Alla kategorier Rörmokare Skåne Lund Rörexpressen i Lund AB

Rörexpressen i Lund AB

Stora Råby Byaväg 25, 224 80 Lund — Visa karta

Behöver du VVS-tjänster, rör- eller avloppstjänster?

Hos oss på Rörexpressen i Lund får du snabb och professionell hjälp. Vi arbetar i hela Lund med omnejd och tar oss an alla typer av uppdrag inom VVS, stora som små. Bland våra tjänster hittar du allt från byte av gaspannor till installation av golvvärme, varmvattenberedare eller värmepumpar. Vi fixar uppdrag i både badrum, kök och tvättstuga.

När du anlitar oss kan du vara säker på att du får ett välskött företag med tryggheten i högsta fokus. Varmt välkommen!

Läs vad 25 kunder tycker om Rörexpressen i Lund AB

• Christer H
    Christer H skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Mycket bra service.
    Trevlig personal.
    Man höll tiderna som var bestämda.
  • Roy B
    Roy B skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Köp och byte av VVB. Mycket trevligt och proffsigt bemötande vid kontakt i telefon. Snabbt agerat och tydlig info. Fick snabbt återkoppling både gällande att ringa tillbaka och skicka info via mail utifrån vad som lovades.

Killarna som utförde arbetet i vår bostad uppträdde vänligt och jobbade proffsigt, lugnt och effektivt. Löste problem och lämnade arbetsytan ren och snygg efter sig.
    Generellt mycket bra service och bemötande från alla jag hade kontakt med.
  • Olle N
    Olle N skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Kanon-service och tillmötesgående
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Fick hjälp snabbt med att byta en WC-stol. Bra bemötande.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Min upplevelse med Rörexpressen i Lund AB är väldigt positiv. Vi behövde byta ut en fördelare och en cirkulationspump för vår vattenburna golvvärme. Företagspersonalen och rörläggaren var mycket vänliga och höll alla tider. Golvvärmet verkar fungerar bra så jag är mycket nöjd. Kostnaden för arbetet var exakt detsamma som förslaget, så det fanns inga gömda utgifter. Jag rekommenderar detta företag och återkommer definitivt om nya VVS problem uppstår.
  • Jan G
    Jan G skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Fick hjälp med installation av ny värmepanna på en mycket professionell nivå. Medarbetarna var kunniga och vänliga, höll allt vad de lovade.
  • Claes E
    Claes E skrev om Rörexpressen i Lund AB
    En miss vad gäller utskick av faktura, klarades upp på ett mycket bra sätt, tack vare trevligt och socialt kompetent bemötande av anställd, Tim Persson. Behövde ett intyg i samma veva, vilket han effektuerade bums!

Tjänsten företaget utförde var bl a att byta ventiler till radiatorer, vilket jag tror och hoppas gjorts på ett yrkesmässigt gott sätt. Fick företaget rekommenderat av vän och det har så här långt väl levt upp till de förväntningar jag hade. Kommer säkert att anlita det igen, om behov föreligger. Utifrån det ovan beskrivna, rekommenderar jag deras tjänster.
  • Randi P
    Randi P skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Jag var jätteimponerad och jättenöjd med Rörexpressen i Lund AB. Jag hade tre små problem (kranen som droppade, läckande badkar rör och läckande tvättfat rör) och rörmokaren fixade allt på en timme och kvaliteten var utmärkt. Han städade allt efter och lämnade allt i perfekt skick. Jag kan absolut rekommendera dem!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Jag har anlitat Rörexpressen två gånger och varit mycket nöjd vid båda tillfällena. De kommer på utsatt tid och arbetar snabbt och med bra resultat. Inget krångel, och det blir snabbt och rätt fakturerat också. Senast fick jag hjälp med några småjobb, pluggning av ett par rör och byte av en ventil på ett värmelement. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kommer att anlita företaget även i fortsättningen.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Köpte en toalett med installation. De var trevliga och utförde tjänsten snabbt och smidigt. Inget att klaga på, har reda rekommenderat dem till en kollega.
  • Per S
    Per S skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Snabb hjälp med läckande rör under handfat i badrummet. Vänligt bemötande rakt igenom.
  • Karin W
    Karin W skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Rörexpressen ställer alltid upp när jag behöver dem. Nu senast kom Kjell-Åke punktligt en måndagmorgonen för att rensa en golvbrunn, så att inte vattnet i stammarna skulle komma ut på golvet i grovköket. Känns alltid tryggt när han är här, han känner till det gamla hyreshuset och ska snart ta itu med brunnar på gården. Får dessutom alltid snabb respons från Tim när jag mejlar.
  • Lina L
    Lina L skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Alltid trevliga och respektfulla hantverkare (viktigt när en släpper in folk i sitt hem), med stor yrkesskicklighet. Tack Rörexpressen!
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Snabba svar vid kontakt och bra service vid installation på plats.
  • Anette F
    Anette F skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Rörexpressen i Lund renoverade vårt badrum. Vid en första träff gick vi igenom vad vi hade tänkt oss. Tillsammans hittade vi ett bra koncept. Vi fick ett allt-i-allt-paket, rörexpressen skickade offert och vi kom snabbt överens. Arbetet organiserades väl och vi behövde inte vara utan badrum längre än nödvändigt. Alla tider hölls. Alla involverade var mycket hänsynsfulla och pålitliga. Vi är mycket nöjda med resultatet och glädjer oss åt det varenda dag. Priset kändes helt okej för den service och kvalité vi fick. Och visst skulle vi anlita Rörexpressen igen!
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Mycket god och snabb service. Vi behövde inte vänta, utan nästa dag fanns gaspannan på plats.
    . Installatören var en trevlig ung man, och vi fick mycket god kontakt.. Vii vill gärna vrekommendera Rörexpressen.
  • Samir S
    Samir S skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Nöjd kund. Rak komunikation utan strul.
  • Stefan Å
    Stefan Å skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Min gaspanna gick sönder och redan dagen efter kom dom med en provisorisk så man kunde få varmvatten innan den nya pannan kunde installeras. Mycket bra bemötande och otroligt snabb service.
    Kan varmt rekommendera Rörexpressen
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Vår förening HSB Brf Tofta startade samarbetet med Rörexpressen årsskiftet 2014/2015, som sedan dess utfört framför allt utbyte av våra gas pannor. Vi har även anlitat Rörexpressen i annat behov av VVS arbeten, som renovering- och nya rördragningar, utbyte av trasiga element.
    Rörexpressens snabba agerande, deras vänliga bemötande vid bokning av jobb, utförande av jobbet, alltid behjälpliga vid frågor och problem är till vår fulla belåtenhet.
    Vi rekommenderar varmt deras tjänster.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Va-installation i bsdrumsrenovering
    Bra bemötande.
    Lite lång tid innan arbetet kunde utföras men höll utlovade tider.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Snabba. Håller tider. Flexibla. Proffsiga. Trevliga.
  • Ida K
    Ida K skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Fantastiskt vänligt bemötande och hjälpsamma.
    Kommer anlita er igen!
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Jag har köpt en värmepanna, gas till ett mycket gammalt hus i Limhamn för femton år sedan. Allt har fungerat bekymmersfritt tills alldeles nyligen, då tryckfall uppstod.
    Utan knot och omedelbart har man kommit och hjälpt mig att åtgärda felet!
    Med andra ord är jag mycket nöjd med såväl kompetens som kundbemötande hos Rörexpressen!
    Barbro Tropé
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Rörexpressen i Lund AB
    Snabbt svar, toppentrevligt bemötande & perfekt hantverkshjälp = sådana som ni gör att man återfår tron på mänskligheten!! Stort tack :-) !
  • Anders T
    Anders T skrev om Rörexpressen i Lund AB
    En kanon firma
    Allt har fungerat perfekt!
    Snyggt jobb, kommer punktligt och mycket trevliga.
    Vi har fått bytt 1 gaspanna, renoverat 1 badrum och 1 grovkök
    Tack så mycket Kjell-Åke