RUM Mäklarbyrå

RUM Mäklarbyrå

www.rummaklarbyra.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till RUM Mäklarbyrå!

62 omdömen om RUM Mäklarbyrå

Anna Lena A
Hammar

Alltid trevligt och vänligt bemötande. Snabba och tydliga svar på våra frågor. Gav oss all information som behövs vid en husaffär. Skulle inte tveka att anlita Maria om vi skulle sälja någon fastighet.

Marcus eric R
Skrev om RUM Mäklarbyrå

Dåligt engagemang och kommunikation under hela processen. Varit väldigt oproffsigt hanterat. Inte att rekommendera.

Stefan A
Öllsjö

Maria är en kunnig personal och lyssnar på säljarens önskemål och hur de tänker genomföra köpet.

Svar från Maria Sandberg

Tack Stefan för de fina orden. Så roligt att kunna hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning, Maria

Tara H
Färlöv

Så himla trevlig och behjälplig. Ordnade och fixade allt. Jag rekommenderar Maria starkt!

Svar från Maria Sandberg

Tack Tara för fina ord! Så glad att kunna hjälpa till när ni hittade ert drömhus! Med vänlig hälsning, Maria

Benjamin L
Öllsjö

Bra och engagerad mäklare. Supertrevlig och hjälper en vid behov. Toppen mäklare!

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Benjamin! Så glad för dessa ord. Det har varit så roligt att hjälpa er med er allra första bostad.

Vera Margareta Elisabet T
Åhus

Mäklaren var alltid tillgänglig och väldigt engagerad. Fick uppdaterad information och kunde därmed tydligt följa hela processen fram till försäljning. Nöjd!

Svar från Maria Sandberg

Tack Margareta, Så roligt att kunna hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus i Åhus. Med vänlig hälsning, Maria

Melker M
Åhus

Maria har en naturlig förmåga att få folk att känna sig trygga i hennes närvaro. En född säljare utan att vara påstridig. Hon har en stor kunskap och direkta svar på de flesta frågor man ställer. Och de som hon inte har i huvudet kolllas snabbt upp. En människa som jag gärna gör affär via/med igen.

Svar från Maria Sandberg

Tack Melker för de fina orden. Så glad och tacksam för att jag får vara med på en liten bit av din bostadsresa mot ditt nya hem. Där kommer du att trivas!

Kristian B
Sommarlust

Jag fick mycket snabba svar, proffsig hjälp och ett otroligt glatt humor. Affären kunde inte ha gått smidigare och jag tror Maria i hög utsträckning är att tacka för det.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack för de fina orden Kristian. Så roligt att kunna hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Med vänlig hälsning, Maria

Lina A
Sommarlust

Vi är väldigt nöjda med Maria som mäklare! Engagerad, trevlig samt driven. Tack! Lina & Theo

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Lina och Theo. Så glad för förtroendet ni gav mig. Med vänlig hälsning, Maria

Marie L
Degeberga

Lödigt trevlig och tillmötesgående. Känsla av att man ville väldig väl. Jag kände dock att några saker var otydliga men säkert jag som borde frågat.

Svar från Maria Sandberg

Tack Marie, Så glad att jag kunde hjälpa dig med ditt nya hus. Lycka till med din renovering! Med vänlig hälsning, Maria

Krystyna D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg är mycket professionell och engagerad mäklare. Hon bemöter kunder på ett sätt som inger förtroende och trygghet. Maria är duktig på kommunicera, är alltid tillgänglig och positiv även när försäljningen tar lång tid och är svår att genomföra. Maria är bästa tänkbara mäklare som vi kan varmt rekommendera.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Krystyna för dessa fina ord. Jag har tyckt det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen och jag har njutit av er vackra lägenhet varje gång jag stigit över tröskeln. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Maria

Heikki J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Kunnig,saklig, social, och punktlig.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Heikki för de fina orden! Blir så glad att ni är nöjda! Vi ses snart igen! Mvh Maria

Marja J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg är kompetent, professionell och pålitlig. Alltid med trevligt och behagligt bemötande.

Svar från Maria Sandberg

Tack Marja, Så glad för att kunna hjälpa er till ny lägenhet. Trevlig helg! Mvh Maria

Madelene S
Rinkaby

Vi har hela tiden haft bra kontakt med mäklaren och fått svar de kring frågor och funderingar vi haft. Det har känts bra och smidigt att sälja vår bostad med hjälp av Maria . Både trevlig och professionell mäklare .

Svar från Maria Sandberg

Tack Madelene för fina ord, det betyder så mycket. Så glad för er skull att allt gick så snabbt och smidigt. Nu kan ni fira jul i lugn och ro. God Jul och tack än en gång för förtroendet! Maria

Pontus André Jonas S
Rinkaby

Har både köpt vår nya bostad och sålt vår befintliga via RUM Mäklarbyrå. Kan inget annat än att starkt rekommendera Maria!

Svar från Maria Sandberg

Tack Pontus för de fina orden. Så glad för er skull att affären blev så snabb och smidig. Nu kan ni njuta av sköna juldagar! Med vänlig hälsning, Maria

Sebastian S
Rinkaby

Trevlig, kompetent och ger det lilla extra

Svar från Maria Sandberg

Tack Sebastian, Så glad för de orden och grattis till ert nya fina hus, så glad för er skull. Njut nu av sköna dagar i solen!

Lars Inge Patrik K
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Från första kontakt visade Maria ett brinnande intresse och entusiasm för det hon gör. Förberedelserna och själva försäljningen blev genomförda på ett proffsigt sätt och väldigt snabbt kom vi till avslut. Maria var alltid närvarande med ett stort leende.

Svar från Maria Sandberg

Tack Patrik för de fina orden. Det har varit så roligt att få följa er husresa från första visningen till att nu sålt ert hem. Nu spanar vi vidare efter nya RUM. Med vänlig hälsning, Maria

Karl Johan Alfred J
Fjälkestad

Proffesionell, kunnig, nyfiken, lyhörd, jordnära... Jag kommer alltid att rekommendera Maria när det gäller val av mäklare! Troligtvis Sveriges bästa!

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack för de fina orden, så glad jag blir! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Nu hoppas vi att rätt hus dyker upp för er.

Anna Maria Linnéa K
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria har ett fantastiskt engagemang, är påläst och noggrann.

Svar från Maria Sandberg

Tack Maria för de fina orden. Så roligt att få följa er husresa från första visningen till att sälja ert hus och nu när nästa resa börjar...

Madelene S
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Fick ett väldigt fint bemötande och kändes bra med informationen vi fick kring huset. Bilderna var jätte bra och fick fram detaljerna i huset. Väldigt duktig och trevlig mäklare!

Svar från Maria Sandberg

Tack Madelene för de fina orden. Så roligt att ni äntligen hittade ert drömhus! Med vänlig hälsning, Maria

Pontus André Jonas S
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Trevligt & proffsigt bemötande och process! Fantastiskt nöjda med allt från initial kontakt till färdigt kontrakt!

Svar från Maria Sandberg

Tack Pontus, Så roligt att kunna hjälpa er på resan till era nya RUM. Med vänlig hälsning, Maria

Sara Maria Kristina C
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Jag kände genast stort förtroende för Maria och hon lotsade oss genom försäljningen på ett proffsigt sätt. Hon är lättillgänglig och svarar snabbt på frågor. Maria har dessutom ett väldigt varmt och fint bemötande.

Svar från Maria Sandberg

Tack Sara! Så glad för att jag kunde hjälpa er! Stort tack för förtroendet ❤️ Mvh Maria

Carl Mikael Philip C
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Jag har bara bra att säga om Maria. En duktig och engagerad mäklare, En klar femma! /Philip

Svar från Maria Sandberg

Tack Philip, Så roligt att kunna hjälpa er med husförsäljningen, stort tack för förtroendet! Lycka till med dina nya RUM. Allt gott Maria!

Eva Anita E
Öllsjö

Vi blev mycket trevligt bemötta, vilket vi kände oss trygga med. Hon tog verkligen hand om oss på det sätt som stämde med våra förväntningar. Hon har verkligen infriat våra förväntningar om hur en mäklare ska agera!

Svar från Maria Sandberg

Tack! Så glad att jag kunde hjälpa er med er försäljning. Stort tack för förtroendet! Mvh Maria

Amanda L
Öllsjö

Maria är en jordnära, påläst & driven mäklare som gav oss en mycket bra visning och snabba svar. Topp betyg från mig och min sambo. Tack Maria!

Tack Amanda, Vad glad jag blir att ni hittat rätt hus för er familj! Mvh Maria

Annika E
Östermalm

Maria engagerar sig till 100% från första stund och hennes glädje över sitt jobb och att få hjälpa mig att sälja gick inte att ta miste på vilket gjorde processen lätt och smidig. Det kändes rätt direkt vid min första kontakt och väldigt professionellt. Fanns en tydlighet och transparens genom hela processen

Svar från Maria Sandberg

Tack Annika! Det var så roligt och hedrande att få hjälpa dig med försäljningen. Njöt varje gång jag steg in i din fina lägenhet! TACK!

Andrea S
Östermalm

Bara positivt. Kunnig och hjälpsam mäklare!

Svar från Maria Sandberg

Tack Andrea! Så glad jag kunde hjälpa dig att hitta din drömlägenhet. Stort grattis!

Ola G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Visning var väldigt bra även förråd och tvättstuga. Jag fick svar på mina frågor Maria förklarar på ett bra sätt. Jag är väldigt nöjd med RUM Mäklarbyrå

Svar från Maria Sandberg

Tack Ola, Så glad att jag kunde hjälpa dig med ditt nya boende. Hoppas du och vovven kommer trivas i era nya kvarter!

Maria Martina P
Fjälkestad

Maria har redan från dag ett gått in med ett stort engagemang för vår husförsäljning, vilket vi värderar väldigt högt.

Svar från Maria Sandberg

Tack Martina för de fina orden. Det har varit så roligt att hjälpa er med er försäljning. Nu ska jag hålla utkik efter nya RUM till er.

Emma M
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Rekommenderar varmt Maria och Rum mäklarbyrå. Vi har blivit väldigt väl mötta av Maria och kommunikation med henne har varit toppen. Hon har verkligen sett till så att våra frågor och funderingar har blivit bemötta. Maria är väldig lätt att prata med och är väldigt öppen och trevlig. Rekommenderar Maria varmt.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack Emma för de fina orden! Så glad att kunna hjälpa er med ert nya hem! Tack!

Anders H
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Hus affären blev enklare än att handla mjölk på ICA, så smidigt och bra!,

Tack Anders, Så roligt att kunna hjälpa till! Mvh Maria

Eva Anne-Mo B
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria är en mycket trevlig mäklare, som lägger ned tid och engagemang i sitt jobb. Har ett professionellt och kunnigt bemötande, som uppfyllde alla mina önskningar. Hon har stenkoll på allt, från bästa utförande av Hemnets annons, med fina foton av huset - till objekt katalogen som blev väldigt fin - till smidiga visningar och tips på inredning. Mitt hus blev nr 1 på Hemnet som mest besökta bostad på första veckan, och dessutom såld under den veckan . Jag rekommenderar varmt och starkt Maria Sandberg!!

Svar från Maria Sandberg

Tack rara Anne- Mo, Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen och har njutit av mötas av din mysiga katt och höns varje gång jag parkerade bilen på gårdsplanen. Mvh Maria

Anton B
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Kände mig mycket bra bemött och väll omhändertagen som första gångs köpare

Svar från Maria Sandberg

Tack Anton! Så glad att kunna hjälpa till med din allra första fastighetsaffär! Mvh Maria

Iman A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Jag blev bemöt på ett trevligt sätt.

Tack Iman, Så glad att kunna hjälpa er! Mvh Maria

Mohammed A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Väldigt trevligt bemötande. Vi kände oss trygga och i säkra händer när vi ville ta ett sådant stort steg. Vi hade inga direkta förväntningar men mäklaren satte en hög standard och var otroligt hjälpsam. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med båda bemötande och generella informationen vi har fått även om det inte ledde till en slutgiltig affär.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack för de fina orden! Så glad att jag kunde hjälpa er en bit på vägen! Mvh Maria

Hans E
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Trevlig, omtänksam, ödmjuk och kunnig mäklare

Svar från Maria Sandberg

Tack för de fina orden! Önskar dig lycka till med allt det nya. Med vänlig hälsning, Maria

Ulrica Susanne Therese S
Hörvik

Vi träffade Maria när vi var å kikade på ett boende. Vi föll direkt för hennes positiva aura och hennes trevliga, vänliga, varma välkomnade. Så vi bestämde att hon ska få sälja vårt hus. Nu när huset e sålt är vi lika säkra om inte ännu mer att vi valde rätt mäklare. Vi kände oss trygga hela vägen. Hon va alltid kontaktbar och redo att svara på alla frågor som dyker upp oavsett tidpunkt på dygnet ❤️😁 Hon är påläst och genuint intresserad av att göra ett bra jobb. Underbara du 💪💪 keep on 🌼🌼

Jens P
Hörvik

Jättebra allting. Fint bemötande. Mina förväntningar var nog inte stora i i o m min budget. Men jag tror Maria hjälpte till att övertyga på ett plan för säljarna. 🤗 Kort och gott, en bra mäklare med ständig positivt bemötande.

Tack Jens, Så roligt att kunna hjälpa dig med ditt nya hem! Mvh Maria

Rolf Göran Ingvar C
Hörvik

En fantastisk personlig mäklare som hjälpt oss från börja till slut. Maria var professionell redan från början, påläst om vårt område o hade tagit fram mycket information om försäljningen inför vårt första möte. Maria var alltid tillgänglig och svarade på alla våra frågor kring försäljningen, även om klockan var halv tio en lördagskväll. Kan bara varmt rekommendera Maria och skulle utan tvekan välja henne som mäklare igen. Hoppas du säljer huset vi vill köpa i framtiden 🙏🤗😁 Tack för all hjälp 👌

Svar från Maria Sandberg

Tack Göran! Så glad över ert förtroende och kunna hjälpa er med försäljningen av ert hem. Nu ska jag hålla utkik efter ett nytt hus till er! Mvh Maria

Viktor O
Kiaby

Bra trevligt bemötande och vill kundens bästa

Tack Viktor! Så roligt att hjälpa er med ert husköp! Mvh Maria

Alexandra S
Kiaby

Fantastiskt bemötade och allt gick så smidigt till. Vi är tacksamma för hjälpen med att köpa vårt första hus!

Svar från Maria Sandberg

Tack Alexandra! Så glad för er skull! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem. Mvh Maria

Klara L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria drev min bostadsaffär med en ödmjuk, trygg och professionell hand. Det har känts väldigt smidigt och välserverat för mig som säljare. Maria är en personlig mäklare som ser och gör allt för att skapa en extra god affär!

Svar från Maria Sandberg

Tack Klara för det fina förtroendet med att sälja din lägenhet! Vilket härligt team vi utgjorde! Tack!

Neven O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Trevligt och positivt bemötande, visar på ett engagemang som överträffar förväntningarna med råge. Mäklaren visar redan från första stund en proffsighet där man vet att förväntningarna kommer att infrias. För att sammanfatta upplevelsen av mäklaren, så har Maria Sandberg full rekommendation från vår sida, vilket vi anser är det bästa betyget.

Svar från Maria Sandberg

Tusen tack! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen och att allt gick så fort och klaffade in i minsta detalj! Såå glad för er skull! Njut av ert nya vackra hem! Mvh Maria

Daniel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria stod för ett fantastiskt bemötande och uppfyllde med råge dom förväntningar vi hade inför försäljningen!

Svar från Maria Sandberg

Tack Daniel för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Lycka till med allt det nya!

Moa M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria skötte allting jätte bra och smidigt Inga problem

Svar från Maria Sandberg

Tack Moa! Så roligt att kunna hjälpa dig med din allra första lägenhet. Stort grattis!

Peter G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Jag fick och får ännu ett positivt men ändå professionellt bemötande av Maria. Jag hade höga förväntningar och de har alla infriats. Sammanfattningsvis har Maria hela tiden och även nu på de frågor som kommer efter att säljkontrakten är klart visat hög tillgänglighet och professionalitet.

Svar från Maria Sandberg

Tack Peter för de fina orden. Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen och att kunna bistå dig med hjälp även med ditt nya drömboende.

Giuseppe G
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg was extremely professional and cooperative before and during the purchase of the house in Hammaslund. I suggest to everyone who intends to sell or buy a house in Kristianstad to contact Maria Sandberg at RUM Mäklarbyrå.

Thank you Giuseppe! So glad I could help you find your new home. //Maria

Marja J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg var mycket tillgänglig, pålitlig, professionell och punktlig. Bra planerad visning av lägenheten. Tog reda på svar på alla våra frågor. Topp betyg!

Svar från Maria Sandberg

Stort tack för de orden! Det har varit så roligt att hjälpa er med ert nya boende och att allt gick så snabbt och smidigt! Snart är ni där… Mvh Maria

Matilda H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Som förstagångssäljare var vi väldigt nervösa inför hur hela processen skulle gå till, men med Maria har vi känt oss otroligt trygga genom allt från fotografering till försäljning. Hon har funnits där och svarat på alla frågor vi haft och verkligen ställt upp. Hon är otroligt kunnig, väldigt duktig, professionell och omtänksam. Vi hade verkligen inte kunnat önska något mer av en mäklare!

Svar från Maria Sandberg

Stort tack Matilda och Neven! Så glad att jag fick möjlighet att hjälpa er på vägen mot ert nya drömboende! Mvh Maria

Birgitta Kristina O
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Sandberg en del av RUM Mäklarbyrå

Maria har ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Hon är engagerad, lyhörd och vill att hennes klient ska bli nöjd. Hon uppdaterar hela tiden om vad som sker. Jag kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja din RUM.

Tusen tack Birgitta! Dina ord värmer! Med vänlig hälsning, Maria