Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Tyresö Riddermark Bil Tyresö

Riddermark Bil Tyresö

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö — Visa karta

Hos oss på Riddermark Bil i Tyresö hjälper vi dig som kund med avyttring av bilar samt köp av din nya bil. Våra bilar är till största del tidigare företagsbilar och tjänstebilar med god tillgång till servicehistorik, dessutom har bilarna oftast endast haft 1 tidigare ägare.

Vi har varit verksamma sedan 2007 och har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta sin nya bil, vi har även hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen samt lägga upp en plan så smidig plan som möjligt för att hjälpa dig med avyttring av dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 277 kunder tycker om Riddermark Bil Tyresö

• Adel F
    Adel F skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Vi köpte en bil hos er.Hela köpet gick snabbt & smidigt . Bra bemötande kan vi väl notera . Varmt rekommenderad. Läs mer
  • Haningeglänsanderentkomman H
    Haningeglänsanderentkomman H skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Den 15 november åkte jag till riddermark i Länna. frågade efter en transportbil och blev skickad till Tyresö.
    Jag kom till Tyresö med dålig humör för att jag hade köpt en bil i juni hos en annan bilsäljare och på fem månader har den varit i bilverkstaden och har inte fått hjälp med det alls.
    Och när jag kom till Riddermark i Tyresö blev jag bemött av Niki Homand. Jag kom dit på dålig humör och Niki gjorde min dag! Jag köpte en bil som jag är nöjd och glad med och tackar bemötandet som jag fick från hela personalen.
    Rekommenderar er till 100% Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Har nyss gjort en väldigt smidig och trevlig affär med en mycket trevlig och kunnig försäljare som heter Emre där han var tydlig, löste våra små problem med all sin kraft och samtidigt med ett stort leende. Det var alltså bara positivt och vi är ny väldigt nöjda bilköpare. Återkommer nog. Inom kort. Tack Emre och kollegor i Tyresö. Läs mer
  • Roland J
    Roland J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fungerade bra och bilen funkar fortfarande Läs mer
  • Framtidsgymnasiet I Sverige A F
    Framtidsgymnasiet I Sverige A F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi upplevde det bra, fick en bra bemötande av personal.
    Men det va ett litet problem bara. Det var att när vi ringde och gjorde affär med säljaren så sa han att bilarna var hela, men sen när vi tog hem bilarna så kollade vi igenom dom ordentligt så fattades lite handtag i bussen. Det är lite tråkigt att sånt händer. Läs mer
  • Svetsarestockholmab S
    Svetsarestockholmab S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Sämsta bilhandlaren i Stockholm, har köpt 8 bilar och senaste 3 köpen har varit usla, en bil är köpt för 2 mån sedan men pga oljeläckage har bilen tagits tbx på verkstad en vecka edter köpet och sen inte ett ljud från säljaren, när kag ringer är alltid personen i fråga inte på plats, så aldrig mer en bil från Riddermarks. Läs mer
    2017-11-29 Riddermark Bil svarar Svetsarestockholmab S
    Hej!

Vi beklagar den otur ni haft med den senaste bilarna ni köpt. Tyvärr verkar det som om den bil vi har för reparation hos verkstaden vi anlitat har krävt längre tid än avtalat för att åtgärdas.
    Du har kontaktats av ansvarig för att hitta en snabbare och bättre lösning så att ni kan återfå bilen snarast möjligt.
    Vi kan inte annat än beklaga situationen, givetvis är vi måna om att alla våra kunder, och i synnerhet våra stammisar skall vara nöjda med samtliga bilköp.

Återkom gärna så vi vet hur ärendet lösts sig.

Vänliga hälsningar, Riddermark Bil
  • Åkesson&hattwigplåtsla Å
    Åkesson&hattwigplåtsla Å skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Enkelt och bra. Inga krongliga försäljare som vill sälja på en något som man inte vill ha Läs mer
  • Lerici Ab L
    Lerici Ab L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra utbud, bra priser och en snabb och modern anläggning
    Ett stort minus var den oproffsiga upptrände från den kvinnliga säljaren som vid första besöket pushade på som tusan för att hon skulle vinna den interna säljtävling !!!! Hon var mer intresserad av att vinna vilket medförde att hon justerade ned priset och andra ”erbjudande” upp till tre gånger innan jag tackade för mig och gick.
    Hon bortsåg alltså från mina bilbehov vilket är katastrofalt i en säljsituation av just bilar
    Vid andra besöket fick jag träffa hennes kollega Emre som var/är oerhörd hjälpsam, lyhörd och lätt att göra affärer med
    Han räddade situationen och slutbetyget Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Lerici Ab L
    Hej!

Vi beklagar att du upplevt vår försäljare som icke lyhörd.
    Om du är nöjd med den bil du köpt och med hjälpen du fått av vår manliga försäljare är vi glada. Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.

• Johan A
    Johan A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    bra bemötande.trevlig personal.fina bilar.mkt bilar Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Johan A
    Hej Johan!
    Stort tack för din recension, kul att du uppskattar ditt besök hos oss.
    Vi hoppas att du är nöjd med nya bilen och önskar dig varmt välkommen åter!

Mvh Riddermark bil
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt och seriöst bemötande. Läs mer
  • Krister E
    Krister E skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Jag blev välkomnad av en trevlig kvinna som serverade kaffe och som sedan visade bilen jag var intresserad av.
    Allt löste sig med stor belåtenhet från min sida, det var en trevlig, gladlynt och inkännande försäljerska. Läs mer
    2017-10-27 Riddermark Bil svarar Krister E
    Hej Krister!

Stort tack för din recension. Vad kul att du uppskattar den service du fått av en av våra kvinnliga försäljare.
    Stort lycka till med bilen, och varmt välkommen åter!

• Cirkus Cirkör Ideell Förening C
    Cirkus Cirkör Ideell Förening C skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande och bra hjälp! Allt gick snabbt och smidigt. Tack så mycket! Läs mer
    2017-10-02 Riddermark Bil svarar Cirkus Cirkör Ideell Förening C
    Hej Cirkör!

Stort tack för er recension. Vad roligt att ni är nöjda med vår service.
    Lycka till med er nya bil och varmt välkomna åter.

• Målabromma Entreprenad
    Målabromma Entreprenad skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Väldigt bra och trevligt bemötande ifrån första till sista kontakt. Kan verkligen rekommendera denna bilfirma!! Läs mer
    2017-09-27 Riddermark Bil svarar Målabromma Entreprenad
    Hej!
    Stort tack för att ni tog er tiden att recensera oss. Vi hoppas att er nya arbetsbil ger er många år och trevliga mil!
    Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor!

• Rios Bygg Och Anläggningsmätn R
    Rios Bygg Och Anläggningsmätn R skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Dålig informerad säljare. Visste inte hur han skulle svara på frågor angående moms och kvittot vi fick vänta på att han skulle bli åter uppringd under 1 timmes tid. Läs mer
    2017-10-03 Riddermark Bil svarar Rios Bygg Och Anläggningsmätn R
    Hej!
    Tyvärr var inte säljaren bekant med hur ni ville att momsen skulle framgå på köpeavtalet, eftersom ni ville betala hela bilen direkt. Momsreglerna för bilen du köpte säger tyvärr att momsen inte är berättigad att få tillbaka vid kontantköp på den typen av bil.
    Vi har pratat med säljaren och det verkar som att ni i slutändan kom överens om att leasing var det bästa alternativet för ditt ändamål att lyfta momsen.

Eftersom er förfrågan var så pass ovanlig tog det längre tid att försöka hitta en passande betalningslösning.

Vi hoppas att ni trots detta är nöjda med bilen. Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

• Erik G
    Erik G skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande. Intresserad säljare som förstod mina önskemål. En alltigenom trevlig upplevelse. Läs mer
    2017-09-19 Riddermark Bil svarar Erik G
    Hej Erik!

Stort tack för din recension. Vad roligt att du är nöjd med din transportbilsaffär!
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Kjell L
    Kjell L skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Har fungerat bra, fick ersättning då batteriet i bilen jag köpt helt tog slut, installerade själv. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Första och förmodligen sista gången jag besöker riddermark bil i Länna.Det står 4 säljare vid disken som verkade mycket upptagna vid datorn.Jag går två varv nere på bv.och sen en trappa upp och tittade på fler bilar.jag var i hallen ca 20 minuter ingen av säljarna frågade om jag ville ha hjälp.
    Ps det är olika priser på bilarna på nätet och i bilhallen.Tur att det finns fler bilföretag.
    Hasse Läs mer
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar Hans L
    Hej Hans!

Vad tråkigt att du inte kände dig väl bemött i vår butik. Din kritik är framförd till berörda parter och vi tar givetvis din åsikt på allvar.

Priserna i hall och på nät kan skilja sig i många fall - detta beror på att vi ständigt gör prissänkningar på nätet och inte alltid hinner byta de fysiska prislapparna i hallarna i samma takt. Givetvis är det alltid det lägre priset som gäller.

Ha en fin dag!
  • Alab F
    Alab F skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Hej jag tenker att fick inte tirlleklit information angående leasing.anars bra Läs mer
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar Alab F
    Hej Alab!

Tack för din recension!
    Maila oss eller ring din försäljare om du fortfarande har frågor du inte fått besvarade.

• Carlstad B
    Carlstad B skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Vi från Karlstad köpte en firmabil. Vi fick ett bra bemötande Läs mer
  • Leffes Å
    Leffes Å skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Köpt Caddy.
    Ntacbil m bra garanti å försäkring.
    Vänligt bemötande av säljare i Tyresö.. Läs mer
  • Hardy E
    Hardy E skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Köpt en bil, trevlig personal, vänligt bemötande, bilen har motsvarat mina förväntningar. Läs mer
    2017-09-13 Riddermark Bil svarar Hardy E
    Hej Hardy!
    Tack för din recension, dt gläder oss att du är s¨nöjd.
    Du får gärna maila till feedback@riddermarkbil.se och berättavad vi kunnat göra för att du skulle ge oss 5/5.

Vänliga hälsningar,
  • Ako S
    Ako S skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Jag heter Ako Sadik ,ni kan ringa maj på tel. 0738-385 385 tack.
    M V H
    Ako Läs mer
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar Ako S
    Hej Ako! Du har kontaktats av din försäljare.
    / Riddermark Bil
  • Bennys Betongbomning
    Bennys Betongbomning skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fick hjälp med bilköp. Proffsigt bemötande och service av säljaren på plats. Rekommenderas Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra och vänligt bemötande från säljaren som var hjälpsam! Vi är hittills nöjda med bilen! Läs mer
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Gunnar S
    Tack för din recension Gunnar!

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Swemål Ab
    Swemål Ab skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    En av de smidigaste affärer jag gjort.
    Top service. Läs mer
  • Pegman Z
    Pegman Z skrev om Riddermark Bil Tyresö
    Ok, finns förbättringspotensial Läs mer
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Pegman Z
    Hej Pegman!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.
    Du får väldigt gärna skicka ett mail till feeedback@riddermarkbil.se och berätta hur vi kan bli ännu bättre.

Ha en fortsatt trevlig sommar
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Engagerad säljare som tog sig tid att fotografera olika bilar jag var intresserad av och kolla upp skavanker vis mail. Fastnade för en bil som var fin och köpte den. Hade lite mer skavanker än väntat och var otroligt dåligt städad invändigt. Grus i sätena, intorkad glass i mittkonsoll både fram och bak samt väldigt skitig utvändigt vid visning, tycker den iallafall hade kunnat blivit avspolad. Bilen visade dålig batterispänning vid provkörning men säljaren sa att det kunde bero på att den stått så det bör försvinna efter en bit körning annars skulle dom ersätta det.

Batteriet blev inte bättre så ringde och sa de och säljaren bad mig köpa ett nytt och skicka kvittot till dom så skulle dom ge mig pengar för det. Tog ca 14 dagar och några påminnelser innan pengarna kom vilket var lite tråkigt då jag var tvungen att ligga ute med en större summa. Men. Nu är pengarna här och bilen fungerar som den skall.

Säljaren verkade även lite stressad vid affären och verkade som att han ville få det överstökat bara. Men jag fick det jag ville ha för min bil i inbyte så jag är glad för det.

Överlag ett bra ställe med trevligt bemötande men dom har lite saker att slipa på. Läs mer
    2017-07-07 Riddermark BIl svarar Johannes S
    Hej Johannes,

Tack för du tog dig tiden att skriva! Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver och att du upplevde det på detta sätt. Självklart vill vi att alla ska vara nöjda och att det ska gå så smidigt som möjligt.
    Jag har nu pratat med säljaren och ansvarig som kommer att kontakta dig så fort som möjligt!

Hoppas du är nöjd i övrigt med bilen.

Önskar dig en fin sommar!

• Åsa E
    Åsa E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig försäljare och ett seriöst företag! Jag är nöjd! 😄 Läs mer
  • Uladzimir N
    Uladzimir N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpet gick bra, byta in bilen också. Bra bemötande, löste alla frågor snabbt, förutom att ägarbyten och registreringspapprena har dröjt. Läs mer
  • David C
    David C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig, säljaren kan rekommenderas och svarar alltid då man frågade. Läs mer
  • Denise T
    Denise T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Först besökte vi Riddermark i Länna, dåligt bemötande och kände inget förtroende för säljaren.
    Men vi åkte till Tyresö och träffade Fabian och det kändes bra direkt, vi hittade vår bil och är supernöjda med en Volvo v60 Läs mer
    2017-06-28 Riddermark BIl svarar Denise T
    Hej Denise,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos Tyresö och ditt bilköp. Mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd med besöket i Länna, du får gärna maila feedback@riddermarkbil.se och berätta mer om ditt besök för att hjälpa oss att bli bättre.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar och lycka till med din nya bil! :)

Ha en trevlig sommar!

• Kristina K
    Kristina K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Allt funkade jättebra, jag är nöjd Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Riktigt bra bemötande! Trevlig personal och allt sköttes väldigt bra trots att jag bör uppe i Luleå då hela affären i princip sköttes på distans!
    Hatten av! Läs mer
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Andreas W
    Hej Andreas,

Tack så mycket för din recension och för ditt fina betyg. Vi önskar dig lycka till med din nya bil :)

• Faouzi T
    Faouzi T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Hej,
    Jag är mycket missnöjd med att köpa en bil från riddermark.
    Det var tråkigt och fick jag inte som jag har förväntat mig.
    Säljaren hade inte så mycket erfarenhet.
    Jag fick inte lösning till hjälp. Läs mer
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Faouzi T
    Hej Faouzi!

Det är mycket tråkigt att höra det du skriver.
    Vi tar all kritik på största allvar och vi noterar vad vi kan förbättra i framtiden då vi inte vill att fler ska behöva känna på detta sätt.
    Du får gärna maila oss på feedback@riddermarkbil.se och berätta mer så att vi vet vad vi ska göra annorlunda framöver gällande servicen och om det finns något mer vi kan hjälpa till med.

Vi tackar så mycket för att du tog din tid till att skriva dina åsikter till oss.
    Ha en fin kväll!

• Anders B
    Anders B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande trevlig personal Läs mer
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Anders B
    Hej Anders,

Tack så mycket för din recension och ditt betyg.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om frågor dyker upp!

Ha en fortsatt trevlig dag och en fin sommar!

• Frida C
    Frida C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande med hjälpsam och kunnig personal. Läs mer
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Frida C
    Hej Frida,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar!

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Martin L
    Martin L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vi bytte in vår Passat mot en nyare likadan. Jag tycker att vi fick ett trevligt och professionellt bemötande. När vi kom hem hittade vi ett par fel på den nya bilen. Riddermarks hanterade detta helt ok. Vi känner oss nöjda och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Martin L
    Hej Martin,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss. Lycka till med din nya bil nu och tveka inte på att höra av er om vidare funderingar dyker upp :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Kenneth P
    Kenneth P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    För ca 1 månad sedan köpte jag en begagnad Volvo V60 hos Riddermark i Tyresö. Fick hjälp av en säljare, Jonas Sjöö, som bemötte mig som kund på ett mycket trevligt sätt. Försökte inte på något vis truga på mig bilen (vilket tyvärr många andra bilförsäljare gör) utan var istället väldigt serviceinriktad och tog sig tid att besvara mina frågor och ge relevant information. I mitt tycke en föredömlig säljare. Bilen var i perfekt skick när jag hämtade den och hittills är jag mycket nöjd med mitt köp... /Kenneth P Läs mer
  • Eli J
    Eli J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym personal! Grymt bra service. Säljarna var trevliga o morsade när man kom in och bjöd på fika. Kommer definitivt tillbaka hit. Läs mer
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Lättsamma, snabb och smidig affär. Förtroendeingivande Läs mer
  • Ömer U
    Ömer U skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det mycket bra köp jag blev mycket bra bemötande Läs mer
  • Uwe T
    Uwe T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    fungerade mycket bra både med inbyte och Köpet jag tycker att jag fick ett mycket seriöst intryck av både Bilfirman och Säljaren
    Jonas men kunde ha låtit bli telefonen som ringde hela tiden, det är väldigt stressande medans man ska avsluta ett köp och säljarens telefon ringer oavbrutet det måste gå att reglera
    annars är jag mycket nöjd med både bil och Riddermarks och Säljaren Läs mer
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Inte helt nöjd med skicket på bilen, jag hade frågat specifikt om eventuella defekter och skador och blev upplyst om 2 st lackskador (märken) men då vi kom för att hämta bilen upptäcker vi att baksätet är skadat och ihopsytt, klart irriterande och väldigt märkligt att inte detta inte hade meddelats av säljaren i samband med min fråga om skick/skavanker.

Likaså fungerade inte elhissen hr bak...efter diverse personer inblandade fick vi ok på att lämna in bilen på hemort för åtgärd vilket skall göras.

I övrigt en bra dialog med säljaren som inger förtroende men som sagt, bristen i att upplysa om det trasiga (någorlunda lagade) baksätet drar ner vårat betyg avsevärt! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Linda är proffsig och väldigt hjälpsam. Fick bra hjälp och bemötande.
    Även bemötandet på Meca var väldigt fint. Läs mer
  • Erik K
    Erik K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    jag var till Riddermark i Tyresö
    Där har dom en försäljare som heter Linda.
    hennes bemötande var mycket bra, fick ett förtroende för att göra en affär.
    Efter att ha gått igenom x antal bilar så fastande jag för en BMW.
    allt gick bra, visserligen hade bilen några problem, men bilen har dock rullat över 15k mil.
    alla problem åtgärdades utan något som helst krångel.
    kan varmt rekommendera Riddermarks bil i Tyresö
    // Hannu kemilä Läs mer
  • Viveca H
    Viveca H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande, Information om försäkringar etc. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande. Svårt att komma fram till Meeca för att få hjälp med en justering av bilen.
    Bra med en försäkring via Länsförsäkringar MEN varför får man inte betala den på ett år !!! Tvungen att betala per månad och med autogiro. Stort minus. Läs mer
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Agneta H
    Hej Agneta.

Tack för din recension! Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande.
    Vi ser över betalningsmöjligheterna och tar åt oss din kritik gällande den verkstad du varit i kontakt med.

Vänliga hälsingar
  • Jarmo M
    Jarmo M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Professionellt bemötande, beskrev skador (repor) över telefon och allt stämde enligt det han sa. Bilen var nytvättad då jag hämtade den, stort plus i kanten! Läs mer
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Jarmo M
    Hej Jarmo!

Stort tack för ditt förtroende och lycka till med din nya bil.

• Sarha A
    Sarha A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemött. snabb och smidig bilaffär som var klar på under en timme. har även fått hjälp med frågor efterhand.
    mycket nöjd med bilen jag köpte. Läs mer
  • Khadem H
    Khadem H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det har varit bra, lättsamt och smidigt. Läs mer

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö