Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Tyresö Riddermark Bil Tyresö

Riddermark Bil Tyresö

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö — Visa karta

Hos oss på Riddermark Bil i Tyresö hjälper vi dig som kund med avyttring av bilar samt köp av din nya bil. Våra bilar är till största del tidigare företagsbilar och tjänstebilar med god tillgång till servicehistorik, dessutom har bilarna oftast endast haft 1 tidigare ägare.

Vi har varit verksamma sedan 2007 och har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta sin nya bil, vi har även hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen samt lägga upp en plan så smidig plan som möjligt för att hjälpa dig med avyttring av dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 252 kunder tycker om Riddermark Bil Tyresö

• Pegman Z
    Pegman Z skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Hej
    Det är min andra bil jag köper hos dem. Jag är väldigt nöjd med affären.
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Engagerad säljare som tog sig tid att fotografera olika bilar jag var intresserad av och kolla upp skavanker vis mail. Fastnade för en bil som var fin och köpte den. Hade lite mer skavanker än väntat och var otroligt dåligt städad invändigt. Grus i sätena, intorkad glass i mittkonsoll både fram och bak samt väldigt skitig utvändigt vid visning, tycker den iallafall hade kunnat blivit avspolad. Bilen visade dålig batterispänning vid provkörning men säljaren sa att det kunde bero på att den stått så det bör försvinna efter en bit körning annars skulle dom ersätta det.

Batteriet blev inte bättre så ringde och sa de och säljaren bad mig köpa ett nytt och skicka kvittot till dom så skulle dom ge mig pengar för det. Tog ca 14 dagar och några påminnelser innan pengarna kom vilket var lite tråkigt då jag var tvungen att ligga ute med en större summa. Men. Nu är pengarna här och bilen fungerar som den skall.

Säljaren verkade även lite stressad vid affären och verkade som att han ville få det överstökat bara. Men jag fick det jag ville ha för min bil i inbyte så jag är glad för det.

Överlag ett bra ställe med trevligt bemötande men dom har lite saker att slipa på.
    2017-07-07 Riddermark BIl svarar Johannes S
    Hej Johannes,

Tack för du tog dig tiden att skriva! Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver och att du upplevde det på detta sätt. Självklart vill vi att alla ska vara nöjda och att det ska gå så smidigt som möjligt.
    Jag har nu pratat med säljaren och ansvarig som kommer att kontakta dig så fort som möjligt!

Hoppas du är nöjd i övrigt med bilen.

Önskar dig en fin sommar!

• Åsa E
    Åsa E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig försäljare och ett seriöst företag! Jag är nöjd! 😄
  • Uladzimir N
    Uladzimir N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpet gick bra, byta in bilen också. Bra bemötande, löste alla frågor snabbt, förutom att ägarbyten och registreringspapprena har dröjt.
  • David C
    David C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig, säljaren kan rekommenderas och svarar alltid då man frågade.
  • Denise T
    Denise T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Först besökte vi Riddermark i Länna, dåligt bemötande och kände inget förtroende för säljaren.
    Men vi åkte till Tyresö och träffade Fabian och det kändes bra direkt, vi hittade vår bil och är supernöjda med en Volvo v60
    2017-06-28 Riddermark BIl svarar Denise T
    Hej Denise,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos Tyresö och ditt bilköp. Mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd med besöket i Länna, du får gärna maila feedback@riddermarkbil.se och berätta mer om ditt besök för att hjälpa oss att bli bättre.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar och lycka till med din nya bil! :)

Ha en trevlig sommar!

• Kristina K
    Kristina K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Allt funkade jättebra, jag är nöjd
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Riktigt bra bemötande! Trevlig personal och allt sköttes väldigt bra trots att jag bör uppe i Luleå då hela affären i princip sköttes på distans!
    Hatten av!
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Andreas W
    Hej Andreas,

Tack så mycket för din recension och för ditt fina betyg. Vi önskar dig lycka till med din nya bil :)

• Faouzi T
    Faouzi T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Hej,
    Jag är mycket missnöjd med att köpa en bil från riddermark.
    Det var tråkigt och fick jag inte som jag har förväntat mig.
    Säljaren hade inte så mycket erfarenhet.
    Jag fick inte lösning till hjälp.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Faouzi T
    Hej Faouzi!

Det är mycket tråkigt att höra det du skriver.
    Vi tar all kritik på största allvar och vi noterar vad vi kan förbättra i framtiden då vi inte vill att fler ska behöva känna på detta sätt.
    Du får gärna maila oss på feedback@riddermarkbil.se och berätta mer så att vi vet vad vi ska göra annorlunda framöver gällande servicen och om det finns något mer vi kan hjälpa till med.

Vi tackar så mycket för att du tog din tid till att skriva dina åsikter till oss.
    Ha en fin kväll!

• Anders B
    Anders B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande trevlig personal
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Anders B
    Hej Anders,

Tack så mycket för din recension och ditt betyg.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om frågor dyker upp!

Ha en fortsatt trevlig dag och en fin sommar!

• Frida C
    Frida C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande med hjälpsam och kunnig personal.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Frida C
    Hej Frida,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar!

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Martin L
    Martin L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi bytte in vår Passat mot en nyare likadan. Jag tycker att vi fick ett trevligt och professionellt bemötande. När vi kom hem hittade vi ett par fel på den nya bilen. Riddermarks hanterade detta helt ok. Vi känner oss nöjda och kan varmt rekommendera företaget.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Martin L
    Hej Martin,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss. Lycka till med din nya bil nu och tveka inte på att höra av er om vidare funderingar dyker upp :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Kenneth P
    Kenneth P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    För ca 1 månad sedan köpte jag en begagnad Volvo V60 hos Riddermark i Tyresö. Fick hjälp av en säljare, Jonas Sjöö, som bemötte mig som kund på ett mycket trevligt sätt. Försökte inte på något vis truga på mig bilen (vilket tyvärr många andra bilförsäljare gör) utan var istället väldigt serviceinriktad och tog sig tid att besvara mina frågor och ge relevant information. I mitt tycke en föredömlig säljare. Bilen var i perfekt skick när jag hämtade den och hittills är jag mycket nöjd med mitt köp... /Kenneth P
  • Eli J
    Eli J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym personal! Grymt bra service. Säljarna var trevliga o morsade när man kom in och bjöd på fika. Kommer definitivt tillbaka hit.
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Lättsamma, snabb och smidig affär. Förtroendeingivande
  • Ömer U
    Ömer U skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det mycket bra köp jag blev mycket bra bemötande
  • Uwe T
    Uwe T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    fungerade mycket bra både med inbyte och Köpet jag tycker att jag fick ett mycket seriöst intryck av både Bilfirman och Säljaren
    Jonas men kunde ha låtit bli telefonen som ringde hela tiden, det är väldigt stressande medans man ska avsluta ett köp och säljarens telefon ringer oavbrutet det måste gå att reglera
    annars är jag mycket nöjd med både bil och Riddermarks och Säljaren
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Inte helt nöjd med skicket på bilen, jag hade frågat specifikt om eventuella defekter och skador och blev upplyst om 2 st lackskador (märken) men då vi kom för att hämta bilen upptäcker vi att baksätet är skadat och ihopsytt, klart irriterande och väldigt märkligt att inte detta inte hade meddelats av säljaren i samband med min fråga om skick/skavanker.

Likaså fungerade inte elhissen hr bak...efter diverse personer inblandade fick vi ok på att lämna in bilen på hemort för åtgärd vilket skall göras.

I övrigt en bra dialog med säljaren som inger förtroende men som sagt, bristen i att upplysa om det trasiga (någorlunda lagade) baksätet drar ner vårat betyg avsevärt!
  • Maria J
    Maria J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Linda är proffsig och väldigt hjälpsam. Fick bra hjälp och bemötande.
    Även bemötandet på Meca var väldigt fint.
  • Erik K
    Erik K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    jag var till Riddermark i Tyresö
    Där har dom en försäljare som heter Linda.
    hennes bemötande var mycket bra, fick ett förtroende för att göra en affär.
    Efter att ha gått igenom x antal bilar så fastande jag för en BMW.
    allt gick bra, visserligen hade bilen några problem, men bilen har dock rullat över 15k mil.
    alla problem åtgärdades utan något som helst krångel.
    kan varmt rekommendera Riddermarks bil i Tyresö
    // Hannu kemilä
  • Viveca H
    Viveca H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande, Information om försäkringar etc.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande. Svårt att komma fram till Meeca för att få hjälp med en justering av bilen.
    Bra med en försäkring via Länsförsäkringar MEN varför får man inte betala den på ett år !!! Tvungen att betala per månad och med autogiro. Stort minus.
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Agneta H
    Hej Agneta.

Tack för din recension! Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande.
    Vi ser över betalningsmöjligheterna och tar åt oss din kritik gällande den verkstad du varit i kontakt med.

Vänliga hälsingar
    Riddermark Bil
  • Jarmo M
    Jarmo M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Professionellt bemötande, beskrev skador (repor) över telefon och allt stämde enligt det han sa. Bilen var nytvättad då jag hämtade den, stort plus i kanten!
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Jarmo M
    Hej Jarmo!

Stort tack för ditt förtroende och lycka till med din nya bil.

• Sarha A
    Sarha A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemött. snabb och smidig bilaffär som var klar på under en timme. har även fått hjälp med frågor efterhand.
    mycket nöjd med bilen jag köpte.
  • Khadem H
    Khadem H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det har varit bra, lättsamt och smidigt.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätteduktiga o trevliga proffsigt bemötande och jag kan verkligen rekommendera Tyresö butiken då det var där jag köpte bil.
    2017-05-19 Riddermark Bil svarar Jonas J
    Hej Jonas, tack för din recension!

Vad roligt att du är nöjd med din bil och med vår service.
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i bilen samt att du hör av dig direkt om du har några frågor eller funderingar.

• Maria B
    Maria B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig och kunnig personal som gör det lilla extra på eget bevåg.
  • Felipe M
    Felipe M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Linda va jätte trevligt
    Snabb service
  • Torsten J
    Torsten J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande och hjälpsam personal.
  • Linda O
    Linda O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra service, bra bil, allt bra!!
  • Malin K
    Malin K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jag blev mycket besviken då bilen inte alls nådde upp till vad som lovats. Sedan skulle jag få hjälp av dom men det var jätte svårt och jag håller ännu på!
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Malin K
    Hej Malin!

Vi beklagar att du haft otur med den bil du köpt hos oss. De fel som uppstått har uppstått efter leverans eftersom bilen klarat både provkörning och tester utan problem, varav vi inte kunnat förutspå dessa.
    Vi är i full gång med att försöka hitta en bra verkstad för att kunna åtgärda den sista estetiska detaljen som vi lovat att hjälpa dig med, eftersom vi redan åtgärdat de tidigare felen du påpekat.

Vi hoppas att du snart får även denna detalj fixad och att du därefter får många trevliga mil i din bil.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bemötandet var mycket bra när bilen köptes, sen var det svårt att få tag i säljaren angående leverans och övriga frågor.
    2017-05-15 Riddermark Bil svarar Rolf S
    Hej Rolf!

Tack för din recension!
    Vi beklagar att du upplevt det som svårt att få kontakt med din säljare efter köpet, givetvis skall man som köpare hos oss inte uppleva denna typ av problematik.

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och att du hör av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

• Jove R
    Jove R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bästa Daniel Tyresö tack för allt
  • Najoua E
    Najoua E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra säljare fick vi hon är snäll och kan sitt jobb.
  • Adam W
    Adam W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpte bilen av Jesper, trevlig, men så fort man köpt bilen va man glömd. Inget att rekommendera.

Sa att bromsar va bytta..veckan efter lös lampan. Bromsarna va helt slut sa verkstaden
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Adam W
    Hej Adam!

Bromsarna fram är utbytta på verkstad, underlag finns. Ibland kan sensorerna indikera på att bromsarna är slut varav det är sensorerna som bör ses över - prata med din försäljare så kan vi hjälpa dig med detta.
    Vi beklagar djupt att du inte upplevt din säljare som engagerad efter ditt köp, vi ser givetvis allvarligt på detta och har tagit upp det för diskussion för att kunna undvika att fler kunder skall känna så. Våra säljare är givetvis lediga och på semester ibland men man skall som kund naturligtvis inte känna sig bortglömd för det.

Vi hoppas innerligt att du fått hjälp med dina bromsar nu när du haft kontakt med din försäljare gällande dem och att du hör av dig till oss om du har fler frågor eller funderingar.

• Peter H
    Peter H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vill avvakta och se om Riddermarks står för vad man lovar. Tar välidt lång tid att få besked i alla fall.......
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Peter H
    Hej Peter!

Hör gärna av dig när ärendet är klart så vi vet att du fått den hjälp du skall ha.
    Vi beklagar att du upplevt väntetiden för besked som lång. Ibland behöver säljaren i sin tur besked från tredje part vilket tyvärr kan dryga ut väntetiden något till.

Vi hoppas att du är nöjd och att du får många trevliga mil i din nya bil.
    Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

• Peter K
    Peter K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Kanon bra bemötande och bilen var precis som säljaren beskrev då är man tacksam när man har flugit från Norrland
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Rekommenderas starkt! Jesper i Tyresö är toppen
  • Behar G
    Behar G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra omdöme m. Har även rekommenderat vänner & en massa folk ang just den bil firman! Tack för mig Mvh Behar :))
    2017-04-27 Riddermark Bil svarar Behar G
    Hej Behar!

Tack för din recension!
    Vad roligt att du är så nöjd med oss.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar,
  • Jyrki H
    Jyrki H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Samarbetet var utmärkt.
    Expert Försäljning och handel var lätt.
  • Kent S
    Kent S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötade under hela affären.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det var trevligt bemötande och enkelt göra affär med dom
  • Nico H
    Nico H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Toppen bemötande, smidig affär. Helnöjd överlag!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätte bra service! Tack till Daniel Kemppainen
    Riddermark Bil tyresö
  • Hulia J
    Hulia J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Otroligt nöjd med min bil. Och vilken säljare man fick! Daniel var otroligt professionell och väldigt utåtriktad. Jag återkommer mer än gärna när jag ska byta bil igen.
    Mvh Hulia Jawas.
  • Anne F
    Anne F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra! Vi fick ett trevligt, förtroende ingivande och serviceinriktat bemötande!
  • Robin W
    Robin W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Blev väl bemött med trevlig och professionell personal.
    Supernöjd rakt igenom!
  • Roland A
    Roland A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Helt OK. .
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Kanon bra bemötande. Lätta att ha och göra med.
  • Zeljko K
    Zeljko K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra.Jag är mycket nöjd med köpet och tänker rekommendera till mina kusiner och bekanta.

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö