Maria Sandberg

Maria Sandberg

Maria Sandberg är mäklare på RUM Mäklarbyrå

Maria Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-02. Maria Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Sandberg har haft 23 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

68 omdömen om Maria Sandberg

Niklas P
Östermalm

Trevlig och professionellt bemötande, påläst om objektet.

Svar från Maria Sandberg

Tack för de fina orden! Önskar er all lycka till med era försäljningar! Mvh Maria

Karin H
Östermalm

Maria hade ett bra bemötande som upplevdes som proffsigt och tryggt. Rekommenderar henne varmt!

Tack Karin! Så roligt att kunna hjälpa er till nya RUM! Mvh Maria

Christina B
Åhus

Maria är väldigt duktig och seriös. Hon engagerar sig verkligen i försäljningen, väldigt ödmjuk och mån om att det skall bli till det bästa. Jag kan varmt rekommendera Maria. Christina

Svar från Maria Sandberg

Tack Christina för de fina prden. Så roligt att hjälpa dig med försäljningen, det gick ju riktigt snabbt och smidigt. Lycka till med dina nya RUM. Allt gott! Maria

Marja J
Centrum

Maria är professionell och pålitlig och arbetar aktivt med olika säljstrategier. Maria håller kunden informerad.om förloppet och de olika stegen. Dessutom är Maria en mycket behaglig person.

Svar från Maria Sandberg

Tack rara Marja för de fina orden. Så roligt att kunna hjälpa er med er tredje köp/försäljning. Jag uppskattar vårt goda teamwork!

Karin J
Åhus

Mycket trevlig och behaglig tjej. Hjälpsam, tålig , och gav sig tid med kunden.

Svar från Maria Sandberg

Tack Karin, Jag är så glad för din skull att du hittat rätt marklägenhet. Det var ett nöje att hjälpa till.

Hazem K
Centrum

Professionell, trevlig, smidig affär.

Svar från Maria Sandberg

Tack Hazem, Så roligt att kunna hjälpa till. Hoppas du kommer trivas fantastiskt i dina nya RUM.

Mikael R
Hammar

Utmärkt ocg trevligt bemötande på alla sätt. Mycket nöjd

Svar från Maria Sandberg

Tack Mikael för fina ord! Så glad att kunna hjälpa er!

Anna Lena A
Hammar

Alltid trevligt och vänligt bemötande. Snabba och tydliga svar på våra frågor. Gav oss all information som behövs vid en husaffär. Skulle inte tveka att anlita Maria om vi skulle sälja någon fastighet.

Svar från Maria Sandberg

Tack för de fina orden Anna-Lena, Så roligt att kunna hjälpa er! Ni kommer skapa magi i detta vackra hus!

Stefan A
Öllsjö

Maria är en kunnig personal och lyssnar på säljarens önskemål och hur de tänker genomföra köpet.

Svar från Maria Sandberg

Tack Stefan för de fina orden. Så roligt att kunna hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning, Maria

Tara H
Färlöv

Så himla trevlig och behjälplig. Ordnade och fixade allt. Jag rekommenderar Maria starkt!

Svar från Maria Sandberg

Tack Tara för fina ord! Så glad att kunna hjälpa till när ni hittade ert drömhus! Med vänlig hälsning, Maria