Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Roslings Cykel- & Sport AB

Roslings Cykel- & Sport AB

Abrahamsbergsvägen 1, 168 30 Bromma — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Roslings Cykel- & Sport AB

• Martin H
    Martin H skrev om Roslings Cykel- & Sport AB
    Har köpt två cyklar till barnen här, alltid kanonbra bemötande och är det några problem så har det bara varit att komma in med cykeln så ordnar de det.
  • Torun T
    Torun T skrev om Roslings Cykel- & Sport AB
    Köpte min 1:a racercykel i början på Maj avsedd för motion och träning inför Vätternrundan 2013.
    Saknade vid köpet erfarenhet av landsvägscykling och kände mig fram till vilken cykel som verkade ok.
    Bestämde mig för en cykel som senare har visat sig vara för stor speciellt när det gäller avståndet mellan sadel och styre. Har bytt till en kortare styrstam men avståndet är fortfarande för stort.
    Cykeln är av herrmodell, ramhöjden är 56cm, min längd är 174 cm.
    Styrbredden är 42cm i förhållande till min axelbredd som är 35cm.
    Med facit i hand hade jag varit betjänt av en personlig utprovning av cykel och det tycker jag att Roslings Cykel och Sport kan utveckla och bli bättre på.
    Aktuellt just nu är att ta ställning till ett rambyte alternativt byte av cykel.
    Vad det kommer att kosta mig vet jag inte i dagsläget då min cykel i så fall behöver värderas av butiken men gratis blir det inte.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Roslings Cykel- & Sport AB
    Sportbutik från 1961, det säger det mesta. Otroligt kunnig och trevlig personal. Bra priser och bra service. Välj denna butik framför storvaruhusen.

Abrahamsbergsvägen 1, 168 30 Bromma