåst av verkstaden som jag angående servicen som var gjord. Där både Verkstadschefen och en mekaniker intygade att Vissa poser ev de c:a 45 i protokollet var gjorda. INGET var gjort efter att ha synat dom. Inte ens multiremsbytet(9000 mil) var gjort. Jag ville behålla den gamla som reserv. Men verkstaden som gjorde den nya servicen sade att den var inget att ha ens som reserv. Helt uttorkad och sprucken. Och just sättet Man intygar att vissa saker är gjorda- Sedan visar det sig att de inte är det. Dom känner säkert ingen skam i kroppen. Bara pengarna i fickan. Bytte oljan själv. ca 1000 spänn.sedan fick jag ett nytt oljebyte. Så där hade jag 2 oljor som gått ca 50 mil.... Vilken jvla skillnad det kan vara. Ironiskt Läs mer

Torbjörn T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köp en bil är nöjd med köp o service när den hade fel blev det lagat direkt utan kostnad Läs mer
  • 2020-04-09

Tove E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil. De glömde skriva över den på mig. De fixade en försäkring åt mig. Den försäkringen existerade inte så jag åkte runt med en oförsäkrad bil i ett par veckor innan jag upptäckte felet. Blev också lovad nya hjul. Det tog flera månader av tjat och strul innan jag slutligen fick dem. Läs mer
  • 2020-04-09

ROGER M skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en V70
    Lite smått fix var det, men så här långt en bra affär.
    Han jag gjorde affär med var en härlig lirare.
    Han fixade allt
    Tack Kendal! Läs mer
  • 2020-04-08

Stefan T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en AUDI A6 och blev bemött på ett bra sätt. Det enda som störde mig var att jag inte fick original sommarhjulen till bilen för han orkade inte leta upp dom Läs mer
  • 2020-04-08

Yassir F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Det var jätte bra upplevelse , trivs personal Läs mer
  • Kerstin O

2020-04-06

Kerstin O skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Bytte in min bil, köpte en annan men fick problem i höften, inga problem å byta till en annan.
    Så den affären har jag inget negativt att säga om. Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Kerstin O
    Hej Kerstin!

Tack för din recension. Vi hoppas att din höft snart är bättre. Ha en fin Påsk och hör av dig till oss vid frågor.

Mvh Riddermark Bil
  • 2020-04-06

Yakiv I skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Helt ok . Köpte bilen . Fick bra servis och hjälp Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Yakiv I
    Hej Yakiv!
    Kul att du är nöjd. Vi hoppas att du får många fina mil i din bil och önskar dig varmt välkommen åter :-).
  • 2020-04-06

Drazen C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    helt okej tycker att vinterdäck borde ingå bara Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Drazen C
    Hej Drazen!

Tack för din recension.
    Vi har anpassat oss efter våra kunders önskemål när det gäller hjul.
    Enligt våra undersökningar var det viktigare för våra kunder att hjulen var i ett bra skick, och att man fick bestämma själv om det var dubbat eller friktion, plåt eller aluminiumfälg, budget eller kvalitet - snarare än att hjulen var gratis.

Kul att du är nöjd i övrigt. Hör av dig vid fler frågor! :-)
  • 2020-04-04

Stefan U skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Transportbil.
    Mycket bra bemötande, jag förväntade mig att köpa/leasa den bilen jag hämtade.
    Om jag inte tyckte den bilen var som väntat så fanns det 4-5 st. likvärdiga istället, vilket jag kände som en trygghet eftersom jag bor ca. 25 mil bort. Och då hade jag valt någon av dom istället. Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Stefan U
    Hej Stefan!

Tak för din recension. Vi gläds åt att du kände dig trygg med ditt bilköp hos oss.
    Hör av dig vid frågor och kör försiktigt!

Glad påsk :-)

WILLIAM F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte bil på Järfälla av Kendal förra veckan. Otroligt nöjd med bemötandet, inträffade ett fel med bilen och dom löste det direkt. Kommer lätt handla här igen. Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar WILLIAM F
    Hej William!

Stort tack för din recension. Kul att du är nöjd med den service du fått även efter ditt bilköp.
    Tveka inte på att höra av dig vid fler frågor eller funderingar.

David L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en bil med ett stort antal dyra fel som företaget endast ersatte till en mindre del.
    Ville häva köpet vilket företaget sade nej till. Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar David L
    Hej David!

Hur mycket vi täcker beror helt på vilket garantipaket man har till sin bil.
    Vilka garantipaket man kan få eller få köpa till beror på hur gammal bilen är och hur långt den gått. Vi beklagar att du inte fått så mycket hjälp som du önskat i detta fall och hänvisar dig till våra garantivillkor om du vill läsa mer om hur vi gör våra bedömningar: https://www.riddermarkbil.se/garantivillkor/

Weld T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Hitta fel på bilen och säljer sa inget om det Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Weld T
    Hej Weld!

Tack för din recension. Tråkigt att du hittat fel på din bil. Som köpare har man alltid undersökningsplikt vilket betyder att det är viktigt att man antingen själv går igenom bilen ordentligt, eller att man berättar för sin försäljare vad man tycker är just extra viktigt för att få just det kontrollerat.
    Alla köpare värderar sin bil olika och det som av någon anses vara en stor skada anses av en annan kund som ett normalt slitage. Det är därför svårt för oss att gå igenom bilarna på det sätt varje enskild kund önskar - om detta inte kommuniceras.
    Om du tror att de brister du upptäckt kan täckas av vår garanti kan du läsa mer här:
    https://www.riddermarkbil.se/garantivillkor/ och kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se.

• Adam Nick S

2020-04-02

Adam Nick S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    köpte min första ”riktiga” bil för några veckor sedan från Riddermark. VW Scirocco R, aldrig ägt en sportbil innan och var aningen skeptisk till det från start. Fick kontakt med Kendal i Järfälla, hjälpsam, kunnig och skön kille. Han gick verkligen igenom allting i lugn och ro och kunde besvara varenda fråga jag hade (vilket var en hel del). Om någon funderar på att köpa bil då kontaktar ni Kendal på riddermark Järfälla! Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Adam Nick S
    Hej Adam!

Kul att du är nöjd, tack för att du skrev en recension.
    Kör försiktigt och njut av din nya snabba bil :-). Hör av dig vid frågor så hjälper vi till!

Glad påsk!
  • 2020-04-02

Viktor P skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Driver just nu ett ärende mot riddermark bil i ARN för att de inte har hållt vad de har lovat. Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Viktor P
    Hej Viktor!

Tråkigt att höra.
    Vi rättar oss alltid efter ARN's beslut, så i detta fall är det bara att vänta och se hur ärendet hanteras.

Vi önskar dig en glad påsk trots omständigheterna.
  • 2020-04-02

Tanja M skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Mycket bra firma.
    Bra utbud av bilar, samt bra betalt vid inbyte.
    5/5 Läs mer
    2020-04-06 Riddermark Bil svarar Tanja M
    Hej Tanja!

Stort tack för din recension. Kul att du är nöjd.
    Kör försiktigt och hör av dig vid frågor. :-)

Glas påsk

Tim E skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Professionelt bemötande, inget krångel.
    Snabb och smärtfri bilaffär.
    Bättre än andra bilhandlare jag haft att göra med. Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Tim E
    Hej Tim, tack för din kommentar!
    Kul att du är nöjd med din bilaffär hos oss.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Och glad påsk!

Zakarias L skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Sålde bil med massa fel och vill ej ersätta. Kopplat in ARN. Uselt bemötande dessutom!! Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Zakarias L
    Hej Zakarias!

Tråkigt att höra att du är missnöjd med din bil. Vi rättar oss alltid efter ARN's beslut, så i ditt fall där det finns en pågående utredning kan vi inte göra annat än att avvakta och vänta in besked.

Vi önskar dig en fin Påsk.

Tommy M skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag köpte en bil av dom som var en massa fel på, jag ringde dom och berättade det.
    Då sa säljaren att jag skulle lämna in den på en verkstad och dom skulle kolla vad det var för fel.
    Verkstaden har mailat dom felen, men inte fått något svar.
    Jag har ringt dom och frågat varför dom inte fått något svar.
    Då sa han att han var ny på jobbet och att jag skulle kontakta han om felen.
    Efter det svarar han inte när jag ringer eller på mitt meddelande.
    Det har nu gått 6 månader sen jag köpte bilen o h felen har inte blivit åtgärdade än.
    Det tycker jag är väldigt dåligt, dom var trevlig när man köpte bilen men sen bryr dom sig inte.

Mvh Tommy Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Tommy M
    Hej Tommy!

Detta låter inte alls bra. har du varit i kontakt med vår garantiavdelning?
    Om inte, maila ditt registreringsnummer och berätta om ditt ärende så att de får en chans att granska ditt ärende och se hur vi kan hjälpa till.

Stefan I skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Mina två senaste köp av bil har varit hos Riddermark och har båda gångerna blivit vänligt bemött och bilarna har fungerat prickfritt.
    Blev lite fel med tillval av däck vid senaste köpet, men ett samtal in så var det löst samma dag. Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Stefan I
    Hej Stefan!

Kul att du är nöjd, tack för din recension!
    Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar.

Glad Påsk!

Peter F skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte en BMW 530d, bra bemötande, hade problem med fjärrkontrollen till dieselvärmaren som dom laga direkt utan problem, så jag är mycket nöjd👍 Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Peter F
    Tack för din recension Peter!
    Kul att du är nöjd med din bilaffär och med den hjälp du fått efter köpet.
    Kör försiktigt och hör av dig vid frågor.

Glad påsk!

Tommy T skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Blev tyvärr lurad då dom hade satt på en fjärrvärmare på nyckeln knippan till bilen.
    Det visade sig att bilen inte ens hade en sändare på bilen för att ta emot signalerna så värmaren startade via dosan.

Så tyvärr! Riktiga skojare... Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Tommy T
    Hej Tommy!

Lösa tillbehör kan tyvärr inte alltid testas. (Värmare kan ej testas i för varma temperaturer ex.) Vi beklagar dock att det i detta fall verkar ha följt med felaktiga tillbehör. Skicka gärna ditt registreringsnummer till kundservice@riddermarkbil.se så kan vi se hur bilen är specificerad och vilken utrustning som stått med i bilens annons.

• 2020-03-29

Tiiriön R skrev om Riddermark Bil Järfälla
    We had agreed that car was ready on monday at 10am. It was not even in shop that time. We had to wait long time to get it. And it was DIRTY!
    We did not get a papers on time. Luckily I had nice inspection woman who did inspection without papers. Papers came 3months after buying the car by the Post. You should not Never send car papers in normal post!

I won't never ever again buy car from sweden or from you. I have bought so many times car from abroad and it has always be easy. This was far from easy. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Tiiriön R
    Hei!

We're sorry to hear about your car. This is all our fault since we misunderstood the day you were arriving. Since you arrived one day before our scheduled appointment and we had both the wash and inspection booked for later the same day. We are very sorry that this affected your experience with us. We're usually sending papers by regular post if nothing else is requested.

Kind regards,
  • 2020-03-27

Salar R skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Jag har köpt en Audi A4 som jag är nöjd med och viktigaste är min dotter som tycker den är fantastiskt fint. Personalen var väldigt trevliga och jag har bra känsla att jag gjorde affärer med de och hoppas och vill att byta eller köpa ni bil hos de i framtiden ! Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Salar R
    Hej Salar!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Kul att både du och din dotter är nöjda med er bilaffär hos oss. Kör försiktigt och hör av er vid frågor. :-)

• 2020-03-26

Sofia C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevlig och tydlig säljare. Bra och fin begagnad bil som var ordentligt testad. Tryggt och smidigt med affären. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Sofia C
    Tack för din recension Sofia!

Vi gläds åt att ni är nöjda med er bilaffär hos oss. Hör av er vid frågor och kör försiktigt! :-)

Pertti K skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte 3 st bilar. Det fattades hatthylla på en. Fick ingen ersättning. Säljaren var inte alls professionel. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Pertti K
    Hej Pertti!

Lösa tillbehör finns inte alltid kvar i våra begagnade bilar. Är man väldigt angelägen om att få med vissa lösa tillbehör bör man därför kontrollera så att dessa finns tillgängliga innan man väljer slå till. :-) . Vi hoppas att du är nöjd med bilarna trots detta, och att ni får många fina mil i era bilar.

• Mikael H

2020-03-25

Mikael H skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Trevligt bemötande i Slagsta när jag köpte en begagnad Abarth.
    En snabb affär som gjorde att jag kunde rulla hem med min nya bil redan samma dag. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Mikael H
    Tack för din recension Mikael!

Kul att du är nöjd med din bilaffär hos oss. Ha så kul med din Abarth och hör av dig vid frågor! :-)

Ylva I skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Köpte dock min bil i Täby men den har varit på verkstad i 7 veckor nu och bilen köptes för 8 veckor sen. Riddermark har inte tagit något som helst ansvar. Köp bil någon annanstans för ditt eget bästa! Läs mer
    2020-03-25 Riddermark Bil svarar Ylva I
    Hej Ylva!
    Vill du inkomma med ett registreringsnummer till oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta?

Scandinavian C skrev om Riddermark Bil Järfälla
    Snabbt avslut, bra service!!! Rekommenderas absolut! Läs mer
    2020-03-25 Riddermark Bil svarar Scandinavian C
    Hej!
    Kul att ni är nöjda med er bilaffär, det gläds vi åt.
    Ha en fortsatt fin vecka :-)

Stefan S skrev om Riddermark Bil Järfälla
    En bil för 300.000 som ligger ute med texten "fint skick" på 5000 mil bör INTE ha massor av repor runt om sig. GIck inte att ordna dessa repor med omlackering till en börja, utan fick ringa efter skjuts hem. 12mil enkel väg. Hade inte räknat med detta, då affären redan var klar, men så har säljaren blåljugit om bilens skick. Riktigt jävla dåligt gjort. Men då gick det bra helt plötsligt att skicka in den på lackering? Fruktansvärt jävla dåligt gjort att lura kunder åka 12 mil för att sen upptäcka något helt annat.

Kan inte rekommendera Riddermarks bil ö.h.t. Läs mer
    2020-03-25 Riddermark Bil svarar Stefan S
    Hej Stefan.
    Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjda med ert bilköp. Har ni varit i kontakt med oss på kundservice@riddermarkbil.se gällande detta?
  • MOHAMMED ROKAN N

2020-03-24

MOHAMMED ROKAN N skrev om Riddermark Bil Järfälla
    I bought a Mercedes C class from Riddermark - Järfälla. Great customer service and approach from sales personnel. Petra was the salesperson and she had great customer service. It was a challenge for me to get the car loan but she helped a lot and did it. Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar MOHAMMED ROKAN N
    Hey Mohammed!
    Thank you for your review. Fun that you are happy with the service you received from us. Good luck with your new car, have a nice day! :-)

Veddestavägen 2, 175 62 Järfälla