Bilförsäljning

Mediavägen 20
135 48 Tyresö — Visa karta

Läs vad 272 kunder tycker om Bilförsäljning

• Frepartaktiebolag F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande, proffsigt hanterat och effektivt. Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Frepartaktiebolag F
    Hej!

Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda!
    Hör av er direkt om ni har några frågor.

• Ulf E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig personal
    Om bilen funkar felfritt framöver så ger jag Riddermark toppbetyg ! Läs mer
  • Abjohanventilation A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemötande och service vänliga

Man ringde till och med upp och kontrollerade att bilen var bra.

I de flesta fallen tycker vi att bilen var bättre än utlovat.

det negativa var vissa småsaker

Man hade inte bytt vindrutetorkare som var totalt slut
    Gummi stroppar till kapellet saknades
    En skyltbelysning var trasig

Men tar man det negativa i hop med det positiva kommer man ändå på ett positivt resultat

Jag rekommenderar Riddermarks bil

Johan Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Abjohanventilation A
    Hej Johan!

Stort tack för ärlig och nyttig feedback.
    Vi önskar dig en mycket fin sommar, och varmt välkommen åter!

• Fornuddensbyggab F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemötande.
    Allt gick smidigt. Läs mer
  • Lucjan A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Väldigt trevligt och hjälpsam personal, kan rekommendera dem som bilförsäljare. Jag är säker att jag ska vända mig till de när ska byta bil. Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Lucjan A
    Hej Lucjan!

Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda!
    Hör av er direkt om ni har några frågor. Vi ses förhoppningsvis när det är dags att byta bil igen.

Riddermark Bil gillar detta
  • Eldhsskärgårdsbyggnationab E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Struligt. Fick vänta länge på att bilen skulle bli färdig. Handpenningen på 3000kr fick jag tjata på att få tillbaka! Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Eldhsskärgårdsbyggnationab E
    Hej!

Vi beklagar att du upplevt dålig service hos oss.
    Hör gärna av dig om det finns något vi kan hjälpa till med.

• Anton S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt personal ,bra och effektivt service.
    Kom att köpa en bil åkte hem med två ) Läs mer
  • Gvsgroupab G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    ++++++++++
    ++++++++++
    ++++++++++ Läs mer
  • Lars-göran H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grymt trevlig och familjära säljare. Läs mer
  • Abhagemarken A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Annonsen stämde inte med vad bilen var utrustad med

Bilder visade dieselvärmare men den var ur funktion och kupéfläkt var defekt vid provkörning enligt säljaren var det inget fel på bilen

Inget bra bemötande från säljare vid på visande av fel men de fixade iallafall kupéfläkten vid köp men inte värmaren. Dålig återkoppling om när Riddermark skulle lämna bilen till verkstad och när den var klar Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Abhagemarken A
    Hej Hagemarken,

Tack för er recension. Vi beklagar djupt att ni upplevt problem mer er bil, och därav även dålig återkoppling.
    Er feedback är väldigt viktig för oss.

Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor,
  • Roland J
    Roland J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fungerade bra och bilen funkar fortfarande Läs mer
    Riddermark Bil gillar detta
  • Framtidsgymnasiet I Sverige A F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi upplevde det bra, fick en bra bemötande av personal.
    Men det va ett litet problem bara. Det var att när vi ringde och gjorde affär med säljaren så sa han att bilarna var hela, men sen när vi tog hem bilarna så kollade vi igenom dom ordentligt så fattades lite handtag i bussen. Det är lite tråkigt att sånt händer. Läs mer
  • Svetsarestockholmab S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Sämsta bilhandlaren i Stockholm, har köpt 8 bilar och senaste 3 köpen har varit usla, en bil är köpt för 2 mån sedan men pga oljeläckage har bilen tagits tbx på verkstad en vecka edter köpet och sen inte ett ljud från säljaren, när kag ringer är alltid personen i fråga inte på plats, så aldrig mer en bil från Riddermarks. Läs mer
    2017-11-29 Riddermark Bil svarar Svetsarestockholmab S
    Hej!

Vi beklagar den otur ni haft med den senaste bilarna ni köpt. Tyvärr verkar det som om den bil vi har för reparation hos verkstaden vi anlitat har krävt längre tid än avtalat för att åtgärdas.
    Du har kontaktats av ansvarig för att hitta en snabbare och bättre lösning så att ni kan återfå bilen snarast möjligt.
    Vi kan inte annat än beklaga situationen, givetvis är vi måna om att alla våra kunder, och i synnerhet våra stammisar skall vara nöjda med samtliga bilköp.

Återkom gärna så vi vet hur ärendet lösts sig.

Vänliga hälsningar, Riddermark Bil
  • Åkesson&hattwigplåtsla Å skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Enkelt och bra. Inga krongliga försäljare som vill sälja på en något som man inte vill ha Läs mer
  • Lerici Ab L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra utbud, bra priser och en snabb och modern anläggning
    Ett stort minus var den oproffsiga upptrände från den kvinnliga säljaren som vid första besöket pushade på som tusan för att hon skulle vinna den interna säljtävling !!!! Hon var mer intresserad av att vinna vilket medförde att hon justerade ned priset och andra ”erbjudande” upp till tre gånger innan jag tackade för mig och gick.
    Hon bortsåg alltså från mina bilbehov vilket är katastrofalt i en säljsituation av just bilar
    Vid andra besöket fick jag träffa hennes kollega Emre som var/är oerhörd hjälpsam, lyhörd och lätt att göra affärer med
    Han räddade situationen och slutbetyget Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Lerici Ab L
    Hej!

Vi beklagar att du upplevt vår försäljare som icke lyhörd.
    Om du är nöjd med den bil du köpt och med hjälpen du fått av vår manliga försäljare är vi glada. Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.

• Johan A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    bra bemötande.trevlig personal.fina bilar.mkt bilar Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Johan A
    Hej Johan!
    Stort tack för din recension, kul att du uppskattar ditt besök hos oss.
    Vi hoppas att du är nöjd med nya bilen och önskar dig varmt välkommen åter!

Mvh Riddermark bil
  • Bennys Betongbomning skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fick hjälp med bilköp. Proffsigt bemötande och service av säljaren på plats. Rekommenderas Läs mer
  • Gunnar S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra och vänligt bemötande från säljaren som var hjälpsam! Vi är hittills nöjda med bilen! Läs mer
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Gunnar S
    Tack för din recension Gunnar!

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Swemål Ab skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    En av de smidigaste affärer jag gjort.
    Top service. Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Engagerad säljare som tog sig tid att fotografera olika bilar jag var intresserad av och kolla upp skavanker vis mail. Fastnade för en bil som var fin och köpte den. Hade lite mer skavanker än väntat och var otroligt dåligt städad invändigt. Grus i sätena, intorkad glass i mittkonsoll både fram och bak samt väldigt skitig utvändigt vid visning, tycker den iallafall hade kunnat blivit avspolad. Bilen visade dålig batterispänning vid provkörning men säljaren sa att det kunde bero på att den stått så det bör försvinna efter en bit körning annars skulle dom ersätta det.

Batteriet blev inte bättre så ringde och sa de och säljaren bad mig köpa ett nytt och skicka kvittot till dom så skulle dom ge mig pengar för det. Tog ca 14 dagar och några påminnelser innan pengarna kom vilket var lite tråkigt då jag var tvungen att ligga ute med en större summa. Men. Nu är pengarna här och bilen fungerar som den skall.

Säljaren verkade även lite stressad vid affären och verkade som att han ville få det överstökat bara. Men jag fick det jag ville ha för min bil i inbyte så jag är glad för det.

Överlag ett bra ställe med trevligt bemötande men dom har lite saker att slipa på. Läs mer
    2017-07-07 Nathalie N svarar Johannes S
    Hej Johannes,

Tack för du tog dig tiden att skriva! Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver och att du upplevde det på detta sätt. Självklart vill vi att alla ska vara nöjda och att det ska gå så smidigt som möjligt.
    Jag har nu pratat med säljaren och ansvarig som kommer att kontakta dig så fort som möjligt!

Hoppas du är nöjd i övrigt med bilen.

Önskar dig en fin sommar!

• Åsa E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig försäljare och ett seriöst företag! Jag är nöjd! 😄 Läs mer
  • Uladzimir N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpet gick bra, byta in bilen också. Bra bemötande, löste alla frågor snabbt, förutom att ägarbyten och registreringspapprena har dröjt. Läs mer
  • David C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig, säljaren kan rekommenderas och svarar alltid då man frågade. Läs mer
  • Denise T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Först besökte vi Riddermark i Länna, dåligt bemötande och kände inget förtroende för säljaren.
    Men vi åkte till Tyresö och träffade Fabian och det kändes bra direkt, vi hittade vår bil och är supernöjda med en Volvo v60 Läs mer
    2017-06-28 Nathalie N svarar Denise T
    Hej Denise,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos Tyresö och ditt bilköp. Mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd med besöket i Länna, du får gärna maila feedback@riddermarkbil.se och berätta mer om ditt besök för att hjälpa oss att bli bättre.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar och lycka till med din nya bil! :)

Ha en trevlig sommar!

• Kristina K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Allt funkade jättebra, jag är nöjd Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Riktigt bra bemötande! Trevlig personal och allt sköttes väldigt bra trots att jag bör uppe i Luleå då hela affären i princip sköttes på distans!
    Hatten av! Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Andreas W
    Hej Andreas,

Tack så mycket för din recension och för ditt fina betyg. Vi önskar dig lycka till med din nya bil :)

• Faouzi T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Hej,
    Jag är mycket missnöjd med att köpa en bil från riddermark.
    Det var tråkigt och fick jag inte som jag har förväntat mig.
    Säljaren hade inte så mycket erfarenhet.
    Jag fick inte lösning till hjälp. Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Faouzi T
    Hej Faouzi!

Det är mycket tråkigt att höra det du skriver.
    Vi tar all kritik på största allvar och vi noterar vad vi kan förbättra i framtiden då vi inte vill att fler ska behöva känna på detta sätt.
    Du får gärna maila oss på feedback@riddermarkbil.se och berätta mer så att vi vet vad vi ska göra annorlunda framöver gällande servicen och om det finns något mer vi kan hjälpa till med.

Vi tackar så mycket för att du tog din tid till att skriva dina åsikter till oss.
    Ha en fin kväll!

• Anders B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande trevlig personal Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Anders B
    Hej Anders,

Tack så mycket för din recension och ditt betyg.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om frågor dyker upp!

Ha en fortsatt trevlig dag och en fin sommar!

• Frida C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande med hjälpsam och kunnig personal. Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Frida C
    Hej Frida,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar!

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Martin L
    Martin L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi bytte in vår Passat mot en nyare likadan. Jag tycker att vi fick ett trevligt och professionellt bemötande. När vi kom hem hittade vi ett par fel på den nya bilen. Riddermarks hanterade detta helt ok. Vi känner oss nöjda och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Martin L
    Hej Martin,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss. Lycka till med din nya bil nu och tveka inte på att höra av er om vidare funderingar dyker upp :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Kenneth P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    För ca 1 månad sedan köpte jag en begagnad Volvo V60 hos Riddermark i Tyresö. Fick hjälp av en säljare, Jonas Sjöö, som bemötte mig som kund på ett mycket trevligt sätt. Försökte inte på något vis truga på mig bilen (vilket tyvärr många andra bilförsäljare gör) utan var istället väldigt serviceinriktad och tog sig tid att besvara mina frågor och ge relevant information. I mitt tycke en föredömlig säljare. Bilen var i perfekt skick när jag hämtade den och hittills är jag mycket nöjd med mitt köp... /Kenneth P Läs mer
  • Eli J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym personal! Grymt bra service. Säljarna var trevliga o morsade när man kom in och bjöd på fika. Kommer definitivt tillbaka hit. Läs mer
  • Niklas T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Lättsamma, snabb och smidig affär. Förtroendeingivande Läs mer
  • Ömer U skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det mycket bra köp jag blev mycket bra bemötande Läs mer
  • Uwe T
    Uwe T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    fungerade mycket bra både med inbyte och Köpet jag tycker att jag fick ett mycket seriöst intryck av både Bilfirman och Säljaren
    Jonas men kunde ha låtit bli telefonen som ringde hela tiden, det är väldigt stressande medans man ska avsluta ett köp och säljarens telefon ringer oavbrutet det måste gå att reglera
    annars är jag mycket nöjd med både bil och Riddermarks och Säljaren Läs mer
  • Pierre K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Inte helt nöjd med skicket på bilen, jag hade frågat specifikt om eventuella defekter och skador och blev upplyst om 2 st lackskador (märken) men då vi kom för att hämta bilen upptäcker vi att baksätet är skadat och ihopsytt, klart irriterande och väldigt märkligt att inte detta inte hade meddelats av säljaren i samband med min fråga om skick/skavanker.

Likaså fungerade inte elhissen hr bak...efter diverse personer inblandade fick vi ok på att lämna in bilen på hemort för åtgärd vilket skall göras.

I övrigt en bra dialog med säljaren som inger förtroende men som sagt, bristen i att upplysa om det trasiga (någorlunda lagade) baksätet drar ner vårat betyg avsevärt! Läs mer
  • Maria J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Linda är proffsig och väldigt hjälpsam. Fick bra hjälp och bemötande.
    Även bemötandet på Meca var väldigt fint. Läs mer
  • Erik K
    Erik K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    jag var till Riddermark i Tyresö
    Där har dom en försäljare som heter Linda.
    hennes bemötande var mycket bra, fick ett förtroende för att göra en affär.
    Efter att ha gått igenom x antal bilar så fastande jag för en BMW.
    allt gick bra, visserligen hade bilen några problem, men bilen har dock rullat över 15k mil.
    alla problem åtgärdades utan något som helst krångel.
    kan varmt rekommendera Riddermarks bil i Tyresö
    // Hannu kemilä Läs mer
  • Viveca H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande, Information om försäkringar etc. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande. Svårt att komma fram till Meeca för att få hjälp med en justering av bilen.
    Bra med en försäkring via Länsförsäkringar MEN varför får man inte betala den på ett år !!! Tvungen att betala per månad och med autogiro. Stort minus. Läs mer
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Agneta H
    Hej Agneta.

Tack för din recension! Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande.
    Vi ser över betalningsmöjligheterna och tar åt oss din kritik gällande den verkstad du varit i kontakt med.

Vänliga hälsingar
    Riddermark Bil
  • Jarmo M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Professionellt bemötande, beskrev skador (repor) över telefon och allt stämde enligt det han sa. Bilen var nytvättad då jag hämtade den, stort plus i kanten! Läs mer
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Jarmo M
    Hej Jarmo!

Stort tack för ditt förtroende och lycka till med din nya bil.

• Sarha A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemött. snabb och smidig bilaffär som var klar på under en timme. har även fått hjälp med frågor efterhand.
    mycket nöjd med bilen jag köpte. Läs mer
  • Khadem H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det har varit bra, lättsamt och smidigt. Läs mer
  • Jonas J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätteduktiga o trevliga proffsigt bemötande och jag kan verkligen rekommendera Tyresö butiken då det var där jag köpte bil. Läs mer
    2017-05-19 Riddermark Bil svarar Jonas J
    Hej Jonas, tack för din recension!

Vad roligt att du är nöjd med din bil och med vår service.
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i bilen samt att du hör av dig direkt om du har några frågor eller funderingar.

• Maria B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig och kunnig personal som gör det lilla extra på eget bevåg. Läs mer
  • Felipe M
    Felipe M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Linda va jätte trevligt
    Snabb service Läs mer
  • Torsten J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande och hjälpsam personal. Läs mer
  • Linda O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra service, bra bil, allt bra!! Läs mer
  • Malin K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jag blev mycket besviken då bilen inte alls nådde upp till vad som lovats. Sedan skulle jag få hjälp av dom men det var jätte svårt och jag håller ännu på! Läs mer
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Malin K
    Hej Malin!

Vi beklagar att du haft otur med den bil du köpt hos oss. De fel som uppstått har uppstått efter leverans eftersom bilen klarat både provkörning och tester utan problem, varav vi inte kunnat förutspå dessa.
    Vi är i full gång med att försöka hitta en bra verkstad för att kunna åtgärda den sista estetiska detaljen som vi lovat att hjälpa dig med, eftersom vi redan åtgärdat de tidigare felen du påpekat.

Vi hoppas att du snart får även denna detalj fixad och att du därefter får många trevliga mil i din bil.
  • Rolf S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bemötandet var mycket bra när bilen köptes, sen var det svårt att få tag i säljaren angående leverans och övriga frågor. Läs mer
    2017-05-15 Riddermark Bil svarar Rolf S
    Hej Rolf!

Tack för din recension!
    Vi beklagar att du upplevt det som svårt att få kontakt med din säljare efter köpet, givetvis skall man som köpare hos oss inte uppleva denna typ av problematik.

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och att du hör av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö