Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Tyresö Riddermark Bil Tyresö

Riddermark Bil Tyresö

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö — Visa karta

Hos oss på Riddermark Bil i Tyresö hjälper vi dig som kund med avyttring av bilar samt köp av din nya bil. Våra bilar är till största del tidigare företagsbilar och tjänstebilar med god tillgång till servicehistorik, dessutom har bilarna oftast endast haft 1 tidigare ägare.

Vi har varit verksamma sedan 2007 och har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta sin nya bil, vi har även hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen samt lägga upp en plan så smidig plan som möjligt för att hjälpa dig med avyttring av dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 217 kunder tycker om Riddermark Bil Tyresö

• Peter H
    Peter H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vill avvakta och se om Riddermarks står för vad man lovar. Tar välidt lång tid att få besked i alla fall.......
  • Peter K
    Peter K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Kanon bra bemötande och bilen var precis som säljaren beskrev då är man tacksam när man har flugit från Norrland
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Rekommenderas starkt! Jesper i Tyresö är toppen
  • Behar G
    Behar G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra omdöme m. Har även rekommenderat vänner & en massa folk ang just den bil firman! Tack för mig Mvh Behar :))
    2017-04-27 Riddermark Bil svarar Behar G
    Hej Behar!

Tack för din recension!
    Vad roligt att du är så nöjd med oss.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar,
  • Jyrki H
    Jyrki H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Samarbetet var utmärkt.
    Expert Försäljning och handel var lätt.
  • Kent S
    Kent S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötade under hela affären.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det var trevligt bemötande och enkelt göra affär med dom
  • Nico H
    Nico H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Toppen bemötande, smidig affär. Helnöjd överlag!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätte bra service! Tack till Daniel Kemppainen
    Riddermark Bil tyresö
  • Hulia J
    Hulia J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Otroligt nöjd med min bil. Och vilken säljare man fick! Daniel var otroligt professionell och väldigt utåtriktad. Jag återkommer mer än gärna när jag ska byta bil igen.
    Mvh Hulia Jawas.
  • Anne F
    Anne F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra! Vi fick ett trevligt, förtroende ingivande och serviceinriktat bemötande!
  • Robin W
    Robin W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Blev väl bemött med trevlig och professionell personal.
    Supernöjd rakt igenom!
  • Roland A
    Roland A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Helt OK. .
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Kanon bra bemötande. Lätta att ha och göra med.
  • Zeljko K
    Zeljko K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra.Jag är mycket nöjd med köpet och tänker rekommendera till mina kusiner och bekanta.
  • Anders R
    Anders R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Inte nöjd tyvärr. Stötte på problem efter köpet som fortfarande inte är helt löst. Hör inte av sig skulle behöva en kurs i kommunikation.
    2017-04-18 Riddermark Bil svarar Anders R
    Hej Anders!

Din försäljare är kontaktad och återkommer till dig under dagen.
    Vi beklagar att du inte fått återkoppling i rätt tid.

Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss så att vi kan se var vi brister och kan förbättra vår service.
    Vi hoppas att du kommer till bukt med ditt problem inom kort, och att du får många trevliga mil i din nya bil.

Glad Påsk!
    / Riddermark Bil
  • Pasi N
    Pasi N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Service was nice all the time. I could reach the sales when needed and got information that I asked for.A little set back was that not all the information was correct and one led to talk about the price of the car. But over all you get good feedback. I am still waiting for the registration papers to be able to get car taxed and registered here in Finland. And I was promised to get the papers soon, so for that I am a bit unhappy / unsure what is going on.
    2017-04-12 Riddermark Bil svarar Pasi N
    Hi Pasi!

Thank you for taking your time to write us a review.
    Were happy to hear that you are satisfied with our service.

Regarding the papers it is important that you keep contact with your salesman to get all the right information.
    Hopefully you will have the papers shortly.

Enjoy your new car, and have a happy Easter!

/ Riddermark Bil
  • Pierre
    Pierre skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra service. Utöver normal service .onsah ta itu med detta företag.....
  • Johan E
    Johan E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Generellt bra bemötande. Tog lite tid att få papprena klara för leverans.
    2017-03-24 Riddermark Bil svarar Johan E
    Hej Johan!

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.
    Maila gärna lite mer info om ditt bilköp till feedback@riddermarkbil.se så att vi vet vad vi kan förbättra gällande vår pappershantering.

Trevlig helg!
  • mattias
    mattias skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym service . jag köpte en bmw 520 av Jonas sjöö och är jätte nöjd
    2017-03-24 Riddermark Bil svarar mattias
    Stort tack för din recension Mattias!

Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp.

• Titti V
    Titti V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemötande, bra information om bilen
  • Sarmad S
    Sarmad S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Hej
    Jag köpte från de bilen skoda fabia års modell 2009
    2017-03-10 Riddermark Bil svarar Sarmad S
    Hej Sarmad!

Berätta gärna mer om ditt bilköp och vad du tycker att vi kan förbättra. Vi vill ständigt bli bättre på det vi gör och är väldigt tacksamma för all feedback vi får av våra kunder.

Trevlig Helg!
  • Fredric H
    Fredric H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fick ett bra bemötande och var helt nöjd när jag åker hem.
    Upptäcker när jag kommer hem att oljeservice inte var gjort trots att försäljare sa att service var utförd. P.g.a. detta känner jag mig lite lurad.
    Får sedan utföra oljeservice hemma och debitera Riddermark Bil
    2017-03-09 Riddermark Bil svarar Fredric H
    Hej Fredric!

Vi beklagar att det uppstått ett missförstånd gällande servicen på din bil.
    Vi vill givetvis stå för all den information som ges vid försäljning och därför bekostar vi också en service så att du får den nyservade bil vi utlovat vid affären.
    Vi ber djupt om ursäkt för att du känner dig lurad. Försäljarna framför enbart den information som meddelats från det fordons-test som gjorts, där bilens testare i detta fall missförstått servicehistoriken.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och uppmanar dig att kontakta oss direkt om du har några frågor eller funderingar.

Vänliga hälsingar,
  • Robin W
    Robin W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bemötandet var bra, god service och de ordnade snabbt framkörningar av de bilar jag var intresserad av. Köpte en Audi A6 och är än så länge nöjd med köper. Dock fanns endast servicebok och ingen instruktionsbok med. Om instruktionsboken inte fanns med från tidigare ägare borde kanske en ny ha beställts av företaget innan försäljning. Lite lågt inbyte för min bil, lite under vad övriga erbjudit, ex Fordonsmäklarna, men valde ändå Riddermark eftersom de hade ett bättre utbud av bilar jag var intresserad av.
    2017-03-08 Riddermark Bil svarar Robin W
    Hej Robin!

Stort tack för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med bilen och med vår service.

Gällande instruktionsböcker så finns de online hos tillverkarna och kan också beställas i bok-form.
    Vi beställer dem gärna åt kund men det är inget som görs av rutin, dels p.g.a. de långa leveranstiderna.

Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Mvh Riddermark Bil
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Ett mycket trevligt och kunnigt bemötande, och bilen vi köpte var till och med mer än vi förväntade oss.
    Ett stort tack!
    Tommy
  • Norbert H
    Norbert H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig mottagning,proffsiga frågor som ledde till snabb presentation av interessant
    objekt.Följsam i förhandlingen om tillägg,montering och rätt pris.
    Köp : Mazda 3,från 2014, 4300 mil,tillägg Dragkrok.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jag bytte in min bil på riddermark Tyresö och fick mer än vad jag förväntade mig, köpte en annan på samma företag men i Järfälla, bilen kom jättesnabbt till Tyresö och affären gick snabbt och smidigt. Hittade dock lite smågrejer på bilen men riddermark betalade för det utan att tjafsa. Köpte nya fälgar i samband med bilköpet till väldigt rabatterat pris av Daniel. Linda och Fabian hjälpte mig med saker jag var missnöjd med och var riktigt bra på att åtgärda det snabbt, rekommenderar starkt riddermark Tyresö, jag kommer tillbaka nästa gång det är dags för bilköp.
    2017-03-06 Riddermark Bil svarar Niklas O
    Hej Niklas!

Tack för din recension. Det gläder oss enormt att du är så nöjd med ditt bilköp och med vår service.
    Vi tackar ödmjukast för det tålamod och den tacksamhet du visar även när du hittat problem som du varit missnöjd med. - Problem är till för att lösas och vi vill alltid göra vårt yttersta för att se till att du som kund känner dig trygg med din affär.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    Med vänlig hälsning Riddermark Bil
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Har köpt en bil samt lämnat en i inbyte. Blev vänligt bemött och fick en bra värdering på min gamla bil så jag upplevde hela det hela positivt.
  • Anders L
    Anders L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Ok när det gäller priser. Glömmer saker och känns att argumenten inte är förenliga med verkligheten.
    2017-03-02 Riddermark Bil svarar Anders L
    Hej Anders!
    Vi har försökt att nå dig då vi vill veta om det är något vi kan hjälpa dig med, eller något du anser att vi glömt.
    Maila gärna oss på feedback@riddermarkbil.se eller kontakta din säljare så hjälper vi dig med din bil.

Vänliga hälsningar,
  • Rikhard S
    Rikhard S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket nöjd med köpet av min Mini säljaren var mycket kunnig och proffsig i sitt bemötande kan stark rekomendera er som väljer att köpa bil att köpa bilen av Daniel Kemppainen
  • Benny H
    Benny H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande, bra information om bilen, snabb och smidig affär, när det var dags att köpa.
    Bilen går efter förväntan mycket bra
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Besökte Firman I Tyresö I Juni. Intresserad av en Volvo V70. Lätt att få tillgång till bilen och provköra. Bra pris. Trevlig personal, men upplevde att det endast fanns en säljare, vilket innebar lååång väntan att genomföra köpet. Tillhörde dubbdäck, varav 2 helt nya lågbudgetdäck, , visade sig dock att de var HELT obalanserade. Det upptäckte jag ju först vid hjulbytet, såklart! Således: nöjd med köpet men inte med däcken. Betyg 3-.
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra och proffsigt bemötande när jag köpte bilen!
    Dock så har jag inte ännu, efter en och en halv vecka, fått besked när jag kan hämta bilen...även om det beror på att motorvärmare och drag skall monteras innan avhämtning så borde jag kunna få ett datum när den är klar så att jag kan planera utifrån det. Detta drar ned mitt betyg till medium.
    Ingemar Jonsson
    2017-02-14 Riddermark Bil svarar Ingemar J
    Hej Ingemar.
    Du och din säljare har haft kontakt gällande din bil eftersom du också efterfrågat en åtgärd av en elektroniskt detalj. Dessvärre är denna typ av ovanliga och elektroniska diod-problem svårt att få en estimerad arbetstid för, eftersom verkstaden i sig ofta är beroende av orginaldelar.
    Att du inte fått en hämtingsdatum beror således helt på att vi inte vill ge dig ett datum som vi inte garanterat kan hålla.

Vi hoppas att din bil blir klar snarast möjligt, och uppmanar dig att fortsatt ha kontakt med din säljare för att få löpande information.

Mvh Riddermark Bil
  • Jimmy Y
    Jimmy Y skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym kunskap och kompetens.
    Mycket nöjd med allt!!
  • Sami K
    Sami K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Åkte in till Riddermark i Tyresö för att beskåda en bil jag sett på annons. Bilens skick var som den beskrevs: tipptopp! Visade sig även att bilen hade bra mycket mer utrustning än annonserat. Trevlig överraskning!

Säljaren Daniel är mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Affären gick som smort. Bilen besiktigades innan leverans och de var väldigt flexibla gällande upphämtning. Bra garantier. Känns tryggt!

Rekommenderar Riddermark bil varmt! Vi ses vid nästa bilköp!
  • Hamid T
    Hamid T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    hej Jag är mycket nöjd av Linda säljare i ridemarksbil i Tyresö
    hon är mycket bra säljare och mycket trevlig
    jag kan ger 5 stjärnor pga bara Linda.
    Tack
    Med vänlig hälsning Hamid
  • Peter H
    Peter H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jag köpte en bil snabbt, ordentligt och juste. Inget krångel.
  • Alejandro O
    Alejandro O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra service och bemötande. Service efter affären bra också.
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi var nöjda. Blev hämtade vid tunnelbanan vid köpet.
  • Gökan O
    Gökan O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpt en begagnad Volvo V70 som fungerar bra (än så länge :)
  • Adam L
    Adam L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Har köpt två bilar utav RIDDERMARK vid två olika tillfällen.
    Det är först när något är fel på bilen som man verkligen får veta om handlaren är seriös eller ej.

RIDDERMARK tvekade inte en sekund på att åtgärda de brister/fel som uppstått.
    Allt sköttes exemplariskt.

Jag kommer definitivt handla utav RIDDERMARK igen.
    2017-01-02 Riddermark Bil svarar Adam L
    Hej Adam!

Stort tack för din recension.
    Det gläder oss att du är nöjd med din bil, och med hanteringen av de problem du upplevt.
    Tveka inte på att höra av dig till oss vid frågor!

God fortsättning,
  • Mari K
    Mari K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra! Kunnig personal och hjälpsamma trots mycket kunder
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Blev mycket besviken när jag skulle hämta bilen dom visste om att jag tog flyget
    på morgonen . När jag kom dit stod bilen innsnöad dom fick skotta fram den
    jag skulle köra 7 timmar så jag ville komma hem så fort som möjligt det brydde dom sig inte om. När jag sedan tittade igenom bilen så var batteriet löst då var jag tvungen att uppsöka verkstad för att fixa det då tog det tid så efter all strul kom jag hem sen på kvällen.
    Bilen saknade instruktionsbok den lovade dom skicka har ej fått någon nu ca 3 veckor sedan.
    Dom har inte svarat på mitt mail.
    2016-12-01 Riddermark Bil svarar Jörgen K
    Hej Jörgen,
    Vad tråkigt att leveransen av din bil inte gick väl.
    Dagarna innan din ankomst hade kraftiga snöfall i Stockholm. Att hålla bilarna snöfria och framskottade var högt prioriterat hos oss men det tog tyvärr ett par dygn innan arbetet var avslutat och klart på alla anläggningar. Vi beklagar att du fått vänta under tiden som din bil skottats fram.
    Att batteriets fästen inte varit funktionsdugliga är en miss vi tar på allvar, vi ser att det i ditt köpeavtal är nämnt och skrivet att vi bekostar det arbetet men vi förstår att även det tagit tid, vilket vi beklagar djupt.

Boken beställdes efter ditt besök men har dröjt över förväntad tid från märkesåterförsäljaren.

Eftersom du haft löpande kontakt med din säljare hoppas vi att du har boken inom kort, och att du känner dig nöjd med bilen i övrigt.

Trevlig kväll
  • Kazimierz W
    Kazimierz W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt och professionell personal .
    Köpte en BMW 320 och bytte in Mini Cooper .
  • Claes L
    Claes L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fick vad jag ville köpa.Tyvärr lite hård prutning på mitt inbyte .
    Bra bemötande.
    2016-11-28 Riddermark Bil svarar Claes L
    Hej Claes!
    Tack för din recension.
    Vid inbyte av bil får man alltid ett bud av våra inköpsmän, sedan får du som kund välja om du vill acceptera budet eller ej.
    Är bilen korrekt beskriven står vi dessutom alltid för vårt bud, eftersom prisjusteringar endast görs vid skador som upptäcks vid kontroll av bilen.

Vi gläds åt att du känner dig nöjd med bilen du köpt. Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp!
    Ha en fortsatt trevlig vecka,
  • Deniz A
    Deniz A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätte otrevlig garanti ansvarig vid namn mats eller liknande. Anklagade mig för att ljuga om att bilen jag köpte inte egentligen var trasig. Han började gap skrika på mig och vägrade lyssna på vad jag som kund hade att säga. När jag sedan åkte till tyresö berättade även personalen där att man inte ville prata med honom då han var rätt skrikig av sig. Däremot fick jag ett otroligt proffesionellt bemötande av robert o tyresö. Otroligt trevlig och hjälpsam, behåll den klippan då han verkligen hjälper ert varumärke!
    2016-11-21 Riddermark Bil svarar Deniz A
    Hej Deniz!
    Tusen tack för din recension.
    Vi beklagar din upplevelse gällande hanteringen utav. ditt garantiärande, och det gläder oss att du fått rätt hjälp till slut.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Med vänlig hälsning
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpte nyligen en bil av försäljaren Linda. Vilket toppbemötande från första besöket till avslutad affär.

Rekommenderar varmt dig som skall köpa bil att besöka dem.

/Daniel
  • Fernado P
    Fernado P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande och service, kunnig personal.
    Bra rådgivning och problemlösning, lätt att göra affärer med.
  • Gotlandsbyggen
    Gotlandsbyggen skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi köpte en bil av Riddermark Bil på Tyresö. Då vi kom ifrån Gotlands så avtalade vi om en särskild tid då vi flög upp till Stockholm och vi skulle ta båten hem. Riddermarks Bil skulle förbereda alla dokument och se till att bilen var leveransklar. När vi kom till Riddermarks Bil på Tyresö så var papperna ej färdiga bilen var ej leverans klar. Vi som kunder fick börja skotta fram bilen medans säljaren började skriva ut alla papper och försäkra bilen. på grund av detta så var det väldigt nära att vi missade båten hem till Gotland. vi kommer inte köpa fler bilar av Riddermarks Bil på Tyresö
  • Felix T
    Felix T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Hade inga som helst problem innan under eller efter köpet.

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö