Bilförsäljning

271 omdömen om Bilförsäljning

Faycal D
Skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö

Bedrägeri ⛔🚫⛔🚫 Dom är trevliga tills dom får betald. Leverar en bil utan motorolja i motor och falsk service. VARNING ⛔🚫⛔🚫

Frepartaktiebolag F

Trevligt bemötande, proffsigt hanterat och effektivt.

Svar från Bilförsäljning

Hej! Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda! Hör av er direkt om ni har några frågor. Mvh Riddermark Bil

Ulf E
Skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö

Trevlig personal Om bilen funkar felfritt framöver så ger jag Riddermark toppbetyg !

Abjohanventilation A

Mycket bra bemötande och service vänliga Man ringde till och med upp och kontrollerade att bilen var bra. I de flesta fallen tycker vi att bilen var bättre än utlovat. det negativa var vissa småsaker Man hade inte bytt vindrutetorkare som var totalt slut Gummi stroppar till kapellet saknades En skyltbelysning var trasig Men tar man det negativa i hop med det positiva kommer man ändå på ett positivt resultat Jag rekommenderar Riddermarks bil Johan

Svar från Bilförsäljning

Hej Johan! Stort tack för ärlig och nyttig feedback. Vi önskar dig en mycket fin sommar, och varmt välkommen åter! Mvh Riddermark Bil

Fornuddensbyggab F
Skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö

Mycket bra bemötande. Allt gick smidigt.

Lucjan A
Skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö

Väldigt trevligt och hjälpsam personal, kan rekommendera dem som bilförsäljare. Jag är säker att jag ska vända mig till de när ska byta bil.

Svar från Bilförsäljning

Hej Lucjan! Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda! Hör av er direkt om ni har några frågor. Vi ses förhoppningsvis när det är dags att byta bil igen. Mvh Riddermark Bil

Eldhsskärgårdsbyggnationab E

Struligt. Fick vänta länge på att bilen skulle bli färdig. Handpenningen på 3000kr fick jag tjata på att få tillbaka!

Svar från Bilförsäljning

Hej! Vi beklagar att du upplevt dålig service hos oss. Hör gärna av dig om det finns något vi kan hjälpa till med. Mvh Riddermark Bil

Larysa  A
Skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö

Trevligt personal ,bra och effektivt service. Kom att köpa en bil åkte hem med två )

Gvsgroupab G

++++++++++ ++++++++++ ++++++++++

Lars-göran H
Skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö

Grymt trevlig och familjära säljare.