Maria Sandberg

Maria Sandberg

Maria Sandberg är mäklare på RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-02. Maria Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Sandberg har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

59 omdömen om Maria Sandberg

Tara H
Färlöv

Så himla trevlig och behjälplig. Ordnade och fixade allt. Jag rekommenderar Maria starkt!

Svar från Maria Sandberg

Tack Tara för fina ord! Så glad att kunna hjälpa till när ni hittade ert drömhus! Med vänlig hälsning, Maria

Benjamin L
Öllsjö

Bra och engagerad mäklare. Supertrevlig och hjälper en vid behov. Toppen mäklare!

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Benjamin! Så glad för dessa ord. Det har varit så roligt att hjälpa er med er allra första bostad.

Vera Margareta Elisabet T
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå
Åhus

Mäklaren var alltid tillgänglig och väldigt engagerad. Fick uppdaterad information och kunde därmed tydligt följa hela processen fram till försäljning. Nöjd!

Svar från Maria Sandberg

Tack Margareta, Så roligt att kunna hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus i Åhus. Med vänlig hälsning, Maria

Melker M
Åhus

Maria har en naturlig förmåga att få folk att känna sig trygga i hennes närvaro. En född säljare utan att vara påstridig. Hon har en stor kunskap och direkta svar på de flesta frågor man ställer. Och de som hon inte har i huvudet kolllas snabbt upp. En människa som jag gärna gör affär via/med igen.

Svar från Maria Sandberg

Tack Melker för de fina orden. Så glad och tacksam för att jag får vara med på en liten bit av din bostadsresa mot ditt nya hem. Där kommer du att trivas!

Kristian B
Sommarlust

Jag fick mycket snabba svar, proffsig hjälp och ett otroligt glatt humor. Affären kunde inte ha gått smidigare och jag tror Maria i hög utsträckning är att tacka för det.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack för de fina orden Kristian. Så roligt att kunna hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Med vänlig hälsning, Maria

Lina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå
Sommarlust

Vi är väldigt nöjda med Maria som mäklare! Engagerad, trevlig samt driven. Tack! Lina & Theo

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Lina och Theo. Så glad för förtroendet ni gav mig. Med vänlig hälsning, Maria

Marie L
Degeberga

Lödigt trevlig och tillmötesgående. Känsla av att man ville väldig väl. Jag kände dock att några saker var otydliga men säkert jag som borde frågat.

Svar från Maria Sandberg

Tack Marie, Så glad att jag kunde hjälpa dig med ditt nya hus. Lycka till med din renovering! Med vänlig hälsning, Maria

Krystyna D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg är mycket professionell och engagerad mäklare. Hon bemöter kunder på ett sätt som inger förtroende och trygghet. Maria är duktig på kommunicera, är alltid tillgänglig och positiv även när försäljningen tar lång tid och är svår att genomföra. Maria är bästa tänkbara mäklare som vi kan varmt rekommendera.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Krystyna för dessa fina ord. Jag har tyckt det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen och jag har njutit av er vackra lägenhet varje gång jag stigit över tröskeln. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Maria

Heikki J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Kunnig,saklig, social, och punktlig.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Heikki för de fina orden! Blir så glad att ni är nöjda! Vi ses snart igen! Mvh Maria

Marja J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg är kompetent, professionell och pålitlig. Alltid med trevligt och behagligt bemötande.

Svar från Maria Sandberg

Tack Marja, Så glad för att kunna hjälpa er till ny lägenhet. Trevlig helg! Mvh Maria