Roomly.se

Stureparken 5a, 114 26 Stockholm — Visa karta

Roomly är en social inpirationssajt som fokuserar på inredning och design. På hemsidan kan man söka igenom flera tusen inredningsbilder och plocka inspiration till hemmet samt även diskutera möbler med andra medlemmar.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Roomly.se

• Sebastian E
    Sebastian E skrev om Roomly.se
    Super bra webbtjänst som levererar inredning från kvalificerade återförsäljare i Sverige. Bland kunderna hittas Ellos, Indiska, Royal Design mfl. Vill man vara säker på att inte handla från konstiga webbshoppar är denna inredningskatalog utmärkt.
  • David S
    David S skrev om Roomly.se
    En bra tjänst. Finns flera liknande hemsidor men denna är snyggast och enklast att hitta rätt i. Många andra liknande tjänster erbjuder för stort utbud av allt från kläder, elektronik och möbler. Roomly erbjuder inredning och levererar detta helhjärtat. Bra prisfilter om man har satt budget för kommande inredningsköp. Hemsidan skulle kunna snabbas upp en aning.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Roomly.se
    Bra sajt med inredning och inspiration. Gillar bloggen. Sajten har varit lite stökig och man har inte kunnat filtrera på färger, men det ser ut att vara tillgängligt nu. Rekommenderar Roomly.se för den som inte vet vart man ska vända sig för snygg och säker inredning.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Roomly.se
    Riktigt bra tjänst om du är ute efter inredning. De flesta bra återförsäljare inom inredning i Sverige finns med vad jag förstår och sajten har över 35.000 inredningsprodukter att erbjuda. Köpte två lampor från Ellos via Roomly.
    Johanna L gillar detta

Stureparken 5a, 114 26 Stockholm