Rockport

Hamngatan 18-20, 111 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Rockport

• Magnus B
    Magnus B skrev om Rockport
    Jag har svårt för fula skor. lika så typen som klämmer och bits. Ont i foten = ont i hela kroppen. Det måste vara nåt med att förankringen ger möjligheter för fundamentet att rota sig.
    Ecco ni minns; skokedjan som gjorde sig ett namn på att sälja sköna men fula skor. Det var då det, på 70 talet. Jag vet inte om Rockport är en amerikansk variant med samma pitch som Ecco, men med den skillnaden att skorna både är snygga och sköna; så sköna som ginge fossingen på moln av vitt ludd.
    Först trodde jag det var nåt ful och rackarspel med butikens golv, att det var därför det sviktade så mjukt i steget. Men det var det inte.
    Nikke L gillar detta
  • Damian G
    Damian G skrev om Rockport
    Har du inte köpt en vinterjacka eller väst än så kan du hitta den här. Priserna är bra och jackorna och västarna är av bra kvalite som håller för flera än bara en vinter. Du kan få bra med service då personalen är väldigt trevlig och serviceinriktad. Bra öppettider då det är öppet till sex på lördagar.

Hamngatan 18-20, 111 47 Stockholm