Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Södermalm Rosenlunds Vårdcentral

Rosenlunds Vårdcentral

Tideliusgatan 12, 118 69 Stockholm — Visa karta

2.3 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Rosenlunds Vårdcentral

• Lili H

2018-12-13

Lili H skrev om Rosenlunds Vårdcentral
    Försöker hjälpa min mor som fått alzamer. och enligt läkaren behöver snarast komma igång med sin bromsmedicin. Skulle sätta in för några veckor senast. Men inget har hänt. kontaktar så åter igen hemsjukvården . Som helt plötsligt säger att det inte fått den information från Sabbatsberg sjukhus. Åter igen kontakt med sabb. Som informera mig om att det skickat remissen för 17 dagar sedan. Åter igen bollas bollen över till en heltidsarbetade anhörig. Som åter igen måste kontakta vårdcentralen på rosenlundssjukus .Finns det ingen inom vården som längre är intresserad att ta lite ansvar för för sina patienter? Hemsjukvården är en KATASTROF
    fortfarande ingen medicin till min mor 20/12 Kommer med dåliga anledningar till att det inte startat upp behandlingarna hela tiden. Läs mer
  • Katya R

2018-11-23

Katya R skrev om Rosenlunds Vårdcentral
    Har fått smärtstillande tabletter där, när jag jade infektion. Infektionen fick läka av sig själv.
    Läkare var helt ointresserad att lyssna.
    Kontakt med ansvarig läkare var lika värdelös, dom vägrar att ta ansvar.
    Det var en mycket bra vårdcentral förut, Vet inte vad som har hänt.
    Någon borde verkligen kolla upp vad som pågår där. VÄRDELÖST. Läs mer
  • 2018-06-02

ruzica m skrev om Rosenlunds Vårdcentral
    dålig bemötande, dålig kunskap hos vårdpersonal, dålig tillgänglighet, rekomenderas inte Läs mer
  • Karin W

2018-01-10

Karin W skrev om Rosenlunds Vårdcentral
    Träffade precis en läkare som överhuvudtaget inte lyssnade och dessutom var rejält otrevlig. Fick mer hjälp från Vårdguiden. Läs mer
  • 2017-03-22

Andreas F skrev om Rosenlunds Vårdcentral
    Bra och trevlig, kunnig personal. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Martin Å

2009-03-18

Martin Å skrev om Rosenlunds Vårdcentral
    Otroligt bra vårdcetral. Deras boknings system, där man lämnar sitt telefon nummer och då bli man uppringd på den exata tiden, är kanon. Man slipper vänta i telefonkö.
    Trevlig personal och man har sin egen
    läkare.
    Kunnig och ambitiös personal. Läs mer