Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Tyresö Riddermark Bil Tyresö

Riddermark Bil Tyresö

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö — Visa karta

Hos oss på Riddermark Bil i Tyresö hjälper vi dig som kund med avyttring av bilar samt köp av din nya bil. Våra bilar är till största del tidigare företagsbilar och tjänstebilar med god tillgång till servicehistorik, dessutom har bilarna oftast endast haft 1 tidigare ägare.

Vi har varit verksamma sedan 2007 och har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta sin nya bil, vi har även hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Ta gärna kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen samt lägga upp en plan så smidig plan som möjligt för att hjälpa dig med avyttring av dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 232 kunder tycker om Riddermark Bil Tyresö

• Viveca H
    Viveca H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande, Information om försäkringar etc.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande. Svårt att komma fram till Meeca för att få hjälp med en justering av bilen.
    Bra med en försäkring via Länsförsäkringar MEN varför får man inte betala den på ett år !!! Tvungen att betala per månad och med autogiro. Stort minus.
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Agneta H
    Hej Agneta.

Tack för din recension! Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande.
    Vi ser över betalningsmöjligheterna och tar åt oss din kritik gällande den verkstad du varit i kontakt med.

Vänliga hälsingar
  • Jarmo M
    Jarmo M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Professionellt bemötande, beskrev skador (repor) över telefon och allt stämde enligt det han sa. Bilen var nytvättad då jag hämtade den, stort plus i kanten!
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Jarmo M
    Hej Jarmo!

Stort tack för ditt förtroende och lycka till med din nya bil.

• Sarha A
    Sarha A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemött. snabb och smidig bilaffär som var klar på under en timme. har även fått hjälp med frågor efterhand.
    mycket nöjd med bilen jag köpte.
  • Khadem H
    Khadem H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det har varit bra, lättsamt och smidigt.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätteduktiga o trevliga proffsigt bemötande och jag kan verkligen rekommendera Tyresö butiken då det var där jag köpte bil.
    2017-05-19 Riddermark Bil svarar Jonas J
    Hej Jonas, tack för din recension!

Vad roligt att du är nöjd med din bil och med vår service.
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i bilen samt att du hör av dig direkt om du har några frågor eller funderingar.

• Maria B
    Maria B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig och kunnig personal som gör det lilla extra på eget bevåg.
  • Felipe M
    Felipe M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Linda va jätte trevligt
    Snabb service
  • Torsten J
    Torsten J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötande och hjälpsam personal.
  • Linda O
    Linda O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra service, bra bil, allt bra!!
  • Malin K
    Malin K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jag blev mycket besviken då bilen inte alls nådde upp till vad som lovats. Sedan skulle jag få hjälp av dom men det var jätte svårt och jag håller ännu på!
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Malin K
    Hej Malin!

Vi beklagar att du haft otur med den bil du köpt hos oss. De fel som uppstått har uppstått efter leverans eftersom bilen klarat både provkörning och tester utan problem, varav vi inte kunnat förutspå dessa.
    Vi är i full gång med att försöka hitta en bra verkstad för att kunna åtgärda den sista estetiska detaljen som vi lovat att hjälpa dig med, eftersom vi redan åtgärdat de tidigare felen du påpekat.

Vi hoppas att du snart får även denna detalj fixad och att du därefter får många trevliga mil i din bil.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bemötandet var mycket bra när bilen köptes, sen var det svårt att få tag i säljaren angående leverans och övriga frågor.
    2017-05-15 Riddermark Bil svarar Rolf S
    Hej Rolf!

Tack för din recension!
    Vi beklagar att du upplevt det som svårt att få kontakt med din säljare efter köpet, givetvis skall man som köpare hos oss inte uppleva denna typ av problematik.

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och att du hör av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

• Jove R
    Jove R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bästa Daniel Tyresö tack för allt
  • Najoua E
    Najoua E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra säljare fick vi hon är snäll och kan sitt jobb.
  • Adam W
    Adam W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Köpte bilen av Jesper, trevlig, men så fort man köpt bilen va man glömd. Inget att rekommendera.

Sa att bromsar va bytta..veckan efter lös lampan. Bromsarna va helt slut sa verkstaden
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Adam W
    Hej Adam!

Bromsarna fram är utbytta på verkstad, underlag finns. Ibland kan sensorerna indikera på att bromsarna är slut varav det är sensorerna som bör ses över - prata med din försäljare så kan vi hjälpa dig med detta.
    Vi beklagar djupt att du inte upplevt din säljare som engagerad efter ditt köp, vi ser givetvis allvarligt på detta och har tagit upp det för diskussion för att kunna undvika att fler kunder skall känna så. Våra säljare är givetvis lediga och på semester ibland men man skall som kund naturligtvis inte känna sig bortglömd för det.

Vi hoppas innerligt att du fått hjälp med dina bromsar nu när du haft kontakt med din försäljare gällande dem och att du hör av dig till oss om du har fler frågor eller funderingar.

• Peter H
    Peter H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Vill avvakta och se om Riddermarks står för vad man lovar. Tar välidt lång tid att få besked i alla fall.......
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Peter H
    Hej Peter!

Hör gärna av dig när ärendet är klart så vi vet att du fått den hjälp du skall ha.
    Vi beklagar att du upplevt väntetiden för besked som lång. Ibland behöver säljaren i sin tur besked från tredje part vilket tyvärr kan dryga ut väntetiden något till.

Vi hoppas att du är nöjd och att du får många trevliga mil i din nya bil.
    Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

• Peter K
    Peter K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Kanon bra bemötande och bilen var precis som säljaren beskrev då är man tacksam när man har flugit från Norrland
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Rekommenderas starkt! Jesper i Tyresö är toppen
  • Behar G
    Behar G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra omdöme m. Har även rekommenderat vänner & en massa folk ang just den bil firman! Tack för mig Mvh Behar :))
    2017-04-27 Riddermark Bil svarar Behar G
    Hej Behar!

Tack för din recension!
    Vad roligt att du är så nöjd med oss.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar,
  • Jyrki H
    Jyrki H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Samarbetet var utmärkt.
    Expert Försäljning och handel var lätt.
  • Kent S
    Kent S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevligt bemötade under hela affären.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Det var trevligt bemötande och enkelt göra affär med dom
  • Nico H
    Nico H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Toppen bemötande, smidig affär. Helnöjd överlag!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jätte bra service! Tack till Daniel Kemppainen
    Riddermark Bil tyresö
  • Hulia J
    Hulia J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Otroligt nöjd med min bil. Och vilken säljare man fick! Daniel var otroligt professionell och väldigt utåtriktad. Jag återkommer mer än gärna när jag ska byta bil igen.
    Mvh Hulia Jawas.
  • Anne F
    Anne F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra! Vi fick ett trevligt, förtroende ingivande och serviceinriktat bemötande!
  • Robin W
    Robin W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Blev väl bemött med trevlig och professionell personal.
    Supernöjd rakt igenom!
  • Roland A
    Roland A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Helt OK. .
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Kanon bra bemötande. Lätta att ha och göra med.
  • Zeljko K
    Zeljko K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra.Jag är mycket nöjd med köpet och tänker rekommendera till mina kusiner och bekanta.
  • Anders R
    Anders R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Inte nöjd tyvärr. Stötte på problem efter köpet som fortfarande inte är helt löst. Hör inte av sig skulle behöva en kurs i kommunikation.
    2017-04-18 Riddermark Bil svarar Anders R
    Hej Anders!

Din försäljare är kontaktad och återkommer till dig under dagen.
    Vi beklagar att du inte fått återkoppling i rätt tid.

Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss så att vi kan se var vi brister och kan förbättra vår service.
    Vi hoppas att du kommer till bukt med ditt problem inom kort, och att du får många trevliga mil i din nya bil.

Glad Påsk!
    / Riddermark Bil
  • Pasi N
    Pasi N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Service was nice all the time. I could reach the sales when needed and got information that I asked for.A little set back was that not all the information was correct and one led to talk about the price of the car. But over all you get good feedback. I am still waiting for the registration papers to be able to get car taxed and registered here in Finland. And I was promised to get the papers soon, so for that I am a bit unhappy / unsure what is going on.
    2017-04-12 Riddermark Bil svarar Pasi N
    Hi Pasi!

Thank you for taking your time to write us a review.
    Were happy to hear that you are satisfied with our service.

Regarding the papers it is important that you keep contact with your salesman to get all the right information.
    Hopefully you will have the papers shortly.

Enjoy your new car, and have a happy Easter!

/ Riddermark Bil
  • Pierre
    Pierre skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra service. Utöver normal service .onsah ta itu med detta företag.....
  • Johan E
    Johan E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Generellt bra bemötande. Tog lite tid att få papprena klara för leverans.
    2017-03-24 Riddermark Bil svarar Johan E
    Hej Johan!

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.
    Maila gärna lite mer info om ditt bilköp till feedback@riddermarkbil.se så att vi vet vad vi kan förbättra gällande vår pappershantering.

Trevlig helg!
  • mattias
    mattias skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym service . jag köpte en bmw 520 av Jonas sjöö och är jätte nöjd
    2017-03-24 Riddermark Bil svarar mattias
    Stort tack för din recension Mattias!

Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp.

• Titti V
    Titti V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket bra bemötande, bra information om bilen
  • Sarmad S
    Sarmad S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Hej
    Jag köpte från de bilen skoda fabia års modell 2009
    2017-03-10 Riddermark Bil svarar Sarmad S
    Hej Sarmad!

Berätta gärna mer om ditt bilköp och vad du tycker att vi kan förbättra. Vi vill ständigt bli bättre på det vi gör och är väldigt tacksamma för all feedback vi får av våra kunder.

Trevlig Helg!
  • Fredric H
    Fredric H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Fick ett bra bemötande och var helt nöjd när jag åker hem.
    Upptäcker när jag kommer hem att oljeservice inte var gjort trots att försäljare sa att service var utförd. P.g.a. detta känner jag mig lite lurad.
    Får sedan utföra oljeservice hemma och debitera Riddermark Bil
    2017-03-09 Riddermark Bil svarar Fredric H
    Hej Fredric!

Vi beklagar att det uppstått ett missförstånd gällande servicen på din bil.
    Vi vill givetvis stå för all den information som ges vid försäljning och därför bekostar vi också en service så att du får den nyservade bil vi utlovat vid affären.
    Vi ber djupt om ursäkt för att du känner dig lurad. Försäljarna framför enbart den information som meddelats från det fordons-test som gjorts, där bilens testare i detta fall missförstått servicehistoriken.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och uppmanar dig att kontakta oss direkt om du har några frågor eller funderingar.

Vänliga hälsingar,
  • Robin W
    Robin W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bemötandet var bra, god service och de ordnade snabbt framkörningar av de bilar jag var intresserad av. Köpte en Audi A6 och är än så länge nöjd med köper. Dock fanns endast servicebok och ingen instruktionsbok med. Om instruktionsboken inte fanns med från tidigare ägare borde kanske en ny ha beställts av företaget innan försäljning. Lite lågt inbyte för min bil, lite under vad övriga erbjudit, ex Fordonsmäklarna, men valde ändå Riddermark eftersom de hade ett bättre utbud av bilar jag var intresserad av.
    2017-03-08 Riddermark Bil svarar Robin W
    Hej Robin!

Stort tack för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med bilen och med vår service.

Gällande instruktionsböcker så finns de online hos tillverkarna och kan också beställas i bok-form.
    Vi beställer dem gärna åt kund men det är inget som görs av rutin, dels p.g.a. de långa leveranstiderna.

Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Mvh Riddermark Bil
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Ett mycket trevligt och kunnigt bemötande, och bilen vi köpte var till och med mer än vi förväntade oss.
    Ett stort tack!
    Tommy
  • Norbert H
    Norbert H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Trevlig mottagning,proffsiga frågor som ledde till snabb presentation av interessant
    objekt.Följsam i förhandlingen om tillägg,montering och rätt pris.
    Köp : Mazda 3,från 2014, 4300 mil,tillägg Dragkrok.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Jag bytte in min bil på riddermark Tyresö och fick mer än vad jag förväntade mig, köpte en annan på samma företag men i Järfälla, bilen kom jättesnabbt till Tyresö och affären gick snabbt och smidigt. Hittade dock lite smågrejer på bilen men riddermark betalade för det utan att tjafsa. Köpte nya fälgar i samband med bilköpet till väldigt rabatterat pris av Daniel. Linda och Fabian hjälpte mig med saker jag var missnöjd med och var riktigt bra på att åtgärda det snabbt, rekommenderar starkt riddermark Tyresö, jag kommer tillbaka nästa gång det är dags för bilköp.
    2017-03-06 Riddermark Bil svarar Niklas O
    Hej Niklas!

Tack för din recension. Det gläder oss enormt att du är så nöjd med ditt bilköp och med vår service.
    Vi tackar ödmjukast för det tålamod och den tacksamhet du visar även när du hittat problem som du varit missnöjd med. - Problem är till för att lösas och vi vill alltid göra vårt yttersta för att se till att du som kund känner dig trygg med din affär.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    Med vänlig hälsning Riddermark Bil
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Har köpt en bil samt lämnat en i inbyte. Blev vänligt bemött och fick en bra värdering på min gamla bil så jag upplevde hela det hela positivt.
  • Anders L
    Anders L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Ok när det gäller priser. Glömmer saker och känns att argumenten inte är förenliga med verkligheten.
    2017-03-02 Riddermark Bil svarar Anders L
    Hej Anders!
    Vi har försökt att nå dig då vi vill veta om det är något vi kan hjälpa dig med, eller något du anser att vi glömt.
    Maila gärna oss på feedback@riddermarkbil.se eller kontakta din säljare så hjälper vi dig med din bil.

Vänliga hälsningar,
  • Rikhard S
    Rikhard S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Mycket nöjd med köpet av min Mini säljaren var mycket kunnig och proffsig i sitt bemötande kan stark rekomendera er som väljer att köpa bil att köpa bilen av Daniel Kemppainen
  • Benny H
    Benny H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra bemötande, bra information om bilen, snabb och smidig affär, när det var dags att köpa.
    Bilen går efter förväntan mycket bra
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Besökte Firman I Tyresö I Juni. Intresserad av en Volvo V70. Lätt att få tillgång till bilen och provköra. Bra pris. Trevlig personal, men upplevde att det endast fanns en säljare, vilket innebar lååång väntan att genomföra köpet. Tillhörde dubbdäck, varav 2 helt nya lågbudgetdäck, , visade sig dock att de var HELT obalanserade. Det upptäckte jag ju först vid hjulbytet, såklart! Således: nöjd med köpet men inte med däcken. Betyg 3-.
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Bra och proffsigt bemötande när jag köpte bilen!
    Dock så har jag inte ännu, efter en och en halv vecka, fått besked när jag kan hämta bilen...även om det beror på att motorvärmare och drag skall monteras innan avhämtning så borde jag kunna få ett datum när den är klar så att jag kan planera utifrån det. Detta drar ned mitt betyg till medium.
    Ingemar Jonsson
    2017-02-14 Riddermark Bil svarar Ingemar J
    Hej Ingemar.
    Du och din säljare har haft kontakt gällande din bil eftersom du också efterfrågat en åtgärd av en elektroniskt detalj. Dessvärre är denna typ av ovanliga och elektroniska diod-problem svårt att få en estimerad arbetstid för, eftersom verkstaden i sig ofta är beroende av orginaldelar.
    Att du inte fått en hämtingsdatum beror således helt på att vi inte vill ge dig ett datum som vi inte garanterat kan hålla.

Vi hoppas att din bil blir klar snarast möjligt, och uppmanar dig att fortsatt ha kontakt med din säljare för att få löpande information.

Mvh Riddermark Bil
  • Jimmy Y
    Jimmy Y skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Grym kunskap och kompetens.
    Mycket nöjd med allt!!
  • Sami K
    Sami K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Tyresö
    Åkte in till Riddermark i Tyresö för att beskåda en bil jag sett på annons. Bilens skick var som den beskrevs: tipptopp! Visade sig även att bilen hade bra mycket mer utrustning än annonserat. Trevlig överraskning!

Säljaren Daniel är mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Affären gick som smort. Bilen besiktigades innan leverans och de var väldigt flexibla gällande upphämtning. Bra garantier. Känns tryggt!

Rekommenderar Riddermark bil varmt! Vi ses vid nästa bilköp!

Mediavägen 20, 135 48 Tyresö