Doktor.se Rosenlunds Vårdcentral

1.8

10 omdömen om Doktor.se Rosenlunds Vårdcentral

MIRJAM A
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Extremt otrevlig personal i receptionen till röntgen. Hon gjorde en ful grimas då jag inte hörde vilket rum jag skulle till. En sån person ska inte sitta i en reception! Mirjam

Roberto B
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Så otroligt dåligt på alla sätt och vis. Otrevlig personal, 4 timmars väntetid för att få komma in till en trött, otrevlig och överarbetad sjuksyster som säger man ska ta kontakt med sin vårdcentral med problemet. Och själv inte kan ge något besked om problemet är alvarligt eller inte. Slöseri med tid!

Thord L
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Efter fem timmars väntan önskas man lycka till i vårddjungeln av någon dj-vla hipsterläkare. Välj annat alternativ om möjligt det här är uselt.

INGEMAR S
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Rosenlunds vårdcentral har helt urartat. Ingen kontakt med min läkare trots att jag har ringt tre gånger under 1½ månads tid. Det enda som händer är att sköterskan lovar att lägga en lapp på doktorns skrivbord.

Lili H
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Försöker hjälpa min mor som fått alzamer. och enligt läkaren behöver snarast komma igång med sin bromsmedicin. Skulle sätta in för några veckor senast. Men inget har hänt. kontaktar så åter igen hemsjukvården . Som helt plötsligt säger att det inte fått den information från Sabbatsberg sjukhus. Åter igen kontakt med sabb. Som informera mig om att det skickat remissen för 17 dagar sedan. Åter igen bollas bollen över till en heltidsarbetade anhörig. Som åter igen måste kontakta vårdcentralen på rosenlundssjukus .Finns det...

Katya R
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Har fått smärtstillande tabletter där, när jag jade infektion. Infektionen fick läka av sig själv. Läkare var helt ointresserad att lyssna. Kontakt med ansvarig läkare var lika värdelös, dom vägrar att ta ansvar. Det var en mycket bra vårdcentral förut, Vet inte vad som har hänt. Någon borde verkligen kolla upp vad som pågår där. VÄRDELÖST.

ruzica m
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

dålig bemötande, dålig kunskap hos vårdpersonal, dålig tillgänglighet, rekomenderas inte

Karin W
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Träffade precis en läkare som överhuvudtaget inte lyssnade och dessutom var rejält otrevlig. Fick mer hjälp från Vårdguiden.

Andreas F
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Bra och trevlig, kunnig personal. Väldigt nöjd.

Martin Å
Skrev om Doktor.Se Rosenlunds Vårdcentral AB - Vårdcentral Rosenlund

Otroligt bra vårdcetral. Deras boknings system, där man lämnar sitt telefon nummer och då bli man uppringd på den exata tiden, är kanon. Man slipper vänta i telefonkö. Trevlig personal och man har sin egen läkare. Kunnig och ambitiös personal.