RUM Mäklarbyrå

RUM Mäklarbyrå

Läs vad 5 kunder tycker om RUM Mäklarbyrå 2

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå
    2022-05-09 Verifierad kund
    Intresserad, lyhörd, engagerad och samtidigt inkännande och ger tid för eftertanke. Snabb återkoppling och tydlighet. Okomplicerat och enkel affär som känns trygg. Önskar att alla potentiella köpare ska få möta en mäklare som Maria inför livets kanske största affär. Ny Mäklarbyrå i vackra rogivande lokaler som känns så professionell.
    MVH nöjda köparen av pärlan i Norrlia.
    Tack, tusen tack för de fina orden!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya pärla i Norrlia och att ni kommer hitta små roliga "projekt" framöver.
    Det har varit en fröjd att förmedla detta huset till er!

Med vänlig hälsning, Maria Sandberg, RUM
    2022-04-08 Verifierad kund
    Redan vid första mötet kände vi att vi valt rätt mäklare.
    Maria Sandberg på RUM mäklarfirma är en kunnig, mycket noggrann, entusiastisk och trevlig mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera RUM mäklarfirman!
    Tack Birgitta för dina fina ord! Ditt samtal när du ringde mig, kommer jag bära med mig för alltid! Du gjorde mig så glad!

Tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå
    2022-04-06 Verifierad kund
    Jag känner ett vänligt bemötande från Maria. Hon är glad och trovärdig person.
    Dessutom är hon engagerad i sitt jobb och hjälpsam mot kunden.
    Tack Hoa,
    Jag hoppas ni kommer kommer trivas i ert nya hem. Det har varit så roligt att hjälpa er med er bostadsaffär!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Maria, en mycket kompetent och förtroendeingivande mäklare med allt vad det innebär av noggrannhet, tydlighet och social förmåga.
    Tack Ingrid!
    Så roligt att kunna hjälpa er med försäljningen! Tack för förtroendet!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Finns nästan inga ord att beskriva Maria som mäklare. Hon gick in för sitt uppdrag med 100%. Jag kände inga som helst tvivel på att Maria inte skulle klara av det. Jag kommer alltid att kontakta Maria om det blir fler affärer. Kan verkligen rekommendera henne. Tomas.
    Wow, Tomas!
    TACK! Vilka ord! Det har varit ett nöje att få sälja er lägenhet. Denna affären kommer jag bära med mig för alltid! Stort tack för att ni trodde på mig och för gott samarbete!