Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Tyresö Riddermark Bil

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö — Visa karta

Hos oss på Riddermark Bil i Tyresö hjälper vi dig som kund med avyttring av bilar samt köp av din nya bil. Våra bilar är till största del tidigare företagsbilar och tjänstebilar med god tillgång till servicehistorik, dessutom har bilarna oftast endast haft 1 tidigare ägare.

Vi har varit verksamma sedan 2007 och har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta sin nya bil, vi har även hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen samt lägga upp en plan så smidig plan som möjligt för att hjälpa dig med avyttring av dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 177 kunder tycker om Riddermark Bil

• Mari K
    Mari K skrev om Riddermark Bil
    Mycket bra! Kunnig personal och hjälpsamma trots mycket kunder
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Riddermark Bil
    Blev mycket besviken när jag skulle hämta bilen dom visste om att jag tog flyget
    på morgonen . När jag kom dit stod bilen innsnöad dom fick skotta fram den
    jag skulle köra 7 timmar så jag ville komma hem så fort som möjligt det brydde dom sig inte om. När jag sedan tittade igenom bilen så var batteriet löst då var jag tvungen att uppsöka verkstad för att fixa det då tog det tid så efter all strul kom jag hem sen på kvällen.
    Bilen saknade instruktionsbok den lovade dom skicka har ej fått någon nu ca 3 veckor sedan.
    Dom har inte svarat på mitt mail.
    2016-12-01 Riddermark Bil svarar Jörgen K
    Hej Jörgen,
    Vad tråkigt att leveransen av din bil inte gick väl.
    Dagarna innan din ankomst hade kraftiga snöfall i Stockholm. Att hålla bilarna snöfria och framskottade var högt prioriterat hos oss men det tog tyvärr ett par dygn innan arbetet var avslutat och klart på alla anläggningar. Vi beklagar att du fått vänta under tiden som din bil skottats fram.
    Att batteriets fästen inte varit funktionsdugliga är en miss vi tar på allvar, vi ser att det i ditt köpeavtal är nämnt och skrivet att vi bekostar det arbetet men vi förstår att även det tagit tid, vilket vi beklagar djupt.

Boken beställdes efter ditt besök men har dröjt över förväntad tid från märkesåterförsäljaren.

Eftersom du haft löpande kontakt med din säljare hoppas vi att du har boken inom kort, och att du känner dig nöjd med bilen i övrigt.

Trevlig kväll
  • Kazimierz W
    Kazimierz W skrev om Riddermark Bil
    Trevligt och professionell personal .
    Köpte en BMW 320 och bytte in Mini Cooper .
  • Claes L
    Claes L skrev om Riddermark Bil
    Fick vad jag ville köpa.Tyvärr lite hård prutning på mitt inbyte .
    Bra bemötande.
    2016-11-28 Riddermark Bil svarar Claes L
    Hej Claes!
    Tack för din recension.
    Vid inbyte av bil får man alltid ett bud av våra inköpsmän, sedan får du som kund välja om du vill acceptera budet eller ej.
    Är bilen korrekt beskriven står vi dessutom alltid för vårt bud, eftersom prisjusteringar endast görs vid skador som upptäcks vid kontroll av bilen.

Vi gläds åt att du känner dig nöjd med bilen du köpt. Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp!
    Ha en fortsatt trevlig vecka,
  • Deniz A
    Deniz A skrev om Riddermark Bil
    Jätte otrevlig garanti ansvarig vid namn mats eller liknande. Anklagade mig för att ljuga om att bilen jag köpte inte egentligen var trasig. Han började gap skrika på mig och vägrade lyssna på vad jag som kund hade att säga. När jag sedan åkte till tyresö berättade även personalen där att man inte ville prata med honom då han var rätt skrikig av sig. Däremot fick jag ett otroligt proffesionellt bemötande av robert o tyresö. Otroligt trevlig och hjälpsam, behåll den klippan då han verkligen hjälper ert varumärke!
    2016-11-21 Riddermark Bil svarar Deniz A
    Hej Deniz!
    Tusen tack för din recension.
    Vi beklagar din upplevelse gällande hanteringen utav. ditt garantiärande, och det gläder oss att du fått rätt hjälp till slut.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Daniel G
    Daniel G skrev om Riddermark Bil
    Köpte nyligen en bil av försäljaren Linda. Vilket toppbemötande från första besöket till avslutad affär.

Rekommenderar varmt dig som skall köpa bil att besöka dem.

/Daniel
  • Fernado P
    Fernado P skrev om Riddermark Bil
    Bra bemötande och service, kunnig personal.
    Bra rådgivning och problemlösning, lätt att göra affärer med.
  • Gotlandsbyggen
    Gotlandsbyggen skrev om Riddermark Bil
    Vi köpte en bil av Riddermark Bil på Tyresö. Då vi kom ifrån Gotlands så avtalade vi om en särskild tid då vi flög upp till Stockholm och vi skulle ta båten hem. Riddermarks Bil skulle förbereda alla dokument och se till att bilen var leveransklar. När vi kom till Riddermarks Bil på Tyresö så var papperna ej färdiga bilen var ej leverans klar. Vi som kunder fick börja skotta fram bilen medans säljaren började skriva ut alla papper och försäkra bilen. på grund av detta så var det väldigt nära att vi missade båten hem till Gotland. vi kommer inte köpa fler bilar av Riddermarks Bil på Tyresö
  • Felix T
    Felix T skrev om Riddermark Bil
    Hade inga som helst problem innan under eller efter köpet.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Riddermark Bil
    Riktigt bra service! Trots massor av snö kämpade dom fram bilen och gjorde den redo för vår hemfärd 😊
  • Caesar A
    Caesar A skrev om Riddermark Bil
    väldigt nöjd med köpet hos riddermark bil
  • Alvaro T
    Alvaro T skrev om Riddermark Bil
    Vi är väldigt nöjda med vårt bilköp hos Riddemark. Trots att bilen som vi ville tita på inte var det vi hoppades på så hjälpte Robert oss att hitta en ännu bättre som passade vår plånbok. Pålitliga, trevliga och hjälpsamma. Kan gott rekommendera Riddemark.
    2016-11-15 Riddermark Bil svarar Alvaro T
    Hej Alvaro!

Tack för att du tog dig tiden att skriva en så positiv recension.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Sara S
    Sara S skrev om Riddermark Bil
    Bra service. Snabb affär. Trevlig personal som efter affär hjälpte till. Super.
  • Camp Koala Consulting
    Camp Koala Consulting skrev om Riddermark Bil
    Jättebra service och bemötande av Daniel på Riddermark!
  • Michael V
    Michael V skrev om Riddermark Bil
    Mycket bra och snabb hantering av vårt bilköp!
  • Louise S
    Louise S skrev om Riddermark Bil
    trevligt bemötande.

men jag har nog aldrig vart med om någon sämre köpupplevelse. när man köper en bil för 350 000kr och så skall man betala 395 kr för någon registreringsavgift. då ni har satt på några billiga däck på bilen som knapt är godkännda. den släppen ni iväg bilen med en tom tank.

riktigt amatörmässigt
    2016-11-10 Riddermark Bil svarar Louise S
    Hej Louise!
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med ditt köp.
    Registreringsavgiften avser bl.a. ägarbyte, påställning i trafik och helförsäkring för de 14 första dagarna. Jämfört med vad detta hade kostat för en privatperson att ordna själv är 395 kr ett väldigt bra pris.
    Det är av försäkringsskäl som bilarna på våra anläggningar inte får ha för många liter i tanken.
    Vi lämnar garanti på att bilen man köper skall ha godkända däck, är du osäker på om dina däck är OK är det av högsta vikt att du kontaktar din säljare eller hör av dig till feedback@riddermarkbil.se så att vi kan hjälpa dig.

Tack för din recension, vi hoppas att du trots ovanstående är nöjd med din bil och det gläder oss att du känner dig vänligt bemött.
    Ha en fin dag, och kör försiktigt.

• Mohammed A
    Mohammed A skrev om Riddermark Bil
    Är en väldigt nöjd kund som nyligen har köpt en ny bil hos Riddermark Bil Tyresö, med en trevlig och otroligt hjälpsam säljare så kom vi hem med en ny bil till Göteborg. Jag åkte hela vägen från Göteborg till Stockholm för att jag vet sedan flera år tillbaka att Riddermark Bil går att lita på eftersom pappa köpte en bil hos de i Järfälla. Rekomemderas stort, vill tacka den superduktiga säljaren Daniel som jobbar på Riddermark Bil i Tyresö, sjukt trevlig och bra säljare, tack!
    2016-11-08 Riddermark Bil svarar Mohammed A
    Stort tack för din positiva recension!
    Vad roligt att du känner dig så nöjd med din affär hos oss.

Hoppas att resan hem till Göteborg gick väl i din nya bil, och tveka inte på att höra av din om du har några frågor eller funderingar.

Vänliga Hälsningar,
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Riddermark Bil
    Affären gick jättebra och dom tog även vår gamla bil i inbyte till ett överkomligt pris.
  • Lars L
    Lars L skrev om Riddermark Bil
    Bra bemötande och snabba svar. Köpte en BMW 120d och är helnöjd med allt runt köpet. Påpekade en del brister såsom ett el fel samt läckage. Inga problem detta åtgärdades av auktoriserad verkstad innan bilen hämtades. Säljaren Daniel känns ärlig och inger ett förtroende.
  • Lena B
    Lena B skrev om Riddermark Bil
    Vi är jätte nöjda.Det var trevligt bemötande och avkopplad stämning

Björn o Lena
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Riddermark Bil
    Köpte bil , själva bilen i sig var det väl inget fel på men en bil för 220 000 kr kan man tycka att man ska få vinterdäck med, vilket man inte fick ! Sedan så var låset till dragkrok (avtagbar dragkrok) sönder och enligt dom så ska det gå igenom besiktningen men det visar väl sig när man ska besikta bilen, för att få en ny dragkrok eller att få det fixat gick inte..! Tycker detta är väldigt dåligt. Dom sa även att dom hade "tekniker" eller folk som går igenom deras bilar för att se att allting verkligen funkar hmm ja det känns som att det är bluff o båg eller har dom missat detta bara ? Ja jag vet inte vad jag ska säga.
    2016-11-03 Riddermark Bil svarar Marcus H
    Hej Marcus!

Tack för din recension.
    Eftersom vi säljer begagnade bilar så säljs bilarna med de tillbehör som finns sedan tidigare.
    Vi är noggranna med att så tydligt som möjligt visa upp ev. extra däck i annonserna och du får alltid tydlig information om huruvida extra däck finns med eller ej. Om bilen säljs med endast en uppsättning däck är det även prissatt därefter.

När det gäller dragkroken är låscylindern bortmonterad på många utav de avtagbara modellerna.
    Det är helt enkelt för att minimera risken för att tappa bort de små nycklarna som används till låset.
    Kroken är lika säker ändå, och fungerar precis bra. Besiktningen kontrollerar hur väl kroken sitter när den är påmonterad vilket naturligtvis inte påverkas av låscylindern, som egentligen fungerar mer som en låsbult = en extra finess som motverkar stöld.

I bilens testprotokoll står tydligt att bilen levererats med en uppsättning däck samt med avtagbar dragkrok utan lås.
    Det är således inte missat utav testerna, utan väl dokumenterat.

Du skriver ändå att du är nöjd med bilen, vilket gläder oss.
    Du verkar också ha fått väldigt korrekt information på plats vilket också är något vi verkligen strävar efter.
    Har du några fler frågor eller funderingar får du gärna ringa oss, eller komma förbi på en kopp kaffe.

Med önskan om en trevlig helg,
    feedback@riddermarkbil.se
  • Jan K
    Jan K skrev om Riddermark Bil
    Har köpt en bil hos Riddermark och är väldigt nöjd med all kontakt som varit.
  • Hans E
    Hans E skrev om Riddermark Bil
    Jättebra.
  • Adrian R
    Adrian R skrev om Riddermark Bil
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
  • Göran H
    Göran H skrev om Riddermark Bil
    Tjejen som var säljare kanske kunde lära sig lite om bilar om man skall sälja annars inget fel på bemötandet från företagets sida
  • Mahmut M
    Mahmut M skrev om Riddermark Bil
    Jag är jättenöjd,tack för hjälpen!!!
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Riddermark Bil
    Trevlig säljare. Bilen fungerar fint än så länge så inget att klaga på hittills.
  • Karl L
    Karl L skrev om Riddermark Bil
    Bra bemötande och helt proffessionellt.
    Däremot står det på alla säljbeskrivningar " Vi fritar oss för alla felskrivningar"
    DET är INTE proffessionellt ... kan man inte skriva en korrekt beskrivning av ett objekt som kan kosta 100.000 ... så skall man kanske sälja varmkorv i stället...det
    är mindre riskabelt om man råkar säga fel...
    2016-10-13 Riddermark Bil svarar Karl L
    Hej Karl!

Då vi lägger ut mellan 30-50 bilar om dagen och alla dessa läggs ut av vår annonspersonal som manuellt skriver all annonstext så händer det tyvärr ibland att något blir fel.
    Detta gäller givetvis åt bägge håll; Det har hänt att en bil t.ex. inte annonserats med navigation (som är av högt värde) och i det fall får kunden en positiv överraskning på plats i det fall felet inte upptäckts och korrigerats tidigare.
    Tyvärr så händer det också att viss utrustning hamnar med av misstag, som då saknas i bilen. Dessa små fel är oundvikliga så länge det är människor som skriver alla annonser.
    -De går absolut att minimera, vilket vi ständigt jobbar på, men de är tyvärr svåra att bli helt fria ifrån.

Vi uppmanar därför alla våra kunder att vara extra noggranna med att se efter den utrustning som är av värde för en själv. Man kan t.ex. alltid ringa in och prata med en säljare om man vill vara på den säkra sidan.

Roligt att du annars är nöjd med din affär och din upplevelse hos oss.
    Hör gärna av dig om vi kan göra något för dig, eller om du har frågor.

Riddermark bil
  • Göran K
    Göran K skrev om Riddermark Bil
    Jag är väldigt nöjd, jag fick exakt den bil jag ville ha.
    Fick ett trevligt bemötande.
    Betalt för min gamla bil.
    Jag är nöjd!
  • Svn-olof S
    Svn-olof S skrev om Riddermark Bil
    Mycket trevliga snabbt och smidigt bra att man får 2 veckor försäkring
  • Christoffer
    Christoffer skrev om Riddermark Bil
    Hej har handlat mycket bilar av andra bilhandlare, och blivit bemött av dålig service och oproffsiga affärer av säljare! Men har handlat min första bil av er, och känner mig riktig nöjd på alla sätt! Kanon arbete av eran säljare Robert som man kände sig trygg i att handla bil av! Blir garanterat mer bilaffärer hos er i framtiden!
  • Maria R
    Maria R skrev om Riddermark Bil
    Vi köpte en bil för ca 200 000 kr. Fick en bra känsla och ett seriöst bemötande först. När vi sedan inte var nöjda efter att bilen skulle fixas till på vissa ställen fick vi ett mycket dåligt bemötande av såväl chef som säljare. Det tog tre veckor innan vi fick bilen. Det var många turer fram och tillbaka. Företaget började kännas oseriöst, men det sämsta var det dåliga bemötandet och de många turerna fram och tillbaka och förseningen. Fick sedan inte någon form av kompensation. Skulle inte rekommendera till någon.
    2016-10-10 Riddermark Bil svarar Maria R
    Hej Maria,

Vad beklagligt att ni fortfarande inte känner er nöjda med ert köp.
    Efter överenskommelse med er lämnades bilen in för att åtgärda ett estetisk fel innan leverans, resultatet av arbetet godkändes ej utan fick reklameras. När arbetet för andra gången inte heller gav ett tillfredställande resultat valde vi att byta till en annan aktör som då utförde en mer exklusiv metod (våtslipning) på vår bekostnad. Inte förrän då var bilen i överenskommet skick inför leverans.
    Vi tycker att det är synd att ni inte är nöjda trots att vi fokuserat på att leverera er bil i rätt skick, en snabbare leverans hade givetvis varit möjlig om vi inte varit så noggranna med slutresultatet.

Vi beklagar det upplevda bemötandet men kan tyvärr fortfarande inte kompensera mer än det vi redan gjort.
    Förhoppningsvis är ni nöjda med bilen i övrigt, och vet att ni är varmt välkomna att höra av er vid frågor eller funderingar.

• Simon L
    Simon L skrev om Riddermark Bil
    Tycker de på Riddermark var väldigt proffsiga.
  • Erik W
    Erik W skrev om Riddermark Bil
    Riddermarks bil var inte villiga att åtgärda en skada i förarsätet som jag upptäckte samma kväll som jag köpte bilen.
    2016-10-07 Riddermark Bil svarar Erik W
    Hej Erik!
    Tyvärr kan vi i de flesta fall inte justera/åtgärda estetiska fel på bilen efter en leverans.
    Detta beror dels på att du som kund godkänner bilens skick då du skriver under avtalet, (Efter att du fått valfri mängd tid på dig att gå igenom bilen, dess tillbehör och ev. skador etc.)
    Tyvärr är händer det att vi blir kontakade av kunder som vill att vi åtgärdar fel som defakto uppstått efter leverans, men som påstås ha funnits där innan köp.
    Därför uppmanar vi alltid våra kunder att gå igenom bilen så noggrant som möjligt, för att minimera risken för tråkiga överraskningar på hemmaplan.
    Bor du i Stockholm kan vi givetvis se till att du får ett bra pris på lagningen om du använder dig utav våra kontakter på området.

Förhoppningsvis är du nöjd med bilen i övrigt, och vet att du får höra av dig vid minsta undran eller fråga.
  • Christoffer I
    Christoffer I skrev om Riddermark Bil
    Dålig service och dåligt mottagande. Saknades utrustning till bilen och efter att varit i kontakt med säljaren så fick jag ingen hjälp och säljaren återkom inte heller angående problemet. Kan inte rekommendera företaget och anser dom som oseriösa.
    2016-10-07 Riddermark Bil svarar Christoffer I
    Hej Christoffer!
    Du blir kontaktad utav vår anläggningschef i Tyresö idag, vi ber om ursäkt för dålig återkoppling från försäljaren.
    Det händer att utrustning som många anser vara "standard" saknas i våra bilar, eftersom bilarna är i begagnat skick.
    Trots detta skall du som kund aldrig känna dig dåligt bemött.

Vi önskar dig en trevlig helg, och hoppas att du får svar på dina frågor under dagen samtal.

• Oscar T
    Oscar T skrev om Riddermark Bil
    Trevlig säljare, men lätt nonchalant när man ställde frågor som dem antog självklara. Dålig garanti tid på begagnad bil med tanke på priset man fick betala. Fick vänta på att bilen skulle bli rengjord medan vi väntade då säljarna verkar inte tala med varann när man ringde in och meddela när man skulle komma och hämta bilen.
    2016-10-07 Riddermark Bil svarar Oscar T
    Hej Oscar!

Tack för din recension.
    Vi ber om ursäkt för att du upplevt att du blivit nonchalant bemött vid frågor, samt att du påverkats av dålig kommunikation.
    Garantin bestämts inte utav bilens pris utan alltid av bilens ålder och miltal, upplägget är precis det samma hos oss som hos våra konkurrenter och andra bilförsäljarkollegor ute på marknaden.

Vi hoppas att du är nöjd med din bil och att du vågar ge oss en ny chans när det dags att byta ut den.
    Det är tack vara recensioner som din som vi kan bli bättre!

• Joel R
    Joel R skrev om Riddermark Bil
    Trevlig engagerad bilförsäljerska!
    Är supernöjd med min nya 530d xdrive
  • Conny M
    Conny M skrev om Riddermark Bil
    Bra bemötande och kompetens.
    Lång leveranstid utöver det avtalade. Annars allt bra
  • Nick Ö
    Nick Ö skrev om Riddermark Bil
    Väldigt väldigt dåligt rekond. Bla var inte Bakrutan putsad när jag hämtade bilen. Helt okej service men lite åt det omständligt hållet. Bilhandlare kommer alltid att vara bilhandlare.
    2016-10-11 Riddermark Bil svarar Nick Ö
    Hej Nick, tack för din recension!

Tråkigt att du inte känner dig nöjd med rekond och tvätt av din bil.
    Då den förvarats inomhus tills leveranstillfället har den trots allt inte utsatts för smuts, regn och dyl. likt större elen av våra andra bilar.

Förhoppningsvis är du nöjd med med din Audi i övrigt, och vet att du är välkommen att höra av dig direkt om du har några frågor eller funderingar. :-)

• Jon N
    Jon N skrev om Riddermark Bil
    Bra bemötande och enkel smidig affär. Bilen var lovad tvättar men var skitig fast tidpunkt för avhämtning var flaggad en vecka före. Avgassystem var lovat att skickas till mig men har ännu inte dykt upp. Har valt att inte dra igång någon process eller liknande pga att ge er en chans att leverera enl ök.
    2016-10-06 Riddermark Bil svarar Jon N
    Hej Jon!

Vi har förmedlat fram en notis till din försäljare gällande ditt avgassystem, och ber om ursäkt för att du upplevt dålig service vid leveransen. Vi hoppas att du får ditt avgassystem inom kort, och tackar för din recension.

• Kristina O
    Kristina O skrev om Riddermark Bil
    Det enda jag är missnöjd med var att bilen efter en timmes färd hemåt indikerade något fel,vilket jag tycker de borde upptäckt tidigare.När vi ringde var säljaren väldigt snabb att hänvisa oss till solidgarantin vilket fick oss att känna ett visst mått av runt hörnet garanti. Tacknämligt nog var solidservicen bättre än säljarens.
    2016-10-11 Riddermark Bil svarar Kristina O
    Hej Kristina!

Vi ber om ursäkt för den snabba hänvisningen.
    Man får som kund mer skydd från Solid (Garantidirekt) än via vår egna garanti, därför är garantin från Solid inte helt konstadsfri.
    Hänvisningen sker direkt eftersom vårt samarbete med solid är så pass välfungerande att det ofta går både snabbare och bättre att gå genom dem från första början.
    -Dock skall du som kund aldrig behöva känna att du får dålig service, varpå vi för vidare din kritik.

Lycka till med din bil, och tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Nisse L
    Nisse L skrev om Riddermark Bil
    Jag blev väl bemött av trevliga säljare. All kontakt som jag har haft på Riddermark har varit utmärkt.
  • Akbulutlar C
    Akbulutlar C skrev om Riddermark Bil
    Känner mig väldigt dålig trots att det gått fyra veckor efter affären. Könner mig lurat på solid bilgarantin som kostar mig 9000kr men säljaren sa att det skulle kosta 125kr/ mån under tre år ( ca 3000kr). Så fort jag insåg detta ringde jag både Solid o Patricis som sa att det finns inget att göra. Hon bakade in det i hela summan sådet blev 9000kr istället. Ringde försäljaren Patricia som sa att det inte finns någon ångerrätt. Känner mig jättelurad. Kommer aldrig gå i närheten av Rydemark igen.
    2016-10-20 Riddermark Bil svarar Akbulutlar C
    Hej Akbulutlar!

Tack för ett trevligt samtal, vi beklagar som sagt det missförstånd som skett i detta fall, och det gläder oss att vi kunnat hjälpa dig att lösa detta problem.
    Vi hoppas att du är nöjd med din nya bil och att du känner att du kan höra av dig direkt om du har några frågor eller funderingar.

• Andreas S
    Andreas S skrev om Riddermark Bil
    Super bra service. Även vid garanti. Rekommenderas starkt
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Riddermark Bil
    Bra kundbemötande och serviceinriktad inställning. Rekommenderas!
  • Karin J
    Karin J skrev om Riddermark Bil
    Enastående trevliga och kunniga säljare inklusive deras chef. Mitt första val av bil blev inte som jag hade önskat men detta löstes på ett fantastiskt smidigt och vänligt sätt. Min andra bil som jag är mycket nöjd med hade några fel som utan krångel och på ett självklart sätt rättades till. Jag är väldigt tacksam.
    2016-10-04 Riddermark Bil svarar Karin J
    Hej Karin!

Tack för din recension.
    Väldigt kul att höra att du är så nöjd med oss och med din bil.

Hör av dig vid frågor eller funderingar!

• Petra S
    Petra S skrev om Riddermark Bil
    Vi fick den hjälp som vi behövde och hittade en bil som vi gillade. Bra urval av begagnade bilar.
  • Laila A
    Laila A skrev om Riddermark Bil
    Väldigt trevlig och alert personal som var måna om att vi skulle bli nöjda.
  • Annelie I
    Annelie I skrev om Riddermark Bil
    Köpt en bil. Affär gick snabbt. Dock signalerades inte att det fanns en skada på bilen innan köp
  • Malin V
    Malin V skrev om Riddermark Bil
    Bra bemötande i stort. Men vid besöket noterades missljud från hjullager vilket säljaren fast nekade. Efter att ha haft bilen 2 dagar lämnades den in på verkstad där det konstaterades att vänster hjullager var helt slut. Trist att säljaren ej var lyhörd. Kanske på grund av att jag är kvinna?!?
    2016-10-06 Riddermark Bil svarar Malin V
    Hej Malin!

Som du kanske märkte när du besökte oss så gör vi ingen skillnad på män och kvinnor.
    Sannolikheten att du fått hjälp av en kvinnlig försäljare istället för en manlig är stor, även om så inte är fallet denna gång.
    Våra försäljare är sällan utbildade mekaniker, varpå div. fel på bilen bör hittas och åtgärdas redan innan bilen kommer till försäljning.
    Dock händer det tyvärr även att bilar går sönder efter att de gått igenom ett test och att felet är svårt att hitta för någon som inte är van vid bilmekanik. - Det viktigaste i det fallet anser vi vara hur du upplever servicen och hjälpen du får utav oss när du själv upptäckt ett fel.

Vi hoppas att du är nöjd med din bil nu när hjullagret är bytt, och att du känner att du kan höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö