Rörmokare.nu

Rörmokare.nu

xn--rrmokare-n4a.nu
  • Badge2024
4.5

Enkelt att boka, nöjda kunder! Det är så vi jobbar på Rörmokare.nu Söker du efter en rörmokare som verkligen bryr sig om dig och ditt projekt? Då har du äntligen kommit rätt! På Rörmokare.nu hittar du de mest populära, erfarna och pålitliga rörmokarna i hela landet. Samtidigt är det busenkelt att boka, tydliga priser och höga...

61 omdömen om Rörmokare.nu

Bo Lennart P
Skrev om Rörmokare.nu

Trevlig och kunnig rörmokare. Vi är helt nöjda med både mottagande och resultatet.

Jan-Eric S

Mycket Dyr reparation Kommer aldrig tillbaka

Tony G
Skrev om Rörmokare.nu

Det gick snabbt och bra tack så jättemycket

Ann Louise S
Skrev om Rörmokare.nu

Professionellt, snabbt och trevligt bemötande.

Lena K
Skrev om Rörmokare.nu

Har anlitat dom tidigare och är super nöjd...trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete.

Thure N

Proffsigt utförande -trevlig bemötande-snabbt o elegant. 👍🏼👍🏼👍🏼

Susanne S
Skrev om Rörmokare.nu

Mycket bra bemötande!. Trevlig och lugn person. Hade kunskap trots sin unga ålder. Vi är glada för att slippa ha kranar som rinner el droppar längre!

Jaan T
Skrev om Rörmokare.nu

Är mycket nöjd med jobb och de skickliga gossarna Tack

Iia B
Skrev om Rörmokare.nu

Allt toppen från beställning till utfört jobb

Per Georg F

Snabb återkoppling och åtgärd. Duktig hantverkare. Trevlig personal vid bokning

Kerstin B
Skrev om Rörmokare.nu

Bra mottagande i telefon, bra jobb utfört, men idiotiskt betalningssystem.

Brf V
Skrev om Rörmokare.nu

Snabb service och mkt trevlig rörmokare.

Christian L
Skrev om Rörmokare.nu

Enkel hantering från bokning till tider till utförande

Folke J
Skrev om Rörmokare.nu

Vi är jättenöjda fick den hjälp vi behövde,trevlig personal inget att klaga på!

Kjell L
Skrev om Rörmokare.nu

Fungerade mycket bra tack vare den rörmockare som skickades till mig!

Margareta B
Skrev om Rörmokare.nu

Väldigt bra utfört arbete och smidigt med kontakt gällande offert och bokning av arbete.

Della A
Skrev om Rörmokare.nu

Han kom i bra tid och gjorde sitt jobb som vi hade avtalat så jag är nöjd Tack Della Asplund

Lehna W
Skrev om Rörmokare.nu

Den första rörmokaren som var inbokad hördes aldrig av, och kom inte på utsatt tid. Däremot kom det en annan rörmokare samma kväll, från samma firma, och han var väldigt trevlig och gjorde sitt arbete snabbt och effektivt.

Per Andreas M
Skrev om Rörmokare.nu

Så pumpen i brunnen pajade... ringde till rörmokare.nu. Kom snabbt ut en VVS-kille på plats. Tyvärr kom han ensam, tvärtemot vad som hade informerats om, då en pump skulle lyftas ur brunnen. Han återkom senare samma dag med en kollega och misslyckades då med att lyfta upp pumpen ur brunnen. Sedan började en lång harang med telefonsamtal hit och dit, samordnare som inte hörde av sig, olika åtgärdsförslag som aldrig utfördes osv. och generellt dålig återkoppling till mig som kund. Det diskuterades alltifrån kamerabesiktning...

Gustav E

4800 för simpelt 30 minuters jobb - håll er borta

Lena E
Skrev om Rörmokare.nu

En riktigt trevlig och glad rörmokare fixade vår vattenutkastare och installerade en ballofix inne för avstängning vintertid. Allt gick så smidigt och snabbt, beställde på nätet vart uppringd och sa att jag ville ha så snabbt som möjligt och det fick jag, priset var också bra👍

Selma M

Proffesionella, tydlig kommunikation.

Sven Olov K
Skrev om Rörmokare.nu

Mycket snabb o trevlig montör.

Eira B
Skrev om Rörmokare.nu

Allt gick bra och fint! Trevligt samtal och mycket trevlig rörmokare, Som förklarade exakt vad,hur han skulle göra. Han handlade och fixade det. Kallduschen kom sedan när jag ringde och undrade varför det blev så dyrt! Ni lägger på en extra hög procent på vad som handlats in Ven om skatte på varorna t

Josefin S
Skrev om Rörmokare.nu

Trevlig och hjälpsam trots att minbeställningen var otydlig.

Olle N
Skrev om Rörmokare.nu

Kanon på alla sätt! Snabb offert och snabbt utfört arbete!

Johan L
Skrev om Rörmokare.nu

Lätta att ha att göra med, går snabbt att få någon på plats. Trevlig personal.

Gunilla J
Skrev om Rörmokare.nu

Fick hjälp mycket snabbt Han var trevlig och fixade min läckande kran inklusive hämtning av en ny . Mycket nöjd

Kristina D
Skrev om Rörmokare.nu

Dåligt bemötande och brist på intresse. Företag som inte bryr sig om min åsikt. 3000 kr faktura för 5 min besök. Problem med lukten finns kvar. Lukt i badrummet är inte av högintensitet men det finns och stör mig. Kan inte rekommendera.

Eva Christina L
Skrev om Rörmokare.nu

Mycket nöjd! Arbetade snabbt och effektivt.

Anne Irene Ö
Skrev om Rörmokare.nu

Kunnig,puntlig och artig . Mycket bra .

Mikael H
Skrev om Rörmokare.nu

Oproffsiga, vänliga, när det gäller administration, kunniga när det gäller själva fältjobbet /Mikael Hahn l

Nina Kerstin Helene Ö

Mycket bra.Trevligt bemötande och det blev fixat fort.

Hans Erik Tore J
Skrev om Rörmokare.nu

Trevlig hantverkare som gjorde ett bra jobb

Marianne S
Skrev om Rörmokare.nu

Kunnig och noggrann. Vänligt bemötande. Mycket nöjd efter besöket.

Jörn B
Skrev om Rörmokare.nu

Mycket bra och proffsigt men det blev lite dyrare än jag förväntade!

Beatrice L
Skrev om Rörmokare.nu

Jag blev bra mött både när jag bokade via telefon och även när jag fick hjälp med min diskmaskin. Jag förväntade mig att min diskmaskin skulle funka efter besöket vilket den gjorde. Upplevelsen var väldigt bra, jag behövde hjälp att installera min nya diskmaskin och det fick jag hjälp med.

Åsa M
Skrev om Rörmokare.nu

Jag vet inte vem som var hos oss.

Katarina H
Skrev om Rörmokare.nu

Han blev försenad vid sin ankomst på grund av akut ärende. Han var mycket trevlig och ambitiös och verkade kunnig. . Han arbetade raskt. Jag rekommenderar Rörmokare.nu.

Ulf L
Skrev om Rörmokare.nu

Jag har för länge sedan uttryckt mitt stora tack och gör det gärna en gång till. Framförde då att det var en trevlig rörmokare

Claes O

Allt ok 😀 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Marianne K
Skrev om Rörmokare.nu

Fick hjälp dagen efter mitt telefonsamtal. Mycket trevlig o kunnig rörmokare som stängde av vårt vatten Kom dagen därpå o kopplade ihop vår nya diskbänk! Tusen tack 🌹

Lars T
Skrev om Rörmokare.nu

Snabbt och effektivt arbete Mycket nöjd

Daniel S
Skrev om Rörmokare.nu

Väldigt snabb service med att etablera kontakt med kund och med hantverkare. Jag behövde en rörmokare och det gick snabbt att få till en som kunde byta toalettstol och se över en rinnande toalett.

Gun Elsy Ingela A
Skrev om Rörmokare.nu

Mycket snabb och effektiv, sålde inte på mig extra saker utan utgick från mitt behov och gav mig alternativ.

Birgitta J
Skrev om Rörmokare.nu

Mycket nöjd, trevligt bemötande och kompetent åtgärd av trasig blandare. Det enda negativa är att fakturauppgifterna inte var åtkomliga efter betalning. Hade gärna emotsett en e-faktura.

Jacky C
Skrev om Rörmokare.nu

Jag tycker det var Bra, snabbt, bra info

Rfsl S
Skrev om Rörmokare.nu

Snabba, serviceminded och duktiga på sitt jobb!

Mariana-Doina B
Skrev om Rörmokare.nu

Han kommer i avtalat tid ,hjälpte mig att få både kallt och varmt vatten ,duktig och hygglig. Jag önskar att han fortsätter med att slutföra jobbet i klädkammaren på samma sätt som hittills.

Lisbeth T
Skrev om Rörmokare.nu

En s nabb lösning på problemet