Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Röda Kran Restaurang AB

Lilla Torg 2, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Röda Kran Restaurang AB

• Leif J
    Leif J skrev om Röda Kran Restaurang AB
    Sorry - finns inte mer. Borta borta. Och det är riktigt uselt.
  • Christian N
    Christian N skrev om Röda Kran Restaurang AB
    Röda Kran. Den lilla hårdrockande bar som låg mitt på lilla torg i Malmö. Som stack ut från alla andra barer runt om och hördes flera kvarter bort. Här kunde man sitta med en stor stark och lyssna på live-musik. Ett väldigt unikt koncept. En väldigt bra upplevelse med andra ord.
    Tyvärr har Röda Kran lagts ner men det finns rykten om en nyöppning vid Malmös andra bar-metropol, Möllan.
  • Melina G
    Melina G skrev om Röda Kran Restaurang AB
    Hoppas på att få se Röda Kran snart igen! Det är riktigt synd att Espresso House har tagit över lokalerna, för det var ett trevlig och avslappnat ställe som man kunde gå till lite när som helst. Trevlig personal och bra läge gjorde att man gärna tog något att dricka hos dem, gärna på deras uteservering som ofta hade sol.
  • Ami H
    Ami H skrev om Röda Kran Restaurang AB
    Röda Kran var ett trevligt och trendigt ställe mitt på Lilla Torg, med en tapasmeny som man gärna botaniserade från. Dessvärre är det saligen avsomnat, i alla fall på Lilla Torg. Ryktet gör gällande att man ska etablera sig i kvarteren kring Möllan. Låt oss hoppas det! För vem behöver egentligen ännu en Espresso House?

Lilla Torg 2, 211 34 Malmö