Rubid AB

Övriga företag nära Rubid AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 3 kunder tycker om Rubid AB

• Eva L
    Eva L skrev om Rubid AB
    Kursen Daniel gav var mycket bra. Den innehöll det han hade lovat och han var bra på att lyssna och en bra pedagog som kunde förklara när vi hade frågor. Dessutom anpassade han kursen till våra behov och återkopplade med information om bra länkar m.m.
  • Klas F
    Klas F skrev om Rubid AB
    Gick en kurs i Databases & SQL. denna kurs var mycket bra, bra upplägg och bra nivå för oss nybörjare.
  • Lena D
    Lena D skrev om Rubid AB
    Den SQL-kurs (på två dagar) jag gick via Rubid är troligtvis den mest givande kurs jag fått gå genom jobbet. Jättebra att det fanns möjlighet att gå en individuell kurs och dessutom dela upp kursen så att det blev några dagar emellan de två kurstillfällena. På så sätt hann jag testa lite själv emellan och se vad jag behövde fråga extra om. Han som höll i kursen var jättebra på att anpassa tempot så att det blev helt lagom och var dessutom väldigt pedagogisk.

Solhagavägen 38, 163 47 Spånga